www.asu.pl :: Zobacz temat - Pare pytan o Pontiaca TS 3.8 94r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pare pytan o Pontiaca TS 3.8 94r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Gru 22, 2010 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:

Dla rozluznienia atmosfery zycze wszystkim Wesolych Swiat w gronie rodzinnym czy sprawdzonych przyjaciol.


dzis w telewizorze pan mowil ze takie zyczenia (znaczy internetem czy sms) sie nie liczą!!!! pani psycholog dodala ze stalo sie to niechcialnym ale praktykowanym i rozpowszechnianym zjawiskiem...z tej okazji rowniez wszystkim kłócącym się i kłotliwym i calej reszcie wesolych swiat zycze Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 15:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja tam mialem zwykle hamerykanskie radio i bylo dobrze! Teraz mam podobne tylko ze w wersji ojropa i mi tam wystarczy!
Ja juz sie ciesze jak wlacze radio ustawie swoja stacje i GRA Wink
Mam w domu Pioneera ale go nie zakladam bo po co?!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie pamietam czy bylo pisane ale sprawdz czujnik polozenia walu i walka bo one tez moga dawac takie efekty!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Czw Gru 23, 2010 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety przedswiateczny mlyn spowodowal ze panowie z warsztatu jeszcze nie ogarneli auta, natomiast zadzwonili z totalnie nowatorska informacja ze na 99% jest to problem z zaplonem hehehe normalnie geniusze Very Happy
tak wiec poki co bez newsow.
Wszystkim rowniez wesolych swiat ! Wink
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
resk
*
*


Dołączył: Oct 08, 2004
Posty: 16

PostWysłany: Nie Gru 26, 2010 1:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Z innych kwestii ktore mnie troche martwia- auto ma bardzo przerdzewiale miejsca w ktorych nalezy z przodu podkladac ramie podnosnika."

IMHO, to nie są jedyne miejsca, które powinny Ciebie martwic. Przyjrzyj się sankom, do których przymocowany jest silnik a konkretnie punktom mocowania ich o nadwozia. Miałem taki problem. Okazało się, że pod gumowymi poduszkami (8 szt) pawie nie było blachy, jedynie rdza. Pontonem bardzo fajnie się jeździ, ale najpierw doprowadź go do takiego stanu, aby był bezpieczny dla Ciebie i innych; potem martw się o radio i inne mnij istotne rzeczy.
zdrówka Smile[/i]
_________________
Chrysler Pacifica 3,5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Nie Gru 26, 2010 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sanki i rama wygladaly spoko. Widac ze kiedys cos bylo robione z przodu, nie wiem czy jakis dzwon czy moze rdza gdzies podchodzila, bo rama w miejscu gdzie z przodu ma takie dwa oczka,z jednej strony miala wstawiony kawalek blachy i widac bylo pare spawow ,ale napewno nic powaznego. Nie jest troche tak ze auta o konstrukcji ramowej niezbyt musza sie przejmowac pojawiajaca sie gdzie tam rdza, bo poki rama jest ok, to nie ma to wplywu na stabilnosc auta?
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Gru 28, 2010 11:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis o 10 auto wjechalo na warsztat..a raczej zostalo wciagniete Very Happy
zobaczymy co i jak.
A co do rdzy o ktorej pisalismy wczesniej to rozumiem ze nalezy z tym do wiosny zaczekac nie?
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Sro Gru 29, 2010 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś już 29 grudnia


-- melduj - co z autkiem

co powiedział Lekarz/Fachowiec
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Czw Gru 30, 2010 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez reweli, jak to stwierdzil - nie jest ani dobrze, ani zle :/
Mianowicie cewki okazuja sie byc ok natomiast cos sie dzieje z sygnalem z modulu zaplonowego. raz sie pojawia, raz go nie ma a raz przerywa.
Podejrzewaja albo wiazke albo modul zaplonowy. Tryb leczenia - najpierw przejrza cala wiazke po kolei i jesli nie znajda jakiegos uszkodzonego kabelka, zasniedzialego czy cos no to pod lupe pojdzie modul.
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krisso_pl
*
*


