www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem ze skrzynią windstar 3.8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem ze skrzynią windstar 3.8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cezet
*
*


Dołączył: Mar 13, 2010
Posty: 3
Skąd: JAROS£AW

PostWysłany: Sob Mar 13, 2010 18:38    Temat postu: Problem ze skrzynią windstar 3.8 Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich.Mam problem z Fordem Windstarem 3.8 z 95r.Mianowicie: tydzień temu podczas hamowania obroty przytrzymało mi na 1500 a po chwili nastąpiło lekkie szarpnięcie i zaczęła mrugać kontrolka overdrive.Po odpięciu klemy błąd się skasował lecz na drugi dzień taka sama historia.Autko jest aktualnie u mechanika bo zmienia mi chłodnice,pompę i termostat(tak na wszelki wypadek).No i mechanik dzwoni że olej ze skrzyni jest w płynie.Czy może być to powodem zapalania się OD.I jeszcze jedno:jak zapala się OD to auto jak by ruszało z dwójki.No a potem jedzie bez problemu.Proszę o radę. Question Question Question
_________________
WINDSTAR 3.8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Sob Mar 13, 2010 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Idea - po pierwsze zmień mechanika(chyba?!że coś źle opisałeś!!!???)-no bo jak może olej ze skrzyni dostać się do płynu chłodniczego Question Exclamation Idea - a co do świecącego się OD to nie musisz rozłączać klemy tylko wystarczy wyłączyć stacyjkę i załączyć ją ponownie i już OD nie będzie migało - a tak to najpierw sprawdź ile tego oleju jest w tej skrzynce Question Exclamation - myślę że wiesz jak się sprawdza Question Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 13, 2010 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

orzech napisał:
:-no bo jak może olej ze skrzyni dostać się do płynu chłodniczego Question Wink
moze - bo uklad chlodzenia (i podgrzewania zima) oleju jest wewnatrz chlodnicy. Ale to male piwo. Najgorsze jest to ,ze pewnie tez plyn z chlodnicy dostal sie do skrzyni!!! I dlatego pewnie miga lampka OD. Jesli mechanik na 100% stwierdzi ze cooler oleju w chlodnicy jest uszkodzony,to czeka cie wymiana calego oleju wraz z plukaniem skrzyni.Olej typ Mercon.""""A swoja droga to dobry mechanik,bo zwrocil uwage na ten olej w plynie , i dzieki temu moze odratujesz skrzynie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cezet
*
*


Dołączył: Mar 13, 2010
Posty: 3
Skąd: JAROS£AW

PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co patrzyłem to w płynie było tego oleju około litr.A kontrolka od zapala się tylko gdy przesunę skrzynie na D.Po zgaszeniu zapłonu błąd się nie kasuje.Mam nadzieje, że nie będzie remontu i po wymianie oleju wini wróci do formy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shocked -tys prowda !!! zapomniałem że "wini" ma chłodnice oleju w chłodnicy wody Confused ale wpadka Idea Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Mar 14, 2010 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiekszosc amerykancow tak ma,modele robione na rynek europejski a wiec przystosowane do okresowo wiekszych predkosci maja dodatkowa.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cezet
*
*


Dołączył: Mar 13, 2010
Posty: 3
Skąd: JAROS£AW

PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Windstarek wrócił do formy.Okazało się,że brakowało 2 litry oleju który przedostał się do płynu chłodzącego.Teraz wszystko jest ok.Zmienia biegi niewyczuwalnie i przy ruszaniu żadnych stuknięć.Mam nadzieje że tak zostanie.Jeszcze jeden problem mi został.nie mam świateł wstecznych, choć żarówki są dobre.Jak by ktoś wiedział co to to mam prośbę niech podrzuci. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wylacznik jest najprawdopodobniej przy pozycjoneraze skrzyni.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 16, 2010 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sproboj poruszac drazkiem w posrednie pozycje miedzy PRN,jesli to nie pomoze to warto sie zaopatrzyc w schemat i sprawdzic czy [+] ktory wchodzi do pozycjonera w pozycji P to wychodzi w pozycji R.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group