www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3.1/91 r - stuki w czasie wybierania trybu pracy.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3.1/91 r - stuki w czasie wybierania trybu pracy.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 15:39    Temat postu: PTS 3.1/91 r - stuki w czasie wybierania trybu pracy. Odpowiedz z cytatem

"Przewertowałem" trochę podobne tematy i coś mi się klaruje,ale wolę zapytać bo nie każdy problem jest taki sam.
W/g informacji poprzedniego właściciela i wpisów w książce serwisowej ,w zeszłym roku skrzynia przeszła remont w serwisie "amerykanów".Wymieniono także olej i filtr.W czasie jazdy pracuje bez zarzutu-biegi wrzuca i zrzuca płynnie i bez szarpnięć.Problem jest tylko na postoju kiedy chcę przejść z trybu P na D lub R.Zmiana odbywa się ze stukiem.Potem jest już wszystko ok.Zauważyłem,że tego objawu nie ma przy zmianie na 1,N lub 2.Może coś źle robię,tylko co?Zanim wrzucę tryb wciskam hamulec."Ręcznego" nie mam bo gość przez 6 lat go nie mógł używać.Nawet nie wiem czy linka jest w pancerzu.Ale nie wszystko od razu :)Logika podpowiada,że zwiększonemu zużyciu ulegają podzespoły częściej używane.Jak był przeprowadzony remont-tego się nie dowiem.Pocieszeniem jest fakt,że poprzedni właściciel pracuje w tym serwisie i auto zawsze musiał mieć sprawne ponieważ jest inwalidą bez kończyn i jest logiczne,że na niespodziewane awarie w trasie raczej nie mógł sobie pozwolić.Sprawdziłem olej zgodnie z instrukcją-stan jest na poziomie 3/4 "kratkowanego" pola+śladowe ilości spienienia.Na forum wyczytałem,żeby zwrócić uwagę na poduszki skrzyni i silnika.Czy ewentualne zużycie będzie można zobaczyć zmieniając biegi na kanale?Nie chcę zajeździć staruszka bo poza tymi objawami skrzynka pracuje na prawdę dobrze.Najgorsze jest to,że nie mam na miejscu zaufanego mechanika,który nie będzie mlaskał i cmokał na widok mojego auta.Wszędzie daleko,dlatego takie lamerskie pytania.
pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle,ze te stuki to zuzyte poduszki zespolu napedowego.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1.250 tys-wymiana poduszki skrzyni biegów
-wymiana pozycjonera i obudowy VSS
2.257 tys-wymiana dolnej poduszki silnika

Teraz ma 273 tys.Terminy podałem przykładowo,żeby wykazać czy przy przebiegu rzędu 20 tys może to być normalne zużycie poduszek.Ale wiem już co pójdzie na pierwszy "ogień"-poduszki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opisze ci moj paradoks.Jak darek pamieta,moj pts od zakupu chodzil glosniej niz jego czy kolegi,caly czas dudnilo z prawej strony silnika,gdzie biegnie rura z przedniego kolektora wydechowego do tylniego.
Po demontazu oslony termicznej,polepieniu o raz wykonaniu nowej oslony,wszystko ucichlo.
A czemu o tym pisze,bo od zakupu do momentu wyciszenia rowniez mialem szarpniecia przy wrzucaniu z P-->R lub P-->D,po uszczelnieniu wydechu zapiecie biegu jest praktycznie niewyczuwalne na co uwage zwrocila rowniez moja druga polowa.
Ktos wytlumaczy ten paradoks?? Laughing
Aha moj przebiego to 240k.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Faktycznie paradoks-wpływ osłony termicznej na prace skrzyni Very Happy Idąc tym tropem to chyba wymienię żarówkę w lewym kierunku-może wtedy będzie ok? Very Happy Jajca jak berety,ale i tak coraz bardziej go lubię bo i wygląda coraz lepiej.Powoli wszystko się poskłada do kupy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie oslony ale nieszczelnego kolektora wydechowego a co za tym idzie glosniej pracy. Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lip 20, 2010 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja mysle,ze to jednak nie paradoks.Przeciez kiedys na tym forum czesto koledzy pisali:prawidlowa praca skrzyni zawsze zalezy od prawidlowej pracy silnika.Widocznie nie tak bylo cos z podcisnieniami,bo ten parametr mowi skrzyni o obciazeniu silnika.Albo w sposob mechaniczny-Vacuum Modulator,albo na drodze elektrycznej z kompa,ktory czyta dane z MAP sensora.Jesli kolektor wydechowy byl nieszczelny,to zmienily sie parametry mocy silnika i nastapily zmiany wartosci podcisnien w kol.ssacym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Sro Lip 21, 2010 12:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok Mark, a co myślisz o moim przypadku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Lip 21, 2010 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle,ze jest to luz w przekladni glownej(mechanizm roznicowy),ktory to w tych skrzyniach (THM125/3T40 i THM440/4T60) byl po takim przebiegu czesto rzecza normalna.Jesli poduszki dobre - to jezdzic , nie przejmowac sie,nic sie nie stanie a Ty i tak nic nie zrobisz.Najlepiej zalej mu Valvoline MaxLife ATF i zmieniaj co 25tys.km to mozesz jeszcze dosc dlugo pojezdzic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Sro Lip 21, 2010 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie taki olej był zalany 15 tys km temu .Zauważyłem,że większość poleca Dexron III do tego typu starych skrzyń.Czy ten Valvoline jest bardziej odpowiedni?
Na jednej ze stron o Pontiakach wyczytałem,że sama wymiana oleju to 3,8 litra a z zalaniem konwertera 6,6.Czy dobrze rozumiem,że w konwerterze nie wymienia się oleju dopóki nie będzie potrzeba naprawy?Czy on się tam mniej zużywa?Czy to są 2 osobne "zbiorniki"?Jeśli będę chciał zalać nowy-inny olej to muszę spuścić z całego układu czy tylko te 3,8 litra?Na razie chyba nie ma potrzeby wymiany,ale jak mnie najdzie wena twórcza to kto wie czy tego nie zrobię profilaktycznie Smile

