www.asu.pl :: Zobacz temat - No to mamy problem :( warczy, ryczy, czeszczy i nie jedzie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

No to mamy problem :( warczy, ryczy, czeszczy i nie jedzie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lut 04, 2012 20:57    Temat postu: No to mamy problem :( warczy, ryczy, czeszczy i nie jedzie Odpowiedz z cytatem

Witam, a miało być tak pięknie Crying or Very sad Dzisaj o 6-tej rano autko ładnie zapaliło super, dojechałem do roboty ok. 35-40 kilometrów bez żadnych sensacji.
Za to zaraz po wyjeździe zaczął się krztusić... Po kilku kilometrach (na środku A4 Shocked ) auto całkowicie straciło moc, a na gazie pojawiły się strzały gdzieś w okolicach tłumika środkowego... Pod maską strasznie śmierdziało gazem.
Dojechałem do mojego szpenia na benzynie max. 90 na godzinę (przyśpieszenie jak wóz z węglem). Po sprawdzeniu przez OBD nic nie wyszło (parametry wręcz z książki), kluczyk też... Na słuch na wolnych obrotach jakby nie chodził na jeden gar Confused Temperatura ok, ogrzewanie też, płynu nie ubyło więc to chyba nie uszczelka... Majster ma w poniedziałek sprawdzać kompresję i czy wtryski gazu nie puszczają... Macie może jakieś pomysły, sugestie gdzie, czego szukać Question
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Lut 04, 2012 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może reduktor ci nie nie nagrzał gazu.
Odpal go raz jeszcze jeśli samochód pojedzie z 80km/h a później zatrzymaj się i sprawdź czy filtr jest ciepły czy zimny lub listwy wtryskowe.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Może reduktor ci nie nie nagrzał gazu.
Odpal go raz jeszcze jeśli samochód pojedzie z 80km/h a później zatrzymaj się i sprawdź czy filtr jest ciepły czy zimny lub listwy wtryskowe.


Ale nawet na samej benzynie nie chce jechać Crying or Very sad Przy delikatnym muskaniu gazu jechał w miarę ok, przy mocniejszym wciśnięciu zadyszka... Aż się boję czym to się skończy...
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 13:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

update:

ciśnienie po 12 atm na gar, na zimnym silniku (benzin). Gaz chodzi (tzn. reduktor pracuje, wtryski też). Świece okopcone jak z diesla Shocked były zmieniane w grudniu razem z kablami

jakiś syf w paliwie/zbiorniku móglby tak namieszać Question
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisscars
*
*


Dołączył: Mar 03, 2011
Posty: 42
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to Wroclawsie buntuje . moj stratus przejechal rano jakies 8 km. na gaz przelączyl sie normalnie. po 3 godzinnym postaju auto kręci a nie odpala. przewod z reduktora pełen gazu. jakby elektrozawor nie trzymal. w listwie wtryskowej sucho. wciskajac odpowietrznik na listwie nic sie nie dzieje. wczoraj wieczorem zalalem benzyny za 100fke tak zeby mial wiecej a dzis takie rzeczy. podejzewam zamarzniecie benzyny ew padł przekaźnik od pompy ale jeszce do tego nie zagaladalem. Sad
_________________
Chrysler Stratus 2.0 16v LE '96 + podtlenek LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli twój VOYAGER stoi na polu i po przejechaniu tych 40 kilometrów znowu stał na polu i są takie objawy to może się stało tak jak mnie kiedyś objawy takie same tylko ja niemam gazu ale dożeczy poprostu zamarzł katalizator. i dławi silnik.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pawel35 napisał:
Jesli twój VOYAGER stoi na polu i po przejechaniu tych 40 kilometrów znowu stał na polu i są takie objawy to może się stało tak jak mnie kiedyś objawy takie same tylko ja niemam gazu ale dożeczy poprostu zamarzł katalizator. i dławi silnik.


