www.asu.pl :: Zobacz temat - Vision 3,5 94r. Problem z silnikiem...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Vision 3,5 94r. Problem z silnikiem...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto Wrz 14, 2010 20:17    Temat postu: Vision 3,5 94r. Problem z silnikiem... Odpowiedz z cytatem

Witam wczoraj wymieniałem tydzień temu wymieniałem świece zapłonowe a wczoraj przewody napięcia i wszystko było ok aż do dzisiaj.
W czasie jazdy zaświeciło się "Check Engine" i w tym momencie silnik zaczął zle chodzić, szarpać, wogole nie ma mocy i ledwo dojechałem do domu.

Przy wymianie przewodów, gostek musiał podnieść kolektor, bo nie było dojścia do kabli, później wszystko skęcił tak jak było z tym że nie wymieniłem uszczelki pod kolektorem, bo zamówiona jeszcze mi nie przyszła. Ale po wszystkim silnik odpalił normalnie i chodził jak należy przez cały dzień do dzisiaj.
Czy taka zła praca silnika jest spowodowana nie wymienioną uszczelką??? Wiem że powinno się ją zmieniać po każdym podniesieniu kolektora.

Pozdrawiam
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pcbird
*
*


Dołączył: Sep 27, 2007
Posty: 196

PostWysłany: Wto Wrz 14, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podnosił kolektor hym dawno się bawiłem takim silnikiem ale wydaje mi się że to fanaberia, lewe powietrze raczej nie zapali czajnika tak od razu, popatrzy czy gdzieś nie jest rozpięte podciśnienie.
_________________
dodge intrepid 96 coupe 3,5l, mustang II 76 5.0, buick riviera 95 3.8sc, buick century estate 90 3,3, taurus 96 wagon, buick regal coupe 3,1 1990, Packard Clipper 1952, oldsmobile alero 2001, buick regal 2003 3,8, Pts 1993 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 0:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pamietam ze kiedy u mnie przyszedł czas na nową uszczelke pod kolektorem, oczywiście dowiedziawszy się wcześniej od mechanika o potrzebie wymiany po jej sprawdzeniu, jazda zaczęła objawiać się bujaniem silnika, dławieniem sie, i gaśnięciem w najmniej spodziewanym momencie (np. ruchliwe rondo Evil or Very Mad ) odpalał po minimum 15min postoju, taki stan miał miejsce własnie dopiero po przeglądzie kolektora, fakt, stara uszczelka przypominała puzzle, gdy wymieniono wszystko wróciło do normy. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie mam takie objawy jakie ty miałeś chevy71. Czekam na uszczelkę i mam nadzieję że tylko to będzie przyczyną takiej pracy silnika.
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o kurcze..a nie mozna kupic bloku technicznego A3 i pilniczkiem iglaczkiem "wyciac" uszczelke? ja tak wymienialem juz ze 3 razyw Visionie i nie narzekam..koszt 0, czas wykonania jakies 3-4min...
Tak na marginesie w Visionie nie trzeba demontowac kolektora by wymienic kable, ale trzeba sie troche pomeczyc..oczywiscie mowie o fabrycznie puszczonych kablach bo jak ktos popata miedzy rurkami to bez demontazu nie podola Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha..a zapomnialem o najwazniejszymy ! jaki blad ci wywala po kluczykowaniu? czyzby 43? bo ja stawiam na kable, przy lewym powietrzu obroty by ci falowaly i raczej mialbys je wyzsze, trudno by schodzil z obrotow itp
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys przypomnij mi jak zrobić "kluczykowanie" wiem że się kręci kluczykiem ale nie pamiętam dokładnie ile razy???

Dzięki
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Wrz 16, 2010 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ehm..3 lub 5 razy ..no wiesz "zaplon-wyl", "zaplon-wyl" 3 lub 5 razy , za ostatnim razem zostaw na zaplonie i czekaj, po tescie kontrolek zacznie mrugac Check
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Czw Wrz 16, 2010 23:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys rozumiem i potem liczę ile razy zamruga, wielkie dzięki kolego

pozdro
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 18:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniłem uszczelkę pod kolektorem i silnik chodzi normalnie, ale nadal mam komunikat "CHECK ENGINE".
Po "kluczykowaniu" sekwencja mrugnięć komunikatu "CHECK ENGINE" jest następująca:

1 2 4 3 3 5 2 1 3 5 5 5 - w sumie 39

Prośba o pomoc - co to znaczy???
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde nigdzie w spisie nie ma kodu 39, ale to na pewno ten sprawdzałem kilka razy dla pewności.

