www.asu.pl :: Zobacz temat - Villager 95 - dojechalem na stacje i tam zostalem;)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Villager 95 - dojechalem na stacje i tam zostalem;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 12:47    Temat postu: Villager 95 - dojechalem na stacje i tam zostalem;) Odpowiedz z cytatem

No to ciekawostka.
Mialem juz rezerwe, zapalil bez problemu dojechalem na stacje zatankowalem i juz nie zapalil.
Zapalaja sie kontrolki, slychac ze sprawdza ABS i na tym koniec - nie startuje. Jakis pomysl? Jakis namiar na holowanie (wroclaw, samochod zostal na na rogu wisniowej i sleznej, jakby ktos przejezdzal to 790 77 59 48, mieszkam 2 przecznice dalej)?
Moglo byc tak ze zalatwilem pompe paliwa i dlatego nie startuje?

pozdrawiam
d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

albo zatarla sie pompa paliwa albo zapowietrzyl sie uklad. jest jeszcze jedna opcja: zatarala sei pompa paliwa i zapowietrzyl sie uklad.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, przyjmujac ze to nie pompa, jakis prosty sposob na odpowietrzenie ukladu?
A jesli pompa - to jak to sprawdzic ze faktycznie tak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam, ze samochod stal dosc dlugo nieuzywany z niewielka iloscia paliwa w baku. Zatankowalem polowe, moze jakbym zatankowal do fulla to by bylo lepiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez znaczenia,jak polowa to i tak juz pompa zanurzona. mysle,ze pozostaje ci pokrecic troche rozrusznikiem az pompa zatrybi i powietrze zejdzie z przewodow. jak to nie pomoze to znaczy,ze pompa do wymiany. na szczescie nie sa to juz dzis drogie rzeczy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzies znalazlem informacje ze ma znaczenie zeby samochod stal przodem w dol na niewielkim spadku - wiec ma to znaczenie czy to jakis farmazon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
bez znaczenia,jak polowa to i tak juz pompa zanurzona. mysle,ze pozostaje ci pokrecic troche rozrusznikiem az pompa zatrybi i powietrze zejdzie z przewodow. jak to nie pomoze to znaczy,ze pompa do wymiany. na szczescie nie sa to juz dzis drogie rzeczy.


esdarku ale przeciez Vili ma pompe elektryczna o wydajnosci ilus tam litrow/min i cisnieniu pewnie ze 3.5Bar. nawet jesli uklad bylby suchutki to wystaczy przekrecic kluczyk i za 3s pompa dobije do wlasciwego cisnienia to co to za odpowietrzanie? to nie diesel ze odpowietrzac Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec zatarta skoro nie potrafi w 3 sekundy:) sprawdz jeszcze bezpiecznik pompy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No moge sprawdzic, ale niestety obawiam sie ze to jednak pompa:/
Takie bezpieczniki mozna gdzies kupic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Mar 03, 2010 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak pompy nie słychać to szlag ją trafił. Przerabiałem to w Villim Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 04, 2010 6:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli przy uzbrajaniu zaplonu nie slychac pompy to:
1.zdechla i do wymiany
2.polecial bezpiecznik(przy okazji zmierzyc przekaznik pompy)
3.zadzialal wylacznik inercyjny(jesli takowy istnieje w twoim aucie)
Ad.2,3-zlosliwosc rzeczy martwych Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Pon Mar 08, 2010 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to w takim razie nie jest to pompa.
Wszystkie bezpieczniki sprawne, inetria nieruszona, a pompe slychac.
Dziwne jest to ze nie - o czym nie napisalem wczeniej - ze nie moge przekrecic kluczyka o te 1/4 obrotu brakujaca zeby zapalil.
Mam wszystkie kontrolki, pompe slychac, chce obrocic dalej a tu nic.
Ani drgnie.
Nie to ze silnik sie krztusi czy co - nawet nie doprowadzam do momentu ze by cokolwiek sie wydarzylo.

Czytalem, ze czasem drazek do zmiany biegow sie luzuj i mimo ze pokazuje np. Park to wcale nie jest na Park, co komputer odczytuje i nie pozwala odpalic samochodu. No to staralem sie jakos poruszac tym patykiem od zmiany biegow, ale na niewiele to sie zdalo.
Zreszta dlaczego nagle mialby sie zepsuc, skoro nie bylo z tym problemow wczesniej.

No to pytanie jest do Was czy ktos wie jak odpalic samochod omijajc stacyjke, no coz wiem jak to brzmi:). A dwa co powinienm zrobic - holowaco mechanika od amerykanow czy po prostu sprowadzic jakiegos elektryka - jesli to jakis starter czy inne cos.
Wyglada na jakas prosta mechaniczna sprawe bardzie - no bo z jakiegos powodu nie moge tego kluczyka przekrecic.

W kazdym razie, nie wyglada ze to pompa.

