www.asu.pl :: Zobacz temat - Swap silnika Pontiac trans sport
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swap silnika Pontiac trans sport

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
lincoln
*
*


Dołączył: Mar 22, 2010
Posty: 22
Skąd: Poznan £azarz

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 16:25    Temat postu: Swap silnika Pontiac trans sport Odpowiedz z cytatem

Znajomemu rozkraczył się motorek w Pontiacu 2.3 16V(rocznik chyba 94') skrzynia manual, ........rozgląda sie za takim motorkiem ,ale jeśli spełznie to na niczym ,zastanawiałem sie jak technicze wyglądał by umieszczenie tak innego motoru moze z inną skrzynią.Czy ktoś przerabiał juz taki temat?
_________________
eks posiadacz- Lincoln Town car 97' Chevy Cavalier 97; Ford Aerostar 89'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taniej i pewniej , z mniejsza iloscia nerwow wyjdzie mu sprzedaz tego wehikulu i zakup takiego samego tylko z normalnym silnikiem i normalna skrzynia biegow. jesli by sie uparl na swapa to nie dosc ze za silnik cza bedzie zaplacic, za skrzynie, za przerobke(bo przewaznie nie jest to zabawa typu plug&play), to jeszcze pewnie wyjda jakies cyrki po drodze i w koncu ponczek skonczy jako kurnik lub komorka ;/

lepiej juz go sprzedac chocby za 1000zl, dolozyc ze 3klocki i kupic Ptyska jezdzacego z automatem i silnikiem 3,1 lub 3,8
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lincoln
*
*


Dołączył: Mar 22, 2010
Posty: 22
Skąd: Poznan £azarz

PostWysłany: Wto Maj 25, 2010 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam za 2400 cały udzerzony w tył i silnik z osprzętem za 1800 ,szukam tanszej opcji....
_________________
eks posiadacz- Lincoln Town car 97' Chevy Cavalier 97; Ford Aerostar 89'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Maj 26, 2010 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skontaktuj się z Lambadą. On zrobił swap i w miejsce 2.3 wsadził 3.1. Sprzedał cały wózek z silnikiem, skrzynią itp itd tylko wsadzić i jechać za ok. 4tyś zł Smile
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Maj 31, 2010 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobno jest jakiś rzeźbiarz w Polsce co przerabia TransSporty na diesle VW.
Nie polecam ale informuję.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Pon Maj 31, 2010 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

benchi napisał:
Podobno jest jakiś rzeźbiarz w Polsce co przerabia TransSporty na diesle VW.
Nie polecam ale informuję.



Jest.W Bielsku-Białej, przerabia(ł) manuale 2.3 16V.
4 lata temu koszt byl 3-4kpln plus wlasny silnik VW TDI 1.9, intercooler . Kiedys sie interesowalem, gdzies mam zdjecia 'reklamowe'-jak znajde to podesle. (wygladalo na calkiem nie-amatorską robote..)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Maj 31, 2010 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak ale naprawde zadbanego Ptyska 3,8 lub 3.1 kupi sie smialo za 5-6kzl...a taka przerobka to zawsze jakas mniejsza lub wieksza zezba, do tego silnik jaki sie tam wsadzi tez pierwszej mlodosci nie bedzie, a wsadzajac nowszego TDI cena kpl. z elektronika bedzie wartosci wlasnie takiego zadbanego ptyska 3.1...wiec czy to sie oplaca?? tylko niech nikt nie mowi ze to z milosci do manuala i diesla ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Maj 31, 2010 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Pon Maj 31, 2010 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
Laughing


Cool Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
no tak ale naprawde zadbanego Ptyska 3,8 lub 3.1 kupi sie smialo za 5-6kzl...a taka przerobka to zawsze jakas mniejsza lub wieksza zezba, do tego silnik jaki sie tam wsadzi tez pierwszej mlodosci nie bedzie, a wsadzajac nowszego TDI cena kpl. z elektronika bedzie wartosci wlasnie takiego zadbanego ptyska 3.1...wiec czy to sie oplaca?? tylko niech nikt nie mowi ze to z milosci do manuala i diesla ;/


Ja bym powiedział, że z miłości do ponczka !!
Ktoś kto ma już ponczka niestety 2.3 i pada mu silnik a baaardzo lubi swojego ponczusia daje mu nowy silnik, ale żeby przy okazji jego ponczuś był ekonomiczniejszy, a ma uraz do LPG, to wsadza diesla.
No cóż.... a czy opłaca się wogule remontować nasze samochody ? Brewka z miłości zainwestował pieniądze których wżyciu nie odzyska, ale się cieszy Smile
Powody są różne takich postępowań i nie nam to osądzać !!
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no gucio masz 100% racji! ale dobry swap jest i bedzie ZAWSZE drozszy w koncowym rozliczeniu niz zakup/naprawa oryginalnego silnika! do tego prawie zawsze wyjda jakies klocki albo z samym montazem albo z pozniejszymui wlasciwosciami trakcyjnymi...albo silnik bedzie zbyt slaby, albo zle beda dobrane przelozenia w skrzyni, albo bedzie zbyt drgala buda od tego diesla...a pozniej na allegro sa windstary z dislem z escorta 1,8D z polowy lat 80, czy lincolny z dieslem W123 2,0D - i nie wierze ze ktos wpakowal tyle kasy i tyle roboty by pozniej za tydzien sprzedac taki "super ekonomiczny woz" za cene duzo ponizej oryginalu ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Cze 02, 2010 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedzenie......."polak uczy się na błędach" jest cały czas aktualne Smile Ja się tylko zastanawiam dlaczego każdy musi się uczyć na swoich błędach, a nie na cudzych Wink

Choć z tego co wiem, to lambada zrobił swój przeszczep z nudów i nadmiaru części i trochę z ciekawości Smile Ponoć auto z jego konstrukcją trzyma się dobrze i jeździ też ok.
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Cze 02, 2010 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a lambada co tam wsadzil?
Ja nie twierdze ze sie nie da, ale z powodow ekonomicznych jest to calkowicie niezasadne! a ktos kto wczesniej jezdzil 2,3 i nie stac go (lub szkoda mu kasy) na pozadny remont tego 2,3 nigdy nie zrobi dobrego swapa bo bedzie szedl po oszczednosciach
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Cze 02, 2010 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gadaj z lambadą, ale miał 2.3 z padniętym silnikiem i miał leżący silnik 3.1, więc wyjął 2.3, a wsadził 3.1. Teraz to jest 3.1 w manualu Smile
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Zyzo
*
*


Dołączył: Feb 01, 2005
Posty: 137
Skąd: Stolyca

PostWysłany: Czw Cze 03, 2010 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
albo bedzie zbyt drgala buda od tego diesla...;/


to fakt, PTSy po przerobce w Bielsku faktycznie dostaja wibracji(pisali goscie po swapie) ale...taki to juz ten diesel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gruchol
*
*


Dołączył: Dec 23, 2009
Posty: 41

PostWysłany: Sob Cze 19, 2010 9:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W żorach też widziałem warsztat który zrobił swap 2.3 na 3.1. Chodziło to bardzo fajnie. Wiem też, że robili swapa na silniku z opla 2.0 ecotec, ale nie wiem czy go zrobili bo tam były jakieś problemy z filtrem olejowmy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group