www.asu.pl :: Zobacz temat - Najladniejszy PRAWDZIWY Samochod jaki widzialem!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najladniejszy PRAWDZIWY Samochod jaki widzialem!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:00    Temat postu: Najladniejszy PRAWDZIWY Samochod jaki widzialem! Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch?v=HprxpmweVrs&feature=relmfu

I jest w Polsce Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajny-zamontowac zawieszenie,przykrecic kola,pochromowac ,pomalowac i bedzie Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu masz jeszcze



jak się nie mylę to kolesie z Piły go zrobili
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o cholera zapomnieli zamontowac resory i auto trze podwoziem o asfalt....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Facetowi nalezy sie puchar za pomyslowosc.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
michal_oca
*
*


Dołączył: Dec 29, 2008
Posty: 349
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw Kwi 12, 2012 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te furmany i wiele wiele innych w podobnym stylu robi ekipa "Whisky Kuztomz" z okolic Piły.
Nefiego i jego dzieła można spotkać zarówno na forum lowrider.pl jak i Detroit Iron Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Kwi 13, 2012 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym go wolal w oryginale
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Kwi 13, 2012 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też wolę w oryginale ale piszę po cichu bo zaraz będzie, że się nie znam Wink

z drugiej strony coraz bardziej doceniam wkład pracy i fakt, że to nasi robią takie sprzęta Smile
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią Kwi 13, 2012 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niezłe robi wrażenie ,chciałbym mieć taki wózek Very Happy
Moja córka ( 3L) bała się tego filmiku mówiła ,że tam jest Bobo Evil or Very Mad
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 4:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Ja bym go wolal w oryginale

nie jesteś jedyny co by tak chciał Very Happy
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 8:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobają mi się te bryki.

Wybrał bym się na zlot aby pooglądać te cuda.
U nas chyba takiego nie ma. Question
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Ja bym go wolal w oryginale


nie bojcie sie-jestem z wami Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W 2002 pojechałem do Szwecji do rodzinki. Chciałem sobie kupić autko bo miałem dość poldka i oglądałem auta. Pojechałem oglądać stare auto w komisie stały stare amcary. Tylu fastbacków na m2 jeszcze nie widziałem do tego boss krążowniki i auta z lat 50tych.... na tyle oglądałem starego opla ale cały dzień łaziłem między tymi autami. No i podczas tej wycieczki zobaczyłem co u Szwedów stoi w garażach. Co drugi podjazd na osiedlu gdzie mieszkałem był zajęty w piątek i sobotę furami z USA coś pięknego.
Jak już kupować takie auto to najlepiej robić je na oryginał szkoda mi fastbacków zrobionychna gt500e i tych starych aut....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem red neck'a z poludnia ,ktory wyciaga z szopy starego forda f-costam i przerabia na wyscigowke w czasie kiedy kukurydza sama mu rosnie. potem z innymi wiesniakami jezdza tym po okolicy pijac piwo z puszki. u nas tez ludzie po wioskach przerabiaja maluchy, poldki itp przy uzyciu szlifierek katowych i spawarek. czy to jest jednak powod do kopiowania? moze w ugandzie lub albani? kojarzy mi sie to z ludzmi ktorzy u nas chodza w za duzych ubraniach, w bejzbolowkach z daszkiem na boku i spodniach z krokiem miedzy kolanami oraz sportowych butach do polowy lydki z wywalonym jezykiem-kopiowanie ubran biedoty z murzynskich gett ameryki.
bierzmy od nich to co fajne ,a nie smieci jak coca cola ,mcdonald'sa ,galoty xxxl, programy typu x-factor i rat rody...

no ale pewnie jestem za stary Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:


no ale pewnie jestem za stary Wink


Albo nie jestes rednekiem Smile

Pozatym nijaki Foos nie zostal slawny przywracajac auta do orginalu.

