www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge stratus 2,4 za małe obroty silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge stratus 2,4 za małe obroty silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 12:48    Temat postu: Dodge stratus 2,4 za małe obroty silnika Odpowiedz z cytatem

jakie powinny byc prawidłowe wolne obroty silnika?
silnik zaczął mi chodzic nierówno po wymianie filtrów od gazu,
zaczęło sie swiecic "check engine".następnie zaczeło mi sie dziac tak samo na benzynie.Teraz silnik szarpie na wolnych obrotach na wiekszych jest wporządku podczas jazdy.
Firma zakładająca gaz powiedziała ze najpierw trzeba sprawdzic ecu auta,
dac go na diagnostyke,wtedy będą mogli ustawic gaz opierając sie na komputerze auta.

jak mozna temu zaradzic i czy jest mozliwe nie oddawanie auta do serwisu diagnostycznego?oni biorą za samo podłączenie 150zł-200zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 13:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis będe próbował zresetowac komputer
może to cos pomoze
tylko ze nie wiem jak z ponownym uruchomieniem auta
jedni pisza ze ma stac na wolnych obrotach przez 10 min
drudzy mówią ze 30 min trzeba pojezdzic
teraz już nie wiem
prosze o pomoc

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 14:51    Temat postu: Wolne obroty Odpowiedz z cytatem

Wystarczy odpalic i zostawic go na 10 minut na wolnych obrotach. Jednak diagnostykę trzeba zrobic aby dowiedziec sie czemu nie kiepsko chodzi na wolnych. Napewno odlaczenie akumulatora nic nie da. Dalej bedzie "kulal" na wolnych.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 15:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobiłem tak jak pan kazał
troche sie polepszyło
2 pierwsze minuty chodził dobrze
obroty były równe
pózniej znowu to samo
tak samo ze spalinami przez te 2 min równomiernie wychodziły
a pózniej zaczeło buchac z przerwami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 15:55    Temat postu: check Odpowiedz z cytatem

Jesli zapala sie Check to trzeba podjechac na diagnostyke bo teraz to jest szukanie igly w stogu siana. Ewentualnie jak bedzie wiadomo co bylo uszkodzone to mozesz napisac tutaj ( moze ktos bedzie mial podobne objawy ). W tym momencie nie jestem w stanie pomoc.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samochód był na diagnostyce,
goscie mówią ze nie ma błedów
a jednak silnik dalej zle chodzi.
check sie juz nie swieci
kazali jeszcze kiedys przyjechac i zostawic auto na dłuzej
jak sie problem rozwiąze to napisze co było nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Mar 01, 2006 23:06    Temat postu: lewe powietrze Odpowiedz z cytatem

Moze gdzies lewe powietrze zasysa i z tad na wolnych nim "telepie". Posprawdzaj wszystkie podcisnienia.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra sprawdze
,a mógłby pan dokładniej o tych podcisnieniach??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trudno tak na aodległość wskazać palcem.
Ale sprawdż szczelność kanału międzi kolektorem a filtrem powietrza, czy aby gdzieś nie polusowała się opaska i nie ciagnie lewego powietrza.
Przy okazji zauwazysz rurki z tworzywa łączące kolektor z zsący z innymi miejscami silnika (na pewno rozpoznasz, nie są to przewody elektryczne) posprawdzaj połączenia czy cos sie nie zluzowało czy przy jakiejś operacji ktoś jej nie zdjął przypadkiem, alpo zgiął i nie pękła.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 8:52    Temat postu: podcisnienie Odpowiedz z cytatem

wk napisal chyba wszystko Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 12:51    Temat postu: wolne obroty Odpowiedz z cytatem

Na początku witam wszystkich.
Mam podobny problem, a zaczęło się to wszystko gdy przyszła zima i spadły temperatury. U mnie również zaczęło pływać na gazie, a z czasem przerzuciło się na bęzynę. Nie da się porządnie zrestetować komputera, bo po odpaleniu muszę go przytrzymywać na lekko wciśniętym gazie, żeby mi nie zgasł. Obroty falują do czasu osiągnięcia pewnej temp. silnika (na bęzynie krócej - ok.1min). Problem się pogarsza, bo utrzymanie obrotyów wymaga coraz wyższej owej 'pewnej' temp.
Boję się trochę o skrzynię, bo podczas jazdy cały czas trzymam lekko nogę na gazie, a hamuję lewą (póki się do porządku nie zagrzeje).

