www.asu.pl :: Zobacz temat - Brak wspomagania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak wspomagania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 7:41    Temat postu: Brak wspomagania Odpowiedz z cytatem

Siadło mi wspomaganie ale tylko na wolnych obrotach jak dołożę gazu to wspomaganie działa - przynajmniej na razie Sad

Czy to może być coś poważnego, mam wyjazd w góry Sad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 8:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze pompa juz sie konczy lub zawor stalego wydatku pada. nie grozi to niczym procz braku wspomagania ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 8:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak były duże mrozy to po zapaleniu było słychać układ wspomagania tzn zgrzyt (trudno opisać dźwięk Smile ) ale po chwili ustawał. Jak ruszało się kierownicą to był głośniejszy tak jakby przelewał się płyn.

Czuję że na GWAŁT będę potrzebował nowej pompy wspomagania Sad Sad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy z innego silnika np 2,4 będzie pasować pompa - ciężko znaleźć do silnika 2,0 Sad
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuj wymienić olej to ostatnia deska ratunku i sprawdzić ten zawór co podkreślił marcyz
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A gdzie ten ZAWÓR jest Smile
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 10:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zawor jestalbo na samej pompie albo na wezu w okolicy pompy. sluzy do utzrymywania stalego wydtku pompy przy roznych predkosciach obrotowych silnika. ale sprawqdzic go mozna jedynie przez wmontowanie manometru na wyjsciu z pompy, tak tez sprawdzisz sama pompe
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rokowania na to że pompa WYSIADŁA są niestety NIEDOBRE - coraz gorzej BRZĘCZY przy skręcaniu Sad - a najgorsze jest to że nie mogę znaleźć do mojego silnika POMPY - wydzwoniłem już w prawie 30 miejsc i nikt nie ma takiej pompy tzn do silnika 2.0
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mam pojecia jak ta pompa jest u ciebie mocowana i czy cos jeszcze jest nepedzane np.jej przelotowa oska, ale moze uda sie dobrac z czegos VW podobnego pod wzgledem cisnienia i dorobic jakies lapy mocujace? nowe zamienniki do VW to koszt chyba 200zl wiec moze isc w ta strone jesli bys nie kupil dedykowanej do tego modelu?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poszukaj zdjęć takiej pompy lub zrób kilka fotek swojej abyś mniej więcej mógł określić wielkość pompy bo może pasować z innego auta
pogadaj z tymi co regenerują może ci coś zasugerują.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

celowo podalem przyklad pompy z VW bo sa one raczej z tych mniejszych (tak na oko to walec osrednicy ok.80mm i dlugosci ok.80mm) dostepne w roznych wariantach cisnienia od 90 do chyba 150Bar
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.allegro.pl/item902976159_pompa_wspomagania_dodge_voyager_96_00_volvo.html
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednak padła pompa Sad
Niestety dostanie zamiennika do takiego silnika - 2,0l - praktycznie NIEDOSTĘPNE -Evil or Very Mad no chyba że przeróbki i to takie że nie gwarantują poprawnej pracy pompy - jak nie takie kółko na pasek to znowu problem z rurkami do płyny a nie wspominająć o problemie z zamocowaniem pompy.
Znalezienie "UŻYWKI" - bardzo ciężka sprawa - ale po dwóch dniach poszukiwania udało się - jutro mam ją dostać - mam nadzieje że będzie OK
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Czw Lut 25, 2010 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIESTETY NIE BYŁA DOBRA pompa Sad

Na ferie w góry pojechałem bez wspomagania - czułem się jak bym jechał Starem Smile - nie było może aż tak źle ale na krzyżówkach i ostrych zakrętach trzeba było naprawdę się sporo nakręcić

Czekam teraz a drugą pompę (ma mi wymienić - ale czy będzie dobra ??? )
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Lut 25, 2010 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzales czy czasami z neona nie bedzie pasowac,przeciez to ten sam silnik,wiec kto wie czy osprzet niepodobny.
Jakims dziwnym zrzadzeniem losu na rockauto do wszystkich modeli silnika podawane sa te same pompy,nie ma tylko to 2.0 bo to tylko na EU bylo robione.
W najgorszym wypadku pompa do regeneracji.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nadal jeżdżę bez wspomagania Sad
Czekam jeszcze na drugą pompę.
Rozebrałem moją pompę i nie wiem ale nie wygląda ona ŹLE ?? - nie wiem co mogło by się w niej popsuć - jest to pompa łopatkowa i nie ma tam jakiś widocznych śladów użytkowania ?? - A MOŻE BRAK WSPOMAGANIA to nie wina pompy ?? - tylko czego ??
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 10:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może coś innego się zużyło, rozszczelniło i cały układ nie trzyma odpowiedniego ciśnienia i stąd brak wspomagania?
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek napisał:
Może coś innego się zużyło, rozszczelniło i cały układ nie trzyma odpowiedniego ciśnienia i stąd brak wspomagania?


Ale to by coś CIEKŁO a układ jest SUCHY
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobno jest jakiś czujnik ciśnienia który steruje wspomaganiem - tak mi ktoś mówił muszę przejrzeć czy czegoś takiego nie ma - ma być w okolicy pompy
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>jest to pompa ³opatkowa i nie ma tam jaki¶ widocznych ¶ladów >u¿ytkowania ?? -

no ale to jest pompa badz cobadz duzego cisnienia i nawet male rysy czy nierownosci moga spowodowac duze spadki cisnienia!

>Ale to by co¶ CIEK£O a uk³ad jest SUCHY

niekoniecznie! zalezy gdzie sie rozszczelnilo Smile

>Podobno jest jaki¶ czujnik ci¶nienia który steruje wspomaganiem

w klasycznym ukladzie (a taki zapewne masz) raczej nie bedzie czujnika cisnienia tylko elektrozawor "wylanczajacy" wspomaganie powyzej jakiejs tam predkosci..i to moze byc calkiem dobry trop do poszukiwan Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group