Zamysl pony/muscle car-ow byl wlasnie taki:
Kupujesz baze za niewielkie pieniadze, ulepszasz, zmieniasz itd.
I prosze nie dawajcie porownan typu : u Nas na wsi to cieniasa przerabiali bo im zostalo troche szpachli po remoncie kukuruznika.
Przyznaje niektore "projekty" to dno totalne i dwa metry mulu ale niektore to prawdziwe wisienki na torcie ktore sa zwienczeniem tego co zaproponowala fabryka.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:


Pozatym nijaki Foos nie zostal slawny przywracajac auta do orginalu.


Jeżeli chodzi Tobie o Chipa Foose to fakt ale on się bawi w detale (nie zauważalne dla zwykłego śmiertelnika) a nie gruntowne przebudowy
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przebudowy tez ale foose robi dopracowane do maksimum perelki ,a nie zardzewiale trupy powiazane drutem...
to tak jakby do jednej beczki wrzucic szwca robiacego skorzane buty na wymiar i kogos kto ze starej opony i sznurka robi sandaly Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 8:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tej mega dokladnosci Foosa to ne badzcie tacy pewni.
Np sposob przycierania spawow albo ubytki wypelniane zywica a powinny byc cynowane.

A to Moja "druciarska robota"
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003374793402


Z orginalem ma niewiele wspolnego.
Wszystko robilem sam.

http://www.fotoszok.pl/show.php/985150_tbirdpo.jpg.html



[url]http://www.fotoszok.pl/show.php/985149_tbirdprzed.jpg.html

[/url]http://www.fotoszok.pl/show.php/985155_dsc00646.jpg.html
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink


Ostatnio zmieniony przez JaBolek dnia Nie Kwi 15, 2012 10:47, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 10:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapodaj te foty w normalny sposob-chetnie bysmy zobaczyli ,a tak to tylko dla uzytkownikow fejs zbuka. jeszcze sa tacy co sie tam nie zarejestrowali(z wyboru) aha i link do nk tez nie pomoze:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest to efekt polaczenia ze soba dwoch "wrakow"
Z czarnego pobralem przod(maska,szyba,nadkola,zderzak) oraz drzwi srebrny byl dawca nadwozia oraz srodka.
silnik skrzynia osprzet pochodzi z mustanga Fox z 92.

http://www.fotoszok.pl/show.php/985185_dsc00653.jpg.html

Maska jest czesciowo wykonana z odlewu zywicznego,Dawca wzoru byl mustang Boss z lat 70.
Caly przow byl piaskowany i malowany od nowa.
Najmarniej wyszly mi drzwi poniewaz widac rozniece w odceiniu.
[url][/url]
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz wiecej zdjec bo widze tylko silnik
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodalem fotki do wczesniejszego posta

http://www.fotoszok.pl/show.php/985150_tbirdpo.jpg.html



[url]http://www.fotoszok.pl/show.php/985149_tbirdprzed.jpg.html

[/url]http://www.fotoszok.pl/show.php/985155_dsc00646.jpg.html
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Tej mega dokladnosci Foosa to ne badzcie tacy pewni.
>Np sposob przycierania spawow albo ubytki wypelniane zywica a >powinny byc cynowane.


czy jest gdzies napisane ze powinno to byc cynowane? przesadzasz! cynowanie/zalewanie ołowiem tez nie jest zbyt szcześliym rozwiazaniem - to polaczenie 2 metali, do tego dochodzi wilgoc z powietrza i juz masz ogniwo elektrochemiczne i korozje, pozatym jest czasochlonne, energochlonne no i cza miec palnik, zestaw skrobakow, zdzierakow, przeroznych pilnikow a na sam koniec i tak kladzie sie szpachlowke wypelniajaca i calosc lakieruje lakierem na bazie badz co badz zywicy. cynowanie to technika rodem z lat 50 gdy dzialka polimerow nie byla jeszcze wyksztalcona, obecne stosowane zywice poliestrowe i epoksydowe z przeroznymi wypelniaczami, zbrojeniami sa wrecz idealne - jesli chodzi o restaurowanie pojazdow - cza ich tylko uzywac z glowa - a to ze sa juz "plastikiem" a nie blacha - no coz...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie ze przesadzam.
Ale przesadzaja tez Koledzy krytykujacy wykonanie Rat Roada...ze niby druciarstwo.
Wiec chcialem pokazac ze tacy "magicy" jak Foose tez ida na latwizne mimo iz posiadaja lepsze warunki.

