www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Sebring 2001 2.7L V6 Kontrolka oleju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Sebring 2001 2.7L V6 Kontrolka oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 10:59    Temat postu: Chrysler Sebring 2001 2.7L V6 Kontrolka oleju Odpowiedz z cytatem

Witam, znajomemu zapala sie po rozgrzaniu silnika i przy niskich obrotach kontrolka oleju, czyli glownie na postoju. Auto ma najeżdżone okolo 80tys km, olej jaki mial teraz zalany to mobil one 5w30, teraz wlał na test olej GM 10W40 i kontrolka zapala sie podobno rzadziej, ale jednak nadal, to jego pierwsze auto, poradzcie co z tym robic? od czego zacząć, jakie mogą byc konsekwencje, nasi lokalni mechanicy jakos nie chca sie podjąć konkretnej diagnozy nie wiedziec czemu...z gory dzieki za pomoc...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedyna rada to wpiac sie manometrem w czujnik cisnienia i sprawdzic jakie jest rzeczywiste cisnienie w ukladzie...moze byc:
- padniety czujnik
- padniety zawor przelewowy w pompie (ten ograniczajacy cisnienie)
- moze byc wreszcie zuzyta pompa (ale ta sie raczej nie zuzywa po 80kkm!)
- moze byc padnieta ktora z panewek glownych (wal jest podparty na 5 panewkach i jesli ktoras z glownych sie zatarla to tego nie czuc - wal poprostu bedzie podparty na 4).

ale wszystko sie wyjazsni podpinajac manometr - jesli cisnienie bedzie zbyt male to raczej na 99% cos nie tak z panewkami - bo to tu silnik traci 80% cisnienia oleju ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 26, 2010 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co kojarze,to na forum juz kilka spraw bylo zwiazanych z silnikiem 2.7,lubi miec problemy ze smarowanie,panewki itp.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniony lekko przeciekający czujnik oleju, na razie usterka ustąpiła...
dzieki za odpowiedzi...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sie nie myle to jest taki sam silnik jak w Interpidzie!
Te silniki maja zbyt slaba pompe oleju i zacieraja sie na 5 i 6 cylindrze najczesciej!Tak samo odrazu leca panewki! Jak bylem w USA na FL to przerobilem tych silnikow i to sporo!
Niestety jak wlejesz do niego zbyt rzadki olej to po pewnym czasie silnik sie na Ciebie obrazi! Jezeli juz zaczynaja sie problemy z cisnieniem na wolnych obrotach to radze wymienic pompe za wczasu bo pozniej moze byc juz za pozno! Niestety roboty przy tym troche jest bo trza zwalic caly przod silnika ale jak ktos wie jak to zrobic to jakos to pojdzie!
Przy okazji rozbiorki przodu polecam wymienic pompe wodna bo jest w srodku silnika a jest napedzana lancuchem rozrzadu! Nie musze mowic jakich szkod narobi padnieta pompa!
Te 2.7 niestety konstrukcyjnie sa porazka dlatego najlepiej jest kupic mocniejsza wersje 3.2 bo sa duzo wytrzymalsze!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brewka, dzieki za odzew, ale napisalem ze problem dotyczyl czujnika no i 3.2L nie występuje niestety w sebringach...Wink
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group