www.asu.pl :: Zobacz temat - Prośba o opinię - uszczelka pod głowicą
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prośba o opinię - uszczelka pod głowicą

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Sob Lip 10, 2010 0:12    Temat postu: Prośba o opinię - uszczelka pod głowicą Odpowiedz z cytatem

No więc tak - Buick Park Avenue 3800 1996 Series II.
padła uszczelka pod głowicą, sprowadzone uszczelki, zrobione, zalane płynem i olejem, odpala. Mechanik dzwoni i mówi, ze okazało się, że walnięta jest też druga głowica. Proszę powiedzcie mi czy się mylę - ale zawsze wydawało mi się, że jak już się zdejmuje górę w silniku V6, to planuje się obie głowice aby takiej sytuacji uniknąć. To koszt raptem dodatkowy kilkudziesięciu złotych.
Czy nie mam racji - wystarczy zrobić jedną i można dalej długie lata jeździć?
Dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lip 10, 2010 7:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twoj mechanik dal ciala,a ty masz racje,robi sie to parami,wiec teraz niech w ramach kosztow 1 glowicy zrobi druga.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Sob Lip 10, 2010 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki, a jesli wymieniał tylko 1 uszczelkę to był sens ruszac 2 głowicę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lip 10, 2010 20:28    Temat postu: Re: Prośba o opinię - uszczelka pod głowicą Odpowiedz z cytatem

sseb napisał:
że jak już się zdejmuje górę w silniku V6, to planuje się obie głowice .


wymienic sie powinno obie uszczelki bo niby jak ze 100% pewnoscia trafic ktora akurat padla?
ale chciaem zapytac po co od razu planowac?? mechanik nie ma przymiaru co by sprawdzic plaszczyzne?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Nie Lip 11, 2010 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie - a to po prostu przymiarem sie sprawdza czy trzeba dac do analizy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 12, 2010 10:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

normalnie przymiarem sie sprawdza! tolerancji ci nie podam bo jest ona różna - przeważnie do 0,1mm - ale konkretnie to bys musial do serwisowki zagladnac.
Przyłoż do glowicy przymiar i posprawdzaj we wszystkich kierunkach, jesli bedzie OK to nie ma sensu planowac, bo i po co?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sseb
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 62

PostWysłany: Pon Lip 12, 2010 10:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

włąsnie sie okazało, ze kolektor ssący jest walnięty - kolejny dobry news.. . No to mam nową zabawę z szukaniem:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
exit
*
*


Dołączył: Sep 28, 2010
Posty: 106
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Wrz 15, 2011 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
No i na 99% padła mi uszczelka pod głowicą, a objaw jest taki, że ucieka mi płyn chłodzący (wycieków brak) wszystko w normie, tylko spaliny takie jakby mokre były. i to jedyne racjonale wyjaśnienie tego że ucieka płyn.
Teraz taka sprawa, czy da się wymienić te uszczelki bez wyciągania silnika? czy lepiej silnik wyjąc z całą ławą ...
Prosiłbym o jeszcze jakieś ciekawostki, które mogą mi się przydać przy jej wymianie za jakiś czas.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 92 rok

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group