www.asu.pl :: Zobacz temat - instalacja HHO
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja HHO
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 21:40    Temat postu: instalacja HHO Odpowiedz z cytatem

Znajomy pytał mnie dzisiaj o instalacje HHO (czy warto do VCool , a ja nigdy się z tym w amerykańcu nie spotkałem. Podobno obniża spalanie o około 20-30% a koszt instalacji to 800-900zł. Ktoś się z tym spotkał ??
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 11:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wczoraj zainstalowałem. wcześniejsze pomiary czasów wtrysku i korekt długoterminowych na jałowym wykazywało około 3% oszczędności.
za kilka zbiorników poinformuję jak spalanie na drodze.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli dobrze rozumiem działanie: zużywamy moc, aby rozdzielić wodę na wodór i tlen, a potem łączymy wodór z tlenem z powrotem, aby odzyskać moc - tylko że po drodze są różne straty. W jaki niby sposób ma to cokolwiek oszczędzać?

Eksperyment myślowy: odpalamy silnik na benzynie, a potem już tylko produkujemy wodór i tlen i nimi zasilamy silnik. To się nazywało, hm... perpetuum mobile?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 15:17    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

Właśnie też nie mam pojęcia jak to może w jakiś znaczny sposób oszczędzać paliwo... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 15:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

robi się elektrolizę wody która rozbija się na tlen (+) i wodór (-). O ile PTS 3 litrowy na jałowym pracuje tylko na HHO o tyle przy dodaniu gazu momentalnie gaśnie. Więc za mało się wytworzyło w tym procesie. Pare dni później zbudowałem akwarium z plexi i zainstalowałem tam na zmianę cylindry jeden w drugi ze stali kwasoodpornej na zmianę +/- . Urządzenie jest prądożerne 26 amper przy tej konstrukcji ale tylko po to żeby silnik pracował na samym wodorze. W obliczeniach wyszło mi aby czynnie tego używać tj normalne przyśpieszenia itp to trzeba zrobić tego 4 razy tyle a tym samym wprowadzić tam full prądu. Ratuje drugi alternator oraz przerobienie zbiornika paliwa żeby to produkowało H parę litrów na minutę.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
funkykoval
*
*


Dołączył: Aug 22, 2010
Posty: 111

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bylo wczoraj na WP.
Jakis kolo w Jeepie zamontowal i zrobili o nim artykul..
W komentarzach go obsmiali bo podobno oszczednosci nie pokryja wzorstu zuzycia pradu..
wyczytalem tez, ze podobno w USA mozna kupic na stacji benzynowej za 500dol. taki KIT do samodzielnego montazu
_________________
pozdrav
T&C 3.8 2008
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 16:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak na ebay nawet są gotowe zestawy z wiązka i instrukcją. Ja powiem tak araby sobie sami strzelają w kolano windując ceny ropy coraz wyżej a ludzie nie są durniami i będą kombinować z alternatywnymi paliwami. Na pewno instalacja HHO ma przyszłość wymaga co prawda dopracowania bo silniki maja na tym zajebiste spalanie.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodatek tego gazu zwiększa sprawność silnika. podnosi trochę moc i moment. prawdopodobnie obniza temp. spalania, więc można zubożyc mieszankę stosujac wdów lub chip zmieniający mapy wtrysku.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zwierzak napisał:
robi się elektrolizę wody która rozbija się na tlen (+) i wodór (-). O ile PTS 3 litrowy na jałowym pracuje tylko na HHO o tyle przy dodaniu gazu momentalnie gaśnie. Więc za mało się wytworzyło w tym procesie. Pare dni później zbudowałem akwarium z plexi i zainstalowałem tam na zmianę cylindry jeden w drugi ze stali kwasoodpornej na zmianę +/- . Urządzenie jest prądożerne 26 amper przy tej konstrukcji ale tylko po to żeby silnik pracował na samym wodorze. W obliczeniach wyszło mi aby czynnie tego używać tj normalne przyśpieszenia itp to trzeba zrobić tego 4 razy tyle a tym samym wprowadzić tam full prądu. Ratuje drugi alternator oraz przerobienie zbiornika paliwa żeby to produkowało H parę litrów na minutę.


