www.asu.pl :: Zobacz temat - uszczelka pod głowicą
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszczelka pod głowicą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 14:47    Temat postu: uszczelka pod głowicą Odpowiedz z cytatem

jaki jest koszt wymiany uszczelki pod głowicą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w maluchu Laughing Laughing czy innym autku,podaj konkretne dane dotyczace twojego pojazdu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak
windstar 3.0 98r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

licz ze uszczelki kolo tysiaka netto wyniosa ...
bynajmniej mnie tak skasowali za 96' 2 miechy temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oby z robocizną
a jakie miales objawy uszkodzonej uszczelki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 20:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Za tysiaka to raczej nie dasz rady z robocizna bo same uszczelki sie nie wymienia a przy robocie glowic wyjdzie zawsze jakas niespodzianka ktora sie objawi podczas rozbierania autka Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 22:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z robocizna wyszlo 3200 .. Neutral

i jak juz jarecek wie .. raczej do poprawy leci silnik bo smoczek przestal jezdzic poprawnie ...
brak mocy, nie kreci.. zapowietrzenie chlodnicy .. ogolnie kila i mogila ..


p.s.
jarecek .. znalazlem przewod od gazu lecacy do sondy ... tak jak mowiles, pomiar z przedniej glowicy .. co ja mialem z tym zrobic ? na tylnia przerzucic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy w przypadku walniętej uszczelki silnik łatwo wchodzi na obroty ?
kompresja chyba też spada ?
powinna się tez pojawić emulsja w chłodnicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 1:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raczej z obrotami to spada ...

syf w chlodnicy tez moze byc .. dokladnie tak jak dzis u mnie .. niebieski plyn przerodzil sie w rdzawo oleisty syf ...

nie zycze ci naprawy, bo jak widzisz po tym sa dodatkowe jaja. mi np. zrabali gaz, podlaczenie dolne chlodnicy.. ogolnie masakra ..

tak jestem wkur** ze nie moge spac i odpisuje sobie na posty Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 6:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Całe uszczelnienie do Windka http://tinyurl.com/ot3go
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 9:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
z robocizna wyszlo 3200 .. Neutral?


tyle kasy za zrobienie glowic to porazka. za taka cene kupisz 2 uzywane silniki z gwarancja. czesto jest tak ze jedziesz do sprzedajacego, on ci odpala silnik, mozesz np zmierzyc kompresje i jak wszystko jest ok -kupujesz. ryzyko ze uzywany silnik po jakims czasie padnie jest takie samo jak w przypadku remontowanego (no chyba ze robi sie kapitalke).
to jest moje osobiste zdanie a jezeli ktos woli remontowac za duza kase to jego sprawa, w koncu serwisom trzeba dac zarobic Very Happy
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:09    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

dobra to ja poproszę jeden silnik za 1600 zł z gwarancją .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w opcji kup silnik mam mozliwosc odzyskania częsci pieniędzy
ze sprzedaży czesci starego silnika -głowice itd
koszt pełnego remontu w fiacie -dwuczęsciowa głowica
koplet uszczelek -300 zł .robocizna 200 z planowaniem
razem 500 zł tyle zapłaciłem 3 miesiące temu .
a jak wjężdzamy amerykańcem to wyglądamy jak świeże mięsko?
"no way" jak powiedziałby statystyczny posiadacz takiego samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi oczywiscie o remont uszczelki w fiacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 11:42    Temat postu: Remont glowic Odpowiedz z cytatem

Romont glowic w Windstarze :

680 - montaż- demontaż głowic
około 300 - remont głowic (planowanie, docieranie zaworow, wymiana uszczelniaczy)
750 zł - kpl. uszczlek góry silnika
150 - olej do silnika + filtr

Łącznie około 1900-2000 brutto

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brutto czyli z faktura?
kosztorys jest przekonujący.
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

asu .. next time u was bede robil .. wychodzi taniej z dowieziemiem zlomu na lawecie, robocizna u was + dobra imprezka Razz


p.s.
odebralem swojego dzis z roboty .. o dziwo podzla mi rurka od pompy wody .. taka metalowa co sie zaraz dalej przerabia na trojnik... wiesz moze asu ile takie cos moze kosztowac i jak tego szukac ? tj po jakiej nazwie czy co ..
byla skorodowana na oringu tak ze po prostu nie bylo wiecej rdzy co jesc .. dlatego mi zjadalo wode gdzies ...


