www.asu.pl :: Zobacz temat - kopci na bialo, duzo pali i smierdzi spalinami z wydechu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kopci na bialo, duzo pali i smierdzi spalinami z wydechu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pią Lis 18, 2011 15:47    Temat postu: kopci na bialo, duzo pali i smierdzi spalinami z wydechu Odpowiedz z cytatem

jak w temacie.camry rano dymi na bialo jak smok, po rozgrzaniu ciut mniej, ale dalej o wiele za duzo. smierdzi z wydechu spalinami i na trasie przy predkosc 110km/h pali 13L.uszczelka pod glowica raczej odpada, bo plynu nie ubywa, oleju nie przybywa, pod korkiem olejowym nie ma bialej mazi. poratujcie sugestiami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
artysta
*
*


Dołączył: Feb 26, 2011
Posty: 17
Skąd: Wągrowiec

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Sprawdz ustawienie mieszanki,gdyz zle jej ustawienie powoduje wiekszosc opisanych przez Ciebie objawów.Mialem podobnie w Audi,zalezało na jakiej stacji tankowałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w jaki sposob sprawdza sie ustawienia mieszanki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lis 20, 2011 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>jak w temacie.camry rano dymi na bialo jak smok, po rozgrzaniu ciut >mniej, ale dalej o wiele za duzo. smierdzi z wydechu spalinami

z tego co wiem to z wydechu jest wskazane aby smierdzialo spalinami Smile
a tak na powaznie zrob probe olejowa sprezania - wyjdzie wtedy czy to pierscienie czy tylko uszczelniacze zaworowe
no a to ze uszczelka ci wyglada na OK wcale nie oznacza ze taka jest!! jesli proba olejowa wyjdzie ci OK to zrzucj glowice i przygladnij sie dokladnie uszczelce - jesli bedzie OK to przygladnij sie dokladnie glowicy (proba szczelnosci) i blokowi czy nie jest gdzies pekniety!!!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Lis 21, 2011 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak tez uczynie Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Nie Lis 27, 2011 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz po zabiegu:
-glowica zdjeta-nie peknieta, ale zgrzana jak hu.. i cala w nagarze, ktos zapomnial o wymianie oleju przez ostatnie 50tys km...
-uszczelka glowicy-pruchno
-gumki uszczelniaczy pokruszyly sie w palcach
-dwa zawory wydechowe staly w miejscu
Zrobione:
-glowica splanowana i umyta
-szlif zaworow
-nowa uszczelka glowicy Elring
-nowe uszczelniacze zaworowe Elring
-nowe uszczelki kolektorow Elring
-nowa uszczelka pokrywy zaworow Elring
-nowy pasek rozrzadu,bo stary choc mial 5tys mil przebiegu to caly rozrzad 4 lata starosci
-nowy plyn chlodniczy
Rezultaty:
-dalej pali jak smok
-smali bialym dymem minimalnie(ale tak juz pewnie ma byc)
Ostatni podejrzany szkodnik to sonda lambda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 28, 2011 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli miales silnik w takim stanie to mopze jeszcze troche pokopcic m.in przez zabrudzony olejem katalizator i tlumiki - szkoda tylko ze jak juz miales w sumie wszystko a wierzchu nie pokusiles sie o demontaz tlokow i chocby lookniecie na pierscienie bo byc moze one tez sa zapieczone
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Lis 28, 2011 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem wiem,ale gladzie cylindrow wygladaly wrecz idealnie, wiec odpuscilem pierscienie choc troche teraz zaluje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lis 30, 2011 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale gladz to nie pierscienie ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Sro Lis 30, 2011 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oczywista oczywistosc. bralem pod uwage wymiane pierscieni i zaluje ze tego nie zrobilem, moze na wiosne... wszystko zalezy jak sie bedzie sprawowala. narazie mam wyciek plynu i nie moge go zlokalizowac. cieknie gdzies po bloku z tylu silnika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group