www.asu.pl :: Zobacz temat - problem z uruchominiem lincoln town car 2000r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z uruchominiem lincoln town car 2000r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Sob Kwi 23, 2011 15:23    Temat postu: problem z uruchominiem lincoln town car 2000r Odpowiedz z cytatem

Witam,Lincoln town car 2000r nie odpalił po wymianie reflektorów przednich,wcześniej ten sam problem ,wymieniłem żarówkę w lampie przedniej i auto nie odpaliło,po kilku dniach wszelakich kombinacji z komputerem i z czujnikami przy silniku odpalił i po problemie,od tego czasy czyli 5 miesięcy żadnych problemów z autem,komputer w aucie wcześniej był wyjmowany i był u diagnosty który stwierdził ze jest spalony tylko jak auto na nim 5 miesięcy chodziło do tej pory do wymiany lamp to chyba komputer jest ok,tylko elektryk coś nie bardzo ok.Proszę o pomoc o co może w tym chodzić,ze auto po wymianie lamp nie odpala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Kwi 23, 2011 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz poczekac na odpowiedz od Markseven,albo napisz do niego.
A na przyszlosc nie zakladaj watkow w kilku miejscach.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2011 5:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciezko jest doradzac na temat usterek spowodowanych przez nieautoryzowane zmiany.TownCar to samochod nafaszerowany elektronika . Takie rzeczy jak wycieraczki,pasy,abs,airbag,anti-theft, szyby,zamki,siedzenia,oswietlenie ,wskazniki sa sterowane przez bardzo rozbudowane oddzielne elektroniczne moduly zamiast jednego BCM-a.Te wszystkie moduly komunikuja sie ze soba za posrednictwem specjalnego systemu.Gdy wszystko jest prawidlowo - calosc pracuje bezawaryjnie. Tak sie sklada,ze wlasnie modul swiatel LCM-LightingControlModule - wspolpracuje scisle z AntiTheft System (po polsku- immobilizer) .I byc moze z jakiegos powodu blokuje mozliwosc zapalenia silnika.Modul LCM ma ponad 50 pinow oraz podlaczonych az 10 zasilen, kazde z innego bezpiecznika!-to swiadczy jak waznymi funkcjami steruje.Widocznie zmiana jakiegos polaczenia zakloca poprawna prace systemu i jest "odczytywana" jako usterka ktora uniemozliwia jazde. Surprised Jedyna rada - to odczyt pracy modulow za pomoca profesjonalnego skanera typu NGS (z kompletnym oprogramowaniem do Forda Usa).I od razu bedzie wiadomo w jakim obwodzie jest blad. Dodatkowo NIEZBEDNA bedzie fabryczna serwisowka ok.2000 stron ,ze schematami ok.200 stron..Z wysylka do Polski wychodzi drogo -bo w granicach $130 , ale przy tak skomplikowanym aucie to sie oplaci.Zwazywszy,ze w Polsce chyba nie ma autoryzowanych serwisow dla TownCar bo jest on w sprzedazy tylko na rynek Usa.Ksiazki takie mozna dostac na eBay. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-Lincoln-Town-Car-Service-Manual-Wiring-OEM-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem48400f2fdbQQitemZ310312382427QQptZMotorsQ5fManualsQ5fLiterature >>< Niedawno inny kolega mial podobne problemy - podaje link,znajdziesz tam troche schemacikow. A co do sterownika silnika - to jesli auto jezdzilo i zmienialo biegi ,to nie moze on byc spalony.Widocznie jest zablokowany zaplon z innego powodu - przez nieoryginalne podlaczenia swiatel. http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9582&highlight=
