www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Town&country 3.3 B+G PROBLEM POMOCY!!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Town&country 3.3 B+G PROBLEM POMOCY!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:04    Temat postu: Chrysler Town&country 3.3 B+G PROBLEM POMOCY!! Odpowiedz z cytatem

Witam jestem od 3 lat posiadaczem Chryslera town&country 2005 rok 3.3 B+G , od tego czasu nie mialem z nim zadnych problemow do czasu kiedy zostawilem go na miesiac pod chmurka i gdy przyszedlem go zapalic to przekrecilem kluczyk i nic zero reakcji , dodam ze kontrolka od wskaznikow biegow sie nie swieci i na tej tablicy gdzie sa zegary zapala sie czerwona kropka , w zaden sposob nie moge go uruchomic , myslalem ze to akumulator wymienilem na nowy i dalej to samo , moze pomozecie co to moze byc ?? Licze na szybka odpowiedz pozdrawiam!! Mam zdjecie tego licznika chcialem je tu wstawic ale nie wiem jak niestety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Klemy cale i czyste?
Z tego co opisuje to poprostu nie mam pradu.Moze masa nie styka?
Posprawdzaj czy przedody sa cale.
Opcji jest sporo...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:39    Temat postu: Zaczyna Odpowiedz z cytatem

W takich przypadkach zaczyna się zawsze od sprawdzenia bezpieczników. Zrobiłeś to ??

Zdjęcia wstawiasz do Galerii (menu po lewej), Później odnośnik wklejasz używając przycisku IMG

IMG Link IMG
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:51    Temat postu: a Odpowiedz z cytatem

Tak klemy czyscilem , bezpieczniki wszystkie sa cale , ale zadziwiajace jest to ze te kontrolki od biegow sie nie swieca , i nie wiem co oznacza ta czerwona kropka dodam ze postawilem go na dworze po jezdzie po jezdni z sola , za chwile dodam te zdjecie do galerii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to wyglada na to ze + idze a minus gdzies wcielo
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://asu.pl/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=342&pos=0
Tu jest te zdjecie tylko nie wiem czy dobrze to wkleilem wszystko
i z tym ze minus uciekl to nie wiem bo kontrolki sie pala prawie wszystkie. moze jakis schemat tego licznika co oznacza ta czerwona kropka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontrolki sie pala ale jak przekrecisz kluczyk to przygasaja?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak przekrecam kluczyk to kontrolki przygasaja. Aha i dodam ze przez ten miesiac akumulator byl wyciagniety z samochodu i na poczatku przed wymiana akumulatora bralem na kable od drugiego samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem gdzies masa ucieka.
Sprobuj jeszcze bezposrednio z akumulatora dac prad na rozrusznik.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kluczyk ma byc przekrecony?? i jak zalapie to czego to bedzie wina ze nie pali?? a co z ta czerwona kropka to jakas kontrolka ?? co ona oznacza wogole ?? bo przegrzebalem chyba wszystkie forum i nikt na ten temat nic nie pisal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli rozrusznik zakreci to bedzie jedna opcja mniej.
Szukaj tez "luznego" kabla, moze tez byc przekaznik padniety,a co znaczy kontrolka to nie mem pojecia.
Mozesz jeszcze sprobowac ustawic dzwignie zmiany biegow miedzy P a R miejwiecej w polowie i sprobowac zapalic.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra bede probowal i dam znac a jaki przekaznik ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
peys
*
*


Dołączył: Apr 15, 2012
Posty: 23
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi się tak dzieje, jak szczotki w rozruszniku sie zawieszą, klupnę w rozrucha i zaraz kręci...
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3v6 '96 + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Sro Kwi 18, 2012 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Jesli rozrusznik zakreci to bedzie jedna opcja mniej.
Szukaj tez "luznego" kabla, moze tez byc przekaznik padniety,a co znaczy kontrolka to nie mem pojecia.
Mozesz jeszcze sprobowac ustawic dzwignie zmiany biegow miedzy P a R miejwiecej w polowie i sprobowac zapalic.


jaki przekaźnik??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
charger
*
*


Dołączył: Jul 09, 2006
Posty: 390
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Kwi 19, 2012 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja miałem kiedyś tak:
przekręcam kluczyk - kontrolki się świecą. Daję rozruch i kontrolki gasną a rozrusznik nawet nie drgnął. Akumulator był w 100% sprawny.