lece dalej sie bawic samochodzikiem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skwirut napisał:
brutto czyli z faktura?
kosztorys jest przekonujący.
pozdrawiam


Brutto
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 16:33    Temat postu: rura wodna Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
asu .. next time u was bede robil .. wychodzi taniej z dowieziemiem zlomu na lawecie, robocizna u was + dobra imprezka Razz


p.s.
odebralem swojego dzis z roboty .. o dziwo podzla mi rurka od pompy wody .. taka metalowa co sie zaraz dalej przerabia na trojnik... wiesz moze asu ile takie cos moze kosztowac i jak tego szukac ? tj po jakiej nazwie czy co ..
byla skorodowana na oringu tak ze po prostu nie bylo wiecej rdzy co jesc .. dlatego mi zjadalo wode gdzies ...


lece dalej sie bawic samochodzikiem Razz


Czegos takiego nie dostanie nowego. Trzeba szukac dobrej uzywki. Kosztuje napewno grosze.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 18:05    Temat postu: Re: odp Odpowiedz z cytatem

bilans napisał:
dobra to ja poproszę jeden silnik za 1600 zł z gwarancją .


ja do swojego 3.1 mpi kupilem za 1500 (z czesciowym osprzetem), 3.8 kosztowaly u niego 100 zł drozej. i tak przeplacilem, bo pozniej w jednym z komisow facet chcial sprzedac taki silnik za 1000zł i az przyjemnie bylo sluchac tego dzwieku. co do gwarancji to oczywiscie "rozruchowa".
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lut 20, 2006 21:12    Temat postu: CENY SILNIKOW Odpowiedz z cytatem

A jeszcze nie tak dawno silnik kosztowal od 4000 zł w gore Very Happy

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lut 21, 2006 0:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

4000 to byl dal za silnik ale taki:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87021147

wiadomo ze cena za silnik zalezy od rocznika i przebiegu, ale popularne jednostki: 3.0, 3.1, 3.8 z lat 90-96 mozna kupic za mala kase tylko trzeba troche poszperac (nie tylko w necie). na szrocie w niemczech widzialem skasowanego tsa 3.8 95r (silnik i skrzynia cala) za 400 euro. drogo?????
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lut 21, 2006 1:37    Temat postu: ceny Odpowiedz z cytatem

400€ to smieszna cena.... , a ten silniczek naprawde ladny (ale ciezko znalezc na takie cos klienta...)

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Lut 22, 2006 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CAVAZ24 napisał:
4000 to byl dal za silnik ale taki:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87021147

wiadomo ze cena za silnik zalezy od rocznika i przebiegu, ale popularne jednostki: 3.0, 3.1, 3.8 z lat 90-96 mozna kupic za mala kase tylko trzeba troche poszperac (nie tylko w necie). na szrocie w niemczech widzialem skasowanego tsa 3.8 95r (silnik i skrzynia cala) za 400 euro. drogo?????



daj mi namiar na ten szrot w niemcowni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bilans napisał:
CAVAZ24 napisał:
4000 to byl dal za silnik ale taki:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87021147

wiadomo ze cena za silnik zalezy od rocznika i przebiegu, ale popularne jednostki: 3.0, 3.1, 3.8 z lat 90-96 mozna kupic za mala kase tylko trzeba troche poszperac (nie tylko w necie). na szrocie w niemczech widzialem skasowanego tsa 3.8 95r (silnik i skrzynia cala) za 400 euro. drogo?????



