www.asu.pl :: Zobacz temat - Le Baron wskaźnik temperatury i wariujący prędkościomierz
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Le Baron wskaźnik temperatury i wariujący prędkościomierz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Sro Maj 12, 2010 23:45    Temat postu: Le Baron wskaźnik temperatury i wariujący prędkościomierz Odpowiedz z cytatem

Tak jak w temacie, w Le baronie wskaźnik temperatury dość leniwie rusza z miejsca, i zatrzymuje się na 2 kresce, czyli mniej więcej na wysokości 1/3 pola wskaźnika.
Czy takie zachowanie jest normą?

Oraz drugi problem.
Czasem gdy ruszam chryslerkiem, prędkościomierz startuje ładnie, po ruszeniu słychać psyknięcie centralnego zamka- tak chyba powinien chodzić wzorowo (jeśli nie, to mnie poprawcie według mnie).
Innym razem ruszam, prędkościomierz nie drgnie, ujadę kilka, kilkanaście kilometrów, wskazówka z zera jedzie do góry, pyka zamek, jest ok.
Za to jeszcze "inną razą" po ruszeniu samochodem i ujechaniu wielu kilometrów, wskazówka prędkościomierza, anie nie drgnie Sad zamek centralny nie zaskakuje.
I teraz co jest nie tak? Czy skrzynia się sypie?
Pomóżcie desperatowi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Maj 13, 2010 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Instalacja do przeglądu i konserwacji.

Centralny przeważnie w amerykańcach po przekroczeniu 25km/h zamyka się sam.

Co do temperatury prawdopodobnie termostat masz cały czas otwarty i obieg mas otwarty wraz z chłodnicą.


Włącz zimny silnik i przyłóż dłoń do chłodnicy jeśli po kilku nastu minutach zacznie się nagrzewać to na bank termostat otwarty.tj.do wymiany.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Czw Maj 13, 2010 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, a od czego zacząć przegląd i konserwację instalacji Question

No właśnie jak prędkościomierz działa to centralny przy takiej prędkości się zamyka. A jak wskazówka prędkościomierza nie chodzi to nie zamyka się centralny zamek.

A z tym termostatem to może być to, jutro sprawdzę i napiszę co i jak. Rolling Eyes

Dzięki za zainteresowanie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Maj 13, 2010 14:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kup sobie spraj do elektroniki.Jest ich kilka rodzai jedne ,które czyszczą za oksydowane styki a drugie aby pozostawić na nich warstwę tłustej substancji ,która chroni przed korozją. Takie preparaty ma firma SONAX.

Wypinasz wszystkie kostki kabli czujników oraz komputerów sprawdzasz czy są na nich ślady korozji bo w ten sposób można dojść co jest powodem niedomagań.


Dodatkowo można kostki wysmarować wazeliną bez kwasową aby w nich nie gromadziła się wilgoć.
Mam tak zrobione i mam spokój.

sprawdzasz czy kable i całe wiązki gdzieś nie ocierają się o elementy w komorze bo można doprowadzić do zwarcia.

Czasami występują na układach płyt elektronicznych zimne luty lub w niektórych komputerach.Aby dokładnie sprawdzić trzeba go rozebrać.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Sob Maj 15, 2010 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje tzn. że termostat do wymiany.
Po kilku minutach od uruchomienia silnika chłodnica zaczyna być ciepła.
Dzięki za dobrą radę Wink

A z elektryką jeszcze nic nie robiłem, pogoda jest deszczowa, a kanał mam otwarty Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Nie Maj 16, 2010 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prędkościomierz na razie chodzi prawidłowo, poczyściłem i wysmarowałem wszystkie kostki na skrzyni biegów, i jest "git majonez" Cool
Dzięki za pomoc

A jeszcze odnośnie tego termostatu, to się zastanawiam czy go robić bo mam autko zagazowane, i na mój chłopski rozum to chyba lepiej jak od razu robi obieg, bo parownik się szybciej nagrzewa, i analogicznie można szybciej na gazie jechać. Dobrze kombinuję czy nie Question I czy jak mam nie dogrzany silnik, to spalanie wzrasta Question Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Maj 16, 2010 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Termostat musi być i otwierać się we właściwym czasie tj.temperaturze.

Parownik nagrzewa się na małym obiegu a duży obieg i tak ma być bo gaz niedogrzany ,silnik także ,wszystko musi mieć właściwą temperaturę bo wtedy najlepiej pracuje i mniej spala itd.