Co do cynowania to faktycznie czasochlonne jest ale nikt nie mowil ze ma byl latwo.Jakos ciezko mi sobie wyobrazic mine kolecia ktory wydal na remont 50tys a przykladajac miernik wyjdzie ze auto w beteksie...

Cynowanie to technika z lat 50 tak jak spora czesc aut ktore remontuje Foose czyli chyba odpowiednia.
Napisales ze ze polaczenie 2 metali skutkuje korozja a jak polozysz szpachcle bezposrednio na metal to nie bedzie rdzewialo??
Szpachle powinno sie klasc na odtluszczona powiezchnie zabezpieczona farba podkladowa, popatrz jak to robia(niezawsze ale czesto) w "poturbowanych" wala szpachcle na gola blache i niby gitara.

A no i podejrzewam ze w "poturbowanych" jednak maja palnik.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyslalem Ci na zbuku zaproszenie:D no jak masz miejsce by się bawić to grqatuluję ja nie mam kanału podnośnika i nie mam już mety by dłubać w aucie więc mogę sobie najwyżej świece wymienić:D Niestety trzeba mieć lokum by dłubać przy aucie.
Foose przerabia muscle cars i to co robi mi się nie podoba. W poturbowanych czasem reanimowali auta do oryginału i to było fajne. Widziałem zdjęcia kolekcji Foosa i sporo tych aut jest oryginalnych.
Jabolek bardzo fajna maska na tbirdzie Very Happy skąd ją masz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra miejscowa ulatwia robote to fakt.
Ale jak mi Staruszek zastawi kanal albo naleci wody a tak tez bywa to mam takie ustrojstwo na ktore wjezdzam prednimi kolami i 40cm mam luzu.

Maske robilem sam. Wlot + okolo 10 cm opaska to odlew z zywicy reszta to orginalna maska z modelu 94.
Wzor wlotu wzielem z mustanga Boss z lat 70.Forme robilem z silikonu niestety sprzedalem.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Ale przesadzaja tez Koledzy krytykujacy wykonanie Rat Roada...ze >niby druciarstwo.

ratrody to moda..taka sama jak hot rody i inne rody Smile jednym sie podoba innym nie niewazne Smile

>Co do cynowania to faktycznie czasochlonne jest ale nikt nie mowil ze ma byl latwo.

nie chodzi o to by bylo latwo a by bylo dobrze - jedna i druga metoda o ile jest dobrze robiona jest ok, choc obie maja swoje wady i zalety.

>Jakos ciezko mi sobie wyobrazic mine kolecia ktory wydal na remont >50tys a przykladajac miernik wyjdzie ze auto w beteksie...

to zalezy od kolesia...osobiscie znam kilku takich ortodoxow ktorzy by sie pokroic dali za 10000% oryginalnsc - np.jeden przy restaurowaniu motocykla zostawil wgniotke w baku wielkosci 5zl tylko dlatego ze na fotce tego motocykla z roku bodajze 56 ta wgniotka byla widoczna ;/ drugiego zas znam takiego, ktory przy odbudowie warszawy przejechal pol polski do goscia ktory handluje czesciami do warszawek po spod przedniego pasa - oryginalny, fabrycznie nowy(z metka, KJ itp!!! kupe pieniedzy to kosztowala) bo byl oryginalny...niewazne ze jest on montowany od spodu i za 5km naklejka z metką i KJ odpadnie, ale to oryginal...notabene ten spod to plaski kawalek blachy 1mm w ksztalcie ksiezyca ;/ nozycami bys taki sam wycial w 15min ;/

>Napisales ze ze polaczenie 2 metali skutkuje korozja a jak polozysz >szpachcle bezposrednio na metal to nie bedzie rdzewialo??

nie nie bedzie, pod warunkiem ze dobrze oczyscisz! szpachlowka to polimer, nie ma wiec w nim wiazan metalicznych, nie wykazuje tez "szeregu napieciowego"=> nie jest mozliwe uzyskanie ogniwa(wiec odpada jedno z wiekszych zrodel korozji), zostaje tylko pozbycie sie korozji z podloza i problem rdzy masz niejako rozwiazany....