daj mi namiar na ten szrot w niemcowni


jezeli juz to poprosze a nie daj
pocztowek na swieta do tego szrotu nie wysylam wiec dokladnego adresu nie znam

tak na marginesie: nie musisz mi wierzyc ale z calym szacunkiem w jakim ty swiecie zyjesz. specjalnie kupilem gazete lokalna z ogloszeniami. dzwonie do goscia z mojego miasta (80000 ludu) i pytam sie o silnik 3.8. facet mi mowi ze teraz nie ma ale pod koniec przyszlego tygodnia bedzie mial prawdopodobnie 4 chryslery z takimi motorami. cena 2000- 2300 z osprzetem (oprocz pompy klimy i alternatora). znalezienie ogloszenia i wykonanie tel zajelo mi 2 minuty. to jest tylko glupi przyklad ze mozna kupic silnik taniej niz 4 tys i w gore. panowie- amerykanskich wanow jest w nas od za....... samochody tanieja i czesci rowniez. dla osob ktore sa zainteresowane lub po prostu nie wierza i chca sprawdzic podam telefon do tego goscia na maila
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 9:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lub zajzyjcie do swietokrzyskich "anonsow"
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bilans
*
*


Dołączył: Oct 27, 2004
Posty: 181
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 14:11    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

CAVAZ24 napisał:
bilans napisał:
CAVAZ24 napisał:
4000 to byl dal za silnik ale taki:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87021147

wiadomo ze cena za silnik zalezy od rocznika i przebiegu, ale popularne jednostki: 3.0, 3.1, 3.8 z lat 90-96 mozna kupic za mala kase tylko trzeba troche poszperac (nie tylko w necie). na szrocie w niemczech widzialem skasowanego tsa 3.8 95r (silnik i skrzynia cala) za 400 euro. drogo?????



daj mi namiar na ten szrot w niemcowni


jezeli juz to poprosze a nie daj
pocztowek na swieta do tego szrotu nie wysylam wiec dokladnego adresu nie znam

tak na marginesie: nie musisz mi wierzyc ale z calym szacunkiem w jakim ty swiecie zyjesz. specjalnie kupilem gazete lokalna z ogloszeniami. dzwonie do goscia z mojego miasta (80000 ludu) i pytam sie o silnik 3.8. facet mi mowi ze teraz nie ma ale pod koniec przyszlego tygodnia bedzie mial prawdopodobnie 4 chryslery z takimi motorami. cena 2000- 2300 z osprzetem (oprocz pompy klimy i alternatora). znalezienie ogloszenia i wykonanie tel zajelo mi 2 minuty. to jest tylko glupi przyklad ze mozna kupic silnik taniej niz 4 tys i w gore. panowie- amerykanskich wanow jest w nas od za....... samochody tanieja i czesci rowniez. dla osob ktore sa zainteresowane lub po prostu nie wierza i chca sprawdzic podam telefon do tego goscia na maila




odp oczywiście że poproszę nie jestesmy tu od dziś i możemy tu pogadać na luzie - prawda ? a co do ogloszenia jasne moge poszukać sobie w anonsach itp. ale kurde mamy tu forum prawda ? po co ? no chyba po to aby sobie pomagać a nie gryść - silnik w polsce jasne ale po co ? w niemcowni wyjmę z rozbitka i wiem że będzie ok a tu ???? zajechane
eee szkoda gadać .....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po twoim poscie mozna bylo stwierdzic ze ironicznie podchodzisz do tego co wyzej napisalem: silnik 1600 czy auto za 400euro. jezeli sie pomylilem to sorry. wiadomo ze forum jest po to aby sobie pomagac ale pewne informacje pewnym osobom nie sa na reke (tak mysle) i mam nadzieje ze asu i inni nie obraza sie za to co napisze. jezeli mialbym dac 2000 3000zł za wymiane uszczelek pod glowica to za ta cene mam drugi silnik (czesto z osprzetem). silnik ktory zostanie zawsze mozna w czesciach sprzedac (czy latwo tego nie wiem) albo trzymac dla siebie, jezeli jest mozliwosc zakupic uszczelki i samemu sie pobawic (jezeli ktos chce i co nieco potrafi- a nie jest to wielka filozofia)- drugi dobry silnik bedzie na zapasie , ewentualni go sprzedac. w ramach wlasnie pomocy - przy takich naprawach niech kazdy sie zastanowi zanim wyda za duzo kasy. druga sprawa- skonczmy z takim stereotypem ze naprawy mechaniczne w amerykanskim aucie potrafi wykonac jedynie zaklad ktory sie zajmuje amerykancami bo to jest bzdura (pomijajac elektronike, skanowanie komp itp ktore wymagaja odpowiednich urzadzen). uszczelke pod glowica jest w stanie wymienic prawie kazdy zaklad lub mozna to zrobic osobiscie. cena za usluge jest na pewno duzo nizsza. nawet jezeli chodzi o czesci to w moim miescie sa 3 sklepy , ktore na zamowienie maja czesci do amerykancow (wszystkie lub prawie wszystkie dostepne w polsce).