Okazało się, że klema była luźna....Very Happy
_________________
Chrysler Town&Country 2001 3.8 AWD LIMITED LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Czw Kwi 19, 2012 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

daj masę ( minusa) na silnik, jak nie pomoże to daj na rozrusznik, który najpierw potraktuj młotkiem - z głową, jak nie pomoże odkręć plastyki pod kierownica i tam masz gdzieś masę na deskę, powinna być przykręcona śrubą do metalowego stelaża, jeżeli nie masz prądu na zegary to nie odpalisz autka, a bez rozkręcania to możesz wziąć długi kabelek / do minus w aku / potem poszperać pod deską, znajdź jakiś "duży" metalowy element dotknij i sprawdź czy odpala, pamiętaj, że to musi dobrze stykać.....
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Nie Kwi 22, 2012 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeszcze jedno pytanie gdy przekrece kluczyk to w skrzynce tam gdzie sa bezpieczniki to wszedzie powinien byc prad??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 23, 2012 18:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chlopaku jedz z tym do elektryka bo mam przeczucie ze cos nabibrzysz.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2012 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co nie potrafisz mi odpowiedziec na te pytania ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2012 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ! sprawdzilem wszystkie rady jakie mi podaliscie i wszystkie masy sa , klemy dobrze podlaczeone , akumulator sprawdzalem na krotko i kreci jednak ta czerwona kropka nie zniknela , jednak mam immo o dzwonilem do tego kolsia co kupilem i mowi ze ma , i ta kropka cchyba od tego mam pod deska taka skrzynke jest na niej symbol RS NA 295 AF i ja to odlacze z kostki tam ida cztery kable to ta kropka na chwile gasnie ale zaraz znowu sie pojawia .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2012 18:49    Temat postu: prad Odpowiedz z cytatem

adi3100 napisał:
Mam jeszcze jedno pytanie gdy przekrece kluczyk to w skrzynce tam gdzie sa bezpieczniki to wszedzie powinien byc prad??


Nie wszędzie. Bez schematów i znajomości podstaw elektryki samochodowej bym to zostawił (albo weź kogoś do pomocy).

Przy tego typu usterkach trzeba ze schematami sprawdzać wszystko krok po kroku... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 24, 2012 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adi3100 napisał:
A co nie potrafisz mi odpowiedziec na te pytania ??


Niepotrafie.

Jak niemasz minimalnego pojecia o tym co robisz to albo sie nawq...iasz i pojedziesz do speca albo taka nabroisz ze nikt tego po Tpobie nie polepi.
Najpierw zobacz jak to robi ktos kto sie na tym zna a dopiero potem zacznij dlubac sam.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2012 3:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedz do prawdziwego Fachowca.To jest 2005 Chrysler ,a nie jakis tam Polonez !Zalaczaniem rozrusznika zajmuje sie specjalny modul elektroniczny IntegratedPowerModule.Zbiera on rozne informacje - nawet to, czy pedal hamulca jest przycisniety przy zapalaniu. Jesli nie sa spelnione pewne wrunki albo cos nie dziala wlasciwie - to ten modul nie pozwoli zakrecic silnikiem! Idea wszelkie proby Metoda Macanowa moga uszkodzic elektronike!!! Usterka w zasadzie tylko do odczytania skanerem DRBIII.No i aby modul zadzialal trzeba tez skanerem wykasowac z pamieci komputera ewentualne bledy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2012 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczesniej sprawdzalem pod kompem za pomoca ELM 327 tylko tam odczytywalem bledy a kasowac sie nie dalo, i teraz pytanie jakie kupic oprogramowanie aby dalo sie wykasowac ewentualne bledy? I nie moge go zaprowadzic do fachowca bo auto mam w Belgi na parkingu i musze go uruchomic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Kwi 25, 2012 10:38    Temat postu: błędy Odpowiedz z cytatem

Skasować błędy silnika można odłączając akumulator. Błędy, które możesz odczytać zwykłym programem czy czytnikiem to błędy silnika. Aby odczytywać błędy z pozostałych modułów (i robić wiele więcej) to musisz mieć profesjonalny sprzęt, a to już są koszta (w Twoim przypadku nieopłacalne)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2012 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy potrzebny mi opis bezpiecznikow szukalem w necie i znalazlem tylko opis przekaznikow , konkretnie chodzi mi o dwa na samej gorze o wartosci 15A . mozecie przeslac mi na email galbud@vp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2012 14:55    Temat postu: pokrywka Odpowiedz z cytatem

Obróć pokrywkę skrzynki bezpieczników - tam masz opis...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adi3100
*
*


Dołączył: Apr 16, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Sob Maj 26, 2012 10:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam zaprowadzilem autko do mechanika w belgi i stwierdzil ze nie ma masy od komputera , Jak dluga moze byc diagnostyka tego ? bo auto juz stoi u niego ponad 2 tygodnie i nie moze sobie z tym poradzic. moze wiecie ile tam idzie mas do tego komputera ? pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Maj 26, 2012 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i co z tego,ze wiemy iz mas jest kilka.Bez profesjonalnego schematu aplikacji PCM-a - z lokalizacja kabli i numerami zlaczek - malo kto sobie poradzi.szczegolnie jak nie ma doswiadczenia.A przy okazji mozna niechcacy cos spalic. Idea Sprowadz sobie takie schematy - a pomoga Tobie i mechanikom rozwiazac niejeden problem jaki sie jeszcze kiedys moze przytrafic . http://www.ebay.com/itm/2005-CHRYSLER-PT-CRUISER-TOWN-AND-COUNTRY-Service-Manual-DVD-CD-OEM-JAN04-05-/400298452177?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item5d33a5a4d1&vxp=mtr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group