www.asu.pl :: Zobacz temat - Podnieść prześwit Chrysler Voyager IV 2,5 crd
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podnieść prześwit Chrysler Voyager IV 2,5 crd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
piotrswierczynski
*
*


Dołączył: Dec 07, 2010
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 12:33    Temat postu: Podnieść prześwit Chrysler Voyager IV 2,5 crd Odpowiedz z cytatem

Szukałem w internecie lecz chyba nikt nie zajmował się podniesieniem prześwitu podwozia w Voyku .
Moje hobby to Karpiowanie , więc często poruszam się po bezdrożach ,lecz często prześwit nie pozwala mi dojechać do celu ( za niski) . Potrzebował bym podnieść Voyka trochę wyżej, czy Ktokolwiek wie jak podejść do tego tematu ???
_________________
CHRYSLER VOYAGER 2,5 CRD 2002r.
Tel. 511-667-481
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak, z tyłu masz pióro resora, a więc pod lagę resora, tam gzie jest mocowana cybantami, a most, podłuż, np. inny pocięty resor minimalnie dłuższy od tych cybantów, a z przodu, to jeszcze u siebie zawiechy nie rozkręcałem wiec nie wiem jak tam dokładnie jest i co się zmieści ale wydaje mi się, że podejdą zwykłe podkładki pod sprężyny na górra albo na dół i już maż wyżej. Roboty na godzinę. Tylko z grubością podkładek to nie ma co przesadzać bo amoy nie wytrzymaja albo przewoddy moga okazać się za kótkie podczas pracy zawieszenia. To tak na szybko i najtaniej. Bo można z przody dłuższą sprężynkę a z tyłu można przeklepać u kowala resor ale to wytrzyma pół rroku lub dołożyc jeszcze jeden jakiś mieki itd itp........
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrswierczynski
*
*


Dołączył: Dec 07, 2010
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest to jakieś rozwiązanie, lecz pytanie na ile mi to podniesie autko ??
_________________
CHRYSLER VOYAGER 2,5 CRD 2002r.
Tel. 511-667-481
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie kolego masz laczki? Moze trzeba by przeskoczyc o rozmiar wyzej i np z50 na 55 lub 60. Napewno na tyle doloz pioro albo dwa. Bedzie wyzej i sztywniej. A na przodzie sprezyny sztywniejsze tzn podjedz do kowala to rozciagnie i utwardzi. Ja u siebie mam laczki 235/60/18 do tego. To co pisalem i jest git. Nie ma strachu po lesnych drogach.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
piotrswierczynski
*
*


Dołączył: Dec 07, 2010
Posty: 9
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki koledzy coś muszę pokombinować hmmmm
_________________
CHRYSLER VOYAGER 2,5 CRD 2002r.
Tel. 511-667-481
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 04, 2011 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Primo to maks.jak pozwala konstrukcja nadwozia podniesc wszystko na kolach,a potem pokombinowac na zestawach pneumatycznych do dzwigania podowzia/zawieszenia.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Gru 03, 2011 3:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Na pierwszym miejscu spojzalbym u Ciebie na resory, czy przypadkiem sie nie wyprostowaly troszke Smile lub nawet nie przegiely w druga strone. Jezeli tak jest to nalezalo by je przehebrowac na zimno!! Ja u siebie do Carvana kupilem resory od Granda po 2001 roku, musialem je skrocic i na nowo zakuc. Zrobili mi to w PKS za 100zl. Hebrowaniem z regoly w PKS tez sie chlopaki zajmuja.nowe resory skrocone i zakute na nowo zdecydowanie podniosly mi to auto. Druga sprawa jezeli masz resory ok. To mozesz podniesc na wieszaku, poprostu go odkrecic i pod wieszak dac kawalek plytki o grubosci 2,3 cm i dluzsze sruby i tez ci podniecie auto, jak nie masz takiej plytki z otrowami to moze byc nawet profil kwadratowy jakis grubszy z otowrami wywierconymi i w srodek dac tulejki co by sie nie zgniotl przy skrecaniu.Nawet przod troche pojdzie przy takich operacjach. Probowalem czegos takiego jak chcialem wcisnac te dluzsze resory od Granda ale niestety przy zamontowaniu wieszak z resorem dotykal prawie zderzaka wiec chcialem dac pod zderzak( uzylem do podniesienia wieszka wlasnie profilu kwadratowego i tulejek zrobionych z rukiTroszke komicznie to juz wygladlo jak tak zrobilem, ale auto bylo jak z offoradu;) Na szczecie jak juz pisalem w PKSie skrocili i zakuli mi na nowo resory.
Na przod proponuje polibusze pod sprezyny i bedzie ok. No i kola np 16 cali z oponami o profilu 65 np. Ja u siebie kombinowalem bo butla LPG w kole potrafilem przyszorowac na garbach a jak juz zaladowalem na maksa to bylo to az wrecz pewne ze gdzies przytre.
Pozdrawiam
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group