A termostat otwiera duży obieg tj.chłodnicę aby zredukować nadmiar temperatury.

także termostat wymieniaj.Zapytaj w serwisie czasami mają taniej niż na allegro.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Nie Maj 16, 2010 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok. Rozjaśniłeś mi sprawę.
A jeszcze jedno, bo na wskaźniku temperatura słaba, a wentylator często się włącza. Normalne to Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Maj 16, 2010 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też na postoju się włącza lub w korkach w upale lub gdy klimatyzacja pracuje tj.sprężarka.

Jeśli włącza się w innych okolicznościach np.przy zimnym silniku lub gdy sprężarka nie pracuje to może być układ uszkodzony np.jakiś przekaźnik lub coś podobnego.Nie znam dokładnie twojego modelu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mario_GP
*
*


Dołączył: Jun 12, 2010
Posty: 7

PostWysłany: Sob Cze 12, 2010 3:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja bym sprawdził rzecz podstawową - typową przyczyną dla wariujacych wskaznikow jest poprostu skorodowana klema - w czasie rozruchu wytwarza się na klemie łuk który na chwile potrafi zespawać klemę z elektr. aku jednak po kilku drganiach spaw się zrywa i sytuacja sie powtarza - u mnie predkosciomierz potrafił w takich okolicznościach dojść do 70km na postoju. Nowe klemy załatwiły problem
koszt 15 zł wrażenia bezcenne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Sob Cze 12, 2010 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To akurat odpada.
Pierwsze co zrobiłem po zakupie, to zmieniłem akumulator + klemy Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Czw Cze 24, 2010 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc wziąłem się w końcu za ten termostat, odkręciłem obudowę termostatu, i... jego nie ma ?!
Trochę mnie to zdziwiło, ale nic założyłem nowy termostat, poskręcałem, zagrzałem silnik, patrze na wskaźnik, a ten dalej ledwo drgnie.
No więc pewnie czujnik zdechł, zlokalizowałem go i wykręciłem.
Niestety w mojej okolicy nie dostałem do le barona, więc kupiłem od forda, praktycznie taki sam (trochę krótszy), ucieszony zakręciłem Smile , zapuściłem silnik, a wskazówka temperatury jedzie do góry jak szalona, ani myśli się zatrzymać.
Doszła prawie do oporu, na H (Hot). Sad
Moje pytanie brzmi, czy silnik się przegrzewa, dlatego nie było termostatu, czy ten czujnik, w d*pe daje Question

Ten stary wygląda tak:

_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Cze 25, 2010 7:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz masz pewnosc,ze to czujnik,ale kup orginalny,przeciez fordowski moze miec inna charakterystyke.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Czw Lip 01, 2010 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. No wiec kupiłem czujnik oryginał do le barona, założyłem wsadziłem termostat, i...... działa Exclamation Very Happy
Tylko mam wątpliwości odnośnie czy autko się nie przegrzewa, bo pokazuje temperaturę ponad drugą kreską, ale w polu normalne pracy czyli w tych widełkach, po czym włącza się wiatrak i zbija temperaturę do połowy pola, czyli wskazówka jest w poziomie.

Czy to jest normalne zjawisko Question

I jeszcze druga sprawa po wsadzeniu termostatu i tego czujnika, zaczął mi gaz (LPG) świrować, po przygazowaniu obroty w najlepszym wypadku spadają do granicy zgaśnięcia, a w najgorszym silnik gaśnie- to ostatnie zdarza się częściej.
Pytanie brzmi, czy przez wsadzenie termostatu parametry sinika się zmieniły, i muszę jechać do regulacji Question Rolling Eyes
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma³opolska

PostWysłany: Sob Wrz 04, 2010 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po długiej nie obecności Smile. Jednak pojechałem na regulację gazu. Okazało się że bez termostatu była inna charakterystyka silnika, i gaziarze dowalili mu za duży dopał.
Po regulacji jest miodzio Very Happy
Wskaźnik temperatury okazuje się że też działa prawidłowo Smile

Natomiast teraz mam dalsze problemy z prędkościomierzem.
Przestał w ogóle działać Sad
Mam w związku z tym pytanie , czy jest możliwość sprawdzenia (np. multimetrem) speed sensora tego który jest na wyjściu ze skrzyni, na półośkę. Czy jest sprawny, żeby wykluczyć/potwierdzić ewentualne jego uszkodzenie.
Gdzieś czytałem ze na skrzyni jest jeszcze jeden jakiś czujnik prędkości Rolling Eyes
Pytani brzmi, czy to może też być jego wina, i gdzie go szukać Question
Pozdrawiam
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r