jezeli chodzi o ten szrot- to bylo jakies pol roku temu. bylem tam ze znajomymi. jezeli chcesz to sie zapytam czy znaja dokladny adres. w kazdym badz razie jakies 30-60km od narymbergii- jadac autostrada w nasza strone. w jakiejs miejscowosci sie zjezdza, ale gdzie tego nie wiem
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 17:34    Temat postu: remont silnika Odpowiedz z cytatem

CAVAZ24 napisał:
po twoim poscie mozna bylo stwierdzic ze ironicznie podchodzisz do tego co wyzej napisalem: silnik 1600 czy auto za 400euro. jezeli sie pomylilem to sorry. wiadomo ze forum jest po to aby sobie pomagac ale pewne informacje pewnym osobom nie sa na reke (tak mysle) i mam nadzieje ze asu i inni nie obraza sie za to co napisze. jezeli mialbym dac 2000 3000zł za wymiane uszczelek pod glowica to za ta cene mam drugi silnik (czesto z osprzetem). silnik ktory zostanie zawsze mozna w czesciach sprzedac (czy latwo tego nie wiem) albo trzymac dla siebie, jezeli jest mozliwosc zakupic uszczelki i samemu sie pobawic (jezeli ktos chce i co nieco potrafi- a nie jest to wielka filozofia)- drugi dobry silnik bedzie na zapasie , ewentualni go sprzedac. w ramach wlasnie pomocy - przy takich naprawach niech kazdy sie zastanowi zanim wyda za duzo kasy. druga sprawa- skonczmy z takim stereotypem ze naprawy mechaniczne w amerykanskim aucie potrafi wykonac jedynie zaklad ktory sie zajmuje amerykancami bo to jest bzdura (pomijajac elektronike, skanowanie komp itp ktore wymagaja odpowiednich urzadzen). uszczelke pod glowica jest w stanie wymienic prawie kazdy zaklad lub mozna to zrobic osobiscie. cena za usluge jest na pewno duzo nizsza. nawet jezeli chodzi o czesci to w moim miescie sa 3 sklepy , ktore na zamowienie maja czesci do amerykancow (wszystkie lub prawie wszystkie dostepne w polsce).

jezeli chodzi o ten szrot- to bylo jakies pol roku temu. bylem tam ze znajomymi. jezeli chcesz to sie zapytam czy znaja dokladny adres. w kazdym badz razie jakies 30-60km od narymbergii- jadac autostrada w nasza strone. w jakiejs miejscowosci sie zjezdza, ale gdzie tego nie wiem


No tak, ale 1600 za silnik + przelozenie w serwisie 680 + olej i filtr 150 = 2400 i nie wiesz dokladnie co kupiles. Dotego jeszcze sciagniecie silnika (przesylka) to kolejna 100 wiec juz 2500. A za 1800-2000 mozesz miec zrobione glowice, wymienione wszystkie uszczelki, wraz z nowym filtrem i olejem.... Czasami lepiej zrobic niz kupic drugi. Wiadomoze jak urwie sie kobowod czy zawor rozwali glowice to mozna kupic drugi ale z powodu padnietej uszczelki kupowac drugi silnik... Ja bym robil Cool