jaką masz wydajność?
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 18:00    Temat postu: HHO Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Co to za oszczędność jeśli auto będzie więcej palić z powodu obciążenia alternatora... Question Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taką że na jałowym biegu 3 litrowy silnik pracuje bez zająknięcia. Aha na odseparowanych elektrodach można uzyskuje się albo czysty tlen (+) albo sam wodór (-) w każdym razie muszą być w jednym naczyniu. Kolejna rzecz to im dalej elektrody od siebie tym mniejsza wydajność. Zaadoptowana był mikser od zwykłej LPG wraz z przewodem doprowadzajacym H. Trzeba uważać żeby zbiornik na fazę lotna miał spory zapas lustro wody - sufit zbiornika. Jako że elektroliza przebiega w nadciśnieniu ale po dodaniu gazu gwałtownie robi się podciśnienie wysysając cały gaz i tym samym podnosząc słup wody prawie pod sufit. Motor może sobie kaszlnąć wodą. Ktos gdzieś tam napisał że wodór to bomba w aucie itp itd bo jak walnie w dolot to auto eksploduje !!! Gówno prawda to samo by było z LPG i PB a faktycznie to benzyna w aucie jest największą bombą.

Tak rafałku prądożerność celi joego sprawia że to co zaoszczędzimy na paliwie to stracimy i tak w efekcie większego zużycia prądu który dostarczy obciążony alternator a ten z kolei obciąży bardziej silnik. Prosty przykład przejechać się autem bez wzbudzonego alternatora i na wzbudzonym - szczęka spada jaka kolosalna różnica jest w zbieraniu się auta

Aha bo zapomniałem nie używajcie soli kuchennej rozpuszczonej w wodzie bo będziecie mieli chlor na wylocie. Najlepszą wydajność osiąga się na wodzie z sodą oczyszczoną.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 19:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moją cela to -nnnnn+nnnnn- odległość między elektrodami 2,5 mm i przy 20A mam około 1 l/min. elektrolit to KOH.

jak masz zbudowaną swoją i jaką masz wydajność?
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sty 13, 2012 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

swego czasu kombinowałem z braku zajęcia w swoim warczyburgu z zasilaniem wodą. Miałem wężownicę wokół kolektora wydechowego, elektrozawór z instalacji lpg odcinający paliwo, zbiornik z wodą. jak się auto nagrzało włączał się elektrozawór i puszczał wodę do wężownicy, z weżownicy był wężyk do pokrywy gaźnika. chodziło to na wolnych obrotach ale dalej kaplica....
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Sob Sty 14, 2012 1:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie a powiedzcie mi co to jest ta instalacja???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sob Sty 14, 2012 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zybel - to ile ci pali autko teraz?
Temat ostatnio zrobił się "modny" pytanie czy to prawda czy ściema za grube $$$
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Sty 14, 2012 9:58    Temat postu: instalacja hho Odpowiedz z cytatem

firebird84 napisał:
panowie a powiedzcie mi co to jest ta instalacja???


http://www.generator-hho.pl/co-to-jest-generator-hho.html


Może przy mniejszych silnikach jakoś to lepiej wygląda ale do np. V8 to tego wodoru trzeba naprawdę sporo...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Sob Sty 14, 2012 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeżdżę od 2 dni. zrobiłem 200 km. jak zatankuje następny zbiornik gazu to dam znać o wynikach. na razie nie zakladalem efie. jakoś nie wierzę w dodatkowy tlen w spalinach uzasadniajacy dodawanie napięcia do sondy w celu zubożenia mieszanki. ale jeśli z tym gazem obniża się temp spalania, to można poprobowac.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 14, 2012 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy mniejszych tj 2.0 jeszcze ujdzie ale w przypadku 3 i więcej faktycznie potrzeba naprawdę sporo tego wyprodukować.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Nie Sty 15, 2012 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wie ktoś jak to sięma do samochodu z instalacją LPG lub CNG?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Nie Sty 15, 2012 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zybel napisał:
jeżdżę od 2 dni. zrobiłem 200 km. jak zatankuje następny zbiornik gazu to dam znać o wynikach. na razie nie zakladalem efie. jakoś nie wierzę w dodatkowy tlen w spalinach uzasadniajacy dodawanie napięcia do sondy w celu zubożenia mieszanki. ale jeśli z tym gazem obniża się temp spalania, to można poprobowac.

