www.asu.pl :: Zobacz temat - Pontiac Firebird
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pontiac Firebird

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 10:11    Temat postu: Pontiac Firebird Odpowiedz z cytatem

Witam
Przymierzam się do kupna właśnie tego samochodu.
Interesuje mnie rocznik od 1995 i silnik 3.8
Oczywiście auto z gazem lub gaz założę u swojego gazownika:)
A pytania brzmi:
Czy to dobry pomysł aby kupić takie auto?
Na co zwracać uwagę przy zakupie?
Co sądzicie o silniku 3.4 (bo sporo ich jest z tym silnikiem)
Czy są jakieś typowe usterki tego auta?
I ogólnie wszystko co ciekawe o tym samochodzie Smile
Z góry dzięki za odpowiedź.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 18:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na twoim miejscu szukalbym od razu V8. nawet jak kupisz jakiegos v6 za chwile bedziesz rozgladal sie za v8. 3,1 i 3,4 to troche za slabee silniki, dopiro 3,8 240KM daje rade ale w tym roku nie wystepowaly
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co racja to racja jak brac to od razu V8 i nie inaczej
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja bardzo chętnie bym kupił V8, ale jednak samochód będzie robił sporo kilometrów, a niestety V8 trochę więcej pali jak V6 Sad
A 3.8 występowały do którego rocznika? i co sądzicie o tym 3.4?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Paź 16, 2011 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szczerze powiem ci że prawie tak samo a róznica w jezdzie nie pieporównywalnie wiekszą. Zresztą twoja kasa zrobisz jak uważasz
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pon Paź 17, 2011 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
na twoim miejscu szukalbym od razu V8. nawet jak kupisz jakiegos v6 za chwile bedziesz rozgladal sie za v8. 3,1 i 3,4 to troche za slabee silniki, dopiro 3,8 240KM daje rade ale w tym roku nie wystepowaly


w f-body nie bylo 3.8 240 konnych nigdy. przeciez one rywalizowalyby z v8 lt1 ktore byly montowane Wink

3.8 240hp v6 byly tylko w fwd.

4 generacja z 3.4 jezdzi tak sobie. duzo pali, ok 12-14 litrow bo potrzebuje deptania zeby jezdzic. 3.8 wiecej mocy a spalanie podobne.

v8 lt1 przy spokojnej jezdzie (tak ze v6 trzeba ciagle gonic po obrotach) spali tyle samo. uwierz mi.

o ls1 nie mowie bo to inne pieniadze.

o wiekszym spalaniu v8 vs. v6 mowia tylko ci ktorzy nie jezdzili tymi samochodami a jedynie cos tam slyszeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 11:16    Temat postu: moment obrotowy Odpowiedz z cytatem

Im większy moment obrotowy tym mniejsze obroty a więc mniejsze spalanie (V6 spali podObnie co VCool
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozpisaliście się a tu konkretów brak:)
Dodam że auto będzie głownie w trasy jeździć do ok 500km w jedna stronę.
Na co zwrócić uwagę czy zakupie, co wymienić na początek itp
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

padly konkrety. kazdy ci odradza 3,4. tylko v8 do tego auta. jesli juz chcesz to v6 to nie kupuj f-body
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę o V6, bo mam ten silnik w tym pontiacu i w sumie jestem z niego bardzo zadowolony, spalanie rewelacyjne, mocy tez mi nie brakuje. A samochód chcę kupić bo mi się podoba, ale ja tym autem mam zamiar jeździć ... dużo jeździć i dlatego też szukam jako takiej ekonomii.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3,4 lyknie ci 15 gazu. 5,7 tez
najlepiej jakbys przejchal sie jednym i przejechal sie i posluchal drugiego.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bardziej przemawia za mną 3.8 niż 3.4
Ja swoim Transportem w 4 osoby i z przyczepką w trasie spalił mi 11,5 litra gazu .... fakt, że 100 maksymalnie, przy bardziej normalnej jeździe w trasie 12.5 litra a po mieście średnio 15.5 ....
Sądzę ze firebird 3.8 utrzymałbym w podobnych granicach.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Paź 21, 2011 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli kupisz v8 i bedziesz spokojnie jezdzil to spalisz tyle samo co v6. nie musisz mi wierzyc.
kiedy przyjdzie ci ochota zeby sobie zaszalec a po to sa f-body z rwd to z v8 mozesz sie poscigac, pojezdzic bokami i poszalec a wacha nie bedzie znikac wcale jak ci sie wydaje. to wolnoobrotowe silniki.
kiedy bedziesz chcial zaszalec v6 to spalisz tylko kupe paliwa a jedno co bedziesz mial na ustach to grymas braku satysfakcji. juz nie mowiac o tym ze kazdy sredni kompakt w dizlu cie objedzie.
nie sugeruj sie nadwoziem bo to nie ono jezdzi a silnik. jesli dodatkowo jestes audiofilem to twoja muzyka stanie sie dzwiek silnika w v8. w v6 bedziesz dawal glosniej radio. one nie oszukuja ze sa czyms innym niz sa. w f-body brzmia po prostu smiesznie Wink