dzisiaj majster stwierdził, że cewka nie daje pryndu na 1 i 2 cylinder... wymienimy, zobaczymy co z tego wyjdzie... swoją drogą auta niestety nie garażuje więc kto wie... zobaczymy, opiszemy
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

update po wymianie cewki: na wolnych inny silnik Very Happy w czasie jazdy dobrze do momentu przełączenia na gaz Confused więc w sobotę na regulację, zobaczymy co gazo-majstry wymodzą...
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kable i świece wymienione?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 7:35    Temat postu: kable/świece Odpowiedz z cytatem

tak, na koniec grudnia - początek stycznia
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 12:01    Temat postu: ile można?? Odpowiedz z cytatem

no to problemów ciąg dalszy... Evil or Very Mad po wizycie u gazowników gdzie uszczelniono instalkę, raz jeszcze wyregulowano, ogólnie malina.
Alee... wczoraj w trakcie jazdy zarówno na pb jak i lpg auto złapało dziwne objawy mianowicie samoistnie podnosi i obniża obroty niezależnie od położenia pedału gazu (z 2 krpm na 4 krpm) strasznie przy tym szarpiąc autem Crying or Very sad niezależnie czy ciepły czy zimny. Jutro wybieram się do ASU żeby to sprawdzić... Ciekawe co będzie dalej... Rolling Eyes
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do pierwszych objawow z postu , to cewka lub komputer lub czujnik polozenia walu. Objawy przy kompie, to pada jedna para cylindrow i silnik chodzi np na 4 cylidnry- trzesie sie i mozna pomyslec ze to silnik od ursusa. Tobie strzelalo, wiec albo czujnik polozenia, albo cewka. Czujnik jak by nie lapal to by prawdopodobnie samochod nie odpalalby. Wiec cewka jest dobrym stwierdzeniem bo Tobie strzelal w wydech , zaplon byl nie w tym momencie co powinien.
Zlym stwierdzeniem mechanika jest ze to 1 i 2 cylinder. bo Cewka tak samo jak i komputer odpowiada za pary cylindrow, a pary sa taki 1-4 , 2-5, 3-6 . I przypadkiem nie liczyc w lini, najlepiej spojzec na oznaczenie przewodow WN lub na oznaczenia na cewce jezeli ktos nie wie ktory cylinder gdzie jest.

Co do nastepnej przyczyny tzn skokow obrotow z 2 do 4 tys obstawial tempomat, lub komputer, innej fizycznej mozliwosci skow obrotow nie widze. Odlacz wtyczke od tempomatu pod maska , wtedy bedzie bardziej pewny co i jak. Moze byc wtyczka od serwa tempomatu.Moze jest lapany jakis lewy sygnal. Moze sie gdzies cos przetarlo, jakas izolacja i robi zwarcie.Wtedy tempomat by mogl Tobie fizycznie sterowac przepustnica.
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do cewki, to może źle napisałem, w każdym razie jest już wymieniona.

Co do dalszych problemów nie mam tempomatu więc krąg się zawęża...
może tu też źle napisałem bo skok nie jest liniowy tylko na zasadzie mam 2 tys. i skok do 4, następnie spadek do 1,5-2 znowu 3,5-4 i tak przez kilka sekund... No wolnych obrotach potrafi spaść poniżej 500, następnie rośnie (siłą rzeczy) do ok 1500, opada i tak w koło Macieju, zdarza się, że potrafi zgasnąc Crying or Very sad

aha ja mam w serii 4 gary Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile



Ostatnio zmieniony przez mihauek1 dnia Pon Lut 13, 2012 22:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wlacz klime, i zobacz czy sie nie uspokoi,na postoju po wlaczeniu.
Nie ma tempomatu?dziwi mnie to troszke.
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety klima nie robi różnicy...
bez tempomatu, co zrobić golas EU (prawie jak Arnold Laughing ) boczki na kierownicy są całe czarne (tam powinien być tempomat i radio)
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:11    Temat postu: lewe powietrza Odpowiedz z cytatem

