www.asu.pl :: Zobacz temat - na gazie cacy a na benzynie lekko "telepie"
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

na gazie cacy a na benzynie lekko "telepie"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Nie Lis 14, 2010 19:10    Temat postu: na gazie cacy a na benzynie lekko "telepie" Odpowiedz z cytatem

Panowie,co to moze byc,ze na benzynie lekko rzuca silnikiem,wskazowka obrotomierza podskakuje 2mm a na gazie silniczek cyka rowniutko(gaz sekwencyjny).objaw jest i na cieplym i na zimnym silniku i odczuwalny tylko na postoju na najnizszych obrotach.przytkany albo zapieczony wtryskiwacz benzyny?(samochod to jeep grand cherokee 4.7HO)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lis 14, 2010 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedynie na gazie to są rozłączone wtryski benzynowe.
Musisz wejść do centralki gazowej ona ma możliwość wyłączenia i włączenia wtrysków gazowych jak i benzynowych.

Musisz odpowiednio przełączać na wtryski stosując zamianę na pracującym silniku.
Tym sposobem wyłapiesz usterkę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Lis 15, 2010 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba niewiele mi to pomoze,tak jak pisalem-na gazie jest idealnie a na benzynie wskazowka obrotomierza podskaju o 2mm i czuc delikatne wibracje tak jakby jeden wtrysk benzynowy byl zapieczony lub przytkany.jak odlacze jedne lub drugie wtryski to w jaki sposob pomoze mi to znalezc usterke?nawet jezeli jest mozliwosc odlaczania wtryskow pojedynczo to nawet przy jednym rozlaczonym to jedyne co osiagne to wieksze rzucanie silnikiem.podpiecie pod OBD nie wykazuje zadnych bledow w silniku.objaw ten sam czy cieply czy zimny silnik.swiece nowe,cewki sprawdzone
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lis 15, 2010 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>nawet jezeli jest mozliwosc odlaczania wtryskow pojedynczo to nawet >przy jednym rozlaczonym to jedyne co osiagne to wieksze rzucanie >silnikiem

da ci tyle ze jesli odetniesz faktycznie uszkodzony wtrysk to nie zaobserwujesz wiekszego telepania i bedziesz wiedzial na ktorym wtrysku/cylindrze wystepuja klopoty...a to juz duzo Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
karlone
*
*


Dołączył: Aug 18, 2010
Posty: 50
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Czw Gru 02, 2010 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wilgoć w paliwie jest też przyczyną. Wyjeździj starą benzynę i zatankuj świeżej. Napisz jaki efekt.
_________________
98 Crown Vic P71
91 Trans Sport 3.1
05 Town & Country 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Nie Gru 05, 2010 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po dolaniu oczyszczacza wtryskiwaczy firmy STP do 40L benzyny i wyjezdzeniu jej do zera jakby sie troche poprawilo,trzachanie troche ustapilo, ale za to wskazowka obrotomierza robi minimalne,prawie nieodczuwalne 2mm skoki na benzynie i na gazie niezaleznie od tego czy silnik rozgrzany czy zimny Confused sprobuje jeszcze przeczyscic przepustnice i silnik krokowy,moze to uleczy jeepa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Pon Gru 06, 2010 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wtryski mialy prawo sie juz przytkac jak duzo jezdzisz na gazie!
Co do falowania to wlasnie moze byc krokowka badz przepustnica!
Jak to poczyscisz to zobaczysz czy jest jakas roznica!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bolecki
*
*


Dołączył: Dec 08, 2008
Posty: 5

PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ja osobiście co jakiś czas tankuję syntetyczną benzynkę stu oktanową znakomicie oczyszcza wtryski...i portwel też Laughing
_________________
chrysler 300m Świdnica ŚL.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 09, 2010 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Witam ja osobi¶cie co jaki¶ czas tankujê syntetyczn± benzynkê stu >oktanow± znakomicie oczyszcza wtryski...i portwel te¿

co to daje oprocz poprawy samego samopoczucia?