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zgadzam sie asu z toba. nie chodzi mi o to zeby kogokolwiek zniechecic do korzystania z serwisow, tylko do kalkulacji wydatkow za naprawe auta, a kazdy zrobi jak bedzie uwazal. niektorzy kupuja samochod za niewielkie pieniadze (bo na wiecej ich nie stac) , pojezdza troche i awaria na naprawe ktorej musza szykowac kilka tys zł i chyba dla tych ludzi przydalaby sie jakas alternatywa. z tego co czytam to ceny robocizny w asu nie sa drogie patrzac w kategoriach duzego miasta i sporego zakladu (wnioskuje ze zdjec Very Happy ), ale mozna mniejszym kosztem. kiedy kupilem swojego chevroleta po raz pierwszy w zyciu dotknalem amerykanskiego silnika. z wyciagnieciem zeszlo mi (ja i pomocnik) 4 godziny (faktem jest ze wszelkie klucze i wyciagarke posiadam) i byloby godzine krocej tylko cos blokowalo silnik ze skrzynia, a byla to ukryta jedna sroba. uwazam ze z wymiana silnika kazdy powiedzmy dobry mechanik sobie poradzi i nie musi to byc jakis duzy zaklad, bo wystarczy do tego garaz z kanalem i chociazby lancuchowa wyciagarka. dla niejednego fachmana jak dorobi sobie 100zł za popoludnie (nie powinno zejsc wiecej niz 2 dni=200zł) to taka robote wezmie z pocalowaniem reki. sam mam 3 auta i nie zawsze mam czas naprawic na drugi dzien a samochod jest akurat potrzebny. miesiac temu wjechalem w duza dziure honda- poszla sprezyna i przegub od skrzyni- nie mialem czasu wiec zaprowadzilem do pobliskiego mechanika. auto mialem na drugi dziec a za robocizne zaplacilem 60 zł (facet ma niezarejstrowany maly zaklad w budynku przypominajacym zaniedbana obore ale zna sie na rzeczy)

takie jest moje zdanie, a kazdy niech robi tak jak bedzie dla niego najlepiej
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 20:29    Temat postu: Re: remont silnika Odpowiedz z cytatem

[quote="asuNo tak, ale 1600 za silnik + przelozenie w serwisie 680 + olej i filtr 150 = 2400 i nie wiesz dokladnie co kupiles. Dotego jeszcze sciagniecie silnika (przesylka) to kolejna 100 wiec juz 2500. A za 1800-2000 mozesz miec zrobione glowice, wymienione wszystkie uszczelki, wraz z nowym filtrem i olejem.... Czasami lepiej zrobic niz kupic drugi. Wiadomoze jak urwie sie kobowod czy zawor rozwali glowice to mozna kupic drugi ale z powodu padnietej uszczelki kupowac drugi silnik... Ja bym robil Cool

Pozdrawiam Wink[/quote]

rozbierajac glowice tez jest ryzyko ze cos nieprzewidzianego sie znajdzie do wymiany a cena moze sporo wzrosnac. absolutnie nie jestem przeciwnikiem wymiany uszczelek pod glowicami bo sam to niejednokrotnie robilem. ceny macie w miare dobre ale jak przeczytalem w poscie -3200zł za wymiane to mi kopara opadla
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lut 23, 2006 20:33    Temat postu: dobry mechanik Odpowiedz z cytatem

Z tym wielkim warsztatem to nie przesadzaj bo nasz nie jest wcale duzy .Cena przewaznie jest uzalezniona od kosztow utrzymania firmy.
Nie ma nic przeciwko temu ze ktos dorabia w garazu itp (w Polskich realiach to normalne i mysle ze wszyscy sie ze mna zgodza). A nie mozna oceniac z gory warsztatu po wygladzie...

Podam przyklad :
Chrysler 300 3.5L 2006 (pelna opcja). W autoryzowanym serwisie odmowili naprawy a my naprawilismy (fakt ze trzeba bylo sie konsultowac z dealerami w USA, ale się udało znalźć i usunąć usterkę)

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
skwirut
*
*


Dołączył: Feb 19, 2006
Posty: 53
Skąd: wieliczka

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trochę ostudzę atmosferę
w moim windstarze okazało sie ze
swiece były w stanie tragicznym -jedna nawet pęknięta( porcelanka)
kable -tez wymienione
po wyczyszczeniu przepustnicy i silnika krokowego
silnik wrócił do życia-pod okiem komputera
asu-dziękuję za dobrą radę
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lut 24, 2006 21:13    Temat postu: swiece Odpowiedz z cytatem

Wink

(czas isc odpoczac, w koncu weekend Cool )

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 14, 2007 22:17    Temat postu: Re: Remont glowic Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
Romont glowic w Windstarze :