Dołączył: Dec 17, 2010
Posty: 18
Skąd: WaWa

PostWysłany: Wto Mar 01, 2011 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie... auto odebralem UWAGA - tydzien 1,5 tygodnia temu...
Efekt: wymienione swiece, przewody, cewka i modul zaplonowy.
Auto na gazie nie jedzie wogole a na benzynie jest tak:
Jest totalnie przelany paliwem, zostawia czarna chmure za soba. Po odpaleniu zdarza sie ze popracuje chwile normalnie po czym zaczyna pracowac jakby nie na wszystkich cylindrachm, obroty zaczynaja sie bujac i bujac coraz bardziej az w koncu auto gasnie.
Mechanik powiedzial ze nie wie co to jest i tyle, mowi ze to moze byc problem z elektryka ale on tego nie znajdzie.
Dzis na forum gdzies przeczytalem ze to moze byc czujnik gdzies przy filtrze powietrza. Wychodze z zalozenia ze mechanik byl idiota wiec bierzmy pod uwage ze wymienil powyzsze rzeczy i nie sprawdzal nic wiecej.
Wyczytalem gdziesz jeszcze ze niski poziom plynu chlodniczego tez moze powodowac jakies problemy na gazie.
Panowie, co sugerujecie najpierw sprawdzic i jak.
_________________
Pontiac TS 3.8l V6 automat
Toyota Supra MKIV
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto Mar 01, 2011 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A przypadkiem sonda lambda nie prosi się o wymianę?? w sumie to od niej zależy dawka paliwa.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 02, 2011 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw doprowadz do normalnego stanu na benzynie a potem martw sie gazem,a na twoim miejscu gaz narazie bym wywalil,bo kto wie czy jego rzezba nie powoduje klopotow.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Mar 02, 2011 7:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

exit napisał:
A przypadkiem sonda lambda nie prosi się o wymianę?? w sumie to od niej zależy dawka paliwa.


Też bym stawiał na sondę.
Mi 200SX'a strasznie zalewało paliwem i po wymianie sondy zaczął żyć.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 02, 2011 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Swego czasu w escorcie usa rowniez mialem problem z zalewaniem i zadna wymiana sond nie pomagala.
Okazalo sie,ze wewn.obudowy ukladu wtryskowego jest metalowy,siatkowy filtr paliwa w ksztalcie rurki o srednicy 2-3mm,paliwo nie wracalo do baku tylko w calosci szlo w cylindry.Po jego wyczyszczeniu wszystko wrocilo do normy.Po bardzo dlugich poszukiwaniach znalazlem jedna instrukcje,ktora o tym mowila.
Sprawdz domowym sposobem czy na powrocie z ukladu wtryskowego paliwo wraca do baku.Sciagasz przewod powrotny podstawiasz butelke i wlaczasz silnik,powrot powinien mniej wiecej lac tak samo jak na zasilaniu,gdyz pompy maja wieksza wydajnosz jak zapotrzebowanie ukladu wtryskowego.
W ukladzie wtryskowym jest zawor nadmiarowy,ktory powinien utrzymywac stale cisnienie na listwie,jesli sie nie otwiera to tez cale paliwo moze walic w cylindry.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
older52
*
*


Dołączył: Mar 07, 2010
Posty: 142
Skąd: GDANSK

PostWysłany: Sob Lis 26, 2011 18:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobne objawy.
Wymieniłem pół osprzętu a w końcu okazało się, że to czujnik położenia wału.
Zacznij od tego.
I na gazie i na benzynie smiga teraz.
A gaz też na śrubkę mam ale kolektor metalowy Very Happy
Pozdrawiam.
_________________
older52 Był - Pontiac T S 3,8l z 1990r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group