25 tys to u mnie średnio 4-5 lat Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lip 21, 2010 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.pontiac-trans-sport.republika.pl/
Z tradycyjnym sposobie wymiany oleju z konwertera nie wymienisz,tylko przy dynamicznej, o ktorej juz na forum bylo pisane,wiec te 3.8 l tylko.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Lip 22, 2010 3:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bodek1968 napisał:
Właśnie taki olej był zalany 15 tys km temu .Zauważyłem,że większość poleca Dexron III do tego typu starych skrzyń.Czy ten Valvoline jest bardziej odpowiedni?
Smile
Valvoline MaxLife ATF jest mowiac prosto-"mniej gesty".Ma latwiejsza pompowalnosc przy prawie takiej samej lepkosci,szczegolnie zima.Dlatego cala hydraulika sterowania i przenoszenia momentu dziala na nim lepiej.I lepsze jest tez smarowanie.Poza tym formula tego oleju (sklad i charakterystyka) jest opracowana dla skrzyn bardziej zuzytych. Natomiast DexronIII jest "troche bardziej gesty" przy prawie takiej samej lepkosci.I nie ma specjalnych dodatkow regenerujacych stare uszczelki.Ale to wszystko jest ok. do pewnych granic.Jesli naprzyklad skrzynia ma baaardzo duze luzy i gubi cisnienie to mysle ze bardziej jej pomoze gesciejszy Dexron niz MaxLife.Moze dlatego inni koledzy polecaja wlasnie DexronIII.Ale to wszystko to jest eksperyment.Jakbys chcial do tego podejsc fachowo,to powinno sie zmierzyc czy cisnienie w skrzyni - teraz na tym MaxLife co masz zalany - jest prawidlowe.Jesli tak,to znaczy ze mozna go spokojnie uzywac. Jak nie - to nalezy sprobowac wyregulowac cisnienie,a jesli sie nie da ,to dac gesciejszy Dexron. """""Co do wymiany - zbiornik jest jeden.Olej krazy po calej skrzyni i konwerterze.Ale jak odkrecisz miske,to zleci tylko tyle ile jest w misce na dnie.A reszta zostaje w ukladzie.Dolewasz wiec tylko czesc nowego oleju.Przy wymianie Dynamicznej wypompowuje sie stary olej a na jego miejsce dolewa sie nowy tak dlugo,az zaczyna leciec czysty.Robi sie to na specjalnej aparaturze ,albo tylko starym,sprawdzonym sposobem na wlaczonym silniku .Ale skoro miales wymieniany olej niedawno,to zwykla wymiana calkowicie wystarczy.Najwyzej szybciej zrobisz nastepna.Wybor oleju nalezy do Ciebie,a ja moge tylko podpowiedziec ,ze obecnie wszystkie ATF-y sa calkowicie mieszalne."""Jesli masz skrzynie THM125/125C albo 3T40 to prawidlowe cisnienie oleju wynosi : w pozycji N i D - 55 do 85 psi , w poz.L i D2 -95 do 185 psi, a w poz.R - 95 do 150 psi.Pomiary przy 1000 obr/noga na hamulcu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Czw Lip 22, 2010 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki koledzy za rady.Nie wiem jak sprawdzić jaką mam skrzynię,ale chyba 3T40-namiar ze strony ,którą podał Jedi.Chętnie zmierzył bym ciśnienie w skrzynce ,ale u mnie na "wsi" chyba tego nikt nie zrobi i na razie nie wiem gdzie - może Szczecin,Koszalin?Jeśli ktoś jest z zach-pom to dajcie znać co i gdzie,kogo polecacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedno.Chcę wymienić olej w skrzyni.Teraz mam Dexron III ATF,ale zauważyłem,że ten typ występuje u kilku producentów.Jaką polecacie i żeby był oryginalny-dedykowany do tej skrzyni przez producenta.A może to nie ma aż takiego znaczenia tylko bardziej aspekt reklamowy?
Jeszcze jedno.Zauważyłem drobny wyciek oleju (kolor żółtawy-dość gęsty).Nie wiem jak to opisać,ale spróbuję.Położyłem się pod silnik.Olej kapie na grubą wiązkę kabli przytwierdzonych do poprzecznej belki trochę z prawej strony.Jest tam jakaś jakby sprężarka(może od klimy) z kołem pasowym i dość długim paskiem ślizgającym się po rolkach.Dół tego urządzenia jest zaolejony.Nie mogę dokładnie dojrzeć skąd to może lecieć.Kolory płynu od wspomagania,chłodzenia,skrzyni .hamulców i silnika są inne.Więc co jeszcze może być?Olej jest czysty.Może to być smarowanie np sprężarki klimy ,czy jest jakieś jeszcze inne urządzenie o którym nie wiem?Mało precyzyjny opis,ale jutro postaram się jeszcze raz dokładnie zajrzeć.
Czy stan oleju w skrzyni powinien być w górnym położeniu "kratkowanej" podziałki?Teraz jest w 3/4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 6:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zolty gesty to od klimy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli dobrze myślałem-sprężarka.Czy to olej od jej smarowania?Pewnie żeby uszczelnić trzeba ją wyjąć.Można to zrobić jakimś specyfikiem ,doraźnie bez demontażu?Wyciek nie jest duży,ale nie chcę żeby się coś zatarło.Jak sprawdzić stan i gdzie dolać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziala ci klima?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Działa jak natura chciała.:)Chodziła cały czas jak jechałem z Wawy -bezproblemowo.Dziś też ją załączyłem.Wszystko ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Chętnie zmierzył bym ciśnienie w skrzynce ,ale u mnie na "wsi" chyba tego nikt nie zrobi i na razie nie wiem gdzie - może Szczecin,Koszalin?Jeśli ktoś jest z zach-pom to dajcie znać co i gdzie,kogo polecacie.

