www.asu.pl :: Zobacz temat - Mercury Villager 1993-> Jaka to konstrukcja?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercury Villager 1993-> Jaka to konstrukcja?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Heniekry
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 18:07    Temat postu: Mercury Villager 1993-> Jaka to konstrukcja? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich!

Przymierzam się do kupna autka, wielkościowo i funkcjonalnie podobnego do Mer. Villager'a. [edit] Najlepiej, jakby to był Mercury Villager i stąd mam kilka pytań. [/edit]Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jaka to jest konstrukcja. Ramowa? Czy samonośna?[edit] <- Tutaj chodziło mi o MV Smile[/edit]

Kolejne pytanie związane z powyższym: Czy MV ma większe problemy z rdzą? Podobno każdy amerykaniec ma z tym problemy wcześniej czy później. Ale jeżeli jest to konstrukcja ramowa to nie widzę wtedy problemu z łataniem ewentualnych braków.

Czy te skrzynie montowane w MV są programowalne czy nie?

Generalnie jakby ktoś mógł garść doświadczeń rzucić na temat tego autka, czy jest to dobry materiał na dłuższą znajomość czy raczej na parę latek (2-3) i wtedy szukać czegoś nowszego?

Dotychczasowe auto dało mi się mocno we znaki ze rdzą (Astra Wink) więc wolałbym nie przeżywać tego ponownie na taką, większą skalę.

Pozdrawiam
Heniek R.
Pomorskie
[edit]
P.S.Tak to jest jak człowiek na szybko pisze. Przepraszam[/edit]


Ostatnio zmieniony przez Heniekry dnia Czw Wrz 09, 2010 20:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 18:30    Temat postu: Re: Mercury Villager 1993-> Jaka to konstrukcja? Odpowiedz z cytatem

Heniekry napisał:


Przymierzam się do kupna autka, wielkościowo i funkcjonalnie podobnego do Mer. Villager'a.


to o jakie auto ci chodzi? najbardziej podobny jest nissan quest w pewnych rocznikach.

powiedz o jakie konkretnie auto ci chodzi(model,silnik,rok) to nie muszac zgadywac napewno ktos ci pomoze.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Heniekry
*
*


Dołączył: Sep 09, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok ok... namieszałem jak w betoniarce Smile

Wszystkie moje pytania odnoszą się do pojazdu:
Mercury Villager
Rocznik: prawdopodobnie 1993-1994 (Chyba to są jeszcze te same modele)
Silnik: 3.0V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

konstrukcja samonosna. jest tu kilku ludzi ,ktorzy mieli to auto. daj im czas to sie wypowiedza.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem '95 Villagera, od '93-97 to jest ten sam samochód później dołożyli drugie przesuwne drzwi i zwiększyli pojemność silnika na 3.3.
Jeśli zdecydujesz się na zakup to zwróć uwagę na szpilki mocowania tylnego kolektora wydechowego gdyż oryginalne często zrywało, silnik raczej dobra konstrukcja szeroko stosowana przez nissana w tych latach. U mnie skrzynia lekko szarpała pomiędzy 1 i 2 oraz czasami zanikał lock up kiedy było się zmuszonym do częstego przyhamowywania.
Co do rdzy to mój dwa lat temu miał kilka malutkich ognisk rdzy.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Arkadi
*
*


Dołączył: Apr 10, 2010
Posty: 45
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I ja się wypowiem. Też mi lekko szarpnie z 1 na 2 ale raczej jak jest zimny. A rdza, hmmm auto które posiadam jest już w Polsce 15 lat więc troche rudej zawsze się znajdzie ale na pewno nie tyle co w oplach.
_________________
Dodge Ram     CC 1100
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
freex
*
*


Dołączył: Sep 14, 2008
Posty: 68

PostWysłany: Pon Gru 20, 2010 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja rowniez posiadalem MV ok. 2 lata, zrobilem nim sporo km, rowniez z laweta. napisze tak...wg mnie najlepszy van jakiego mozna kupic w tej kasie. wyjatkowo bezawaryjny, silnik nalezy do najlepszych (najtrwalszych) konstrukcji na swiecie. moj byl z 1995r i jezdzil u mnie na full syntetyku (nie hydrokrakowanym tylko estrowym) i nie bral go wcale (przynajmniej w zauwazalnym stopniu). skrzynie maja to do siebie ze czesto szarpia przy zmienie z 1 na 2 i u mnie tez tak bylo...zrobilem nim ok 80k km, z tego polowe z laweta i nic sie zlego nie dzialo. auto jest bardzo tanie w eksploatacji, mega bezawaryjne ( nie mialem bardziej bezawaryjnego auta ) i bardzo komfortowe. ma pare wad (chyba kazdy egzemplarz gnije na przednich slupkach...u mnie poza tym miejscem zero rdzy, nawet najmniejszego parcha). dla mnie spora wada byly drzwi przesuwane tylko z 1 strony i bardzo miekkie zawieszenie (buja przy wyzszych predkosciach...w porzadku jest do 130-140km/h...a silnik zacheca do jazdy caly czas ponad 160km/h..i tak jezdzilem...oczywiscie bez lawety). wielka zaleta jest rowniez ekonomika silnika...u mnie spokonie bylo mozna zejsc ponizej 10l gazu, przy szybkiej jezdzie ok 16 a w miescie przy spokojnej ok 14l gazu. w miescie szybko nie jezdzilem. dodam ze jesli chodzi o instalacje gazowa to polecam BLOS'a...w tym aucie sprawdza sie znakomicie a nie jak sekfencyjne instalacje...co chwile cos. u mnie tylko 2 razy wymienilem filterek od gazu i nic wiecej nie dotykalem...palil malo, jezdzil tak samo na gazie jak i na benzynie, nie falowaly obroty..po prostu wszystko bylo idealnie. jesli chcesz jezdzic szybko polecam dolozyc dodatkowa chlodnice oleju..ja zalozylem z kia carnival i mysle ze byla wystarczajaca. olej w skrzyni wymienialem co 30k km i nie wymienialem filtra oleju tylko go mylem i przedmuchiwalem (zwykla drobna metalowa siateczka) takze nie bylo to drogie. bardzo latwo w nim wymienic caly olej w skrzyni...wystarczy spuscic to co w misce, nalac nowy, odpiac wezek od chlodnicy oleju, odpalic i spuscic jeszcze z 3l...po czym zgasic silnik i zalozyc wezyk oraz dolac w razie potrzeby do stanu. spora wada jest dostepnosc czesci dobrych jakosciowo...czyli remont calego zawieszenia co ok 30-40k km za ok 500zl. dla porownania w BMW wymienia sie calosc co 150k km..ale kosztuje to 3-4x tyle. w razie pytan mozna smialo pisac na PW.

tak podsumowujac...chyba jeszcze kiedys takiego kupie...mam wielki sentyment do tego auta! duze, bardzo ciche i komfortowe. mega prosta konstrukcja...nie ma sie co psuc jak w nowszych autach i sie nie psuje Smile

z tego co wyczytalem delikatna sprawa jest skrzynia..tylko wyczytalem..mi sie nic nie dzialo...ale zestaw naprawczy...praktycznie cala skrzynia (elementy zuzywajace sie) bez obudowy kosztuje ok 1000zl

pozdr.
_________________

mercury villager 3.0 V6, bmw 540iT 4.0 V8 Manual Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group