www.asu.pl :: Zobacz temat - Klocki i tarcze przod Town&Country
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klocki i tarcze przod Town&Country

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Cze 18, 2010 15:30    Temat postu: Klocki i tarcze przod Town&Country Odpowiedz z cytatem

Witam! Mam pytanko jakie klocki i tarcze kupic? Do wyboru mam tak:
Klocki:
-Lucasa(polecaja je forumowicze)
-Ferodoo
-Bosh(te poleca mi mechanik bo podobno sa twardsze niz lucas)

Tarcze:
-Brembo
-ATE
-Mikoda (nawiercane+nacinane)

Myślałem o zakupie Lucas+ATE co wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Cze 18, 2010 16:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam.
Miesiąc temu zmieniłem przód na zestaw.
Klocki - Lucas
Tarcze - Brembo
- na razie 0 pylenia,pisków no i auto zaczeło hamować

koszt z montażem 540zł brutto z fv
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pią Cze 18, 2010 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja założyłem tarcze TRW, klocki ferrodo i w moim przypadku była to porażka ,pedał był twardy a nie hamował prawie wcale. Wymieniłem klocki na takie jak miałem wcześniej, jakaś hiszpańska Remsa i wszystko wróciło do narmy. Klocki ferrodo używane trzy dni leżą na półce - więcej takich nie kupię.
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Cze 18, 2010 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja założyłem klocki Ferrodo, tarcze te które były, a jakie były ? nie wiem.
Po założeniu klocków, samochód po naciśnięciu pedału hamulca zaczął normalnie hamować.
Opis tej wymiany, jest do wglądu gdzieś na forum, żeby ktoś nie pomyślał, że ściemniam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 13:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też mam Ferrodo,z przodu i z tyłu ,hamują dobrze ,miałem Lucasa też w miarę hamowały ale szybko sie ścierały i mocno pyliły
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jeszcze pytanko, dalo by rade zmienic tylnie hamulce z bebnow na tarcze? Jesli tak to jaki orientacyjnie to bedzie koszt?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dalo by rade - jesli producent nei przewidzial to zawsze mozna na jakims CNC wyfrezowac kawal stali i zamontujesz...ale najwazniejsze pytanie : po co??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie Cze 20, 2010 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
dalo by rade - jesli producent nei przewidzial to zawsze mozna na jakims CNC wyfrezowac kawal stali i zamontujesz...ale najwazniejsze pytanie : po co??

bo tarcza jest skuteczniejsza niz beben?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 6:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>bo tarcza jest skuteczniejsza niz beben?

moze tak, moze nie...co bys z tylem nie robil to i tak ma on bardzo male znaczenie w efektywnosci hamowania...dodatkowo jest "odcinany" przez kolektor sily hamowania lub EBD
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 7:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co znaczy odcinany? Moglbys jasniej?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 21, 2010 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mowiac "odcinany" mialem na mysli to ze wg przepisow i zasad dynamiki/kinematyki nigdy nie mozesz doprowadzic do zablokowania tylnych kol - bo stracilbys kierowalnosc! po to m.in stosuje sie korekotory sily hamowania lub EBD - a skoro ~nigdy nie mozesz zablokowac tylnych kol to po co pchac sie w koszta i zakladac niby skuteczniejsze tarcze??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok, zakupilem dzisiaj na przod tarcze ATE + klocki bosch (460zl mnie to kosztowalo) teraz mam pytanko:
Jaki plyn hamulcowy kupic?

Dot3
Dot4
Dot5.1
czym one sie roznia poza temp wrzenia?

Jaki producent? ATE? Motul? Castrol?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 14:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skladem. najlepiej lac taki jaki widnieje na zakretce zbiorniczka. jakiekolwiek kombinowanie przyniesie skutki odwrotne do zamierzonych i grozi smiercia lub trwalym kalectwem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety na nakretce nic nie pisze, mysle ze dot4 bedzie chyba najlepszy?
ATE DOT4 1l kosztuje kolo 30-40zl

Czy ktos ma jakas instrukcje jak zmienic hamulce+odpowietrzenie ze zmiana plynow itp?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to instrukcja obslugi,serwisowka lub koledzy jezdzacy t&c.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak w ogole to ile plynu hamulcowego wchodzi przy wymianie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

od 40 do 70 zł kosztuje wymiana płynu hamulcowego w warsztacie maszyna sama wymieni i odpowietrzy Very Happy
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok dzieki, jeszcze kwestia tego jaki i ile plynu kupic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oni wlewają swój płyn hamulcowy
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

e przesadzasz. mysle,ze maja jakis kupiony Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja sie pytam czy ATE DOT4 bedzie dobry, nie chce zeby mi wlali jakis szajs
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ATE to nazwa firmy/systemu hamulcowego...ATE dot4 jest chyba dobry, pewnie tak samo dobry jak Dot4 z Rokity - spelniajacy ta sama norme i wymagania...kup taki na jaki cie stac, jaki uwazasz za dobry , lub jaki ci sprzedawca w sklepie wcisnie jako "najlepszy" Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 22, 2010 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
e przesadzasz. mysle,ze maja jakis kupiony Wink


zgrywusek z kolegi Wink
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 14:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zjeździłem klocki Ferrodo i szybko musiałem zakupić kolejne. Te kolejne to "Delphi"... krótko mówiąc, koszmar.Co prawda kupiłem je od ręki w "interkars" za 160zł, ale... założyłem i... pylą jak cholera i do tego strasznie piszczą, jak nieboszczka PKP.
Na Ferrodo zrobiłem 30tys. km w cyklu około 60/40 trasa-miasto, żadnego pylenia, żadnego piszczenia.
Na tę chwilę nie mam kasy żeby to g...o "Delphi" wywalić i założyć kolejne nowe klocki, ale jak obrosnę Wink kasą, to zaraz kupuję "Ferrodo".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale mamy klocki na sklepie asu. ja uzywam tych klockow od dawna i jestem zadowolony. cena chyba tez ciekawa.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group