www.asu.pl :: Zobacz temat - Ogromne spalanie. Nierówna praca silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogromne spalanie. Nierówna praca silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
harbe
*
*


Dołączył: Feb 12, 2011
Posty: 11
Skąd: Poznañ

PostWysłany: Sob Lut 12, 2011 14:07    Temat postu: Ogromne spalanie. Nierówna praca silnika Odpowiedz z cytatem

Plymouth Voyager 95 silnik 3.0 V6

Nie wiem co jest. Po odpaleniu na benzynie obroty minimalnie wzrastają po czym maleją jest tak cały czas na postoju. W trakcje jazdy na benzynie szarpie delikatnie. Gdy przełącza się na gaz jest to samo ale ta nierówna praca silnika jest znacznie większa, czasami bardzo wysoko podskakuje, po czym maleje tak diametralnie aż gaśnie. W trakcie jazdy na gazie szarpie troszkę mocniej niż na benzynie. Dojeżdżając np. do skrzyżowania obroty spadają samochód gaśnie. A pali jak smok w mieście z 30 litrów gazu.

Silnik krokowy przeczyszczony. Rozrząd wymieniony ustawiony dobrze nie przeskakuje. Gazownik ustawiał listwy. Co do świec odkrecałem tylko jedna była sucha i czysta( wiadomo jedna to nie 6). Chce uzyskać jakąś opinię zanim zacznę wymieniać świece przewody, sondę itd...czytałem to muszę jeszcze sprawdzić zawór egr. Opinie niektóre o zaworach egr są różne. Niektórzy mówią nowy niektórzy zaślepić?

Voyager - 95- siniki 3.0 V6 ma dwie sądy czy jedną?
Wiem że jedna jest widoczna po ściągnięciu całkowicie filtra powietrza, a czy ma on drugą? i gdzie znajdę w swoim zawór EGR?

Może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat, dopiero kupiłem Voyka i też jestem jeszcze zielony w tych tematach!?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lut 12, 2011 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

falowanie obrotow to bardzo czesto objaw lapania "lewego powietrza" - i to powinienes sprawdzic przedewszystkim!
no a oprocz tego jesli dopiero co kupiles ten samochod to masz jeszcze cala mase rzeczy do sprawdzenia/wymiany. Nie ufaj nigdy sprzedajacemu na 100% i CHOCIAZ sprawdz stan swiec, kabli! no i raczje napewno wymien filty i wszystkie oleje/plyny! to zrob przedewszystkim a przy okazji niejako szukaj co go boli
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
harbe
*
*


Dołączył: Feb 12, 2011
Posty: 11
Skąd: Poznañ

PostWysłany: Nie Lut 13, 2011 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
falowanie obrotow to bardzo czesto objaw lapania "lewego powietrza" - i to powinienes sprawdzic przedewszystkim!
no a oprocz tego jesli dopiero co kupiles ten samochod to masz jeszcze cala mase rzeczy do sprawdzenia/wymiany. Nie ufaj nigdy sprzedajacemu na 100% i CHOCIAZ sprawdz stan swiec, kabli! no i raczje napewno wymien filty i wszystkie oleje/plyny! to zrob przedewszystkim a przy okazji niejako szukaj co go boli


dzięki za radę.

Ogolnie filtry wszystkie powymieniane, olej w silinku, skrzyni biegow rownież, wiec pozostanie sprawdzenie czy nie łapie tego lewego powietrza, stan świec kabli itd.

a czy to też wpływa na ilość spalania, czy to już może być inna przyczyna?

jak posprawdzam te tematy to dam znać czy usterka zniknęłą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marusia
*
*


Dołączył: Aug 28, 2010
Posty: 13
Skąd: Z pod Koszalina

PostWysłany: Wto Lut 15, 2011 21:38    Temat postu: spalanie Odpowiedz z cytatem

co do spalania możesz mieć uszkodzoną sondę lamdę będzie ci wtedy pożerał paliwo czy tam gaz , uszczelnienie też jest ważne tak jak kolega wspomniał a najlepiej kup sobie ELM 327 i wstępnie zdiagnozujesz bryczkę jeśli jesteś kumaty pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
harbe
*
*


Dołączył: Feb 12, 2011
Posty: 11
Skąd: Poznañ

PostWysłany: Pią Lut 18, 2011 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do elm 327 to lipa z diagnoza sondy w mojej bryczce, poprostu elm nie diagnozuje emisji spalin w tym roczniku. Chyba że sie mylę, jeśli tak to może ktoś mnie wyprowadzi z błedu? A może ma ktoś inny tani sposób do diagnozy sondy mojego woyka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
harbe
*
*


Dołączył: Feb 12, 2011
Posty: 11
Skąd: Poznañ

PostWysłany: Pon Maj 16, 2011 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewody wymieniona,świece wymienione, sonda wymieniona, gaz wyregulowany pali 15lpg na trasie jest ok:) choć nie powiem że mógłby na trasie przy jednostajnej prędkości łyknąć mniej...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pon Maj 16, 2011 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może to być nieszczelny zawów EGR (recylkulacji spalin) odłącz go zaślepiając wszystkie kroćce i wężyki podciśnienia dochodzące do niego.
To może stąd wprowadzać nieszczelnosć w kolektorze ssącym .
Po tym sprawdź jak jedzie , u mnie objawy szarpania minęły.
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group