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2011 5:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki serdeczne za pomoc , bede teraz przeglądał pomału,myślę ze nie ma znaczenia czy reflektory stare orginalne, czy nowe podróbki świeca one normalnie i zaden bezpiecznik nie został spalony,moze jak akumulator był by odłaczony przy wymianie reflektorów to nic by sie nie wydazylo,kontrolka od immo cały czas przy zaplonie mruga nie gasnie jak wczesniej.Teraz tylko myśle ze ostatnim razem 5 me-cy temu auto praktycznie samo sie naprawiło i u goscia od ktorego zakupiłem auto ,stało ono z odłączonym akumulatorem moz okoł 2 miece,sam podłańczałem aku i auto tylko tkneło aż dziw ze tak pięknie zapaliło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2011 18:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze ktoś wie o jakims tanim dobrym skanerze testerze diagnistycznym,zeby ciągnął Lincolna town cara.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2011 2:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aby "pociagnac" Lincolna w calosci musi byc skaner tylko i wylacznie typu NGS.Znaczy to: Next Generation Scanner. Do forda uzywa sie skanerow NGS Rotunda, albo Hickok ktore sa bardzo drogie.Nowy od $2,500 do nawet $10,000. Mozna czasem na eBay kupic uzywke z oprogramowaniem do tylko np.2003 czy 2005 rocznika za ok.$1000. Tak wyglada taki skaner: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120705485010&viewitem= Jesli ktos ci powie ze ma skaner do Lincolna za 1000 zlotych polskich,to wiedz od razu ,ze on sie nadaje tylko do paruset bledow emisyjnych silnika ,i to wszystko!Niczego wiecej tym nie sprawdzisz. Surprised Dla amatora najlepiej i najtaniej wychodzi kupic oprogramowanie do laptopa za lacznie ok.$200. Beda to 2 programy.Pierwszy - podstawowy , ScanXL- bledy emisyjne. Oto link : http://www.scantool.net/software/scanxl-std.html Potrzebny jest dodatkowo drugi - XL FordEnhanced - do obslugi reszty. Oto link: http://www.scantool.net/software/scanxl-ford-enhanced-diagnostics-add-on.html Taki zestaw programow pozwala juz sporo,ale tez nie gwarantuje calosci diagnostyki.Do tego trzeba jeszcze miec troche fachowej wiedzy aby dokonac diagnozy, napraw , i nie uszkodzic rozbudowanej elektroniki. Dlatego - aby nie popasc w problemy - trzeba wybierac fachowe warsztaty naprawcze - znajace dobrze elektronike i majace odpowiednie urzadzenia diagnostyczne oraz schematy. Idea Musisz wiedziec,ze elektronika w Lincolnie sama sie raczej nigny nie psuje - dopuki ktos nie wsadzi paluchow usilujac niefachowo cos naprawiac albo przerabiac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2011 5:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziki serdeczne,czy mozliwe jest ze przez rozłączenie reflektorów immo się rozkodowało,myślę tak ponieważ kontrolka miga około 3-4 min jakby szukał potem gaśnie i ostatno jak wspominałem zarówkę wymianiłem ,to takie same objawy maial,sam po tygodniu się naprawił,wszystkie bezpieczniki ok wymieniajac reflektory robilem to bardzo ostroznie nic na siłe,wszystko to nic gdyby to było male auto to lima 120 problem z transportem a jeszcze wiekszy z fachowcem ktory ma pojecie w tych autach,mieszkam w podlaskim ostatnio jak auto tak sie zachowywalo to specjalista diagnostyk okrzyczany u nas z łomzy przejechał i stwierdzil ze sterownik silnika jest spalony i nie mógl sie połaczyc z autem, stwierdził jeszcze ze niema immo,i zwatpiłem w fachowców kompetetnych,na duze koszty gostek mnie wystawil a auto samo odpaliło
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadAg
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 166
Skąd: IoM

