www.asu.pl :: Zobacz temat - ogrzewanie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ogrzewanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Czw Sty 14, 2010 17:12    Temat postu: ogrzewanie Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich bardzo sredecznie mam pewne pytanie czy ktos rozbieral deske rozdzielcza zeby sie doztac do przeolbrzymiej puchy w ktorej jest nagrzewnic i inne w voyagerze z 94 2,5 benz??
potrzebuje informacji bo moze czegos nie zauwazam rozkerecam rozkrecam i ciagle do niej daleko jesli ktos ma jakas inf na ten temat to chociaz po krotce krok po kroku jak to szlo by mi sie przudalo bo jak ja to robie to sie zaraz okaze ze i kierownice bede misial odkrecic a cala jakas konstrukcje stalowa

problem w tym ze dokopalem sie do plaskiku ktory pokrywa cala powiezchnie i nie umiem go odkrecic bo jest przykrecony do wylotow nawiewow w miejscach nie dostepnych a calej konstrukcji tez ruszyc jaks nie moge

no to jesli kros mnie zrozumial to prosil bym o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 1:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. disconnect the negative battery cable from the battery

2. Drain the cooling system (have the air conditioning system discharged by a service station or other repair shop)

*WARNING* do not disconnect any of the air conditioning hoses until this has been done

3. Disconnect the heater hoses from the heater core tubes at the firewall and plug the fittings to prevent coolant from spilling out during removal.

4. Remove the 8mm bolt from the center of the evaporator sealing plate.

5. Remove the two torx bolts and carefully detach the H valve

6. Carefully move the refrigerant lines to the front of the vehicle (do not scratch the valve sealing surfaces)

7. Plug the refrigerant lines to prevent contamination to the air conditioning system

8.Remove the condenstate tube

9. Remove the steering colum-to-dash bolts and lower the column to the drivers seat

10. Remove the lower instrument panel and the forward console

11. Remove the four nuts that retain the assembly to the firewall

12. Pull the right side of the instrument panel back until it reaches the passenger seat.

13. Disconnect the electrical connectors to the resistor, blower motor and temperature control cable.

14.Disconnect the hanger strap from the heat/air conditoner assembly and bend it out of the way.

15. pull the heater/air coniditioner assembly out from under the dash panel and remove it from the vehicle.

16. Place the heater core/air conditioner evaporator assembly on a workbench.

17. Remove the screw holding the vacuum harness and feed the harness through the hole

18. Remove the screws and lift the cover off.

19. Remove the screw from the heater core tube retaining bracket and lift the heater core out.

20. Istallation is the reverse of Removal


Sorry! Na szybko moge tylko podac tekst z serwisowki.Na tlumaczenie niestety nie mam obecnie czasu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 8:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jesli moge spytac to po co chcesz sie dostawac do puchy gdzie jest nagrzewnica itd??

rozumiem ze zdajesz sobie sprawe zeby ja wyjac to musisz rozkrecic cala deske itd spuscic gaz z klimy plyny z ukladu chlodzenia itd
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ze z klimy to nie wiedzialem ale i tak zdaje sie ze go tam nie ma ostatnio to ze z ukladu to nie problem problem jest z tym ze nie mam ogzewania zmienilem termostat zalozylem nawt dodatkowy odpowietrznik
a co najdziwniejsze to plyn chyba mi ubywa no i nie mam pojacie gdzie bo nigdzie tego nie widac nawet najmniejszek kropelki
woda do nagrzewnicy dochodzi goraca termostat trzyma a w kabinie im zimniej na dworze to tam jeszcze gozej wiec zalozylem ze sprawdze cyz nagrzewnica nie dziurawa albo czy moze te klapy sprawnie dzialaja

no i myslelem ze to prostrze troche bo calkiem super szlo na poczateku no ale coz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 10:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakbyś miał nagrzewnice nieszczelną to miałbyś na szybie tłustawą maź, mokrą wykładzinę podłogowa oraz parujące szyby(przynajmniej takie objawy są w autach z UE, jak amerykany to nie wiem ale podejrzewam że nie ma to różnicy czy z UE czy z USA) może jednak silnik spala tobie płyn chłodniczy, walnięta uszczelka pod głowicą, lub pęknięta głowica.

