www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge GC 1996 3.0+LPG - kłopot na benzynie na zimnym
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge GC 1996 3.0+LPG - kłopot na benzynie na zimnym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
NiGhtWiSh
*
*


Dołączył: Apr 08, 2010
Posty: 50

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 12:31    Temat postu: Dodge GC 1996 3.0+LPG - kłopot na benzynie na zimnym Odpowiedz z cytatem

Witam,
auto po wymianie reduktora do LPG i komputerowej regulacji, badanie komputerem nie wykazało żadnych błędów, poza zbyt bogatą mieszanką na gazie (zostało wyregulowane). Oczywiście, po przełączeniu na gaz znów wywalone Check Engine Soon.
Problem polega na tym, że po odpaleniu rano na benzynie (OK, na dotyk), silnik pracuje rześko, ale po wrzuceniu biegu D i wciśnięciu gazu, dusi się i nie jedzie, albo jedzie bardzo powooooli, aż strach się do ruchu włączyć. Po jakimś czasie jakby się przedmuchiwał i już wchodzi na obroty i jedzie normalnie. Na gazie ten objaw nie występuje, auto jest żyleta.
Co może powodować takie zachowanie na benzynie?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 30, 2010 18:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

regulator cisnienia paliwa?? moze ci pekl wezyk podcisnienia i caly czas podaje pelne cisnienie jak przy rozruchu?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Paź 03, 2010 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OOOO u mnie też to występuje. Jeśli mógłbyś podać w przybliżeniu gdzie szukać tego przewodu? Czy objaw syczenia występuje w przypadku pęknięcia takiego przewodu? Wtedy łatwiej na słuch dojść. Zastanawiałem się nad filtrem paliwa, ale po rozgrzaniu silnika efekt zaniku mocy przy ruszaniu jest o wiele niższy. Wolałbym oczywiście najpierw poszukać tego podciśnienia bo i taniej i mniej roboty.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
NiGhtWiSh
*
*


Dołączył: Apr 08, 2010
Posty: 50

PostWysłany: Nie Paź 03, 2010 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, u mnie okazało się, że winna była wyłącznie skrzynia biegów. Padła, tryby nie łapały. Wymiana skrzyni usunęła objawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Paź 03, 2010 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba dałeś się wrobić przez mechanika. Sam pisałeś, że na gazie pojazd jest żyleta to jak skrzynia mogła być walnięta?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group