www.asu.pl :: Zobacz temat - voyager 2,4 1997 odpala tylko po dodaniu gazu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

voyager 2,4 1997 odpala tylko po dodaniu gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 17:17    Temat postu: voyager 2,4 1997 odpala tylko po dodaniu gazu Odpowiedz z cytatem

witam koledzy jestem nowy i pojawil mi sie problem tak jak w tytule jak jest zimny i cieply jest tak samo odpala dopiero jak dodam mu leciutko gazu i chwile potrzymam pozniej jak bawie sie gazem dodajaci puszczajac to potrafi zgasnac albo obroty spadna do 500 jakby chcial zgasnac ale po chwili wraca na pozycje 1000 .Jadąc jak puszcze gaz tez czasami gasnie a czasami dziala normalnie niewspomne o skaczacych obrotach bo prawie wcale nie trzymaja jednej wartosci
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:55, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 18:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie czy nikt nie jest w stanie mi pomoc? zapomnialem dodac+ lpg ale i na pb i lpg dzieje sie to samo
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może silnik krokowy do wyczyszczenia?
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw zacznij od konserwacji instalacji ,czujników i wszystkiego co jest z tym związane.
zerknij czy pracuje ci silniczek krokowy.wyczyścić pozycjometr z przepustnicy,

połączenia na kablach wysokiego czy wszystkie są ciasne jak iskra wygląda,czy świece nie mają przebicia na izolatorach .
na benzynie musi ci chodzić igła a potem dalej z gazem diagnozę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy131983 napisał:
panowie czy nikt nie jest w stanie mi pomoc?



Za godzine piszesz już ponaglenie Wink Myślisz że siedzimy jak sępy nad kompem i czekamy jak pojawi się post z nowym problemem Laughing Laughing


Zakręć gaz na butli,jeśli jest cewka to odłącz przewód zasilający,żeby wyeliminować równoczesne podawanie pb i gazu

Podawanie dwóch paliw naraz daje takie objawy,ale wcześniej sprawdz te elementy które wczesniej sugerowali koledzy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silniczek sprawdzalem jako pierwszy czyscilem wysuwa sie ale jak go sprawdzic dokladnie moze miernikiem (jakie powinien miec opory albo cos w tymstylu) przepustnica tez czyszczona moze jeszcze podpowiecie tak z grzecznosci jak domowymi sposobami sprawdzic czujniki temperatury a raczej kabel bo cos mi sie wydaje ze to wlasnie z nim jest problem czasami musze wyjsc i poruszac kabelkiem zeby pokazywal dobra temperature i jeszcze jedno moze da sie jakos sprawdzic tez cewke zaplonowa takimdomowym sposobem ?? dzieki
dodam tylko przewody + swiece 4 miesiace, termostat + czujnik temperatury nowe
a powiedzcie mi czy jak odpinam krokowca i odpalam to powinna sie zaswiecic kontrolka "check engine" u mnie sie nie zapala jak go odepne

a tak na marginesie chcialem zamowic sobie cos takiego ale wole posluchac rady fachowcow czy warto i czy to mi sie przyda oczywiscie z innym programem mozecie doradzic czy pomoze mi to w diagnozie

http://www.allegro.pl/item876310488_elm_327_euroscan_2009_sam_napraw_auto_promocja.html
jeszcze raz wielkie dzieki
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 23:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czeka od razu ci nie wyświetli.jak chcesz kupić ELM 327 to tylko od mari bo szef dobrze tłumaczy jak to zainstalować chyba że trafisz na pracownika no to dupa blada.
Czy ELM jest dobry?Na biedę może być i tak wszystkiego ci nie pokaże niż co mają w ofercie.Ale podstawowe błędy można skasować i odczytać zamrożone ramki. Dobry sprzęt kosztuje kilkanaście tysięcy.
Jestem w fazie testów.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 0:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra bylem przed chwila w aucie bo sasiad zalatwil mi miernik i pierwsze co, to ten problem z odpalaniem pojawil sie po calkowitym wyczerpaniu akumulatora i jak go ciagalem zeby zapalil teraz tak, zmierzylem napiecie na akumulatorku (na cieplym silniku) ma 12,46V jak przekrece kluczyk az zapala sie kontrolki to spada na 12,30V a kiedy zakrece rozrusznikiem spada na 9,20V no i odlaczylem gaz mam sekwencje wiec wystarczylo wcisnac guzik kolo kluczyka przed odpaleniem zeby gaz wylaczyc i odpalam aku tak jak wspomnialem ma 9,20V w momwncie krecenia odpalic nie chce ale jak mu dodam zaledwie tyci gazu tak ze zlapie lekko obroty ina mierniku pojawi sie spowrotem napiecie 12,30 obroty wskakuja na 1500 i w ciagu minuty zjezdzaja na 950 i tyle zostaje przez dluugi czas wniosek akumulator jak myslicie????

