www.asu.pl :: Zobacz temat - Weź udział w sondzie: ILE OLEJU SPALA TWÓJ VOYAGER
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Weź udział w sondzie: ILE OLEJU SPALA TWÓJ VOYAGER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Yaro_
*
*


Dołączył: Dec 28, 2008
Posty: 40
Skąd: Gdynia; Voyager 3.3; 04.96

PostWysłany: Sob Sty 16, 2010 23:13    Temat postu: Weź udział w sondzie: ILE OLEJU SPALA TWÓJ VOYAGER Odpowiedz z cytatem

Witam
Bardzo mnie to interesuje bo jestem nieco zaniepokojony.
Wpisując się tutaj stworzymy jakiś obraz apetytu na olej naszych aut.
Oczywiście wpis raczej nie ma sensu jeśli twój silnik ma jakiekolwiek wycieki.

Silnik 3.3 benz/gaz (instalacja sekwencja roczna) rocznik 96, przebieg 277tys. km bez remontu i dotykania silnika (wiem bo jestem drugim właścicielem).
Przebieg roczny cca 50-70tys km rozkład 30%miasto/70% długie trasy, średnia prędkość na trasie cca 100-110km/h

Olej PetroCanada 10W30 (półsyntetyk).
Spalanie oleju w jeździe na gazie ok. 2l/5000km

Czekam na wasze spostrzeżenia i pozdrawiam
YARO
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 11:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szkoda ze to sonda tylko dla voyagerow....
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatni pomiar w zeszłym roku we wrześniu
wlano 650ml spalił
przebieg 3530km
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja ostatnio sie zalamalem ja sie okazalo,ze okolo 0,5L mi wcielo przez 5000 km. z czego chyba polowe przez nieszczelna pokrywe zaworow. ale to ponton,nie voyek.
140 tys.km przebiegu udokumentowanego w tym 40 tys. na gazie
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Pon Sty 18, 2010 14:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moj vision praktycznie nie spala, od wymiany do wymiany dolewek brak, n bagnecie brak tez roznic w poziomie.
PTS nie wiem ile spala - zbyt krotko go mam ale przez 7kkm jakie zrobilem poziom na bagnecie ani drgnal wiec tez spalanie bedzie znikome Smile

PS>2l/5000km to juz bardzo duzo! pewnie co najmniej uszczelniacze kwalifikuja sie do wymiany ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co tam ja tez sie dopisze Wink
Moj ma nalatane 260tkm na liczniku a ile faktycznie to kto to wie Laughing i w 2008 roku wymienilem uszczelniacze przy okazji remontu skrzynki!
Na kazda wymiane (10tkm) dolewam ok.0.5 litra oleju!
Wczesniej lalem Petro Canade a teraz zalalem Lotosa polsynt. i wszycho jak na razie jest ok.
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przebieg licznikowy auta 205.000km
Oliwka Petro Canada 10w40 wcześniej "chaliera" Wink wie co?
Wymieniałem w "zakładach specjalistycznych", ale kiedyś mi podpadli.
Od długiego czasu tj. ok. 20 tys.km /chili 2 wymiany/ sam wymieniam olej na j.w.
Zużycie ok.2 litrów w okresie między przeglądowym.
A dokładnie wygląda to tak.
Zalewam nówkę oliwkę pod górną kreskę na bagnecie i po czasie dolewam literek.Przed wymianą na kolejną nówencję, mam minimum na bagnecie.
Chili zużywa 2 literki oliwki.
Na początku mnie to martwiło, ale jak przeglądnąłem nasze forum, a podobny temat był już poruszany, to podchodzę do tego zużycia dość spokojnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maksmi
*
*


Dołączył: Nov 25, 2007
Posty: 48

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim porzednim Dodge od wymiany do wymiany 1litr w tym jeszcze nie sprawdziłem dopiero 1000km po wymianie.
_________________
Dodge Grand Caravan 3,8 SXT 2005rok
Dodge Grand Caravan 3,3 sport 2002rok rozbity i sprzedany Chrysler Voyager 1998rok rozbity sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pontiac Trans Sport 3.8
Przebieg licznikowy 270.000 (prawdziwego nie znam)
od wymiany, do wymiany bez dolewek, ale ubytki są przez nieszczelności silnika, lecz nie wymagają dolewek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skoro pojawily sie inne auta, to ja tez!!!!
Po wymianie przez pierwsze 5 tys ani kropli, potem przez nastepne 5 tys km okolo 1litr(niecaly), a potem robie wymiane i znowu 5 tys nie musze nawet sprawdzac...
Mam 370 tys km na obecna chwile - to w chevrolecie.
Jesli chodzi o Pontiaca, to nic nie dolewam, bo auto silnik(2.3) padl dawno temu i stoi sobie czekajac na??? sam nie wiem na co, ale nie chce go!!!
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kubekczewa
*
*