poza tym kiedy pomyslisz o sprzedazy v8 znajdziesz kupca w zasadzie od reki. z v6 bedziesz kolejnym ogloszeniem na allegro.

no i najwazniejsze. jesli chcesz v6 nie kupuj f-body 4 generacji bo to ani nie jezdzi ani nie hamuje a jedyne co robi to wzbudza usmiech politowania wsrod znawcow tematu.

to twoje pieniazki i twoja decyzja, zrobisz jak zechcesz. ale jesli sugerujesz sie v6 w trans sporcie i sadzisz ze tak samo przyjemnie i dynamicznie bedzie w f-body to sie po prostu zawiedziesz.

na co zwracac uwage przy zakupie? na wszystko. poszycia sa plastikowe. stalowa jest maska i drzwi. v6 od 94 wzwyz jesli nie byly dbane maja problemy z elektronika silnika. dodatkowo dochodza sprawy znane z poloneza czyli wyjacy tylny most i wal. w 4 genie jest dwuczesciowy. ma to swoje wady i zalety. mniejsze wibracje ale nie zadbany bedzie bil i stukal.
uklad hamulcowy powoduje zwalnianie a nie hamowanie. trzeba uwazac podczas hamowania z powyzej 100kmh. dopiero performensowe zestawy daja rade. prowadzenie jest juz lepsze niz w 3genie ale w zimie nie wazne czy v6 czy v8 predzej zakonczysz swoja kariere w rowie niz u celu. moment nie pozwala ruszyc plynnie (ciagle miga low trac) ale to niewiele pomaga - klania sie rwd bez szpery.

tak jak powiedzialem zrobisz co zechcesz. moja rada. wystrzegaj sie rocznika 93 i nie kupuj niezaleznie od oferty. wszystkie choroby wieku dzieciecego i eksperymenty odbywaly sie w tym roku modelowym.

mowisz ze szukasz ekonomii. w f-body jej nie znajdziesz. uwierz mi a wiem co mowie.

w policach mam przyjaciela ktory jesli chcesz moze cie przewiezc v8 i v6. zobaczysz roznice a on ci wytlumaczy wszystko i wyprostuje twoje myslenie o ekonomii w f-body Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Paź 21, 2011 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No w końcu ktoś porządnie odpowiedział na moje pytanie.
Wielkie dzięki HarryAngel
A w Policach jestem bardzo często i chętnie bym się skontaktował z tym Twoim kolegą, jeśli to nie problem.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Paź 22, 2011 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myslenie o zakupie f-body to czesta przypadlosc facetow (zadziej kobiet) ktorzy chca cos zmienic w swoim zyciu. camaro czy t/a firebird to personal car czesto mylnie nazywane muscle carami. w stanach mialy okreslenie pony.

