www.asu.pl :: Zobacz temat - Windstar 3.0 nominał czy szlif
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Windstar 3.0 nominał czy szlif

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 9:48    Temat postu: Windstar 3.0 nominał czy szlif Odpowiedz z cytatem

Witam!
Otworzyłem silnik od windstara 3.0 rok 95 i chciałbym mu wymienić pierścienie, ale nie wiem czy to co jest włożone jest nominalne czy już po szlifie. Czy jest jakieś oznaczenie na tłoku albo innym miejscu?
Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 11:05    Temat postu: dokumentacja Odpowiedz z cytatem

Sprawdzam w dokumentacji i tłoki powinny być oznaczone kolorami.

red 88,961-88,978mm
blue 88,989mm-89,004mm
yellow 89,014mm-89,030mm

Ale gdzie te kolory są na tłoku to nie mam pojęcia Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 12, 2012 5:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

od spodu tłoka
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Wymontowałem tłok i patrzyłem na denko od spodu i nie widziałem oznaczeń. Jedyne co znalazłem na nim to oznaczenie 3.0- to chyba chodzi o pojemność liczba 2, następne oznaczenie na jednym mocowaniu sworznia tłokowego od spodu 1A i wypisane od środka tłoka ESSEX- zdziwiło mnie to bo silnik to chyba vulcan, a essexy to były 3.8. Po drugiej stronie od środka taki symbol F58FAA. Czy to coś komuś mówi? Wie ktoś jak jest z dostępnością części typu panewki pierścienie zawory?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 8:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt nic nie pomoże? Pomierzyłem tłok na płaszczu wychodzi z wymiarów niby nominał, wymiar w granicach 88,9mm. I jeszcze jak z dostępnością części?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rafał luknij tam u siebie w system jak z tłokami
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 22:49    Temat postu: tłoki Odpowiedz z cytatem

Mi to też wygląda na nominał. Jutro sprawdzę dostępność.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Sro Lut 15, 2012 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To potrzebował bym ceny wszystkich uszczelek(razem z zestawem na głowicę), panewki nominał, pierścienie nominał, mam wypalony jeden zawór wydechowy(jaki nie znajdę zaworu to używana głowica). Narazie to tyle. Jak coś wyjdzie to będę pytał.
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
garrett
*
*


Dołączył: Feb 20, 2012
Posty: 2

PostWysłany: Wto Lut 21, 2012 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawor znajdziesz bez problemu w cermotorze lub hipolu, w razie koniecznosci mozna sprowadzic w siagu 14 dni z usa za posrednictwem http://www.tecnogarage.com/index.php?site=Kontakt ogarna szybko i bez problemowo. proponuje jeszcze jak masz rozlozony silnik dac tloki do zwymiarowania oraz yuleje cylindrow. jezeli jedno lub drugie nie bedzie trzymac wymiaru to wymiana samych pierscieni nic nie da. to samo tyczy sie glowicy, sprawdzic prowadnice oraz gniazda, w razie potrzeby wymienisc lub dotrzec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Nie Lut 26, 2012 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Głowice będą robione na 100%, co do tulei i tłoków to trzeba się zastanowić. Dzięki za sugestie.
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeby nie pozostawić tematu bez echa silnik został poskładany, odpalony i przejechał około 80 km bez problemu Smile. Jak na razie jest traktowany delikatnie i trudno określić moc silnika, ale jest dużo lepiej niż było i nawet skrzynia mniej szarpie. Dziękuję za wszelką pomoc.
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 20:43    Temat postu: silnik Odpowiedz z cytatem

Dobrze też wymienić olej po 1000 km od poskładania...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz wszystko w rękach szefostwa firmy Smile. To oni decydują na co dają kasę. Tak przy okazji został zalany olej fordowski 5w30. Myślę, że to nie jest zły pomysł?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 20:54    Temat postu: olej Odpowiedz z cytatem

Olej całkiem niezły i nie drogi. Zam wiele Windstarów co jeżdżą na tym oleju.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Wto Mar 27, 2012 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lepszy na pewno niż ten co miał wcześniej. Od kiedy pamiętam jeździł na 10w40, potem zaczął pić coraz więcej to w celu oszczędności wlewano 15w40, ale po remoncie pomyślałem aby wrócić do tego co fabryka zaleca.
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik chodzi dobrze, ale jest jeden szczegół, o który muszę się zapytać. Jak kupiony został windsatar to miał zalany olej texaco 10w40. Po dobrym rozgrzaniu migała na załączonym biegu kontrolka od ciśnienia oleju. Po zmianie na 10w40 lotosa problem zniknął i w sumie nie powrócił do teraz. Teraz zalany jest 5w30 taki:
http://www.european-parts.net/catalog/images/IMG_0329.JPG
i znowu na wolnych obrotach pojawia się kontrolka od ciśnienia oleju. Samochód od pierwszych objawów przejechał 150 tys km i nic mu nie było, teraz ma wymienione panewki, poza tym stare nie były w tragicznym stanie. Czy może to być wina czujnika ciśnienia czy może problem z pompą oleju?
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 20:38    Temat postu: czujnik Odpowiedz z cytatem

Oglądałem czujnik czy gdzieś nie cieknie z niego delikatnie olej Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Czw Kwi 05, 2012 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie nie widziałem ocieków oleju i nie sprawdzałem, ale to zrobię Smile
_________________
Windstar 3.0 95r- sprzedany
Freestar 4.2 2004 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group