dzieki co do podpowiedzi jesli chodzi o kabelek o to od kogo kupie raczej sie nie przejmuje bo jestem informatykiem wiec raczej problemow nie bede mial a i programow musze troszke poszukac i moze jakies skrakowane sie znajda:P jak bede mial cos fajnego napewno podeslea jak narazie czekam na wasza pomoc za ktora jestem dozgonnie wdzieczny Smile
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 1:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piszesz,że po odpaleniu masz ładowanie 12,30V . To jest nieprawidłowa wartość - powinno być 14,20V, więc twoje problemy są ściśle związane z ładowaniem a ściślej mówiąc z alternatorem (wygląda to na brak wzbudzenia albo na uszkodzenie układu prostowniczego; może szczotek )
Trochę chaotycznie opisujesz Twój problem ale Check informuje o nieprawidłowej pracy różnych układów silnika i w twoim przypadku może zapalać się właśnie przy tym problemie i może też informować o np nieprawidłowej pracy silnika krokowego spowodowanej zbyt niskim napięciem na instalacji elektrycznej.
Czy masz sprawną kontrolkę ładowania ?
Sprawdź bezpieczniki w kabinie i pod maską.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 9:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napięcie ładowania powinno się wachać Srednio 14,5.
Pomierz cele w akumulatorze czy mają odpowiednią gęstość.
Jeśli w jednej celi będzie mała gestoś np.po 24h ładowaniu na niskim amperażu to akumulator do wymiany.
Sprawdż czy silnik krokowy dostaje napięcie bo wygląda jakby kanał był zamknięty wolnych obrotów.
Ewentualnie spróbuj wykręcić krokowy i zasymulować mu palcem wolne obroty.
Można pomierzyć jeszcze pozycjometr z przepustnicy ale nie znam wartości.
Pobierz sobie serwisówkę może tam będą wartości podane ale wszystko po angielsku.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak miałem padniętą celę w aku. to przy rozruchu pokazywał napięcię w granicach 9V / nie pamiętam dokładnie ile/.
Mimo padniętego aku, jak miał siłę zakręcić, to pracował prawidłowo.Nie było żadnej różnicy w pracy silnika, czy pracował na PB, czy LPG, czy zimny, czy ciepły, zawsze pracował ok. Zakładam, że masz padnięty aku, ale nie wiązałbym Twoich problemów z aku.
Być może Twój problem ma związek ze słabym łączem do czujnika temperatury, ale jak u siebie rozpiąłem wtyczkę od tegoż czujnika, to od razu wywalił mi błąd.Nie pamiętam kodu, ale chyba coś 2? ileś, może 22 ?,a silnik dalej mimo rozłączenia czujnika pracował prawidłowo.
Na tym etapie jeśli ci pomogłem, to raczej eliminując prawidłowo pracujące elementy niż przyczynę awarii, ale może i to jest dobre... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozycz od kogos sprawny aku i naladowany aku,jak odpali to bedziesz juz wiedzial co sie dzieje.Brak ladowania to zabawa z alternatorem,nie koniecznie jest padniety aku.
Poszukaj watku o braku ladowania w PTS 3.8.Zacznij od zawartych tam sugestii,nie ma sensu od razu rozwalac alternator i dopuki autko nie bedzie sprawne na PB to zapomnij o gazie,wylacz i wyciagnij bezpiecznik.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra wyciagnolem cewke bo kiedys gazownik stwierdzil ze daje slaba iskre (dlatego wymienialemprzewody i swiece) iw manualu znalazlem

1.Measure the primary resistance of each coil. At
the coil, connect an ohmmeter between the B+ pin
and the pin corresponding to the cylinders in question
(Fig. 17). Resistance on the primary side of each
coil should be 0.45 - 0.65 ohm at (70° to 80° F).

