www.asu.pl :: Zobacz temat - Pontiac TS - naprawa sterowania nawiewem powietrza!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pontiac TS - naprawa sterowania nawiewem powietrza!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sro Sie 25, 2010 18:01    Temat postu: Pontiac TS - naprawa sterowania nawiewem powietrza! Odpowiedz z cytatem

Wiec nie wiem czy dobrze napisalem temat ale wtajemniczeni beda wiedziec o co chodzi Wink
Wiec sprawa ma sie nastepujaco! Gucio mowil mi ze nie dzialaja mu nawiewy tzn. nie zmieniaja sie np. z szyby na twarz i tak dalej!Padly calkowicie!! Ale kiedy dowiedzial sie ze ja to juz robilem u Siebie to nie chcial dac mi spokoju i kazal to naprawic u Siebie Laughing A ze ja mam miekkie serce to zabralem sie za naprawe Wink
Przy okazji zrobilismy pare fotek wiec tak to mniej wiecej wyglada:
- odkrecamy dolny (czarny) plastik pod nogami pasazera (prawa strona)
- po jego wyjeciu mam juz na widoku caly sterownik nawiewami
- jest on przykrecony 2 srubkami (klucz nasadka jak dobrze pamietam 7)
- jak je odkrecimy to mozemy to wyciagnac na zewnatrz



- zeby wyjac to calkowicie musimy wyjac wtyczke z tylu i zdjac cala niby gume z przewodami do podcisnienia! Ta guma jest zabezpieczona 2 podkladkami ktore trzeba odgiac i mozna sciagnac ta gume! Trzeba troszke uwazac przy jej sciaganiu bo moze byc zassana i bedzie stawiac delikatny opor!!





tak wyglada to na zewnatrz



- teraz trzeba otworzyc plastikowe wieczko i cale sterowanie mozna wyjac z pudelka



- tak wyglada na wierzchu cale to ustrojstwo





A tak plytka z zimnymi lutami



- teraz sprawdzamy ktore sa uwalone po czym je lutujemy na nowo i mozna calosc skladac do kupy





Calosc zabiegu nie powinna trwac dluzej jak max 1.5 godz. Dostep jest dosc latwy wiec kazdy powinien sobie z tym poradzic!
A no i guciek tez juz jest zadowolony ze dzialaja mu nawiewy Laughing
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Sie 25, 2010 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kłamca !!
Sam się wziął za nie gdy nie widziałem, a czas naprawy zajął mu 15 minut Smile
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
karlone
*
*


Dołączył: Aug 18, 2010
Posty: 50
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Sro Sie 25, 2010 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki za podpowiedzi. Właśnie jestem na etapie ogarniania mojego TS'a. U mnie wystarczyło podeprzeć wtyczkę papierkiem ale jak znam życie trzeba będzie do tego zajrzeć, szczególnie teraz przed zimą.
_________________
98 Crown Vic P71
91 Trans Sport 3.1
05 Town & Country 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 6:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiedzialem guciek ze tak bedzie Wink A kto mi robil dziure w brzuchu Question Exclamation Laughing
Spoko zartujemy ale wazne ze udalo sie i zrobilismy zdjecia Wink
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 7:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

B.rzadko siada sterowanie po stronie elektrycznej,przewaznie siada szczelnosc pneumatyki,a glownie przewody,ktore leca miedzy paskiem alternatora(czarne 2 szt.) a na drugim miejscu wezyki pod deska.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie był problem z jakże znajomymi w PTSach zimnymi lutami.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 14:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No mnie juz raz sie wycieraczki zawiesily,pomoglo klepniecie w prowadnice pod maska,chyba czas przed zima wyciagnac silnik i wszystko przejrzec.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie wycieraczki żyły własnym życiem i lutownica zdziałała cuda.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podlacze sie: ostatnio wycieraczki maja wlasne poglady na prace:) np. po nacisnieciu spryskiwania zaczynaja walczyc na sucho i zatrzymuja sie w losowo wybranym miejscu. podobnie przetarcie szyby-ilosc wahniec jest nieprzewidywalna ,a miejsce spoczynku wysoce dowolne. podczas normalnej pracy na deszczu nie bardzo da sie wyregulowac ich predkosc. co zdycha(zdechlo) i cy juz ktos z tym walczyl i wygral?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja miałem dokładnie takie same objawy. Wyjąłem silniczek i poprawiłem luty (w zasadzie kumpel w robocie mi to zrobił) i teraz już wiem, że jak włączę wycieraczki, to zrobią to co do czego służą.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki!!!
to juz wiem co bede robil w sobote:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znany problem w pontonach,zimne luty w silniczku wycieraczek.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem to samo u Siebie ale to bylo robione zaraz po zakupie i juz 3 latka spokoj Wink
A wlasnie ze 2 dni temu lutowalem silniczek od wycieraczek z dawcy bo mam caly mechanizm na wierzchu a zrobilem to przy okazji upychania gratow na poddaszu Wink Moglem zrobic zdjecia ale juz za pozno!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 23:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z lutowaniem daje rade. jesli mozesz to napisz co mnie zaskoczy,czy sa jakies problemy po drodze i na co uwazac. po co mam wywazac otwarte drzwi Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darku nic nie powinno Cie zaskoczyc! Najlepiej odkrecic sruby mocujace caly mechanizm po to zeby latwiej wyjac silniczek! Sam silnik jest przykrecony na 2 lub 3 srubki wiec nie ma problemu! Niestety przez ramiona wycieraczek jest dosc ciezki dostep ale jakos dasz rade Wink
Jak bedziesz mial go na wierzchu to zdejmujesz plastikowa pokrywe (sa 3 srubki do odkrecenia) i masz juz zimne luty przed Soba! Mozesz wyjac cala plytke na zewnatrz, wystarczy ja tylko lekko podwazyc i wychodzi bez problemu! Pozniej ja tylko wciskasz na swoje miejsce i po klopocie!
Dawno temu to wycigalem u Siebie ale mysle ze gdzies ok godzina i po robocie!
PS. Co do JediV to powiem Ci ze u mnie wlasnie podcisnienia mialem ok ale za to luty juz mialy wszystko gdzies a teraz jest bajeczka Wink
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 26, 2010 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki,poinformuje o efektach i jak sie da zrobie fotoreportaz Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
blazer
*
*