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz klocu, przede wszystkim jak dlubiesz w aucie odpinasz zawsze minusowa kleme od akumulatora. Od tego punktu zaczyna sie wiekszosc czynnosci w instrukcji Forda.

MarkSeven czy te softy o ktorych piszesz ScanXL i XL Enhanced beda pracowaly z takim kablem jak ELM327 ktory podpinasz do laptopa? Ja uzywam EasyOBD2 ale cos bardziej zaawansowanego by sie przydalo do nauki Wink
_________________
www.roadrunners.pl

Ford Crown Victoria P71 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Maj 04, 2011 5:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak,beda pracowaly z ELM327 - bedzie on jako interface. Ma to moj znajomy. Poniewaz ja juz pare lat nie pracuje w branzy,to tez powoli przymierzam sie do kupienia tych programow,bo tak szczerze mowiac mam tylko zwykly scaner Actron ,taki wiekszy za ok.$200.Ale - jak sam wiesz- te proste scanery obsluguja tylko silnik w zakresie paruset bledow.Natomiast NGS z kartami nizej $ tysiaca ciezko dostac i troche mi szkoda pieniedzy.Bo w razie koniecznosci podjade gdziekolwiek i za pare dolcow mi wszystko przeskanuja Odpukac- przez ostatnie kilka lat przy trzech autach nie mialem potrzeby uzyc NGS-a.Najbardziej musza sie martwic posiadacze Lincolnow... W GrandMarquis jest juz mniej elektroniki,a w P71 jeszcze mniej.Takze nam powinien wystarczyc soft ScanXL+Enh. ale tylko do diagnozy - bo nim nie mozna programowac immo (klucze) ani odpowietrzac abs-u. Very Happy Ciekawostka - Hickok przygotowal profesjonalny soft na laptopa dla milosnikow Forda - jest w sprzedazy,ale cena....$1,490!! Shocked Shocked http://www.hickok-inc.com/ngs/NGS_MACHII.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Czw Maj 05, 2011 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven, na bezpiecznikach http://imageshack.us/photo/my-images/35/dsc00732ih.jpg/ 20, 22,24,26, niema napiecia i nie wiem czy wczesniej bylo,czy moze od tego auto nie pali,,,dzwoniac po okolicy po fachowcach odpowiedz ,,niestety nieznamy sie ,itd,, Crying or Very sad jeszcze kolego gdzie szukac modulu oswietlenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Maj 06, 2011 4:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo chetnie pomagam w miare swoich mozliwosci czasowych.Ale w ameryce kryzys mija,i ostatnio mam duzo mniej wolnego czasu niz jeszcze rok temu.W pracy nalegaja,abym pracowal nawet 8 godzin dziennie.Dobrze,ze udalo mi sie podtrzymac wolne soboty.W zwiazku z tym nie moge za kazdego "odrabiac lekcji".Musisz cos zaczac robic sam.Nie jestem w stanie zrobic zdjec ponad 2000 kartek z serwisowki.A bez tego prawdopodobnie nie poradzi sobie nikt.Posiadajac takie auto warto miec fabryczna serwisowke - sa tam wszystkie niezbedne opisy, schematy,procedury napraw,procedury testowania modulow ,itd.Jesli na eBay jest dla ciebie za droga,to poswiec troche czasu - wbij w google " 2000 Town Car Service Manual " a napewno znajdziesz strone ktora za pare dolcow udostepni ci Download w PDF-ie kompletnej serwisowki.I wtedy jak bedziesz mial schematy i opisy przed soba latwiej mi bedzie odpowiedziec na konkretne pytanie. Idea W Twym przypadku nie mozna bladzic po omacku i szukac nie wiadomo czego.Po twych opisach wnioskuje,ze uklad PATS zablokowal mozliwosc zaplonu.I nawet jak gdzies nie ma zasilania,to dlatego ze PATS je blokuje.Jedyna rada to zdiagnozowanie NGS-em usterki poprzez wywolanie procedury testowej modulow.Nastepnie moze byc potrzebny Reprograming PATS ( PassiveAntiTheftSystem - potocznie zwany: immo) - zaprogramowanie na nowo z wymazaniem bledow z pamieci. Shocked Mysle,ze nie ma czego szukac w modulach czy sterownikach bez odczytu testow . A podmieniac modulow z innego auta tez sie nie da bez przeprogramowania danych - po prostu na innym sterowniku czy module ,liczniku itp auto moze nie wystartowac bez nowych danych. Shocked Sprawdz tez dokladnie,czy oba klucze do stacyjki sa oryginalne - moze jeden z nich byl dorabiany i sie rozprogramowal.>><, Co do napiec na bezpiecznikach - na 20 i 22 jest napiecie tylko po nacisnieciu hamulca .Natomiast na 24 i 26 napiecie podawane jest tylko w pozycji Start - przy kreceniu rozrusznika.Sa to sygnaly kontrolno-wykonawcze Stopu ,ABS-u, Radia,Centralnego Zamka i Skrzyni. Podaje tez opis lokacji modulow,o ktory prosiles :

