www.asu.pl :: Zobacz temat - Połowa pali a druga jak chce
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Połowa pali a druga jak chce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lulek41112
*
*


Dołączył: Nov 11, 2009
Posty: 39

PostWysłany: Sob Kwi 10, 2010 18:15    Temat postu: Połowa pali a druga jak chce Odpowiedz z cytatem

Witam szanowne grono ! Po długiej przerwie bez kłopotów jest kłopot ! Jak w temacie tz. kiedy motor zimny to prawa strona czyli 3 cylindry bardzo słabo reagują na zdjęcie fajek,a na lewej reakcja natychmiastowa !!! Do zagrzania ewidentne wypadanie zapłonu ale tylko na tej prawej głowicy i to na całej ! jak złapie temp. to jest lepiej ale nie idealnie ! Swiece i przewody zamieniane - brak reakcji ! Benz-lpg objawy te same ! Cała reszta bez kłopotów ,czyli test kluczykowy bez kodów ! Ciśnienie na tłokach wzorowe,listwa wtryskowa 3,0 bar ! Podpada to na cewke ale czekam na
Wasze dobre rady!!! Pozd .!!!

Vision-97 3,5l
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Nie Kwi 11, 2010 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedna cewka obsluguje jeden cylinder z jednej i jeden z drugiej strony, a masz potrojna cewke o ile pamietam. rozrzad tez odpada bo nie mialbys kompresji. albo sterowanie wtryskami, albo lewe powietrze na jednej stronie, masz dwie rurki egr, zobacz czy cos sie nie rozszczelnilo
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lulek41112
*
*


Dołączył: Nov 11, 2009
Posty: 39

PostWysłany: Nie Kwi 11, 2010 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, dzieki za odzew. EGR i zawor PVC zaslepione dla kontroli i nadal to samo. A cewka jest jedna i podaje iskre na 6 garow, a jak wyglada zasilanie wtryskiwaczy??? Czy to jest sterowane listwa czy sygnal idzie kazdy pojedynczo? Pozdro. Czekam na dalsze pomysly Wink


Vision 3,5 97r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 12, 2010 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cewke masz jedna ale potrojna (i tak jak pisze Luky zaplon idzie parami na jedna i druga strone)..jesli tylko jedna szwankuje to maloprawdopodobne by naraz jedna "sekcja" w 3 parach cewek padla...

Ja bym bardziej stawial na sterowanie wtryskow Pb - przewody ida od kompa ktory jest pod filtrem powietrza, podluznica w okolice kielicha mcphersona, tam masz 3 wtyczki i chyba w bielej sa wtryskiwacze, pozniej wiazka idzie podczepiona do grodzi i centralnie z tylu silnika wchodzi do poszczegowlnych glowic...u mnie na tym przejsciu kiedys bylo zwarcie i spalil sie komp ;/ najlepiej wez odepnij duza wtyczke na kompie i pomierz rezystancje przewodow az do wtryskow - powinna byc mozliwie mala i zblizona na wszytskich 6 wtryskach.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lulek41112
*
*


Dołączył: Nov 11, 2009
Posty: 39

PostWysłany: Pon Kwi 12, 2010 9:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wielkie dzieki za info ! bede walczył do wieczora bo teraz robie uszczelke kolektora ssaco - wodnego tego miedzy głowicami bo tam brało lewe powietrze własnie na prawej głowicy ! jak poskładam to do kupy to sprawdze okablowanie wtrysków idam znac jak sytuacja !!!
Dzieki za zainteresowanie !!!

Vision-97r 3,5l
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Kwi 12, 2010 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to lewe powietrze jest najprawdopodobniej przyczyna
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lulek41112
*
*


Dołączył: Nov 11, 2009
Posty: 39

PostWysłany: Pon Kwi 12, 2010 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ! Poskładałem wszystko do kupy i temat lewego powietrza oraz wypadania zapłonu opanowany ! Kłopotu narobiła walnięta uszczelka kolektora ssąco-wodnego !!! Tam targał lewe powietrze na prawej głowicy i dlatego wystąpiły anomalia zapłonowe ! A tak przy okazji sprawdziłem okablowanie wtryskiwaczy i opornosci na kablach ! Teraz po resecie kompa występują tylko kłopoty z adaptacją mapy wtrysku lpg ! Wszystkie 6 garow, zalapuje na gazie dopiero po ok. 5km a na benzynie momentalnie!!! Ale to juz temat dla Lukiego Very Happy ....dzieki za pomoc i pozdrowka.


Vision 3,5l 97r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group