Dołączył: May 02, 2010
Posty: 48

PostWysłany: Pią Sie 27, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
w moim pts w niedziele w dzeszczu zatrzymaly sie wycieraczki,otwieraly sie i blokowaly nie wracajac.otworzylem maske i sprezynka wisiala urwana w polowie,ta co laczy dwa ciegna.Poaczatkowo myslalem,e to jej wina,cudowalem,dopasowywalem i zadna nic nie zmienila,wycieraczki nie wracaly.Wczoraj rozebralismy silniczek,jeden lut trzeba bylo poprawic i chodzi silniczek,tylko ze ma bieg szybki,na innych nie zalacz.
Dzieje tak sie od samego poczatku,spryskiwacze dzialaly bardzo zadko jak im sie chce,biegi wycieraczek i przycisk 1ruch wycieraczek tez nie dziala.Czasem jak wycieraczki w ogole nie dzialaly nawet na glownym biegu szybkim,a czasem bylo sie sie blokowaly to po poruszaniu kosci i wtyczki silniczka ruszaly,z tym ze tylo bieg szybki.jak zrobic i co sprzawdzic by wszystko dzialalo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Sie 28, 2010 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czasem nie widać zimnego lutu Sad Wyjmij silniczek i spróbuj poprawić wszystkie luty !!
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Sie 28, 2010 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnie ,macie chociaz satysfakcje z naprawy!Robicie to co ja kiedys lubilem robic bedac w polsce.Tutaj musialem takie usterki usuwac w sposob typowo debilny - problem z silniczkiem,to buch,nowy! , problem z modulem ,to nowy.I tak az do skutku.Zadnej wlasnej inwencji w ewentualne przywrocenie czegos do zycia .Czulem sie jak automat.Ale za to klient musial miec 100% pewnosci i pisemna gwarancje.Dziekowal za dobra naprawe - i chociaz taka byla moja satysfakcja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ano wlasnie Mark czasem wystarczy przelutowac plytke i juz dana rzecz moze byc sprawna Wink Dobrze wiesz ze Polaka nie zawsze stac na wymiane czesci na nowe wiec stara sie naprawic to co ma a w USA jak mam kase to po co mi sie brudzic jak moge miec nowe za pare cenciakow Wink
PS. caly mechanizm wycieraczek ze zrobionym silniczkiem tez mam na sprzedaz!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brewka jak wybuchmnie to sie zglosze ,ale jak pisze markVII-cala radocha rozebrac,poznac konstrukcje i samemu zrobic. tylko skad brac czas Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O wlasnie darku Swiete Slowa! Zeby wszystko tak sobie naprawiac to najlepiej byc juz na emeryturze Laughing
Ja teraz wlasnie na urlopie wymienilem jeszcze obie przednie piasty i porobilem pare innych pierdol bo normalnie nie mialbym na to czasu!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 19:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brewka83 napisał:
Ano wlasnie Mark czasem wystarczy przelutowac plytke i juz dana rzecz moze byc sprawna
no to teraz oczywiscie w swoich autach tak robie.Tylko tyle ze dla satysfakcji.Bo i tak w razie awarii wymieniam na nowe,a te ktore uda mi sie naprawic -jesli wogole jest jeszcze warto - to zostawiam jako ewentualny zapas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group