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Nie Maj 15, 2011 18:45    Temat postu: problem z uruchominiem lincoln town car 2000r Odpowiedz z cytatem

potrzebuje rozpiskie podłlaczenia komputera silnika,auto niema iskry pompa paliwa pracuje,servis nie mógł sie skomunikowac z komputerem ,bezpieczniki ok, zasilanie na komp stałe jest,prad na cewki jest :(do czujnika wału dochodzi 1,6v napiecie i opor 350 Question stałe zasilenie na pcm 50pin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Maj 16, 2011 2:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Servis nie mogl sie skomunikowac z komputerem,bo nie mial odpowiedniego oprogramowania.Trzeba poszukac inny servis ktory ma NGS i karte koloru zielonego do testowania i programowania modulow. Schemat podlaczen PCM podawalem wczesniej w innym watku - znajdziesz tutaj : http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9582&highlight= Ale obawiam sie , ze to niewiele pomoze - bo prawdopodobnie z jakiegos powodu PATS blokuje zaplon.Mysle, ze najtaniej bedzie poszukac kompetentny serwis,najpredzej w Warszawie.Znam pana Pawla Kowalskiego ktory ma firme Mustang Trading na ul.Farbiarskiej.Zawsze mial najlepsze skanery.Zapytaj , mysle ze ma oprogramowanie do Lincoln.Niestety,to juz tyle lat wiec nie mam aktualnego telefonu do niego.Ale to mozesz sobie ustalic .>><< Moze cala przyczyna powstaje od przerabiania tylnych swiatel stopu i kierunkow.Moze ktos usunal z przodu pomaranczowe pozycje oraz boczne podswietlenia przy skrecaniu - i to jest powodem ze light module dostaje nieodpowiednie informacje. >><<Jak zadzwonisz do lekarza i powiesz mu,ze nie mozesz ruszac reka - on ci odpowie :trzeba zrobic przeswietlenie.To samo jest ze skomputeryzowanym autem.Trzeba zrobic kompletne skanowanie aby znalezc przyczyne blokady zaplonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Pon Maj 16, 2011 5:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz racje kolego,lampy nie przerabiane tył wstawione szklo pomarańczowe,przód nie ruszany,rozpiska która podałes od komputera nie zgadza sie z moja i watpie czy gosciu z Warszawy bedzie chcial przyjechac 180 km Sad no ale mozna zapytac,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Maj 17, 2011 6:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam przed soba - przed komputerem- fabryczne,fordowskie ksiazki ze schematami TownCar w kilku rocznikach .We wszystkich rozpiska polaczen PCM jest jednakowa.Taka jak na zdjeciu ktore podalem w innym watku.I nie chce byc inaczej!Do tego mam dwa tomy opisow diagnostycznych gdzie jest ponad 50 stron dotyczacych testu blokady zaplonu przez immo.Ponad 100 stron do testow LCM.Kolejne kilkaset stron do testu innych modulow oraz calej komunikacji .Z doswiadczenia wiem,ze chaotyczne,przypadkowe sprawdzanie nie daje efektow bez konkretnego zdiagnozowania usterki za pomoca ksiazkowej procedury .Shocked Sa to ksiazki ,ktore sluzyly mi przy naprawie niejednego lincolna ,bo operacji diagnostycznych jest tak duzo ze nie sposob zapamietac.Chyba ze ktos naprawia dzien w dzien same lincolny.>><< Uwazam,ze niezgodnosc podanego schematu z twoim autem spowodowana jest tym,ze blednie odczytujesz numeracje pinow - jak w lustrzanym odbiciu albo do gory nogami.Wnioskuje to dlatego,ze piszesz iz na pinie 50 jest stale zasilanie.Blad! Stale zasilanie PCMa jest na pinie 55 ktory jak obrocisz wtyk odwrotnie to jest akurat w tym samym miejscu po drugiej stronie gdzie pin 50.Przeciez oprocz zdjecia zlacza podalem tez opis pinow,gdzie jest dokladnie podane co na jaki pin przychodzi. >< Czytalem twoje posty jeszcze raz uwaznie - piszesz ze ta usterka juz sie raz naprawila. Jedyne co moge jeszcze ci poradzic to posprawdzac i posprayowac kostki polaczeniowe pod maska.Szczegolnie ta od PCMa .Moze cos nie kontaktuje.Bardzo wazne sa kostki od zespolu licznika (zegarow).W zegarach jest rozbudowana elektronika sterujaca tez immo.Do tego stopnia,ze zmieniajac zegary albo cofajac licznik trzeba zaprogramowac kod identyfikacyjny bez ktorego tez auto nie odpali.Posprawdzaj tez rozne kostki pod deska rozdzielcza. Przykro mi,ale nie jestem w stanie na odleglosc wiecej pomoc. Sad