oby to było coś mniej poważnego niż opisałem
sprawdź klapki od kierunku nadmuchu czy czasami się nie otwierają
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrob inaczej, co do plyny to mozesz miec dziure na wezu i na rozgrzanym silniku puszcza ci na niego i odrazu paruje i nie zobaczysz jak tak mialem w voyku kiedys
sprawdz czy dywaniki masz suche pasazera i kierowcy jesli tak to nagrzewnica nie puszcza, mowisz ze weza do nagrzewnicy masz goracaego, rozumiem ze powrot tez jest goracy (mozesz miec przytkany i wtedy bedzie po pewnym czasie sie nagrzewal ale nie bedzie pompowal)

lepiej jest dostac sie tylko do kawalka nagrzewnicy wez np lutownice i zrob mala dziure w nagrzewnicy (plastikowa osłona) i zobacz czy sie porusza klapa gora dol
2 metoda (na zgaszonym silniku przy wylaczonych wszystkich urzadzeniach aby byla cisza, przekrec zaplon i pokrec pokretlem cieple zimne i nasluchuj jak klapa dochodzi do konca to powinienes slyszec pukniecie, i posluchaj czy silniczek wogole ci chodzi bo w tym moze byc problem
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może najnormalniej na świecie masz zapowietrzoną nagrzewnicę, skoro przy gorącym jak piszesz silniku, masz "ziąb" w kabinie.
Klapek regulujących kierunek nawiewu nie ruszałbym, zakładam, że są ok. tzn. pracują poprawnie.
Znajdź moje i nie tylko moje wpisy na naszym forum odnośnie ogrzewania, a tam spostrzeżesz, że temat był wiele razy wałkowany i tam wszystko jest szeroko opisane.
Wystarczy tylko troszkę poszukać i nie powielać tematu.
Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldek44 napisał:
jakbyś miał nagrzewnice nieszczelną to miałbyś na szybie tłustawą maź, mokrą wykładzinę podłogowa oraz parujące szyby(przynajmniej takie objawy są w autach z UE, jak amerykany to nie wiem ale podejrzewam że nie ma to różnicy czy z UE czy z USA) może jednak silnik spala tobie płyn chłodniczy, walnięta uszczelka pod głowicą, lub pęknięta głowica.

oby to było coś mniej poważnego niż opisałem
sprawdź klapki od kierunku nadmuchu czy czasami się nie otwierają
Masz racje,objawy w amerykanach sa identyczne.Przy bardzo minimalnym wycieku czuc tylko zapach plynu.Przy wiekszym - jest tak jak napisales .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Pią Sty 15, 2010 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ok ok nie powiem ze nie pospieszylem sie rozebralem
okazalo sie ze wszystko jest tam ok tyle przynajmiej sie dowiedzialem i zobaczylem jak to pieknie jest zrobione bede teraz szukal dalej

najciekawsze jest teraz to ze jak skaladalm wszystko to zauwazylem ze zarowka pod pieknym napisaem sprawdz silnik sie przepalila no i teraz sie swieci caly czas pieknie i intensywnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witajcie
co powiecie na to ze podlaczylem nagrzewnice do goracej wody z kranu ktora u mnie w domu ma jakies 60 stopni odkrecilem na full wlaczylem witrak w samochodzie na 1 bieg i dalej zimno w aucie
z tego co mi sie wydaje to taka woda to troche wazy bo jej w reku goracej udzwigac nie moge wiec juz powinna troche grzac
moze to ta nagrzewnica sie zapchala co?? co o tym myslicie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawy sposób na sprawdzenie czy do nagrzewnicy idzie ciepła woda.
Jeżeli jesteś pewny, że w nagrzewnicy nie było w ogóle powietrza, to ja zakładałbym jej zakamienienie, tylko że aż takie, że w ogóle nie puszcza ciepłego czy nawet letniego powietrza Question Confused
Teraz to i ja nie bardzo wiem "o co kaman" Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale przeciez jakby nagrzewnica byla zakamieniona czy zapchana to bym nie bylo przeplywu wody - a to chyba dosc latwo sprawdzic podlanczajac z jednej strony weza a z drugiej patrzac czy leci...przeciez tam jest tylko wlot i wylot - zadnej filozofii ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I całe szczęście, że nagrzewnica nie jest tak zapchana, a przepływ może być, tylko ilość osadzonego w nagrzewnicy "kamienia" nie pozwoli odpowiednio ogrzać kabiny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przyznam szczerze ze nie spotkalem sie z przypadkiem zeby nagrzewnica byla na tyle zakamieniona by przeplyw byl a jednoczesnie brak bylo ciepelka!
lamelki w nagrzewnicach maja jakies 8mm2 przekroju i nawet jakby byly mocno zakamienione to po jakims czasie kamien by sie tez zagrzal i tez by to grzalo - w koncu kamien kotlowy tez ma jakas bezwladnosc cieplna ktora nie jest nieskonczona - warunek jest jeden - przeplyw musi byc i troche czasu.
jesli przeplyw jest, woda idaca do nagrzewnicy jest ciepla to pozostaje juz tylko przygladniecie sie sterowaniu klapami rozdzielczymi powietrza zimne/cieple
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem wam panowie ze zaczolem ja odkamieniac lowylem odpalilem i co??
para pieknie zapizdza mi na szybe
ale i ogrzewanie sie pokazalo bylo calkiem przyjemne ciepelko tylko troche duszace. tyle ze teraz musze ja wyjac i zalozyc 2 . ciekawe czy to dziura byla zakamieniona czy ja przezarl srodek odkamieniajacy no ale sie okaze niebawe to wam powiem jak bylo
a co do zakamienienia to nie wiem jak tu ale czasem w samochodach nie musi isc woda przez wszystkie te wazkie rurki tylko wlatuje i zaraz wylatuje tak mialem kiedys w jakims samochodzie ale nie pamietam juz w jakim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
przyznam szczerze ze nie spotkalem sie z przypadkiem zeby nagrzewnica byla na tyle zakamieniona by przeplyw byl a jednoczesnie brak bylo ciepelka!
lamelki w nagrzewnicach maja jakies 8mm2 przekroju i nawet jakby byly mocno zakamienione to po jakims czasie kamien by sie tez zagrzal i tez by to grzalo - w koncu kamien kotlowy tez ma jakas bezwladnosc cieplna ktora nie jest nieskonczona - warunek jest jeden - przeplyw musi byc i troche czasu.
jesli przeplyw jest, woda idaca do nagrzewnicy jest ciepla to pozostaje juz tylko przygladniecie sie sterowaniu klapami rozdzielczymi powietrza zimne/cieple