Ja wszystkie sprawy zwiazane ze skrzynką załatwiam tutaj
http://www.kisielnicki.com.pl/
polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za namiar.Robiłeś u nich ogólny przegląd skrzyni-diagnostyka itp?Na jakie koszta "popadłeś"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam b.podobny objaw: metaliczny stuk (jak w metalową michę Wink
przy zmianie P-R i P-D i tylko wtedy.
Fachowcy posprawdzali i orzekli ,ze to luzy na przegubach.
Nic wielkiego i groznego-ogolnie luzik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaraz po nabyciu auta zrobiłem test pod katem sprawdzenia elektroniki, jak i stanu oleju.Test obejmował dwie jazdy próbne.
Powiem tak, ciezko o dobrego mechanika od asb tutaj, (tak jak z lpg) namiar dostałem z polecenia, nie jest tani, nie jest tez nadzwyczaj drogi,koszt powyższego testu to 200zł, ostatnio wymieniłem olej oraz filtr, metodą statyczną, nie mam obecnie warunków aby to samemu zrobic, kosztowało mnie to ponad 300zł razem z jazdą kontrolną, plus własne materiały...jak nie mam pojęcia o danym mechanizmie w aucie to oddaję najlepszym Smile z kosztami bywa róznie, ale do tej pory nie zawiodłem się na nich....musze jeszcze znależć fachurę od lpg Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok.Zadzwonię do nich i zobaczę ile "zaśpiewają"No a jak z tym stanem oleju na bagnecie?Ma być na końcu podziałki czy może być tak jak teraz w 3/4?