Aerostar 3.0 gaz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomek masz walnięty albo zabrudzony silnik krokowy u mnie juz jest do wymiany czyszczenie nie pomaga poszukaj w starych postach to znajdzesz kilka podpowiedzi jak go oczyścić
Pozdrawiam Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 16:35    Temat postu: krokowy Odpowiedz z cytatem

Można ten silniczek sprawdzić jakoś na parkingu pod blokiem, tak żeby mieć pewność, że to napewno to, zanim kupię nowy? W tym naszym aucie nawet do świec nie bardzo da sie dojść.
Nie chodzi oczywiście o silniczek krokowy od gazu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten silniczek znajduje sie kolektorze dolotowym u góry silnika dochodza do niego dwa kabelki nie musisz odrazu wymieniać jeśli pierwszy raz to sie dzieje spróbuj wyczyścić rozpuszczalnikiem nitro i małym pędzelkiem lub zamocz cały silniczek w nitro na jakas godz następnie wyczyść powinno pomóc
Pozdrawiam Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zebym sie wymadrzal ale proponuje zamiast nitro alkohol izopropylowy alb zwykla benzyne ekstrakcyjna...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benzyna ekstracyjna jest tłusta nie polecałbym moze sie po krótkim czasie znowu zabrudzić a jeśli chodzi o ten alkohol z natury mam inny pomysł "na użycie" heheheh
Pozdrawiam Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to nie polecam izopropylu doustnie:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszedłem rano do auta. Znalazłem za plastikową osłonką dźwignię, która jest pociągana przez linkę pedału gazu. Wymarzłem się przy tym, ale silniczka krokowego nie znalazłem. Nie wiem, czy da się to zrobić pod blokiem, czy nie trzeba będzie jechać do tych naszych jastrzębskich psujków.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znalazłem na fajne zdjęcie tego co ujrzałem za osłonką:
[url]http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C923294 [/url]

czy to gdzieś tam, gdzie są te sprzężyny, z prawej strony rury od powietrza?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Piotrek
*
*


Dołączył:
Posty: 124

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i widzisz takie małe ustrojstwo na górze kolektora zaraz za wężem powietrza z czerwonymi kabelkami jest to przykręcone na dwie śróby klucz 10 najlepiej nasadowy spokojnie można to zrobić pod blokiem, napewno dasz rade! w razie czego dzwoń 503-129-416
Pozdrawiam Piotrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcingie1
*
*


Dołączył: Sep 17, 2005
Posty: 24
Skąd: Krosno

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 18:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

samochód był na diagnostyce.
Okazało sie ze padł zawór sterujący ERG,związany chyba z oczyszczaniem spalin.Podobno można bez niego jezdzic i na nic szczególnego nie ma wpływu,tylko na toksycznosc spalin,wiec został odłaczony i nie ma juz problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Pon Mar 06, 2006 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybudowałem owo ustrojstwo. Nie przypomina to ICS MOTOR jaki jest w dokumentacji na stronach AutoZone, to jest raczej coś ala elektrozawór, lub raczej elektrodławik. W każdym bądź razie przez noc niech się poczyści, a rano sprawdzę, czy pomogło.
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
T0MEK
*
*


Dołączył: Feb 26, 2006
Posty: 30
Skąd: Jastrzębie ZdrĂłj

PostWysłany: Wto Mar 07, 2006 9:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyczyściłem rano pendzelkiem, że się świacił w środku jak psu jaja, wylałem i wytrzepałem resztki ze środka, podłączyłem ..... i dalej jest to samo.
Dziwi mnie, że po odłączeniu wtyczki ustrojstwa i odpaleniu silnika obroty dalej chodzą jakby kto pedał gazu naciskał, mało tego bzyczy coś jakby śilniczek krokowy (może mi się wydaje),
a może jest coś jeszcze, co steruje tymi obrotami.

znalazłem też fajną instrukcję obrazkową do tego co robiłem na str:
http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/14/aa/59/0900823d8014aa59.jsp
założę nowy wontek, bo trochę nie w temacie jestem
_________________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ford Aerostar 3.0 zagazowany i zamagnesowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 09, 2006 14:18    Temat postu: obroty Odpowiedz z cytatem

T0MEK napisał:
Wyczyściłem rano pendzelkiem, że się świacił w środku jak psu jaja, wylałem i wytrzepałem resztki ze środka, podłączyłem ..... i dalej jest to samo.
Dziwi mnie, że po odłączeniu wtyczki ustrojstwa i odpaleniu silnika obroty dalej chodzą jakby kto pedał gazu naciskał, mało tego bzyczy coś jakby śilniczek krokowy (może mi się wydaje),
a może jest coś jeszcze, co steruje tymi obrotami.

znalazłem też fajną instrukcję obrazkową do tego co robiłem na str:
http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/14/aa/59/0900823d8014aa59.jsp
założę nowy wontek, bo trochę nie w temacie jestem


Ja jestem za lewym powietrzem. Gdzies je zasysa.... Chyba ze silniczek krokowy jest calkowicie padniety....

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group