680 - montaż- demontaż głowic
około 300 - remont głowic (planowanie, docieranie zaworow, wymiana uszczelniaczy)
750 zł - kpl. uszczlek góry silnika
150 - olej do silnika + filtr

Łącznie około 1900-2000 brutto

Pozdrawiam Wink


Ja w tamtym tygodniu rozmawiałem z szpecem który naprawde naprawia dużo samochodów i to robi naprawy główne, powiedział mi że w moim przypadku trzeba najprawdopodobniej wymienić jedną uszczelke i on jest w stanie określić którą. taniej chyba będzie kupić cały zestaw uszczelek górnych
niz kupować pojedyncze uszczelki, bo chyba raczej należy przy wymianie uszczelki pod głowicą wymienić również uszczelki pod kolektorami i pokrywą zaworów.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sty 14, 2007 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co powiecie na coś takiego http://tiny.pl/wdwt
napewno mam małą nieszczelność na uszczelce pod głowicą i pewno jak kupie ten środek to postapie z ta instrukcja http://tiny.pl/wdwr po zastosowaniu środka odłącze węże do nagrzewnicy na wszelki wypadek.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Pon Sty 15, 2007 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to co przede mną jeśli wszystko będzie lux (ceny w polskich sklepach wysyłkowych):

165,00 zł kpl. pierścieni
122,00 zł kpl. panewek korbowodowych
210,00 zł kpl. panewek głównych
499,00 zł kpl. uszczelek górny silnika
100,00 zł szpilki głowic
49,00zł uszczelka misy olejowej

1 145,00 zł Suma


Uszczelki osobno:

140,00 zł kolektor ssący
90,00 zł głowice
90,00 zł głowice
75,00 zł kpl. wydechu
159,00 zł kpl. do pokrywy zaworowej
70,00 zł kpl. uszczelek zaworowych

624,00 zł Suma


To co mus

29,00 zł filtr powietrza
57,00 zł filtr automatycznej skrzyni biegów
22,00 zł filtr oleju
30,00 zł filtr paliwa
120,00 zł Olej przekładniowy Dextron III
120,00 zł Olej przekładniowy Dextron III
29,00 zł Olej silnikowy mineralny 10W30 opakowanie 4l
99,00 zł Olej silnikowy mineralny 10W30 opakowanie 1l

506,00 zł

Do tego jeszcze trzeba doliczyć koszty planowania głowic i sprawdzenia wału korbowego oraz kupno korbowodu i tłoku. Jeśli koszty przekroczą cene sprowadzenia silnika to sobie trzeba dać spokój. A i tak jestem w dobrej sytuacji bo podjąłem się remontu na własną ręke Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Twoje wyliczenie jest OK ale ostatnich pozycji bym tak za bardzo nie liczył do ogólnego remontu bo to i tak musiał byś wydać-eksploatacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Sty 16, 2007 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz ja.


A przy zakupie drugiego silnika to tych płynów to byś nie wymieniał?.
Ja myślę jak i pewnie inni Koledzu, że to obowiązek, a i tak nie wiesz do końca na czym jeździsz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Sro Sty 17, 2007 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko się zgadza tylko... mnie chodzi o to, że po roku jest taniej /np: komplet uszczelek./..... a za 2 tys. mogę przeprowadzić np. taki sobie remoncik + eksploatacja skrzyni biegów -- olej z filtrem.

Wiem, że wszystko jest fajnie, bo nie liczę swojej roboty......
A jak kupię drugi silnik np: za 3 000 zł i znowu mi się rozwali...

A wogóle to wszystko jest to porąbane.... jak by nie robić to może wyjść do d.... .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dmucha
*
*


Dołączył: Apr 25, 2006
Posty: 48
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak by na to nie patrzeć, to wszystko rozbija się o kasę. Ale z drugiej strony zobacz jaki masz komfort podróży. A awarie mogą się przydażyć w każdym aucie nawet nowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koral010n
*
*


Dołączył: Dec 04, 2006
Posty: 152

PostWysłany: Czw Sty 18, 2007 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I otuż to.... dobrze, że jeżdżę drugim --- zaczyna rdzewieć, ale do przodu posuwa....

hej..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group