Uploaded with ImageShack.us :
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 5:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,dzieki za pomoc kolega i tak bardzo duzo pomogłeś,zreszto tylko na tym forum mozna się czegoś dowiedziec,jeszcze raz sprawdze piny i pod licznik.W sobote gostek z serwisu Forda elektronik ma do mnie przyjechać,mówil ze naprawiał lincolny ale niewiele,zobaczymy i mam nadzieje bo trace juz cierpliwośc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Sro Maj 18, 2011 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven tak jak mówiłeś ze żle odczytalem piny na odwrót,dzis sprawdziłem pomału co i jak i na rozruchu czyli 71 nie ma pradu,i to jest właśnie przyczyna,reszte ktora sprawdzałem to wydaje sie ok,jak w opisie gdzie masa tam masa,gzie + to +.jeden gostek mówił zeby dac na krótko prąd i sprawdzic,ale nie wiem czy tak można,zeby jeszcze większych rogów nie doprawidz ,co myślisz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Maj 19, 2011 2:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powinienes dostac dwoje za nieuwazanie na lekcji i niesystematyczne odrabianie prac domowych Exclamation Dostales na forum wspaniale materialy w postaci serwisowych schematow i juz dawno trzeba bylo to wszystko sprawdzic. Lepiej pozno niz wcale,dlatego dostajesz 3=. Laughing Mamy w koncu jakis punkt zaczepienia,a wiec teraz do rzeczy - przeanalizuj samodzielnie caly obwod zasilania zaplonu . Po raz kolejny wklejam pomocne schematy. : W tabelce pinow pin 71 stanowi obwod 361

Uploaded with ImageShack.us Na schemaciku 21-1 Ignition System sprawdzamy co zasila ten obwod.

Uploaded with ImageShack.us Po lewej na dole widac obw.361. strzalka C - idzie z Battery Junction Box (to zakreskowane pole) z bezp.20(15A) .Plus na ten bezpiecznik podawany jest ze styku 87 przekaznika PCM Power Relay. Z kolei przekaznik otrzymuje ten plus na styk 30 przez bezpiecznik 4(30A) ktory to caly czas jest pod napieciem.A wiec aby podac napiecie na pin 71PCMa musi zadzialac ten przekaznik. A on zalaczany jest kluczykiem (wyl.zaplonu) poprzez podanie plusa na 86.Plus ten idzie przez diode i bezpiecznik 12 (15A) wlasnie ze stacyjki.Ten bezp.12 znajdziesz w Central Junction Box :

Uploaded with ImageShack.us Natomiast przekaznik , diode, bezpieczniki 4 i 20 znajdziesz w Battery Junction Box

Uploaded with ImageShack.us Sprawdz najpierw czy pin 71 ma polaczenie z bezpiecznikiem nr 20.Jesli tak ,to podaj na krotko prad na ten bezpiecznik i zastartuj. Jesli zapali - to przyczyna lezy w tym obwodzie - a wiec przekaznik,bezpiecznik nr 4 i dioda. Bezpiecznik nr 12 raczej wykluczam, bo pisales ze na cewkach jest napiecie,a ono jest brane tez z tego wlasnie bezpiecznika.Najbardziej stawiam na diode , psuje sie rzadko - ale w wyniku przepiec podczas niewlasciwego odpinania klem wszystko jest mozliwe .Znajdziesz ja na powyzszym obrazku - Battery Junction Box.>>, Uwazam,ze powinienes sobie poradzic z pomiarami i ustaleniem tego zasilania.Sprawdzaj wolno,cierpliwie i systematycznie - po kolei. Zycze oby to bylo tylko to. Powodzenia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klocu12
*
*


Dołączył: Apr 23, 2011
Posty: 19

PostWysłany: Sob Maj 21, 2011 12:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven jest OK Laughing Dzieki ci za pomoc i wspaniale jest ze jest te forum i jeszcze lepiej ze jest taki FACHMISTRZ jak TY.Zrobilem wszystko tak jak opisałeś i fura tylko tkneła,przekażnik musiał sie zaciąc czy co ,dałem na krótko i odpaliłem,po chwili odłączyłem jest wszysatko ok. Laughing Pozdrawiam i dzięki ci bardzo za pomoc,mam nadzieje ze kiedys bedzie można sie spotkać osobiście. Very Happy na Browar albo coś mocniejszego. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group