Ostatnio zmieniony przez oizdob dnia Nie Wrz 05, 2010 19:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W twym modelu sa dwa sensory w skrzyni - jeden to sensor predkosci pojazdu , a drugi to TransmissionSpeedSensor albo inaczej TurbineSpeedSensor ( czujnik "predkosci" skrzyni).Oba te sensory wysylaja impulsy do ECM za posrednictwem TCM albo ETC (modul skrzyni) - komputery na ich podstawie dobieraja parametry pracy skrzyni i silnika. I dopiero z tamtad przesylany jest sygnal do szybkosciomierza.Szybkosciomierz jest tez bardzo rozbudowanym modulem elektronicznym i wszystkie sygnaly otrzymuje za pomoca systemu komunikacji z innymi modulami , tzw.Bus.Wogole zadnych impulsow nie zmierzysz prawidlowo multimetrem,bo sa to prady slabe.Mozna zobaczyc jedynie oscyloskopem,ale to i tak nic ci nie da.Gdyby ktorys sensor nie dzialal to powinien pokazac kod bledu 15.Mysle, ze jest gdzies mala usterka mechaniczna w panelu szybkosciomierza albo w panelu modulow BCM(BodyComputerModule) i SAM (SecurityAlarmModule) - zimny lut albo brak kontaktu na zlaczach.Po prostu przerywa komunikacja miedzy modulami. Ale to tylko moje przypuszczenia. Mozesz zrobic test aby sie przekonac co do pracy czujnikow - odlaczyc wtyczki czujnikow na skrzyni ,najpierw jednego,a potem drugiego.I zobaczysz jaka bedzie praca auta i czy pokaze jakies bledy. Gdzie te czujniki dokladnie siedza to nie pamietam,ale poszukaj dobrze na skrzyni to znajdziesz.>>><<< Podsylam ci trzy schemaciki komunikacji BCM i InstrumentPanel.Jesli potrafisz czytac takie schematy,to zorientujesz sie jak to mniej wiecej ze soba wspolpracuje.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki Mark za zainteresowanie.
Czyli wychodzi na to że najlepiej pojechać gdzieś na komputer i zobaczyć czy pokaże ten błąd.
A jeszcze pytanie, gdzie szukać tych ustrojstw (ECM,TCM.BCM i SAM)?
A i dzięki za schematy, mniej więcej się na nich rozeznaję, chociaż z angielskim u mnie średnio Laughing
Pzdr
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy tym bledzie powinna zaswiecic sie zolta lampka.Jak sie nie swieci,to widocznie bledow nie ma.Ale moga byc jakies w pamieci,jesli nie byla wykasowana i nie odlaczales aku.W razie przerw w komunikacji modulow pokazuje tez blad 66. Te moduly sa chyba pod deska rozdzielcza,ale nie pamietam bo te auta w starszym roczniku naprawialem rzadko.Aha,glowny modul silnika ECM to powinien byc pod maska po str.kierowcy na blotniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki bardzo.
To się nazywa wyczerpująca odpowiedź. Wink
Jakiś czas temu odłączałem akumulator, bo robiłem z elektryką fotela.
Może się wykasowało

Grzebałem w internecie i znalazłem coś takiego na autozone:

Kod:
TESTING


   1. Unplug the vehicle speed sensor wiring connector.
       
   2. Turn the ignition ON .
       
   3. Using a voltmeter, measure the voltage from the light green wire with the white tracer terminal of the wiring harness connector to a good ground. The power supplied to the sensor should be at least 4.0 volts; if it is not, then a problem lies with the circuit, the transaxle control module or the powertrain control module. These systems should be inspected before proceeding with this test.
       
   4. Remove the distance sensor from the transaxle.
       
   5. Connect an ohmmeter between the terminals of the sensor.
       
   6. Rotate the sensor shaft while observing the ohmmeter. For each complete rotation there should be eight distinct pulses. Each pulse should not exceed 0.5 ohms.

      If sensor failed to perform as specified, replace the sensor and retest.
       
      If sensor was within specifications, check for a fault in the wiring, cable or drive mechanism.
       

Link: http://www.autozone.com/autozone/repairinfo/repairguide/repairGuideContent.jsp?pageId=0900c152802685d6 (trzeba być tam zarejestrowanym)