Dołączył: Oct 23, 2008
Posty: 70
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
moja maszynka spala okolo 200-250 ml na 1000km, przebieg 103 tys. mil. zauwazylem ze duzo zalezy od stylu jazdy, gdy robie krotkie trasy to bierze ciut wiecej
_________________
DODGE GRAND CARAVAN 3,8 LPG 05r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od czasu zamontowania nowego silnika (nowego starego o przebiegu 120 tys km) spalania oleju - zero. Stary silnik - przebieg 230 tys km - spalał do 1l na 5000 km (ale miałem pocącą się uszczelkę pokrywy zaworów więc dokładnie to nie wiem ile)
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 4:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W duzej ilosci aut z przebiegiem 100 - 150 tys.mil (rozne auta) zaobserwowalem ubytek srednio ok 1 litra oleju miedzy kolejnymi wymianami (co 3000 mil).Prawie nigdzie klient nie zagladal i nie dolewal oleju , stad latwo bylo ustalic.Oczywiscie do tak wybieganych aut zalewany byl dobrej jakosci olej mineralny,ewentualnie na zyczenie mineralny High Mileage plus odpowiedni filtr,tez HM .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przebieg ok.250.000,od wymiany do wymiany bez dolewek,czesto kontroluje stan na bagnecie,raczej bez zmian,zero wyciekow.
Olej wymieniam co ok.5000km.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Voyager 3,8 2005 przebieg 71000 mil. ok 1,5litra od wymiany do wymiany. Castrol EDGE 5w30
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Voyager 3,8 98r.
Zależne od stylu jazdy i lokalizacji. Średnio 1 litr na 12-15kkm. Przebieg licznikowy ok. 240kkm. W silniku nic nie grzebałem jeszcze, nie było potrzeby.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dawidek
*
*


Dołączył: Feb 15, 2009
Posty: 43

PostWysłany: Pon Sty 18, 2010 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GRAND CARAVAN SXT 3,8 2006 10 TYS na benzynce 0,5 l oleju 10 tys na gazie ok 1,0 brak wyciekow przepocen-czysciutko jak nowy-przebieg 58 tys mil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój tak widzę że średnio zżera literek na 5k km. Najgorsze jest to że mam wlany syntetyk high milage Mobil 10w30 a nie mam już nic na dolewkę a wczoraj jak sprawdzałem stan to mam 3mm nad min i wkrótce będę musiał coś mu dolać z tego co jest dostępne w Polsce i co byście sugerowali? Olej na następną wymianę dopiero wypłyną z NY więc będę go miał za miesiąc.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlej 10w30 i po problemie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
wlej 10w30 i po problemie.


a jest w Polsce syntetyk 10w30 dostępny? tak patrze na allegro i tylko oleje z USA mają taka lepkość a nie chce za bardzo kupować litra na allegro bo z wysyłka trochę drogo wyjdzie
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ostatnio mijalem w auchan petrocanade 10w30
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 19, 2010 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
ostatnio mijalem w auchan petrocanade 10w30


Mnie w żadnych z hiperów nie mignął żaden produkt petrocanada. Nic chyba wleje mu mobila 5w30, raczej nic nie powinno się stać.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dawidek
*
*


Dołączył: Feb 15, 2009
Posty: 43

PostWysłany: Sro Sty 20, 2010 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

śmiało
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 2:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek - a ja Tobie szczerze radze - przy takich ubytkach przejdz na dobry mineral , najlepiej tez High Mileage. No i nie zal bedzie czesciej wymienic... http://www.castrol.com/castrol/extendedsectiongenericarticle.do?categoryId=82915476&contentId=7053315 ''''WalMart sprzedaje po $16 za 5 litrow.Jeden z lepszych olejow na nie nowe silniki.'' A na obecna chwile dolej dowolnego dobrego oleju silnikowego,nie ma znaczenia czy syntetyk czy mineral.Uwierz mi - nic sie nie stanie.Natomiast duzo szkody dla silnika przynosi jazda bez wymiany przez nastepne 5 tys.km!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Yaro_
*
*