To chyba jednak kamień... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A to ciekawe wątki z tymi zakamienionymi układami chłodzenia to co to za płyny co tworzą kamień.

Chyba też u siebie odkamienie diabli wiedzą co poprzednik lał.

Pralki trzeba odkamieniać ,układy chłodzenia ciekawe co jeszcze.?

Świat oszalał Laughing Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 14:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja nie była zakamieniona, ale zapowietrzona, a to pokazuje, że poprzednik i ja z pewnością jeździmy na płynach do chłodnic, a nie na wodzie.
U lukaszmag może było inaczej Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z czasem niewielkie ilosci kamienia pelnia role uszczelnienia i proba odkamienienia ukladu moze skonczyc sie wyciekami.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Nie Paź 10, 2010 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem wam panowie ze jednak mialem walnienta uszczelke pod glowica woda lala sie na tloki i potem w tlumik
problem w tym ze zmienilem uszczelke a tu dalej chlodem wieje ale narazie licze na to ze moze sie jeszcze nie odpowietrzyl

co do nagrzewnicy to czyscilem ja kwaskiem cytrynowym poszedlem do zakladu takiego po chemie robia gosc dal mi za darmo z 5 kg kwasku za darmoche zebym mu glowy nie zawracal wiecej no i powiem dziala elegancko potraktowalm ja stezeniek ostrym i nic sie nie rozwalilo dalej jest szczelna to tak apropo moich doswiadczen jak cos jeszccze odkryje co mozna robic i nic sie nie dzieje to napisze Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lukaszmaq
*
*


Dołączył: Jan 14, 2010
Posty: 22

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 16:11    Temat postu: juz nie mam sily Odpowiedz z cytatem

panowie pomocy bo za 3 sek zwariuje mam wymieniana uszczelke pod glowica termostat nagrzewnice
a w kabinei dalej bez rewelacji
i teraz tak 1 pytanie jest takie

czy to normalne ze na nowym termostacie rura za nim sie stosunkowo szubko nagrzewa??