Co o tym sądzisz?
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 05, 2010 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobra i prosta metoda.Jak wyjmiesz ten sensor to pokrecaj jego walkiem .Do koncowek podlacz omomierz.Calkowity obrot walka daje 8 impulsow.Kazdy impuls nie powinien przekraczac rezystancji o wiecej niz 0.5 oma. Ja niestety sie w to nigdy nie bawilem,bo mialem do dyspozycji pelny Servisowy komputer diagnostyczny ,i moglem odczytac na ekranie wszystkie dane i ksztalty impulsow kazdego czujnika.>> Ale u ciebie jak nie ma bledow,to moze byc blahostka - np.slabo kontaktujaca masa w panelu szybkosciomierza albo na gniezdzie modulow BCM i ETC.Zaczal bym od wyciagniecia panelu zegarow i przegladu wtyczek i instalacji .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Wto Wrz 07, 2010 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiec poszedłem na żywioł i sprawdziłem według tego opisu angielskiego.
We wtyczce mam 4,98 - 5V. Znaczy że obwód jest chyba dobry. Rolling Eyes
Bo w tej instrukcji pisze że ma być co najmniej 4V, jeśli dobrze zrozumiałem.
Natomiast po podłączeniu omomierza do speed sensora, pokazuje cały czas 00.3 Ohm, nawet gdy nim nie kręcę Confused
Czyli że zdechł Question
Czyżby była pora pozbyć się parę stówek z portfela? Sad
Pytanie, jeszcze gdzie to kupić? Bo z tego co widzę to po sklepach mają ale od rocznika 92.
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 0:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz jeszcze raz dokladnie , bo moze ci zwieraja przewody omomierza przy sprawdzaniu.Zobacz najpierw jaka opornosc jest samych kabli od omomierza po ich zwarciu bo to moze byc wlasnie te 0.3 ohma.Jesli okaze sie ze jednak sensor zdechl , to sprawdz na stronce AutoZone czy od 92 nie jest czasem taki sam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 9:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzałem kilka razy. Nie wytrzymałem, i go rozebrałem Razz
W środku syf totalny. Cała filozofia, to kółeczko magnesowe z ośką, i taka "szajbka" szklana, a w środku dwie malutki blaszki, które na widok magnesu pstykają (jeśli wszystko jest dobre) Very Happy
A skąd wiem ze powinny pstykać? okazuje sie że gdy tylko puknałęm w to cos szklanego, i obracałem tym kółkiem magnesowym, na omomierzu leca impulsy aż miło. Very Happy

Taki rozbebeszony czujnik założyłem do auta, i chodzi Shocked
Ale moja radość nie trwała długo, wystarczyła jakaś dziura w drodze, i przestało działać.
Ważne jest to że teraz jestem pewny że to czujnik jest do wymiany.
Niestety, sprawdziłem na autozone, i czujnik do 91 jest w innej obudowie (aluminiowej). Rolling Eyes

Zdjęcia sensora:





EDIT:
Właśnie dogadałem sprawę z jedną firmą sprzedającą części do amerykanów.
Na piątek , czujnik ma być u mnie.
Także pozostało czekać cierpliwie.

Mark dzięki za pomoc Smile
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r


Ostatnio zmieniony przez oizdob dnia Wto Lis 09, 2010 13:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Wto Lis 09, 2010 13:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ot to cała nasza Polska. Rolling Eyes
Sprawa czujnika zakończyła się dopiero teraz.
Zapewniali mnie że będzie ten co trzeba, a przysłali zupełnie inny, i d*pa blada. Zdzwoniłem po kilkunastu sklepach i nic, okazuje się ze w PL nie mają. No i została jedna możliwość ściągniecie ze Stanów. Znalazłem na ebayu no i zamówiłem, kasę wpłaciłem, i........ no właśnie wszystko fajnie gdyby nie to czekanie Very Happy Masakra Razz Dobrze że to czekanie rekompensuje cena.
No w końcu dotarł, Zamontowałem i śmiga Wink
To tyle.
Pozdrawiam
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lis 09, 2010 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oizob jakos umknal mi wczesniej twoj watek Embarassed a szkoda...bo bym ci powiedzial abys podszedl do jakiegos sklepu elektronicznego i kupil za 20gr nowy kontrakton (to ta szklana rurka ze stykami dzialajacymi na magnes) i bys se naprawil twoj stary czujnik ;/ a tak dupa blada ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
oizdob
*
*


Dołączył: May 12, 2010
Posty: 40
Skąd: Ma&#179;opolska

PostWysłany: Wto Lis 09, 2010 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No patrz, co za pech Rolling Eyes
No ale co zrobić, jak to mówią "musztarda po obiedzie" Laughing
Mówisz że to się nazywa kontrakton,hmm. Muszę zaglądnąć do sklepiku, bo może tego starego zrobię, a nowego pchnę Very Happy
Albo będzie na zapas.
Mimo wszystko dzięki za info. I jeśli to będzie strzał w dychę to ta informacja nie jednego Chryslerowca ucieszy Razz
Pozdrawiam Wink
_________________
Chrysler LeBaron Convertible (cabrio) 3.0 litry V6 1991r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lis 10, 2010 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jesli magnes sie nie rozmagnesowal to musi zadzialac Wink, kontraktony masz np. tu : http://www.cyfronika.com.pl/p_kontaktron.htm - z tym ze jakies drogie...zwroc tylko uwage czy w oryginale masz zwierny czy rozwierny
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group