Dołączył: Dec 28, 2008
Posty: 40
Skąd: Gdynia; Voyager 3.3; 04.96

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 3:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie.
Konkrety proszę.
To miała być sonda.
Króciutko bez bajdużenia.
1. jaki silnik
2. jaki przebieg
3. jaki olej
4. auto jeździ na LPG czy tylko na Pb
Widzę, że tu się zaczyna robić niezły burdel:)
Co do mojej Krystyny, to też nie mam wycieków czy zapoceń. Przy takich mrozach nawet na słabym aku pali niemal na dotyk. Brak jakiejkolwiek niebieskiej mgiełki po odpaleniu. W odmę też nie idzie, a jednak ginie mi cca 2 litry oleju na 5k km przy dość spokojnej jeździe. Z tego co piszecie o swoich autach to u mnie jest poza normą. Piszcie więc piszcie, jestem ciekaw.
Miałem wcześniej alfę 155 (aluminiowa jednostka z dwiema świecami w cylindrze o bardzo luźnej konstrukcji chodzi o lucy tuleja cylinder, tuleje były na zamki) tam normą było spalanie oleju na poziomie 0,7l/1000km a jak dawalo się w palnik nawet dochodziło do litra.
Dzięki temu silnik mógł być długotrwale maksymalnie obciążany bez jakiejkolwiek szkody. Auto ma 200tys km i nadal silnik pięknie pracuje. Raz puściłem się do Włoch z nogą niemal cały czas w podłodze. Dobrze, że miałem ze sobą 5l. oleju. I to była norma w tych silnilach. Dla kogoś kto jeździ Deutchewagonem czy japończykiem to nie do pomyślenia.
Każda konstrukcja ma swoje wady i zalety. Alfa charakteryzowala się również tym, że na niektóre oleje miała większy apetyt. Np. oleje Lotos wcinała jak głupia, a na olej Shell miała mniejszy apetyt. Lałem dokładnie to samo, żeby było ciekawiej.

Pzdr
Yaro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 7:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trza było od razu zrobić punktowe zestawienie, a nie teraz marudzić, że się bajzer robi:P

Normą spalania oleju szpachelwagenów, jest nie instrukcja obsługi, czy rzeczywiste spalanie, a wyimaginowany ideał w chorych umysłach ich użytkowników. Wg instrukcji spachelwagen Opel Astra rocznik 94-96, może pożerać 0,7 litra /1000km, dla wszystkich silników. Jak widać producent przewiduje duże spalanie.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 21, 2010 8:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>4. auto jeździ na LPG czy tylko na Pb

co ma rodzaj zasilania do ilosci spalania oleju?
o wiele lepszym parametrem byloby rodzaj pracy silnika : miasto/trasa, ale wiadomo tez ze miasto miastu i trasa trasie nie rowna ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gonzo
*
*


Dołączył: Dec 20, 2006
Posty: 17
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

voyger 2,5CRD używam olej 15w40 TOTAL 20000km bez dolewek przebieg 140000km na razie zadowolony używany tyko miasto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Yaro_
*
*


Dołączył: Dec 28, 2008
Posty: 40
Skąd: Gdynia; Voyager 3.3; 04.96

PostWysłany: Pią Sty 22, 2010 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcyś
Jak to co ma rodzaj zasilania do ilości spalania.
Chociażby to, że na gaz ma o wiele wyższą temp. spalania.
Wszystko ma znaczenie:
Trasa/Miasto
Obciążenie/Bez obciążenia (przyczepa)
Lato/Zima
Rodzaj oleju
Prędkość

Pzdr
Yaro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Jak to co ma rodzaj zasilania do ilo¶ci spalania.
>Chocia¿by to, ¿e na gaz ma o wiele wy¿sz± temp. spalania.

no i????
im wyzsza temperatura tym lepiej uszczelniony silnik (ze wzgledu na rozszerzalnosc termiczna) wiec????
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oj marcys... im wyzsza temperatura tym szybciej szlag trafia uszczelki. jak kupowalem pontona(przebieg 100tys km) to byl suchy ,a teraz(po 40 tys na lpg) poca sie mocno dekle zaworow. wiem,teraz bedzie wyklad o molekularnej strukturze uszczelek... Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
oj marcys... im wyzsza temperatura tym szybciej szlag trafia uszczelki. jak kupowalem pontona(przebieg 100tys km) to byl suchy ,a teraz(po 40 tys na lpg) poca sie mocno dekle zaworow. wiem,teraz bedzie wyklad o molekularnej strukturze uszczelek... Laughing


Laughing esdarek, a Ty skąd wiesz, że będzie wykład... Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lata praktyki,przeczucie,intuicja??? Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik 3,8 97 przebieg około 200 000,lpg
auto 130 tys.
cykl mieszany ,trasa/miasto
zuzycie oleju około 2,5 l na 10 000 km
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bedzie wyklad!!! Laughing

ale mialo byc o zuzyciu oleju a nie o starosci gumy Smile
a czy ty esdarku myslisz ze jakbys nie mial LPG to by ci sie dekle nie zaczely pocic po takim przebiegu?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Sty 23, 2010 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim przypadku, to:
- 90% miasto
- 10% trasa
- 95% LPG
- 5% benzin
- 75% bez ogona
- 25% z ogonem (1200kg)
przebieg licznikowy ok. 270.000
są wycieki z silnika
leję pod górną kreskę, przy wymianie jest w okolicy dolnej kreski więc nie ma potrzeby dolewania.
silnik 3.8
ponczek TS
Smile
_________________
http://www.klub-caravaningowy-kompas.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group