Teraz dopiero zobaczyłem, że testujesz to z gazem Smile
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Czw Lut 02, 2012 20:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdaje relację.
wyjeździłem chyba 5 zbiorników gazu (ok. 60l) i spalanie wychodzi takie samo jak przed hho. chociaż na tych mrozach, to bez hho spaliłby pewnie więcej.
Ale za to czuć trochę więcej mocy. zwłaszcza przy ruszaniu i przyspieszaniu zwykle zmieniał tak w okolicach 3000 obr/min, w tej chwili wystarcza około 2500.
w poprzedni piątek jechałem do lublina i przez całą drogę miałem wrażenie mułowatości (dodane 0,4V do lambdy). po powrocie zajrzałem pod maskę i widzę podtopiony plastik przy śrubce amperomierza i kiepski/brak kontaktu w efekcie mała ilość gazu. wywaliłem amperomierz, wrócił gaz i samochód zaczął znów reagować na gaz.

podobnie było z rana na tych mrozach. zamarzła woda i prawie nie widać bąbelkowania w zbiorniczku (mało gazu) i znów muł. jak już się rozpuściło dolałem spirytusu i znów jest jazda.

zaraz kończę kolejny zbiornik, więc przy następnym odłączę instalację dla porównania spalania i wrażeń z jazdy.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy zeby ta instalacja dzialala nie trzeba zmienic mape w kompie?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i jak zybel, warto czy nie warto zakładać? masz jakieś oszczędności?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba żadnych. aczkolwiek ostatnio zrobiłem 375 km zamiast standartowych 350 z 60l gazu. pracuje nad wydajniejszą celą.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zybel napisał:
chyba żadnych. aczkolwiek ostatnio zrobiłem 375 km zamiast standartowych 350 z 60l gazu. pracuje nad wydajniejszą celą.



Nie no jak moze byc oszczednosc skoro komputer tak samo dzialkuje paliwo??
A jakis wzrost mocy??
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Wto Mar 06, 2012 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zapiąłem chip hec pod obd. wydaje się ze sprawniej przyspiesza, ale ostatnio reguluje gaz i warunki temperaturowe sie bez przerwy zmieniaja.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ts_roller
*
*


Dołączył: Aug 02, 2011
Posty: 32

PostWysłany: Sro Mar 07, 2012 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie zastanawia jaki wpływ na układ wydechowy i silnik będzie mieć produkt spalania mieszaniny wodoru i tlenu po dłuższym przebiegu, powiedzmy kilkadziesiąt tys. km... Czy oszczędności nie przełożą się na konieczność remontu/wymiany niektórych elementów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 07, 2012 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobno nie.
Koles ktory instaluje takie ustrojstwa twierdzi ze:
Po przejechaniu 20tys rozebral silnik i nie stwierdzil zadnych zmian.
No ale wiadomo jak ktos chce cos sprzedawac to nie powie ze to jest lipa
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Mar 07, 2012 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja przerobilem mercurego na flexa i jak narazie jezdzi ok ale nie ma stacji w okolicy i sm,igam na benzynie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ts_roller
*
*