>Szpachle powinno sie klasc na odtluszczona powiezchnie zabezpieczona >farba podkladowa,

co do odtluszczenia to napewno, co do podkladu to juz niekoniecznie - wazniejszy od podkladu jest grunt, ale i grunt mozna zastapic potraktowaniem surowej blachy grubym papierem sciernym. generalnie chodzi o to by zwiekszyc przyczepnosc szpachlowki/zywicy do podloza - praktycznie robi sie to gruntem(najlepiej reaktywnym) albo wlasnie poprzez zdarcie powierzchni grubym papierem sciernym. wszystko zalezy od wielkosci powierzchni do naprawy - jest taka zasada przy np. cynkowaniu ze po oczyszczeniu(konkretnie piaskowaniu) masz max 2h czasu na zabezpieczenie golej blachy (tutaj akurat robi sie to topnikiem) - po tych 2h w suchym powietrzu czystosc powierzchni juz diametralnie spada, tworza sie pierwsze zaczatki korozji(niewidoczne jeszcze golym okiem) i cynkowanie mimo iz ladne na niewiele sie zda...to samo sie tyczy szpachli/lakierow,farb itp

>A no i podejrzewam ze w "poturbowanych" maja palnik

nie wiem...nie ogladam tv Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 22:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sluchaj ja jestem chlopak z prowincji, prosty jak konstrukcja cepa a o wiazaniach polimerowych to wiem tylko tyle ze kiedy cos tam w technikum o tym gadali ale ja akutrat wtedy siedzialem w szatni na browarku z paniami woznymi.
Ale wiem jedno jak sie zjara blache palnikiem zaklajstruje to miejsce szpachla to faktycznie tam gdzie spachla to niezardzewieje ale naokolo tejze szpachli ruda opie...oli blache do zera.
A takie praktyki w programie "poturbowani" mozna wyczaic.
dobra ale nie ma co sie podniecac Bo jednym bedzie sie podobala przerobina bryka a inni powiedza ze to profanacja
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Kwi 15, 2012 23:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisałeś:
Napisales ze ze polaczenie 2 metali skutkuje korozja a jak polozysz >szpachcle bezposrednio na metal to nie bedzie rdzewialo??

nie nie bedzie, pod warunkiem ze dobrze oczyscisz! szpachlowka to polimer, nie ma wiec w nim wiazan metalicznych, nie wykazuje tez "szeregu napieciowego"=> nie jest mozliwe uzyskanie ogniwa(wiec odpada jedno z wiekszych zrodel korozji), zostaje tylko pozbycie sie korozji z podloza i problem rdzy masz niejako rozwiazany....

Gdyby tak było jak piszesz to gazociągi w ziemi pokryte polimerem by nie korodowały a korodująVery Happy tu nie chodzi o wiązanie metaliczne... Po drugie nigdy nie uzyskasz idealnego połączenia stał polimer:D jak tak uważasz to powodzenia.... No i na koniec Tworzywa sztuczne też ulegają procesom niszczenia np pod działaniem temperatury, światła,naprężeń itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 6:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawy watek.
Proponuje przeniesc czesc postow do dzialu "sam naprawiam"
Jesli wszechmocny ADMIN bedzie tak laskawy i znajdzie chwile to niech urzyje swojej wszczech-mocy i przeniesie watek do innego dzialu Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 6:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raczej do dzialu: filozofia, ktorego jeszcze nie ma Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do takiego dzialy tez by pasowalo Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Gdyby tak było jak piszesz to gazociągi w ziemi pokryte polimerem by nie korodowały a korodująVery Happy

alex poczytaj troche o wlasciwosciach gruntu (ruchy, szkody gornicze itp), potem poczytaj o agresywnosci gruntu (slone wody, rozkladajacy sie humus itp).
pozatym cza se zdac sprawe z tego ze korozji nigdy nie zatrzymasz!!! mozesz ja jedynie spowolnic! tak samo jak nie zatryzmasz nigdy zuzycia materialu - mozesz je jedynie spowolnic

