www.asu.pl :: Zobacz temat - instalacja HHO
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja HHO
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jackone
*
*


Dołączył: Jul 09, 2007
Posty: 61
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy wiecie jak wybuchową mieszaniną jest wodór z tlenem? Ponadto czysty tlen jest bardzo agresywny i reaguje praktycznie ze wszystkim.
...
Ale jestem ciekawy bilansu energetycznego i co z tego wyjdzie Cool
_________________
Wszystko płynie a ja już nie tylko na benzynie...
Pontiac Trans Sport 2,3L 16V ASDF (MFI) '93 - (Multi Fuel Injection by luky)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem jak wybucha i wiem jaka jest konsekwecja takiego strzaly dlatego tez
wszystko jest zrobione na zaworach jedno kkierunkowych + "lapacz plomienia.
Czyli w razie strzaly wybucha odcinek ok 30 cm
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czekam z niecierpliwością. od czasu ocieplenia robię 415-420km/61l lpg nie pamiętam jak to wychodziło na w zeszłym roku, ale 400 nigdy nie przekraczałem.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja robie 350 za 150zl przy cenie 2,75
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:25    Temat postu: ..... Odpowiedz z cytatem

Panowie o takich wynikach to ja co najwyżej mogę pomażyc
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moj jak na 3.1 wcale zlego spalania nie ma, jestes jeszcze fakt ze sporo na niego laduje i silnik nie jest pierwszego sortu wiec 150 na 350 jest ok.
A instalacje HHO zalozylem raczej z ciekawosci niz ze skapstwa Wink
Pozatym jesli cos sie zadzieje z silnikiem to nie bede beczal bo mam 2 na wymiane.

A i albo mi sie wydaje albo silnik zaczol ciszej chodzic.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kombinuj kombinuj,bo ja co tydz.na stacji mam stan przedzawałowy a nusz okaże się że masz lekarswo Very Happy
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie na jałowym go nie słychać i nie czuć (siedząc w kabinie), wcześniej były lekkie wibracje i był słyszalny. strasznie mnie to wkurzało, bo w plymuth'cie, którym jeździ mój brat, jeśli się nie patrzy na obrotomierz to można się pomylić.
poza tym czuć że troszkę mocy przybyło. skrzynia chodzi idealnie, wcześniej prawie każda zmiana była lekko odczuwalna.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch?v=kt2qd5UJJck&feature=youtu.be

Cos mi sie z telefonem powalilo i dzwiek jest spowolniony o pare sec.

PWM jest schowany przy otwieraniu maski i ustawiony na okolo 40% mocy
max to 45A.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wywaliłem PWM reguluję tylko elektrolitem. wydaje się że jest lepiej.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiadomo sa + i -.
Jak dasz za duzo KOH to moze sie okazac ze cos sie stopilo w pierwszej kolejnosci siadzie odmulacz.
PWM bardziej obciaza silnik i jest ryzyko ze przysmazymy kable ale na + jest dokladna regulacja i mniejsza kwasowosc roztworu.

U mnie odmulacz jest do wymiany poniewaz ma za mala przepustowosc i jest zrobiony z gownianego plastiku, takze bede zamienial na wiekszy i szklany( taki jak jest przy kompresorach)
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i mam pierwszego zoonka ;/
Cisnienie rozwalilo zbiorniczek.
Kupuje nowy cisnieniowy i zwiekszam przewod zasilajacy z fi6 na fi 8.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Kwi 19, 2012 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis tankowalem i:

273km 35,4 gazu.

Mozna przyja ze 250 km jest zrobione po wawie a reszta to trasa.
13l/100 na wawie!!
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2012 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i jak kolejne zbiorniki. u mnie zwykle 400-415 na 61l lpg. większość po mieście
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2012 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Narazie powymienialem weze na fi8 bo 6 miala za mala przepustowosc(przynajmniej tak mi sie wydaje)
Co do oszczednosci to wydaje mi sie ze glownie mozna przyoszczedzic na staniu w korkach natomiast w trasie beda one niewielkie.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Caly czas mi sie cos rozwala...jak nie zaworek to wezyk jak nie wezyk to obudowa.tak czy inaczej spalanie z podlaczona instalacja wynisi 13l LPG.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group