www.asu.pl :: Zobacz temat - bitumiczny srodek do konsrewacji podwozia.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

bitumiczny srodek do konsrewacji podwozia.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Paź 09, 2010 17:07    Temat postu: bitumiczny srodek do konsrewacji podwozia. Odpowiedz z cytatem

robie sobie konserwacje podwozia w takiej technologii:
-mycie cisnieniowe wrzatkiem
-usuniecie ew. luznej rdzy
-przedmuchanie
-malowanie wszelkich skorodowanych elementow cortaninem
-ponowne mycie
-fluidol w przekroje
-malowanie calego podwozia podkladem
-pokrycie wszelkich mozliwych czesci podwozia i zawieszczenia... no wlasnie!!!
mysle o czyms takim co da sie rozcienczyc czy tez podgrzac ,a po wyschnieciu bedzie elastyczne jak smola na dachu w sloneczny dzien. chodzi o to zeby zawsze bylo lepkie. wiecie jak sie nazywa taki specyfik???
podpowiedzcie czego mozna uzyc w tym celu i jaki polecacie lakier podkladowy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Paź 09, 2010 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ogolnie bardzo dobra technologie zapodales Wink
Do profili zamknietych mozna zastosowac Fluidol lub inny wosk do profili (sa takie gotowe w sprayu z rureczka, sa tez geste do rozrobienia i wpsikania specialnym pistoletem)..ja uzywam czesto Fluidola, srodkow Boll i o zadnym zlego slowa powiedziec nie moge, ze wzgledow ekonomicznych czesto tez stosuje wosk do rozcienczania ale nazwy naprawde nie pamietam...przy psiakaniu do profili zamknietych ZROB ROZEZNANIE!!! czy aby nie popsikasz po zwinietych pasach bezpieczenstwa bo bardzo czesto bebenki ze zwinietym pasem sa montowane wewnatrz slupka i od spodu jest dostep do wnetrza progu i ladnie mozna zapaskudzic pasy!!!! wez tez podluz jakies gazety pod otwory technologiczne w progach itp bo zeby dobrze zakonserwowac trzeba mocna napsikac a nadwyzka zplywa otworami i mozna tez niezle garaz zapaskudzic Smile
Do samego podwozia znajdziesz cala mase srodkow jakis BlachoGumow, Hydrobitow itp za pare zl do troche drozszych ale wg mnie lepszych srodkow z Boll`a - te przynajmniej po roku jeszcze sie trzymaja Smile

nie wiem jaka technologia bedziesz konserwowal ale jesli przy pomocy kompresora i pistoletu to koniecznie caly samochod obklej dokladnie folia bo te srodki bardzo pyla i osiadaja pozniej na lakierze żółcąc go i ogolnie szpecac! kropki konserwacji mozna zmyc bez problemu ropa/nafta czy benzyna ekstrakcyjna ale urobisz sie przy tym! o wieje latwiej kupic folie budowlana za 2zl i tasme papierowa za 3zl i w 10 min oblozyc szczelnie cale nadwozie Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

udalo mi sie wykonac konserwacje-powiem wam swietna zabawa i daje duzo satysfakcji...oraz spi sie spokojnie wiedzac,ze ruda nie wpierdziela podwozia tak szybko:)
zmienilem nieco technologie. jak sie okazalo po myciu wysokocisnieniowym para i wrzatkiem cale podwozie w zasadzie bylo w oryginalnym bialym lakierze. jak odpadlo kilkunastoletnie bloto to rdzy bylo znacznie mniej niz myslalem. postanowilem jednak calos spryskac cortaninem i odczekac 24 h. nastepnego dnia znowu mycie cisnieniowe. rdza zamienila sie we fioletowe szkliwo zatrzymujac proces korozji a nawet zabazpieczajac zardzewiale elementy. zrezygnowalem z malowania podkladem gdzyz nie bylo takiej potrzeby. za to uzylem....lepiku na zimno ktorym pomalowalem zawieszenie,nadkola(mimo oryginalnej i kompletnej konserwacji),podluznice,sanki silnika i kilka innych elementow. nastepnie calosc pokrylem tzw barankiem przy uzyciu pistoletu. zostalo mi jeszcze wtrysniecie fluidolu rozrobionego z ropa we wszystkie profile zamkniete przy uzyciu pistoletu z elestyczna matrowa rurka i dookolna dysza na koncu. przy okazji zamontowalem winde z kolem zapasowym pod podwoziem ,pod siedzeniem kierowcy. nie wystaje nizej niz zbiornik paliwa czy wydech.
mam nadzieje,ze dzieki tym operacjom setki ton soli jakie zapowiadaja juz drogowcy splyna po pontonie jak po kaczce Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"...-powiem wam swietna zabawa i daje duzo satysfakcji.."-he he trzeba bylo wrzucic zdjecia sprzed lustra po zakonczeniu konserwacji Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 15:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no co....teraz juz wiem jak sie czul kunta kinte Wink
poza tym mycia calego ciala rozpuszczalnikiem to tez ciekawe przezycie Embarassed
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>poza tym mycia calego ciala rozpuszczalnikiem to tez ciekawe przezycie >Embarassed

nie cza bylo se kupic kombinezonu malarskiego za 3zl??

>lepiku na zimno ktorym pomalowalem zawieszenie
>nastepnie calosc pokrylem tzw barankiem przy uzyciu pistoletu

a ten baranek to byl tez na srodkach bitumicznych(pochodne ropy) czy na rozpuszalniku? bo jesli na lepik (pochodna ropy) natrysnales baranka na rozpuszczalniku to niestety ale nie bedzie sie on dobrze trzymal...to tak jakby na tlusta powierzchnie naniesc lakier ;/ no chyba ze byl na bazie asfaltu no to jaknabardziej OK

>zostalo mi jeszcze wtrysniecie fluidolu rozrobionego z ropa

nie rozrabiaj fluidolu z ropa! zrob to z benzyna ekstrakcyjna! zapachu ropy nigdy sie nie pozbedziesz a poza tym fluidol z ropa nigdy nie wyschnie (a ma wyschnac! ma stworzyc gruba powloke a nie splynac po sciankach i tylko je "pobrudzic"!) bo ropa nie odparuje!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Paź 22, 2010 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kombinezon fajna rzecz...tez o nim myslalem jak sie mylem Laughing
mam nadzieje,ze nie robia takich rozmiarow:)
baranek byl bitumiczny ale nawet jak odpadnie z lepiku to jest go tam(lepiki z pol centymetra)
to bedzie w takim razie benzna ekstrakcjna!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group