Nie słychać aby zaciągał gdzieś lewe powietrza Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:12    Temat postu: powietrze Odpowiedz z cytatem

nie stwierdzono, choć nie dam sobie ręki uciąć
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No zgadza sie tam powinien byc przynajmniej tempomat - on/off - cancel -set -acceleration itd. Kluczykowanie nie pokazuje zadnych bledow? jak Ci obroty skacza to jak zachowuje sie przepustnica? Jak sie nic z nia nie dzieje otwiera-przymyka, to cos sie dzieje z dawka paliwa. Mimo ze teoretycznie jest ona sterowana przepustnica, a ona pedalem przyspieszenia, lub tempomatem to obroty Tobie skacza.Posprawdzaj masy tak na wszelki wypadek jeszcze czy nigdzie sie nie poluzwaly itd.
Jezeli nie znajdziesz rozwiazania, moze byc jedynym rozwiazaniem podmiana kompa, moze w momencie jak uszkodzila Tobie sie Cewka, poszlo jeszcze jakies napiecie na komputer- a To tylko elekronika niestety.
Lub jak mowi kolega ASU, moze gdzies jest zaciagane lewe powietrze, sprawdz gumy przy przepustnicy, opaski itd czy wszystko jest szczelne, mozesz uzyc mydlin np, i obserwowac czy gdzies nie zaciaga.

Zwaracm honor mechnikowi, wlasnie sie doczytalem ze masz 4 gary 2.0Smile

Sprawdz cisnienie listwy paliwowej, moze pompa paliwa nie wydala z cisnieniem, i spada ono za bardzo a wtedy wtryski nie maja co wtloczyc. Lub masz brudny filtr paliwa.Ale mowisz ze to tez jest na LPG tak?
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok


Ostatnio zmieniony przez domski dnia Pon Lut 13, 2012 23:24, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem już sam, pomysły się skończyły na kluczyku pokazuje mi tylko odłączenie aku (może źle robię? nie wiem), jutro pojadę do ASU, może coś się wyjaśni... Wątpię, żeby to była przepustnica bo za wzrostem obrotów na desce nie idzie faktyczne przyspieszenie tylko dławienie i szarpanie Crying or Very sad
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

domski napisał:

Sprawdz cisnienie listwy paliwowej, moze pompa paliwa nie wydala z cisnieniem, i spada ono za bardzo a wtedy wtryski nie maja co wtloczyc. Lub masz brudny filtr paliwa.Ale mowisz ze to tez jest na LPG tak?


generalnie tak to wygląda - w sobotę jechałem na regulację gazu ok 90 km w jedną stronę na pb - wystąpiło może, dwa razy ma krótko, powrót na lpg żadnych problemów. Powrót do wrocka od teściów na lpg - kilkanaście razu niezależnie od paliwa ok 10-15 sekund szarpania i wariacji obrotomierza
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pon Lut 13, 2012 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz MAP Sensor, on jest odpowiedzialny za podawane napiecie do PCM, przy zmianie obciazenia silnika. Zamienia wartosc podciśnienia powietrza na sygnal napieciowy.Po odebraniu wszystkich sygnalow z tego i innych czujniko komputer steruje mieszanka i zaplonem. Nigdy nie rozbieralem takiego mapsensora, ale idac z tokiem rozumowania przyczynowo skutkowym, moze jak strzelal Tobie zaplon, zostal ten Mapsensor uszkodzony, prawdopobnie znajduje sie w nim jakas membrana a jej wychylenie jest zamieniane na sygnal 4-20mA jako sygnal docelowy do PCM, moze byl znaczny wzrost cisnienia w kolektorze i owy sensor poprostu padl. Co do tego jak wyglada mapsensor zapraszam na allegro Smile i do zdjec.
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 11:54    Temat postu: wszystko jasne :D Odpowiedz z cytatem

no to problem zdiagnozowany, uszkodzony jest czujnik wałka rozrządu. Wielkie dzięki RafałExclamation ogólnie baaaardzo polecam wszystkim ASU na Buczackiej, ekspresowo, miło i przyjemnie Exclamation
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lut 14, 2012 11:57    Temat postu: asu Odpowiedz z cytatem

Dzięki Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lut 22, 2012 22:02    Temat postu: Jasność widzę, jasność :D Odpowiedz z cytatem

update: czujnik dzisiaj wymieniony w ASU, zrobione ok. 30 km po mieście i... wszystkie złe objawy zniknęły Very Happy w weekend nakręcę trochę km to wszystko będzie jasne. Raz jeszcze dzięki Rafał za wymianę Exclamation no i raz jeszcze polecam ASU Exclamation
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lut 22, 2012 22:05    Temat postu: asu.pl Odpowiedz z cytatem

Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group