Dołączył: Aug 02, 2011
Posty: 32

PostWysłany: Sro Mar 07, 2012 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jeszcze bardziej mnie zastanawia bilans energetyczny... jak to może działać... Poza tym przydałyby się do oceny raporty spalania, kosztów utrzymania ale nie od firmy sprzedającej a od zadowolonych użytkowników, których mógłbym zobaczyć na własne oczy. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 08, 2012 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zamowielem na ebaju instalacje do PTS (generator+elektronika).
Chociaz jestem sceptycznie nastawiony to ciekawosc mnie zrzera.
Za 2-3 tygodnie bedzie wiadomo czy to sciema czy nie.
A no i producent gwarantuje 20% oszczednosci albo zwrot kasy Smile...Zobaczymy
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak na EBAYu to sie okaze ze pewnie nie dotyczy Polski a jaesli dotyczy to nie woj. maz:D
Ja slyszalem ze to nie daje oszczednosci ale jak bedziecie juz po testach to sie podzielcie wynikami:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co poczytalem to widoczne oszczednasci sa w ruchu miejskim natomiast na trasie max 20%
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 20:46    Temat postu: ...... Odpowiedz z cytatem

Gościu prezentuje jak działa HHO w PTS mnie ten filmik rozłożył,nie mam HHO i też mi para z rury leci

http://www.youtube.com/watch?v=ollp2YSrOxA
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing Podaje link,gdzie opisane sa niektore motoryzacyjne "cuda" - akurat dotyczace olejowych dodatkow .Jak dzialaja i jakie sa skutki uboczne.Mysle ze HHO tez nalezaloby umiescic na liscie przeroznych podobnych codow. http://www.aremedia.lask.info/index.php/cuda?format=pdf Idea No coz...nie chce byc niegrzeczny i nie bede odbieral Wam wiary!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sie niepomaca to sie niebedzie wiedzialo...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Jak sie niepomaca to sie niebedzie wiedzialo...
Ok. Ale zauwazylem ze masz V8 z 1989 roku.Jesli juz chcesz zrobic cos pozytecznego dla auta - to poszukaj do niego oleju o specyfikacji starszej niz SL.Te silniki sa wprawdzie nowoczesne,ale szybko sie niszcza na nowych olejach ktore obecnie maja zawartosc ZDDP nie wiecej niz 0.08%.Jest to zbyt malo dla tego silnika - za duzo aby umrzec ale za malo aby zyc.Najlepsza ochrona tych silnikow jest przy zawartosci 0.14% Idea Dobrym olejem jest aktualnie sprzedawany Mobil1 HighMileage - zaw.ZDDP 0.11%., albo oleje wyscigowe -Racing.W usa uzytkownicy dodaja supplementu - np.takiego. http://www.barsproducts.com/catalog/view/22-engine-oil-supplement-with-zinc-treatment-4401?gclid=CNuAi_aU3a4CFZNV7AodHz4_Vw W usa w lutym wyszedl tez specjalny olej dla fanow starszych aut QuakerState Defy. Arrow Sorry za offtopic,ale uwazalem ze to bedzie dla ciebie bardziej pozyteczne niz " testowanie cudow".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
JaBolek napisał:
Jak sie niepomaca to sie niebedzie wiedzialo...
Ok. Ale zauwazylem ze masz V8 z 1989 roku.Jesli juz chcesz zrobic cos pozytecznego dla auta - to poszukaj do niego oleju o specyfikacji starszej niz SL.Te silniki sa wprawdzie nowoczesne,ale szybko sie niszcza na nowych olejach ktore obecnie maja zawartosc ZDDP nie wiecej niz 0.08%.Jest to zbyt malo dla tego silnika - za duzo aby umrzec ale za malo aby zyc.Najlepsza ochrona tych silnikow jest przy zawartosci 0.14% Idea Dobrym olejem jest aktualnie sprzedawany Mobil1 HighMileage - zaw.ZDDP 0.11%., albo oleje wyscigowe -Racing.W usa uzytkownicy dodaja supplementu - np.takiego. http://www.barsproducts.com/catalog/view/22-engine-oil-supplement-with-zinc-treatment-4401?gclid=CNuAi_aU3a4CFZNV7AodHz4_Vw W usa w lutym wyszedl tez specjalny olej dla fanow starszych aut QuakerState Defy. Arrow Sorry za offtopic,ale uwazalem ze to bedzie dla ciebie bardziej pozyteczne niz " testowanie cudow".