dobrze ze f-body a nie mustang. juz x muza wyraznie oddzielila jednych od drugich. mustangami zazwyczaj jezdzili na duzym ekranie palyboye, geje albo dzieciaki ze szkoly po panienki na beach party. camaro czy trans amy wybierali typy spod ciemnej gwiazdy kiedy jechali na robote albo zwyczajnie "zalatwiac sprawy" Wink

tutaj bedzie ci ciezko porozmawiac o f-body bo nie ma odnosnika a jedynie wypowiedzi ludzi ktorzy widzieli takie auto - bez urazy Wink

zapraszam jesli jestes zdecydowany na forum www.fbody.pl

zarejestruj sie, poznaj zasady, poczytaj a dopiero potem przedstaw sie i opowiedz o swoich planach. powolaj sie na mnie i powiedz skad jestes a moj przyjaciel z polic na pewno ci pomoze. Wink
od razu mowie. nie przejmuj sie reakcjami na v6 w f-body bo wsrod pasjonatow i znawcow zawsze sa takie same Wink
badz konsekwentny a bedzie to najlepsze miejsce zebys zrozumial o co chodzi w samochodzie ktory chodzi ci po glowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wadim
*
*


Dołączył: Sep 25, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Wto Lis 01, 2011 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:

poszycia sa plastikowe. stalowa jest maska i drzwi. :

Ta ciekawe od kiedy drzwi są stalowe Shocked
Stalowa jest maska i tylne błotniki reszta plastik.
Co do V6 i V8 ja miałem okazję jeździć dwoma silnikami naraz i powiem jeśli będziesz używał auta do przejazdu z miejsca A do miejsca B to nie ma różnicy i tak szybciej nie pojedziesz, bo jest pełno ograniczeń i zapchane drogi. Ale znowu jeśli planujesz kupić Fbody v8 z LPG to odradzam unikniesz
krytyki od miłośników marki. Jak LPG to tylko w V6 i już.
_________________
'94 Chevy Camaro 3.4 V6 20"Inch- SOLD
'02 Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD
'01 Chevy Camaro SS 5.7 V8 Conv.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sro Lis 02, 2011 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wadim napisał:
HarryAngel napisał:

poszycia sa plastikowe. stalowa jest maska i drzwi. :


Stalowa jest maska i tylne błotniki reszta plastik.


zgadza sie. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lis 02, 2011 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Wadim"]
HarryAngel napisał:

Ale znowu jeśli planujesz kupić Fbody v8 z LPG to odradzam unikniesz
krytyki od miłośników marki. Jak LPG to tylko w V6 i już.


to bym akurat mial gleboko w dupie.
no chyba ze ktos rzuca np.400 czy 1000zl misiecznie w bloto czy w rure albo wogole jezdzi tym v8 tylko w niedziele po to tylko zeby uniknac krytyki "milosnikow" to rzczywiscie powazny argument zeby nie zakladac lpg.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky, tak to przekleiles jakbym to ja powiedzial Wink

a tak swoja droga to mam kolegow ktorzy zagazowali swoje v8 ale byly to tbi.
byl jeden kolega z kielc ktory zagazowal 5,7 tpi ale ta instalka miala tylko rok bo nastepny wlasciciel wzial i to wywalil ze wzgleu na przekonania. Very Happy no gdzie do camaro gasssss? Wink
widzialem takze vetty c6 z instalacja wiec kazdy robi to co chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez widzialem kilka-sam je "skaleczylem" gazem Smile
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiedy za najnizsza pensje w tym kraju mozna kupic 200 litrow paliwa Pb co pozwala przejechac powaznym autem 1000 km nie jedzac ,nie pijac i nie mieszkajac w ciagu miesiaca kazde lpg jest uzasadnione.
pierdzielenie ,ze dla tych co tyle zarabiaja jest tico prosze se darowac-w tico tez bym zalozyl gaz...
jesli gaz zakladalaja wlosi, holendrzy, anglicy...amerykanie! to co zlego jest w nim u nas?
no ale snobow nie brakuje ..a fiskus sie cieszy Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Lis 04, 2011 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
ja tez widzialem kilka-sam je "skaleczylem" gazem Smile


to ty jestes ten slynny gazowy rzeznik spod myszkowa? Wink

jesli tak to widzialem kilka twoich instalacji. estetyka na najwyzszym poziomie. porownujac do tego co widzialem do tej pory.
nie ma nic gorszego niz smietnik pod maska i kable wychodzace nie wiadomo skad nie wiadomo dokad.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group