Wiec miernik w lape i do auta wykrecilem cewke przykladam tak jak napisane na srodkowy pin czerony i na boczny czarny kabelek a tam 0,01 i na drugiej kombinacji to samo czyzby cos bylo z cewka
a jak robie drugi test

Remove ignition cables from the secondary towers
of the coil. Measure the secondary resistance of
the coil between the towers of each individual coil
(Fig. 1Cool. Secondary resistance should be 7,000 to
15,800 ohms.
to na 1 i 4 wychodzi mi 11.58
a na 2 i 3 wychodzi 12.78 czy ktos moze mi to wytlumaczyc dlaczego te pomiary sa tak rozne ? cewka?
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:55, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiec tak z tym ladowaniem jest ok bynajmniej tak mi sie wydaje poniewaz w momencie kiedy rano podejde do auta miernik pokazuje 12,40 jak zakrece spada do ok 9,20 i i jak zalapie za pomoca pedalu to wskakuje na obroty i rosnie takze ladowanie tak do 14,60

zapomnialem dodac zaden check mi sie nie wyswietla sprawdzilem kody blyskowe i czysto tylko 12 i 55 a co do czujnika temp wentylatory zalanczaja sie normalnie i wylanczaja zawsze w tej samej pozycji wskazowki
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:56, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiec teraz zabawa z drugim aku na 100% sprawnym
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak myslisz co z ta cewka?
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moim skromnym zdaniem, masz padnięty akumulatorek.Podjedź sobie do warsztatu gdzie wymieniają aku i ci to sprawdzą, za free, przynajmniej ja tak miałem.
Pomiary prądu przy padniętym moim aku były bardzo zbliżone do Twoich.
Od tego zacznij.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 16:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec tak: akumulator wstawilem od mercedesa diesla. pomiary jego byly znacznie lepsze niz mojego, ale dalej to samo czyli odpala jak dodam mu leciutko gazu. przeczyscilem krokowy . auto po odpaleniu z pomoca pedalu wchodzi na 1400 , powoli schodzi do 950 i na tym pulapie sie zatrzymuje nadal. dalej zastanawia mnie to ,ze jak wcisne gaz tak do 3000 i puszcze to czasami obroty spadaja do 500 i sie podnosza do gory ,a czasami gasnie. to jak narazie na benzynie. gaz odlaczylem
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Przemok
*
*


Dołączył: Jun 12, 2008
Posty: 133
Skąd: Opole

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie znam dokładnie Twojego silnika, ale posprawdzaj też dopływ powietrza, czy gdzieś nie ciągnie "lewego", ewentualnie zawór EGR- też może zakłócać obroty. I zacznij używać przecinków i kropek - zdecydowanie lepiej sie czyta:)
_________________
Grand Voyager Town&Country 3,8 2002 Grand Voyager Town&Country 3,8 1997 lpg/pb sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w sobote albo niedziele przyjedzie kabelek i oprogramowanie. Wiec jak narazie nie bede wiecej grzebal , moze przez kabel zdradzi co go boli, ale mniejcie na uwadze moj problem . Jeszcze jedno jesli piszecie ze mam cos sprawdzic, najlepiej by bylo z malym opisem jak to zrobic.
Nie jestem mechanikiem ani elektrykiem wiec bardzo przydaly by sie wasze podpowiedzi. Dziekuje bardzo KOLEDZY:)
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja


Ostatnio zmieniony przez cichy131983 dnia Pon Sty 25, 2010 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Nie Sty 24, 2010 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra ponowie mam programik, kabelek i po sprawdzaniu bledow brak ani jednego ale mozecie mi pomoc czy takie powinny byc odczyty z ramek zamrozonych i parametrow bierzacych wstawiam linki do fotek.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/486ae6d78f73b785.html ramki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/009c7af49f07f49d.html p.bierzace
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pon Sty 25, 2010 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyzby nikt nie mogl mi nic powiedziec na temat tych odczytow
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Sty 25, 2010 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy jeżeli to są odczyty z Twojego autka to na pierwszy rzut oka masz błędne wskazania temperatury powietrza (wygląda na uszkodzony czujnik temperatury), jeżeli masz przepływomierz to powinien on być zintegrowany z tym czujnikiem, albo w obudowie filtra powietrza
Wskazania korekty wtrysku też są jakieś dziwne, ale może są chwilowe w momencie zapisywania pliku.
Spróbuj odczytać wartości temperatur na niepracującym silniku, bo być może w tym jest Twój problem.
Komputer nie wie jaką dawkę paliwa dobrać przy uruchamianiu silnika.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzilem tak jak pisales na zgaszonym silniku ,pozniej na odpalonym , no i ramki zamrozone wszystko podaje w zalacznikach, fotki sa robione 2-ma programami pcmscan i masterscanem tak dla porownania pokoleji:

auto zgaszone 1,
auto zgaszone 2A,
auto zgaszone 2B,
auto odpalone 1,
auto odpalone 2,
auto odpalone3,
stan monitora,
ramka zamrozona 1
,ramka 2


wiem ze tego duzo ale bardzo was prosze o wyrozumialosc jestem jak narazie laikiem i prosze o konkretna interpretacje odczytów z gory dziekuje a na przyszlosc pewnie bede wiedzial juz sam:)
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Sob Sty 30, 2010 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i co koledzy napewno wielu z was wie jak odczytac i zrozumiec te dane a jednak nikt nie chce mi pomoc , moze jednak ktos sie znajdzie??
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 6:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo trudno diagnozowac na odleglosc,zwlaszcza jak nie ma bardzo precyzyjnego opisu usterki.W danych z ramek wynika ze byly zaklocenia w pracy rozrzadu (kiedys albo aktualnie) i byc moze zwiazane z tym zmiany wyprzedzenia zaplonu.Sprawdz dokladnie czy pasek rozrzadu jest ok. , czy czasami nie zmienil dlugosci albo nie przeskoczyl.Bardzo dziwnie wygladaja tez dane TPS (czujnik pol.przepustnicy) , zupelnie jakby nikt nie naciskal na pedal gazu.Sprawdz ten czujnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Nie Sty 31, 2010 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wielkie dzieki za naprowadzenie faktycznie wynalazlem w necie p0018 dotyczy walka rozrzadu mozliwe ze jak zmieniali pompe wody to zwalili dolny znak musze go jakos szybko sprawdzic czy da sie jakos bez odkrecania poduszki silnika, moge sciagnac tylko paski i kolo pasowe ,dam rade tak sprawdzic czy trzeba calosc demontowac??

jutro troszke powalcze dzieki jeszcze raz.
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiec tak problem nadal nie rozwiazany z braku czasu, teraz rozbebeszylem rozrzad zeby go sprawdzic i chce zeby ktos stwierdzil czy to moze byc przyczyna tego wszystkiego. Jak ustawie dolne znaki to znaki gorne pokrywaja sie, ale czy dobrze ? pomozcie mi to stwierdzic



na czerwono sa miejsca zbiegania sie znakow z serwis manual a na czarno znaki z mojego auta i pytanie czy moze tak byc czy to jest przyczyna awarii voyagerka? dzieki za wszystkie diagnozy

moze od razu jakas rada jak je ustawic poprawnie to moje pierwsze autko za ktore biore sie sam zawsze kuzynowi pomagalem on jest mechaniura:)
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lut 05, 2010 23:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według mnie znaki muszą się pokrywać w pozycji jak czerwone.
A na końcach wałka masz może wcięcia.
Kiedyś w eskorcie zeteku ustawiałem na blaszkach bo wałki miały wycięcia z z tyłu.

Gdyby ci pasek przeskoczył to znaki nie mogły by się pokryć bo ustawiły by się w każdą inną stronę jeśli chodzi o wałki chyba że na kole napędowym na wale.Ale sprawdzić trzeba.Jeszcze może być klin zerwany jeśli go masz.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cichy131983
*
*


Dołączył: Jan 18, 2010
Posty: 17
Skąd: Elbl±g - Bruxella

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znaki na swoim miejscu, ustawiłem własnymi rekoma, bylo troche zabawy ze ściągnieciem koła pasowego ( bez ściagacza nie ma co podchodzic, 4 godziny walenia mlotkiem ciagania i ani drgnie, ze sciagaczem 5 minut) .problem rozwiazany usterka zniknela pali od pierwszego kopa obroty 850 jak w morde strzelil i trzyma rowniutko.

Dziekuje wszystkim udzielajacym sie za odpowiedzi.
_________________
Chrysler voyager 2.4 16v 1997 + sekfencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group