www.asu.pl :: Zobacz temat - OBIEG WODY instalacja przewodów wodnych
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

OBIEG WODY instalacja przewodów wodnych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
demon79
*
*


Dołączył: May 19, 2011
Posty: 48
Skąd: Voyager 3.3 96r.

PostWysłany: Pią Wrz 30, 2011 20:34    Temat postu: OBIEG WODY instalacja przewodów wodnych Odpowiedz z cytatem

Witam
Wiec tak z dociekliwości sprawdziłem co to za przewody obcięte mam pod autkiem i pod maską i okazało się że to są przewody wodne biegnące do tylniej nagrzewnicy. Moje pytanie ma ktoś schemat co gdzie ma być wpięte i podpięte chce to zrobić najlepiej jutro. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Paź 01, 2011 2:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu taj nie ma nic specjalnego.Zasilanie do nagrzewnicy tylnej wychodzi z rozgałęźnika jak na zdjęciu połączone odcinkami przewodu gumowego ,dalej z aluminiowymi przewodami i na końcu tak samo.



poniżej widok przewodów aluminiowych z prawej strony



A co masz wycięte.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
demon79
*
*


Dołączył: May 19, 2011
Posty: 48
Skąd: Voyager 3.3 96r.

PostWysłany: Nie Paź 02, 2011 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Dziekuje za odpowiedz ale właśnie problem w tym że ja mam jeszcze odcięte te przewody pod maską, obieg przedni jest ok i nie wiem w które miejsce muszą wejść te przewody które wchodzą do tyłu w jaki rozgałęznik czy czasem nie wchodzą od nagrzewnicy przedniej do tylnej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
demon79
*
*


Dołączył: May 19, 2011
Posty: 48
Skąd: Voyager 3.3 96r.

PostWysłany: Nie Paź 02, 2011 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na pierwszy zdjęciu 1 one idą do nagrzewnicy w tyle rozebrane i sprawdzone bankowo. Nagrzewnica tylna wygląda jak nowa. i dokłądnie w tym miejscu co masz zdjęcie jet ich z 50 cm brak. potem pod maska sprawdzałem okazało się że jest rozgałęźnik i dwa odcięte przewody dlatego chciałem ze schematem obiegu wody sprawdzić co jest nie tak podłączone i dlaczego tak zostało zrobione.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Paź 03, 2011 7:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjęcie przedstawia rozgałęźnik medium do nagrzewnicy przedniej (prawa strona) i tylnej (patrz lewa strona)



Poniżej kopia rozgałęźnika wykonanego z miedzi miękkiej ,ponieważ stary jest stalowy i w naszym klimacie zimowym szybko koroduje.tj.sól

zdjęcie przedstawia widok ułożenia rozgałęźnika patrząc od dołu samochodu


_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
demon79
*
*


Dołączył: May 19, 2011
Posty: 48
Skąd: Voyager 3.3 96r.

PostWysłany: Wto Paź 04, 2011 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o ja cie normalnie juz lubie nie spodziewalem sie jak byś mi powiedział ile to jeszcze mniej wiecej kosztuje taka miedz zrobiona
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Paź 05, 2011 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miedz miękka fi 18mm około 3m/b 70zł.
miedz miękka fi16mm odpady około 60 cm na króćce 3 piwa
miedz twarda fi 18mm na pierścienie do króćce własna
kilka kształtek kolanka 45 st. i trójniki

pasta i cyna do lutowania miękkiego oraz dobry
palnik własne narzędzie

W oryginalnym rozgałęźniku nie ma kątów 45 st dlatego tu jest to trudniejsze poustawiać ,ale można to wykonać.


Gdybyś chciał to robić to warto pożyczyć giętarkę ,która lepiej nastawia kąty ja robiłem to ręcznie i nie zachodzą wychodzą gdzie chcę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Paź 05, 2011 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic tylko gratulować SATO za podejście (auto będzie jeździło 100lat).
Pełen SZACUN.

Ja miałem podejście low cost też miałem dziurawe rury.

odciąłem w miejscu czerwonego uchwytu ze zdjęcia Sato, użyłem rurek PEX do ogrzewania CO, opaski, kawałek węża gumowego jako ochrona przed ciepłem z silnika.
Póki co działa już 4 miesiące i jest git, jest kwiecień 2012 - i działa nie cieknie.
Plus folia do kominków do 200C czy 300C.
Całość 25zł






_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000


Ostatnio zmieniony przez kitt78 dnia Nie Kwi 15, 2012 20:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 8:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczoraj jadąc do opola miałem przygodę z tymi wężami... Pękł jeden i wypompowało całą wodę. 100km na lawecie do domku eh...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Lis 19, 2011 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A który dokładnie ci pękł.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lis 20, 2011 9:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oba sączyły jak sie okazało, przy demontżu się rozpadły. Dziura była przy uchwycie do kabiny już pod autem. Zrobiłem z miedzi i teraz składam do kupy. Zapomniałem dopisać, że na końcach rurek przylutowałem pierścienie miedziane z drutu 1,5mm2, tak z 5mm przed zakończeniem rurki.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lis 23, 2011 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poskładałem dziś auto;D Śmiga aż miło, okazało się że pękła mi też chłodnica wody ale kupiłem ją w czerwcu tego roku to na gwarancji mi wymienią. Dobrze, że starej nie wywaliłem...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group