www.asu.pl :: Zobacz temat - Przekładka zagrów z ameryk. na europ.-Dodge Caravan III
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekładka zagrów z ameryk. na europ.-Dodge Caravan III

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Czw Kwi 19, 2012 12:33    Temat postu: Przekładka zagrów z ameryk. na europ.-Dodge Caravan III Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie, bo nie wiem czy w ogóle zabierać się za robotę.
Mój samochód do Dodge Caravan '98 przywieziony z USA. Ma więc zegary amerykańskie bez obrotomierza.
Przypadkowo wpadły mi w ręcę europejskie zegary z obrotomierzem (z roku 1997). Czy mozna je podmienić i wszystko zagra jak trzeba, czy też nie jest to takie oczywiste?
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
grabsik
*
*


Dołączył: Nov 29, 2007
Posty: 256
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2012 0:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem kiedyś podobny dylemat. U mnie wszystko działa poprawnie.
http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4897&highlight=
_________________
Toyota Sienna 3.5L  2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2012 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem - faktycznie to działa!
Ale nie można się zrazić wyglądem złącza. Kostki połączeniowe różnią się, ale to tylko taka mała zmyłka. Układ pinów jest identyczny i wystarczy lekko "zmodyfikować" plastikową obudowę złącza tak aby wtyk dało się wsunąc na piny.
I wtedy naszym oczom ukazują się pięknie przeliczone mile na kilometry i poprawnie działające wskaźniki.
Tak więc jak ktoś się zastanawia, to odwagi i do dzieła Smile.
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
peys
*
*


Dołączył: Apr 15, 2012
Posty: 23
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2012 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli jesli mam w moim plymouthcie podwójną skalę i obrotomierz, to znaczy, że licznik był wymieniany?
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3v6 '96 + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group