www.asu.pl :: Zobacz temat - Jakie fele do Cadillaca ?? :)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie fele do Cadillaca ?? :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Loles_STS
*
*


Dołączył: Aug 26, 2006
Posty: 13
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto Gru 07, 2010 23:28    Temat postu: Jakie fele do Cadillaca ?? :) Odpowiedz z cytatem

Za oknem co prawda zima ale trzeba już myśleć o wiośnie Smile zastanawiam się jakie felgi wrzucić gdyż te seryjne jakoś mi sie już znudziły. jednego jestem pewien, że będą one chromowane o rozmiarze 18 cali tylko kłopot jest jaki wzór wybrać. Seria jest 235/60R16. Do tego chce zwiększyć tez szerokość opon na 265. Chętnie poczytam opini innych zapaleńców usa cars Smile
_________________
Cadillac Seville STS 4,6 305KM 2001r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 0:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie moja sprawa. jesli jednak chcesz poczytac ,jak piszesz: "Chętnie poczytam opini innych zapaleńców usa cars" to moja jest taka-nie rob z tego szlachetnego auta pojazdu gangu z getta lub auta rumuna handlujacego dupami. bmw sie bardziej nadaje.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 3:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmieniajac rozmiar opon nalezy zestroic zawieszenie dobierajac inne ,odpowiednie amortyzatory i sprezyny.Inaczej jazda takim autem jest niebezpieczna.A w razie wypadku dobry adwokat z dobrym rzeczoznawca maja znakomity pretekst do zwalenia winy na ciebie.Mozna wiele stracic,a w przypadku ofiary smiertelnej - kazdy sad uzna umyslne spowodowanie smierci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 6:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
Zmieniajac rozmiar opon nalezy zestroic zawieszenie dobierajac inne ,odpowiednie amortyzatory i sprezyny.Inaczej jazda takim autem jest niebezpieczna.A w razie wypadku dobry adwokat z dobrym rzeczoznawca maja znakomity pretekst do zwalenia winy na ciebie.Mozna wiele stracic,a w przypadku ofiary smiertelnej - kazdy sad uzna umyslne spowodowanie smierci.


takich bredni to ja dawno nie czytalem Laughing

skąd ty te informacje wziąłeś Question stroić zawieszenie do niższych opon w aucie cywilnym Question kompletne bazdura Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fenomen madrego postepowania przecietnych amerykanow polega na tym,ze nie potrzebuja posiadac duzo wiedzy ani wielkiego wyksztalcenia. .Wazne jest,ze jak trzeba to umieja korzystac z fachowych publikacji i instrukcji.Natomiast klopoty przecietnego "Kowalskiego" wynikaja z wielkiej pewnosci siebie i braku szacunku dla wiedzy fachowej.Efekty sa widoczne niemal na kazdym kroku - a zwlaszcza w eksploatacji i naprawach pojazdow oraz w kronice wypadkow .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to chyba było do mnie wiec odpowiem:

Fenomen postępowania amerykanów (niekoniecznie mądrego) jest słuchanie opinii innych nie mając własnego zdania i umiejętności wnioskowania.
to tyle jeżeli chodzi o nacje,

a teraz wróćmy do zawieszenia /felg może coś o tym byś napisał Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 8:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
klopoty przecietnego "Kowalskiego" wynikaja z wielkiej pewnosci siebie i braku szacunku dla wiedzy fachowej.Efekty sa widoczne niemal na kazdym kroku - a zwlaszcza w eksploatacji i naprawach pojazdow oraz w kronice wypadkow .


lepiej bym tego nie napisal-podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami. polak wie lepiej-dleczego? "bo wie i juz" . nie bedzie czytal jakichs glupich instrukcji i opracowan bo zenek na imieninach przeciez mowil jak jest wiec...
brawo markseven!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o czym wy piszecie? miało być o zawieszeniu / oponach a wy tu jakies umoralniające gadki urządzacie i to jeszcze moderator Confused

Tak się skłąda że wiem o czym pisze (z racji wyuczonego i wykonywanego zawodu)

druga sprawa to fakt że w STSie felgi 18tki są homologowane do tego auta, także się troche koledzy pospieszyliście.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po prostu droga hamowania pojazdu jest zalezna od prawidlowego zestrojenia zawieszenia .Opona-sprezyna- amortyzator stanowi pewnego rodzaju " obwod rezonansowy ",ktory tlumi drgania mas resorowanych i nieresorowanych danego pojazdu. Zapewnia w ten sposob maksymalny docisk kola do jezdni i zarazem najkrotsza droge hamowania.Poszerzenie opony,zmniejszenie profilu i zwiekszenie srednicy spowoduja zmniejszenie sprezystosci opony i zarazem zwiekszenie sil dzialajacych na sprezyne i amortyzator.W rezultacie drgania nie zostana dostatecznie stlumione,i zwiekszy sie droga hamowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wziąles pod uwagę zuzycie wszystkich czynnikow wystepujacych w "obwodzie rezonansowym"?

zauwazyles dlaczego zakladajac opony o nizszym profilu poszerza sie je? nie bez powodu, przewaznie dlatego zeby zwiekszyc powierzchnie przylegania do powierzchni czym niwelujesz fakt ktory opisales
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy78 napisał:


druga sprawa to fakt że w STSie felgi 18tki są homologowane do tego auta, także się troche koledzy pospieszyliście.
Z tego co pamietam,to w 2001 r. bez zmiany sprezyn tylko 17.Ale sprawdze,bo moze sie myle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy78 napisał:


zauwazyles dlaczego zakladajac opony o nizszym profilu poszerza sie je? nie bez powodu, przewaznie dlatego zeby zwiekszyc powierzchnie przylegania do powierzchni
Kazde zwiekszenie powierzchni przylegania wymaga zwiekszenia sily docisku kola do nawierzchni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...no i ukarac moderatora ze wyrazanie wlasnego zdania:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
...no i ukarac moderatora ze wyrazanie wlasnego zdania:)



Bana Mu Exclamation Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Gru 08, 2010 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Kazde zwiekszenie powierzchni przylegania wymaga zwiekszenia sily >docisku kola do nawierzchni.

czyli co? 2 worki ziemniakow do bagaznika?? no bo jakinaczej zwiekszyc sile docisku na opone?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 2:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sile docisku bezposrednio samego kola,a nie poprzez nadwozie.Po prostu zaklada sie inny amortyzator i dobiera do tego sprezyne.. .Konstruktor wszystko dokladnie oblicza dla danego auta.Dopuszcza sie zamiennie bardzo niewielka zmiane wymiarow tylko samego ogumienia ,ale w zasadzie nie wiecej jak o jeden szereg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 6:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zmiana dopuszczalna przez kontruktora jest na poziomie do 10%,

Uwazasz ze sile docisku opony do podloza zmienisz stosujac inna sprezyny i amortyzator Question Laughing

z mojej strony to koniec wypowiedzi w tym temacie, nie mam zamiaru na sprzeczki a widzę że do innego finału tu nie dojdziemy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group