www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager mleko w silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager mleko w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2012 16:56    Temat postu: Chrysler Voyager mleko w silniku Odpowiedz z cytatem

Poszła uszczelka pod głowicą i w silniku zrobiło się zagęszczone mleczko.
Stało się to w czasie mrozów , wolno ubywał płyn z chłodnicy ,ale w końcu przestało ubywać. Na bagnecie jest prawie czysty olej , ale spoglądając przez korek wlewu oleju , widać że jest grubo syfu. Chciał bym spróbować wypłukać całe wnętrze silnika i zalać świeżym olejem, ale nie wiem jakim środkiem, metodą się posłużyć . Macie jakieś rady ,ale na temat ?
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2012 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba oddać do mechanika oni przepuszczaja pod ciśnieniem płyn chłodniczy i wymywa od syf z silnika( tych kanałów przez które wchodzi płyn do silnika) jednak pod sporym ciśnieniem może się okazać ze zaciągnie znowu olej jak nie zrobiłeś tych uszczelek bo to sie odbywa na włączonym silniku(przynajmniej mi tak w mustangu czyścili). Jak je naprawiłeś to trzeba pod ciśnieniem przepłukać nie tylko silnik ale i chłodnice. U mnie w mustangu był syf na dnie zbiornika i z pompy wody jak przygazowałem auto to ten cały syf sie ruszył i mam usyfiony zbiornik na płyn a olej jest ok. Nie dymi auto nie wcina płynu nawet nawiew jest ciepły i sie nie zapowietrza układ. Może ten syf masz z pompy albo zbiornika jak poprzedni właściciel wymieniał uszczelki i nie wyczyścił wszystkiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Kwi 04, 2012 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do plukania ukladu chlodzenia uzyj specyfiku do plukania ukladu chlodzenia Smile to taka profesionalna rada Smile ale slyszalem tez ze bardzo dobre efekty daje woda z dodatkiem ludwika.
no a silnik najlepiej sie pluka najtanszym olejem - zalej jakiegos najtanszego oleju i poprostu odpal silnik zeby sie dobrze zagrzal - wtedy wypluka ci cale capucino z ukladu a na dodatek pozbedziesz sie sporej czesci wilgoci. po tym zabiegu wymien olej na taki jak uzywasz wraz z filtrem i tyle...tu nie ma co kombinowac
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 5:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oleju nie ma w płynie chłodniczym tylko na odwrót . Za rady typu oddaj do warsztatu dziękuję ,sam mogę sobie tak radzić. Masło jest pod pokrywami zaworów i w kanałach olejowych ,misce.Lepkość oleju bardzo dobra ,silnik pracuje normalnie ,brak dziwnych odgłosów.
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 9:27    Temat postu: Misce Odpowiedz z cytatem

Jeśli w misce masz klarowny olej to raczej nie uszczelka.... Confused

"Kaszka" robi się pod korkiem i pod pokrywami zaworów bo skrapla się tam woda (szczególnie przy dużych mrozach).

Jak chcesz wymyś silnik to :

1. Zlewasz olej, odkręcasz filtr
2. Ściągasz pokrywy zaworów
3. Pędzelek i jakiś preparat do mycia silników byle nie reagował z gumowymi uszczelkami
4. Zakładasz pokrywy, wkręcasz śrubę spustową, zakładasz nowy filtr i nowy olej

Jeśli będziesz miał nagar na głowicach to też go usuń.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rudiszubert
*
*


Dołączył: May 06, 2007
Posty: 229
Skąd: WA-wa

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli to nie uszczelka ,to jakim cudem , warstwa tego gęstego mleka-ulepu ,ma około 0,5 cm. Podejrzewam , że to jednak była uszczelka głowicy ,ale się nieszczelność się zasklepiła a olej się przefiltrował. Czy to rozumowanie ma sens ?
_________________
Chrysler Voyager 1992 Dodge Caravan 3.0 1996
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 11:29    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Ciężkie pytanie bo teoretycznie jest to możliwe. Jednak w 99% jak spotkałem się z uszkodzoną uszczelką to maź była też na bagnecie. Z mazią pod deklami spotkałem się tylko podczas mrozów i jak auto robiło krótkie dystatse....

Ściągnij dekle i wtedy będziesz widział ile jest tej mazi... Ja bym przemył, zalał nowy olej i wtedy kontrolował czy coś się tam pojawia. Jak tak to głowice do ściągnięcia, jak nie to jeździć Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group