A tak przy okazji, czy przy zapchanym filtrze paliwa jest to mozliwe, ze nie mozna przekrecic kluczyka? Tak mi przyszlo do glowny, moze blednie, ze jakis paproch jednak tam gdzie polecial i np, cos zatkal.
Ale z drugiej strony silnik by wogle cos sie ruszyl, a nie taka cisza.

nie ma lekko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Mar 08, 2010 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego wynika,ze jestes wstanie uzbroic zaplon ale juz nie uruchomic rozrusznik.
Mozna odpalic bez stacyjki,zalezy gdzie masz automat rozrusznika.
W amerykancach czesto znajduje sie gdzie na sciance bocznej niedaleko akumulatora,wtedy nalezy zewrzec na krotka chwile styki pradowe,trodniej to zrobic jesli automat montowany jest na rozruszniku.
Jesli udalo by sie w ten sposob odpalic to przynajmniej bedziesz wiedzial,ze dzieje sie cos ze stacyjka.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 08, 2010 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>No to pytanie jest do Was czy ktos wie jak odpalic samochod omijajc >stacyjke, no coz wiem jak to brzmi:).

No generalnie to musisz zasilic kompa/modul zaplonowy (ten zasili ci wtryski), nastepnie zasilic pompe paliwa (ale to ze pompe slychac nie znaczy ze jest dobra!!!)
potem trzeba zasilic rozrusznik - czyli albo na automat trzeba dostarczyc + do sterowania (albo jesli automat jest wypalony to trzeba jakimis np.grubymi kombinerkami zewrzaec styki pradowe-te grube razem, a POZNIEJ!!! osobno dostarczyc + do elektromagnesu celem zasprzeglenia rozrusznika z wiencem kola zamachowego)..i z grubsza tyle...pozycjoner skrzyni biegow(czyli to co odpowiada za odpowedni bieg) jest w szeregu z rozrusznikiem , czyli jesli pozycjoner padl to trza by tylko dostac sie do rozrusznika i nim pokrecic...ale cza by najpierw sprawdzic czy aby napewno zepsuty jest pozycjoner czy moze np.linka sie zerwala i caly czas masz wbite D lub cos innego?)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Pon Mar 08, 2010 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam ze wiem gdzie jest zaplon w mercurym, zdaje sie ze na automatycznej skrzyni biegow, no dostep tam nie jest jakis szczegolnie komfortowy.
Nie bardzo wiem ktore styki zewrzec, nie chcialbym zepsuc wiecej niz jest.
A swoja droga, jak tlumaczycie to ze nie mozna przekrecic klucza o te ostatnie 1/4 obrotu?
Bo to faktycznie jest jakby bylo na biegu.


d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 8:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co juz mozna wywnioskowac to blokujaca sie stacyjka w ostatnim etapie,a wiec mozesz uzbroic zaplon,swieca sie kontrolki ale nie da sie juz uruchomic silnika bo stacyjka sie dalej nie obraca.
W tej sytuacji nalezy podac [+] na odpowiednie styki,oczywiscie na krotko tak jak przy odpalaniu silnika.
Nie wiem jaki masz rozrusznik i jego automat.
Jesli posiadasz gdzies na bocznej sciance cos takiego

wtedy [+] nalezy podac na jeden z zaznaczonych strzalka stykow,drugi jest masowy(musisz zmierzyc ktory,oczywiscie nie podajemy na masowy),natomiast jesli twoj automat z rozrusznikie wyglada tak

to [+] podajemy na jednopinowa wtyczke.
Zadko zdarza sie,ze wystepuje jedno i drugie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wiec bylo tak ze nie moglem zapalic kontrolki bez kluczyka - obracajac samym "uszami" (nie wiem jak to nazwac - wystajcy element do ktorego czesciowo sie chowa glowka od kluczyka).
Pamietam takze ze kiedys - w garazu, przypadkowo - wyszarpnal mi sie kluczyk ze statycyjki jak silnik pracowal - zabawne, ale nic sie nie stalo, silnik pracowal dalej.
No to tak chyba byc nie powinno.

Wyjalem stacyjke; no wiec teraz moge przekrecic caly zakres tyle ze jak ma silnik startowac to mam pojedynczy dzwiek typu KLIK (CYK) i na tym koniec.
Dzwiek dochodzi gdzies z dolu, spod kolumny kierownicy.