http://www.usaolkusz.pl/

Na tej stronie znalazłem komplet:filtr+olej firmy TOP1>Warte zainteresowania czy omijać?

a tu sam olej http://allegro.pl/item1172878643_olej_valvoline_atf_maxlife_dextron_iii_1l_lodz.html

Nie wiem jakiej dokładnie firmy olej mam w skrzyni.Czy wlanie np tego Valvoline Maxlife z tymi dodatkami przy wymianie statycznej ,jeśli w środku będzie olej bez tych dodatków nie będzie kolidowało?

I na koniec ten "wynalazek"
http://allegro.pl/item1173657500_quaker_state_mineral_atf_dexron_iii_mercon.html

Cena dobra-ciekawe jak z jakością.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 23:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam za zlosliwosc,ale jakie to jest myslenie. Masz oferte QuakerState DexronIII ktory ma odpowiednie specyfikacje,do tego jest renomowanej amerykanskiej firmy.Wprost idealny dla Ciebie.A ty watpisz w jego jakosc. Z kolei zachwycasz sie TOP 1,ktory nie ma zadnej amerykanskiej ani europejskiej specyfikacji.Tylko japonska,bo jest przeznaczony na rynki dalekowschodnie i i am.lacinskiej .W dodatku jest on olejem typu MV,znaczy Uniwersalnym.Do wszystkiego i zarazem do niczego konkretnie.Moze nie jest az taki zly , ale nie ma specyfikacji i nie mozna mu ufac.Nie jest odpowiedni i juz!Omijaj takie cos z daleka. . Valvoline MaxLife tez ma specyfikacje i jest dobrej firmy.Twoj wybor powinien byc albo Qaker Dexron III , albo MaxLife ,ktory ma dodatki uszczelniajace i poprawiajace prace starych skrzyn. Obydwa oleje mozesz wymienic statycznie, nie pogryza sie , ,ale nastepna wymiane zrob szybciej np. za 15 tys.km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spokojnie Mark.Źle mnie zrozumiałeś.Nie wątpię w QuakerState-zasugerowałem się tylko niższą ceną.Jak człowiek naczyta się tych wszystkich specyfikacji to jest głupszy niż ustawa przewiduje.A jeśli chodzi o TOP1 to pisze jak byk, że Made in USA.Skąd potencjalny klient ma wiedzieć,że jest "drugie dno" Smile - japońskie korzenie itp.?Nie mam takiej wiedzy jak Ty dlatego pytam.Lepiej pytać niż potem siedzieć w rowie czekając na lawetę.Dzięki za poradę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. TOP 1 jest produkowany w usa przez mala firme (a nie wielki koncern) i jest przeznaczony tylko i wylacznie na inne rynki.Dlatego ma inne specyfikacje.W usa nie stosowany.Nie neguje jego jakosci.Ale jest to olej uniwersalny,bez pokrycia w specyfikacji - a wiec po co ryzykowac?Nikt nie ma pewnosci czy sprosta wszystkim wymaganiom dla Dexron III. Dlatego MYSL PO AMERYKANSKU - niepotrzebna Ci wiedza.Masz miec napisane wyraznie na butelce : Dexron III.Jesli nie ma - to znaczy ze nie jest wlasciwy.Eksperymenty naogol skracaja zycie auta,zwlaszcza nie nowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Sro Sie 04, 2010 18:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I to mi się podoba-łopatą do głowy Smile Jeszcze do kompletu dorzuć prawidłowy stan oleju na bagnecie - obecnie mam w 3/4 między min a max- i będę happy Smile
pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Sie 05, 2010 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wazne ze po rozgrzaniu oleju do normalnej temp pracy musi sie miescic pomiedzy max a min! Jak masz 3/4 poziomu to dobrze! Wazne zeby nie bylo go ani za duzo ani za malo!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bodek1968
*
*


Dołączył: May 23, 2010
Posty: 241
Skąd: Wyspa Uznam

PostWysłany: Czw Sie 05, 2010 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok.Dzięki.Czyli jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group