ugotowałem go w garnku z termometrem z pieca no i sie otwiera przy 90 stopniach(3 termostaty gotowalem 2 działały trzeci był od czegos innego bo sie otwieral przy 80stopniach) no wiec super ale czemu puszcza wczesniej o ile puszcza
wskazówka temperatury w kabinie jeszcze nie wskoczy na odpowiedni pozim a rura jest juz ciepława zanim dojdzie do maxa to rura juz jest goraca tylko czemu

i mam jeszcze takie pytanie czy pompa wody w jakis sposob moze za malo pompowac i ewentualnie dlaczego i czy sie ja cala wymienia czy naprawia
czy mógłby ktos miły wrzucić fotke do jakiego pomentu wychyla mu sie wskazówka temperatury bo moja jes jakies 2 moze 3 mm przed ta środkową kreską

ja już nie wiem albo jestem mega glupi albo moj voyager jest mega glupi
albo za dużo już tego bylo i sie cos pokręciło
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompa moze powodowac ze ci sie tak szybko nagrzewa za termostatem a nie grzeje w kabinie,mianowicie jesli wirnik byl z tworzywa to moze go juz nie byc lub jest zuzyty ewentualnie poluzowany.Pompa najpierw tloczy na malym obiegu,czeka cie demontaz.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lis 24, 2010 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
przyznam szczerze ze nie spotkalem sie z przypadkiem zeby nagrzewnica byla na tyle zakamieniona by przeplyw byl a jednoczesnie brak bylo ciepelka!

wszystkim którym opowiadam jaką ja miałem zakamieniałą nagrzewnice w VW passat b4, to też mówią że to jest nie możliwe

wszystkie ale to wszystkie rurki w kształcie litery U miałem zabite kamieniem, wąż doprowadzający i odprowadzający płyn do nagrzewnicy był gorący, po wyjęciu nagrzewnicy i zdjęciu czapy górnej czarnej plastikowej okazało się tak jak wcześniej pisałem wszystkie rurki zabite nie takim błotem , szlamem ,jak to nieraz się zdarza tylko kamieniem
a płyn przepływał tylko w tej górnej czapie plastikowej

nową nagrzewnice zapakowaną w pudełko jak się wzięło do reki to sobie myślę na allegro mnie oszukali Laughing i przysłali puste pudełko,ale nie, po prostu nagrzewnica była leciutka jak piórko
natomiast stara nagrzewnica ważyła z 1-2 kilo

w ramach eksperymentu zabrałem starą rozebraną(bez czapy górnej) nagrzewnice do domu i wrzuciłem do miski i do wanny
w ruch poszedł ocet-ale nic nie pomógł
następnie domestos do wc- trochę się pieniło ale też nie pomógł
niemiecki kret w granulkach (ług) teraz to się dopiero pieniło ale też nie pomógł
kwasek cytrynowy- też jakaś reakcja chemiczna zaszła ale w stopniu nie zadowalającym mnie
następnie odkręciłem słuchawkę od prysznica i przystawiając wąż z gorącą wodą próbowałem a nóż weźmie i przepcha ten kamień,ale też nic to nie dało
aż doszedłem do wniosku, po co ja się tak mecze,mam założoną nową nagrzewnice, grzeje dobrze bo jak dam ogrzewanie na max to reki długo nie przytrzymam przy kratce bo parzy
w efekcie przedmiot experymętu wylądował w zsypie na śmieci

a ja durny zwlekałem 2 zimy z wymianą nagrzewnicy, szukając innej przyczyny zimna w autku
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
berserker888
*
*


Dołączył: Feb 16, 2012
Posty: 63
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Pią Lut 17, 2012 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A u mnie z kolei chryslerze rura wchodzaca do nagrzewnicy jest goraxa, natomiast powrot chlodny. Teraz sie zastanawiam czy nagrzewnica moze byc zakamiddniona albo zapowietrzona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lut 17, 2012 17:26    Temat postu: zapowietrzona Odpowiedz z cytatem

berserker888 napisał:
A u mnie z kolei chryslerze rura wchodzaca do nagrzewnicy jest goraxa, natomiast powrot chlodny. Teraz sie zastanawiam czy nagrzewnica moze byc zakamiddniona albo zapowietrzona.


Jest to możliwe. Objaw zapowietrzonej lub zakamienionej nagrzewnicy to słabe grzanie a w momencie przygazowania (powiedzmy na 2000 obr) temp z nawiewów wzrasta. Chyba, że jest całkiem zakamieniona to nawet przygazowanie nie pomoże.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
berserker888
*
*


Dołączył: Feb 16, 2012
Posty: 63
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Pią Lut 17, 2012 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie jak wylacze nawiem w czasie jazdy, a po paru minutach wlacze to leci cieple przez chwile, a potem znow letnie. Musze w takim razie sprobowac ja odkamienic ewentualnie przepukac woda. A jak odpowietrzyc uklad? Widzialem gdzies tu na forum ze ktos montowal na weza odpowietrznik tylko nie moge teraz tego znalezc. W ktorym miejscu on ma byc? Na wejsciu do nagrzewnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group