Pomocy
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu musi byc lista błędów w twoim autku.

http://www.allpar.com/model/intrepid.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu są jeszcze kody.Ale 39 nie widze?

http://www.allpar.com/fix/80s-codes.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kod 39 to chyba blad ktoregoz z czujnikow predkosci w skrzyni biegow. sprawdz tam elektyrke (wtyczke od srodka, przewody itp)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko to chyba najlepiej zrobić w ASU, najbliżej mam we Wrocławiu.
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
binek123
*
*


Dołączył: Oct 20, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaki błąd 39 nie zliczasz wszystkich tylko po dwie cyfry: a więc tak:
błędy u ciebie to

12 - Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora

43 -Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.

35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.

21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).

55 Koniec kodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

beckham776 napisał:
wymieniłem uszczelkę pod kolektorem i silnik chodzi normalnie, ale nadal mam komunikat "CHECK ENGINE".
Po "kluczykowaniu" sekwencja mrugnięć komunikatu "CHECK ENGINE" jest następująca:

1 2 4 3 3 5 2 1 3 5 5 5 - w sumie 39

Prośba o pomoc - co to znaczy???


Po tylu postach na temat kodów usterek - to ręce i nogi opadają.
Zlitujcie się i czytajcie ze zrozumieniem
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki binek teraz bede wiedział jak to czytać.
A teraz pytanie czy są to poważne usterki które wymagają natychmiastowej interwencji mechanika???
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
binek123
*
*


Dołączył: Oct 20, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odłącz akumulator przynajmniej na 20 minut a czy błędy poważne to raczej nie : 12- ignoruj ponieważ często wywala jak jest coś z elektryką
błąd 21(sonda lambda-większe spalanie paliwa) u mnie też się pojawiał jak miałem nieszczelny kolektor, 55- to jak pisałem koniec testu,35- to musisz posprawdzać przekaźniki wentylatora a co do 43 najlepiej jakby wypowiedział się na to inny forumowicz.Pozdrawiam
A i jeszcze jedno przez nieszczelny kolektor cztery razy wymieniałem sondy lambda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Wrz 17, 2010 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki binek jeszcze raz tak zrobię

trzymaj się pozdro
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 3:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

43 mowiac krotko jest to usterka w obwodzie sterowania cewek zaplonowych.Na ogol przerwa na trasie gniazdo modulu cewek - przewody - komputer .Moze przerywac sterowanie tylko jednej cewki.Moze to byc nawet chwilowa przerwa w samej cewce.Wiecej nie podpowiem,bo nie mam schematu do 3.5L.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie w visionie 43 pojawilo sie przy padnietych przewodach WN...ale sprawdz tez sama wtyczke przy cewce WN jak radzi MArk
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok,marcys , kable w/n i swiece tez trzeba sprawdzic.Bo jak obwod wtorny cewki zle pracuje to zakloca sterowanie.Tylko kolega pisal ze wymienil na nowe ,to myslalem ze jest ich pewien..Sorry - napisal ze wymienil.Ale nie napisal ze na nowe!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniłem dwa tygodnie temu przewody i świece - na nowe
więc nie wiem dlaczego pojawił się problem właśnie z tym
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odłączyłem akumulator na 20 min i po ponownym podłączeniu pokazał tylko 12 55 a więc może teraz bedzię ok.

Sprawdzę jak się przejadę jakie wtedy błędy pokaże.
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
napisal ze wymienil.Ale nie napisal ze na nowe!


Ja w grudniu kupilem nowe przewody, jedne byly padniete "od nowosci" - wymieniono mi je na inne...inne zalozylem i pochodzily rowne 6 miesiecy i wyskoczyl check 43...dostalem zwrot kasy...ale co ciekawe - po odpaleniu do momentu zaswiecenia Checka silnik pracowal tak jakos "sztywno" - nie zeby przerywal, czy wypadal mu zaplon, ale charakterysowal sie taka sztywnoscia...potem wywalal checka i znow chodzil OK Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jednak jest trochę problemów z tymi przewodami
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
binek123
*
*


Dołączył: Oct 20, 2007
Posty: 55

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak 12 i 55 to jest ok .Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2010 8:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

beckham776 napisał:
odłączyłem akumulator na 20 min i po ponownym podłączeniu pokazał tylko 12 55 a więc może teraz bedzię ok.

Sprawdzę jak się przejadę jakie wtedy błędy pokaże.


Tyle, że aby komputer odczytał ewentualne błędy, to po odłączeniu i przyłączeniu akumulatora trzeba trochę tym samochodem pojeździć, a o tym nic nie piszesz.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

od ostatniego sprawdzenia zrobiłem 50 km i jak na razie komputer nadal wskazuje 12 55 więc teraz jest wszystko ok, oby jak najdłużej, czego i wam życzę Smile

Pozdro i dzięki za pomoc
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group