A rozrusznik mam podobny do tego na nizszym zdjeciu.
Pytanie jest co i jak zrobic w jakiej kolejnosci - wlozyc kluczky, przekrecic az sie pojawia kontrolki i co - wtedy otworzyc maske i starac sie tam cos grzebac?

moze zadaje dziwne pytania, ale nie jestem samochodziarzem zupelnie.
tak sie zlozylo tylko ze mam merkurego, wiec jest to zupelnie teren nieznany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rozbierz obudowe kierownicy i oslone pod i sprawdz co klika przy kreceniu stacyjka,byc moze jakis przekaznik padl.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie jest czasem tak ze rozrusznik padl? Wiadomo ze nie jestes czarodziejem i skad masz wiedziec - ale biorac pod uwage to dojechalem na ta stacje, a wczesniej jezdzilem i nie bylo zadnych problemow - to moze jednak to rozrusznik, bo dlaczego cos innego nagle mialo nie stykac. hm. ale z ttrzeciej strony dlaczego nagle mialby rozrusznik pasc:)
dobra, nie ma co dywagowac.
jak cos zrobie postep to dam znac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli masz rozrusznik jak pisales ten ze zdjecia to podlacz sie pod te wtyczke,o ktorej pisalem wskaznikiem napiecia samochodowym a ktos drugi nie przekreci stacyjke,jesli lampka sie zaswieci tzn. ze rzeczywiscie jest cos z rozrusznikiem,bo znaczy to,ze napiecie dochodzi do automatu rozrusznika ale nic sie nie dzieje z jego cewka.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 09, 2010 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jesli rozrusznik to moze jeszcze warto mu pomoc jakims kijem od mietły+zgrabny mlotek 2,5 do 5kg i kulturalne pykniecie tegoz przez wlasnie ten miotłany kij celem wstrząsnienia szczotek i innych flaków czego efektem koncowym bardzo czesto jest poprawna praca calego zespolu Smile czego ci na tej pewnie juz ulubienej stacji zyczę Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 10, 2010 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcys, to byla bardzo dobra wskazowka.
Bo to znaczy ze to faktycznie rozrusznik, a dwa w koncu wjechalem do garazu.

Pytanie jest teraz takie czy mozna rozruszniki z amerykanow regenrowac bez problemu czy mam szukac tego elementu ( co oznacza, ze moge nabyc podobny ze szrotu)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Mar 10, 2010 13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli rozrusznik to smialo mozna go naprawic/zregenerowac Smile
jesli zabieg wstrzasu pomogl to masz albo zapieczone szczotki (raczej na 99% i wystarczy je moze tylko podszlifowac/wyczyscic), albo masz padajacy styk pradowy w elektromagnesie (to ta puszka nad rozrusznikiem do ktorej ida kable) - ktorego nalezy wymienic...warto przy okazji skontrolowac stan tulejek i z grubsza tyle Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Sro Mar 10, 2010 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak zrobie jak go juz wyjme. Moze dosc naiwny jestem, ale sie dziwie mocno. ze czesc moze sie zepsuc tak po prostu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Mar 10, 2010 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No niestety nie ma rzeczy wiecznych.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Mar 10, 2010 22:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety padają w najmniej oczekiwanym momencie Evil or Very Mad
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Czw Mar 11, 2010 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to wyszlo ze to szczotki. Tak wygladaly stare.



Sa nowe i dziala jak trzeba.
Przy okazji czy tragicznie przeplacilem - 160 pln za szczotki i ich wymiane.
Rozrusznik wyjalem i wlozylem sam, wiec nie wplynelo to na cene.

A przy okazji - ta zebatke, ktora z rozrusznika wchodzi do silnika - to trzeba ja posmarowac jakims smarem? bo nie smarowalem, ale moze trzeba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 11, 2010 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bron boze jakikolwiek smar do rozrusznika,zbiera potem caly przewodzacy syf(miedz+grafit) i zwarcie gotowe,tulejki i bendinks delikatnie palcem z olejem przejechac i wystarczy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Czw Mar 11, 2010 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chodzilo mnie o smarowawnie tej zebatki to jest na zewnatrz - tej co wchodzi do silnika


Bo tego nie zrobilem.

Gosciu w zakladzie nawalil na zebatki (sztuk3) w srodku rozrusznika mnostwo smaru, to tak przy okazji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 11, 2010 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zebatki w srodku to pewnie przekladnia planetarna i tajak najbardziej musi byc smarowana! co do samego bendixa (potocznie tak nazywanego sprzegla rozrusznika) to nie jest wymagane jego smarowanie(wewnatrza tej puszki pod zebatka sa waleczki i sprezynki - tworzace jednokierunkowe sprzeglo) ale np.sama tulejke bendixa sie smaruje - wykonuje ona ruch posuwisty po walku - stad smarowanie Smile ale oczywiscie z umierem Smile
Co do ceny sie nie wypowiem...same szczotki na oko wygladaja jak z poloneza lub zuka czyli po jakies 2zl/szt - ale to na oko bo wymiarow nie podales...a demontaz i montaz rozrusznika dla malo wprawnej osoby to jakies 30min pracy(dla wprawnej to duzo mniej bo to ledwie 2-4srubki) wiec odpowiedz sobie sam czy to duzo...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
d
*
*


Dołączył: Nov 19, 2009
Posty: 61

PostWysłany: Czw Mar 11, 2010 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eh, no same szczotki sa po tyle wlasnie:/ mi facet wymienil caly element taki jak na zdjeciu. Cos tam poczyscil przesmarowal sprawdzil no i tyle.
Wychodzi na to nalezy byc czlowiekiem renesnasu;/ Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group