>tu nie chodzi o wiązanie metaliczne... Po drugie nigdy nie uzyskasz idealnego połączenia stał polimer

masz racie! ale chyba mylisz okreslenie "wiazanie" ze slowem "polaczenie". miedzy metalem a polimerem nigdy nei uzyskasz wiazania metlicznego! jedyne wiazanie jakie tam wystapi to wiazanie adhezyjne - to jedno ze slabszych wiazan

>No i na koniec Tworzywa sztuczne też ulegają procesom niszczenia np pod działaniem temperatury, światła,naprężeń itp.

no tak...i to bardzo szybko w porownaniu do metali. sama temperatura im nie szkodzi (o ile sie trzymasz w zakresie stosowania), ze swiatla wiekszosci plastikow szkodzi tylko UV, naprezenia mozna w termoplastach zlikwidowac poprzez wygrzewanie itp,itd..

>raczej do dzialu: filozofia, ktorego jeszcze nie ma Wink

esdarku tu nie chodzi o filozofie! tylko o to ze na tym forum cala masa ludzi chciala by cos zrobic samemu, a nie isc do sklepu i kupic gotowca...no a zeby cos zrobic w miare dobrze to cos tam tez trzeba wiedziec - czasem wystarcza proste zabiegi, troche zaparcia, wlasna praca i mozna wystrugac calkiem ladna rzecz lub naprawic cos co przez wiekszosc(a przynajmniej napewno producentow) jest uznawane za nienaprawialne - i chyba o to tu chodzi Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W końcu ja się nie znam bo tylko przy tym pracuje:D
Jak się mają szkody górnicze do gazociągu 100km od kopalni? Ew korozja jest przez prądy błądzące, uszkodzenie polimerowej osłony rur ze stali walcowanej na gorąco,lub przez grunty ew(przepuszczanie wody i odczyn gleby). czynnik chemiczny jak nawożenie pola. Nie piszę nic o tym że ktoś sobie wykopie koparką rów i trafi na gazociągVery Happy dobra konczę dyskusję na temat ochrony korozyjnej:D
Wracając do tematu to ten wóz to beznadzieja dla mnie same oryginały ew tuning mechaniczny amcarow zadnych lotek szpachli itp bzdur:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jednak moja maska mimo iz nie ordżinal to do gustu Ci przypadla Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:


esdarku tu nie chodzi o filozofie! tylko o to ze na tym forum cala masa ludzi chciala by cos zrobic samemu, a nie isc do sklepu i kupic gotowca...no a zeby cos zrobic w miare dobrze to cos tam tez trzeba wiedziec - czasem wystarcza proste zabiegi, troche zaparcia, wlasna praca i mozna wystrugac calkiem ladna rzecz lub naprawic cos co przez wiekszosc(a przynajmniej napewno producentow) jest uznawane za nienaprawialne - i chyba o to tu chodzi Smile


Swiete słowa.
To co mozna naprawia sie samemu.
I nawet jak sie raz na jakis czas cos spiepszy to i tak grosz w kieszeni zostania a i satysfakcja ze zrobionej roboty poprawi humorek.

Tuning mechaniczny czesto wymusza zmiane w wyglodzie zewnwtrznym.
Np: zamontuj kolektor ssacy BBK do mustanga nie zmieniajac maski Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink


Ostatnio zmieniony przez JaBolek dnia Pon Kwi 16, 2012 21:26, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Kwi 16, 2012 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klapa jest ok.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze niby foose daje duzo szpachli?
http://moto.gadu-gadu.pl/5732312105341366416/zrob-to-sam--super-samochod-w-32-prostych-krokach-foto?p=4e0d0ab8218f1bdd4ab19509a878cf94_0#gallery4e0d0ab8218f1bdd4ab19509a878cf94

Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no taki prawie PTS Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 17, 2012 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tak dobrze ze nie z karton gipsu
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group