Nie mam zamiaru "Cudowac" w Tbirdzie tylko w PTS 3.1.Nawet jak cos sie rozwali to mam 2 silnik.
A do 5 wlewam castrola dedykowanego do tego silnika, nie wnikalem w specyfikacje.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 22:28    Temat postu: ..... Odpowiedz z cytatem

Silnik to nie szkliwo na zebach zeby sie cudownie remineralizowalo.
Jak cos sie wytarlo to jest ubytek w metalu ...i taka jest prawda a ceramizer mozna wylac do klopa ....on jest wlasnie ceramiczny wiec mu nie zaszkodzi.
To jest taka sama abstrakcja jak magnetyzery 20% wzrasta moc a spalanie spada o 30% To jak ze swiadkami Jechowy i Buddystami i ci i tamci maja swoich wiernych

To tak apropo dodatków
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Apropos dodatkow - masz racje. Ale chyba zle zrozumiales moj ostatni post - ja nie polecam dodatkow ,tylko mowie o uzupelnieniu ZDDP - ktory z koniecznosci jest legalnym skladnikiem kazdego oleju,ale ze wzgledow ekologicznych drastycznie zmniejszono jego stezenie na przelomie ostatnich 10 lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 22:55    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Nie,nie ja nie pisałem odnośnie Twojego postu tylko co ja myślę a tych wynalazkach.Bo jedyny dodatek do oleju jaki stosuje to filtr Laughing
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sorry ze zle pomyslalem...O dodatkach ja mysle - a nawet wiem- to samo! O instalacji HHO -podobnie.>>< Dobrze ze kolega JaBolek nie testuje "tego" na swojej poczciwej V8-ce .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Mar 10, 2012 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnikowi(3.1) do ktorego mam zamiar podlaczyc hho i tak juz bardziej niezaszkodze.kicha sie przyznac ale od 3 lat nie wymienilem w nim oleju i az mnie zdziwnienie bierze ze on jeszcze odpala i nawet cicho pracuje.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Mar 11, 2012 20:04    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

I właśnie takich rzeczy nie potrafię zrozumiec,jak można przez trzy lata krwi nie przetoczyc???
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Nie Mar 11, 2012 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak kupilem pontona to silnik (tak mi sie wydawalo)by w nieciekawym stanie.
Przy odpalaniu delikatne pukanie.Wiec kupilem 2 silnik a ten stary postanowilem dobic i tak juz go dobijam od prawie 4 lat.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 21, 2012 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostalem dzis pake.Studiuje instrukcje.jutro sie zabiore za montaz.
Najwiekszy problem z miejscem bo ten generator dosc sporawy....
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 8:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Instalka prawie zalozona.Prawie bo podczas podlaczania ukrecilem zawor jednokierunkowy ;/ mam nadzieje ze do soboty ogarne temat do konca
Przy 20a generuje ponad 5l na minute
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

możesz pokazać jakieś zdjęcia i opis (wymiary, stężenie elektrolitu, sterowanie). 5 l to dużo przy tym amperażu.
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Mar 26, 2012 8:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

5l to jest bardzo duzo! Max moge podkrecic do 40a.
Fotki postaram sie wrzucic ale niewiele bedzie widac bo wszystko wsadzilem za zderzak.Qrde mam cicha nadzieje ze jednak jakies oszczednosci beda Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2012 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skonczylem...
Uszkodzony mialem amperomierz i stad tez 5l na minute tyle ze zamiast 10a byly 30 ;p

NIewiem czy sa oszczednosci bo jeszcze zbiornika nie wyjezdzilem natomiast zaobserwowalem ze jak juz wyprodukuje sie dostateczna ilosc gazu(jakas minuta po odpaleniu) to na parowniku mozna mozna skrecic lpg o okolo 1/3 i silnik chodzi normalnie.

Jutro wrzuce foty a w okolicach czwartku bede wiedzial czy sa oszczednosci czy wywalilem jase w bloto Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group