>Wtryski mialy prawo sie juz przytkac jak duzo jezdzisz na gazie!

brewka a niby od czego by sie mialy przytkac te wtryski??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pią Gru 10, 2010 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie jest tak,ze samochod jezdzi na samym gazie,bo jest to sekwencja,wiec zanim przelaczy na gaz to dobre 7-10min pracuje na benzynie.faktem jednak jest,ze odkad mam gaz czyli od okolo 15tys km to na benzynie pracowal tylko na postoju do momentu przeskoczenia na gaz wiec zatankowany do pelna zbiornik benzyny starczyl na pol roku i moze stara,zdezoktanowana bena miala na to jakis wplyw.myslalem,ze sie troche poprawilo po tym oczyszczaczu do wtryskiwaczy,ale jednak dalej delikatnie "telepie" autem na benzynie Evil or Very Mad czekam na troche lepsza aure i zajrze wtedy do przepustnicy i krokowego,ale mam wrazenie,ze to rowniez niewiele pomoze,bo jednak przejechalem na gazie zaledwie 15tys km a to stanowczo za malo,zeby zasyfic przepustnice i silnik krokowy..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sro Gru 15, 2010 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na sekwencji to wiadomo ze wtryski sie tak nie zapieka jak na zwyklej instalce lpg! Mamy opla w domu ktory jezdzi sporo na gazie (zwykla instalka lpg) i jak dlugo nie przelacza sie na bene to po jakims czasie wlasnie ciezko go nawet zapalic na PB. Ale wystarczy co jakis czas go przepalic na PB i problem ustepuje! Na sekwencji ten problem nie bedzie wystepowal!
Jak kupilem swojego PTS-a to nie mial gazu ale i tak zabralem sie za czyszczenie krokowca i przepustnicy i wcale nie byly za czyste po jezdzie na samym PB takze co jakis czas mysle ze nalezy o to zadbac!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 16, 2010 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>brewka83...

ja mam troche inne zdanie na temat "zapiekania wtryskow". osobiscie uwazam ze cala wine za syf w kolektorze ponosi odma - to przez nia brudzi sie przepustnica i krokowiec..a nie przez gaz i zwiazane z tym nie uzywanie benzyny.
Paskudzi sie tez wtrysk w silnikach z ukladem TBI - to przez to, ze tam wtryskiwacz umieszczony jest nad przepustnica, cisnienie ukladu jest duzo nizsze(ok.0.7bar) niz w ukladach MPI(ok.3Bar) no i sam uklad wtryskowy bardziej przypomnina gaznik - czyli drobne kanaly w odlewie alupodobnym ktore z czasem sie utleniaja i zapychaja bialymi nalotami i to tu moze byc problem. W silniku MPI wtryski sa na tyle gleboko w glowicy ze opary z odmy w tym miejscu juz sie nie odkladaja wiec i wtryski nei maja sie czym brudzic - no chyba ze silnik juz jest umarty i pluje odma ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Gru 17, 2010 9:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Glownie duzo syfu w okolicach przepustnicy robi EGR,ktorego wylot wpinany jest w jej obudowe,odma wpieta jest glownie w okolicach pokryw klawiatury,w starych konstrukcjach TBI/gaznik przed filtr powietrza.Odkad moj egr wyzional ducha i mam go zaslepiony,przepustnica jest czysciutka.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Gru 17, 2010 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a widzisz Jedi - zapomnialem jeszcze o tym syfie EGR Smile ale w starych konstrukcjach bez EGR tez kolektor ssacy czesto jest zapaskudzony szlamem/nagarem a tu to juz tylko odma winna Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Gru 17, 2010 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam escorta usa z '89 roku i tam juz EGR byl,natomiast wtrysk jest typu TBI,odma podlaczona jest do filtra powietrza poprzez filcowy wklad,co jakis czas go plucze w benzynie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Gru 19, 2010 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiadomo ze egr ma tez znaczenie odnosnie syfu dlatego odkad mam zalozony inny egr z omesi to co jakis czas czyscze krokowca egr i przeplywke z nagarow Wink
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group