www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager 92 3.3 + gaz Automat - nie przyspiesza
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager 92 3.3 + gaz Automat - nie przyspiesza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 22:59    Temat postu: Chrysler Voyager 92 3.3 + gaz Automat - nie przyspiesza Odpowiedz z cytatem

Witam, piszę z Olsztyna. Tydzień temu kupiłem Chryslera Grand Voyagera z 1992 roku (wersja z USA) silnik przejechał około 210 tys. pojemnośc 3.3 w automacie.
Proszę o pomoc w diagnozie awarii, mianowicie samochód jak jest zimny nie ma przyspieszenia a gdy pedał gazu wciśnie sie mocniej to samochod zaczyna przerywac bez roznicy czy jade na gazie czy na bezynie. Gdy silnik się rozgrzeje jest trochę lepiej ale o wyprzedzaniu nie ma mowy. Druga usterka jest taka że ostatnio słychac obcieranie w silniku, mocy praktycznie nie ma a biegi w skrzyni nie chcą działac, dopiero po lekkim przygazowaniu bieg wskakuje albo po wyłączeniu i ponownemu włączeniu wszystko działa jak należy przez około 40 sekund. Naprawdę nie wiem co sie dzieje zaczynam żałowac ze kupiłem ten samochód. Prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 23:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W momencie zakupu wszystko z samochodem było OK?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak kupowałem to byłem poinformowany o usterce ale nie sądziłem że wyjdzie to w taki sposób. zastanawiam się czy jakoś nie odstąpi od umowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pią Gru 04, 2009 10:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

?a ile dales za niego??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Gru 04, 2009 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myślę że nie pytać należy naszego zestresowanego kolegę za ile itd... tylko trzeba mu coś poradzić aby się nie zraził do autek z "usa" - ja bym zrobił tak:jak już kupiłeś - to myślę że w Olsztynie lub w okolicy jest ktoś z "kompem" więc podjedź do niego i niech go"prześwietli"i będziesz już coś więcej wiedział,a tak swoją drogą to co Ci powiedział poprzedni właściciel?? że co jest uszkodzone Idea Question Exclamation Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
orzech
*
*


Dołączył: Nov 16, 2007
Posty: 337
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Gru 04, 2009 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...a i jeszcze jedno zobacz na forum w dziale"pomoc do klubowiczów"lub "fora regionalne" tam ktoś z twojego rejonu podpowie Ci gdzie podjechać na tego"kompa" do sprawdzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Pią Gru 04, 2009 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm witaj . Może spróbuj zacisnąć czymś gumowy wąż od gazu , na tyle mocno aby nie miał przepływu ,na chwilę i wtedy na benzynie dodaj gazu .. jeśli silnik zacznie chodzić lepiej to prawdopodobnie nie odcina gazu na benzynie a na benzynie gazu .. tzn chodzi na jednym i drugim na raz . konieczna będzie wizyta u gazownika .. Usterka skrzyni może wynikac ze złego spalania i braku mocy . silnik który nie przyspiesza bardzo żle zmienia przełożenia ... sa one sterowane komputerem ..
Jak juz opanujesz sytuacje to zmien olej w skrzyni na MOPAR ATF +4 ..
Pozdrawiam
malibu71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 13:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za radę, sprawdzę to, wydaję mi się że może by coś jeszcze z tą przepustnicą bo ta metalowa zaślepka wewnątrz lata i wszystko w środku jest zasmolone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mlo76
*
*


Dołączył: Jul 21, 2009
Posty: 81
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Sob Gru 05, 2009 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rudolfik,polecam warsztat MAX JONCZAK w klebarku malym.kolesie juz wiele woytkow przerobili wiec maja pojecie.mi zrobili elektryke.sa ok
_________________
Chrysler Voyager 2002r 3.3 LPG<br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 9:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiem wam że dłużej siedząc przy tym samochodzie odnoszę wrażenie że to brak mocy tylko wydaje mi się że samochód przerywa jakby nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa. Co robi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy jest jakaś możliwośc żeby zapchała sie rura wydechowa co przyczynia się do utraty mocy i tego że silnik nie może wejśc na obroty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest mozliwe! ja sie kiedys z takim czyms spotkalem Smile
zapal silnik i sproboj reka zatkac wydech - powinienes miec z tym trudnosci..jesli nie bedzie cisnienia to albo dziurawy wydech , albo dzies powaznie zatkany ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogę swobodnie zatkać rurę wydechową i spaliny próbują ucieka inną dziurą w tłumiku ale wydaje mi się że ciśnienie i tak jest słabe. Bardziej martwi mnie to że mogę miec coś z wtryskiwaczami ponieważ jakiś czas temu samochód słabo jeździł na benzynie a na gazie nie było problemów. Proszę jeszcze o podpowiedź czy te wtryskiwacze można jakoś samodzielnie zregenerowac czy trzeba je mymienic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wtryskiwaczy sam nie zregenerujesz - wogole chyba regeneracja nie jest jakias wielce oplacalna czynnoscia - lepiej kupic nowe (pewnie z 30-50$szt) lub dobre uzywki..

ale ja bardziej bym stawial na padnieta pompe lub regulator cisnienia paliwa - obie te rzeczy sprawdzisz podpinajac manometr do listwy wtryskowej
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gdzie w tym moim voyagerze 92r znajdę podłączenie pod komputer?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wtryskiwacze wystarczy czasami zalac odpowiednim plynem jak sie zapiekly.Mozna wyciagnac cala listwe wtryskow,zalac plynem,podlaczyc pod aku poprzez przerywacz np.swiatel i niech sobie cyka dzien czy dwa.Jak pisze ktos powyzej mogl zatkac sie wydech,a wlasciwie katalizator mogl sie rozleciec.
A co do skrzyni to najpierw sprawny silnik a potem diagnoza skrzyni.Komputer skrzyni bierze info np. z czujnika polozenia przeputnicy(TCC)lub czujnika predkosci(VSS).
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Wto Gru 08, 2009 14:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że silnik jest ok bo ładnie pracuje i pali, skrzynia bez dodawania gazu i przy wolnych obrotach też elegancko chodzi. Jest problem że jak dodaje gazu to silnik zaczyna się dusić i prychać, w ogóle nie wchodzi na obroty no i wtedy skrzynia głupieje. Może to coś przy wyjściu spalin z silnika, może rzeczywiście ten katalizator.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Sro Gru 09, 2009 10:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyjacielu jedż do gazownika bo to prawdopodobnie problem z odcieciem ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Czw Gru 10, 2009 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oddałem chryslera do mechanika wyszło że filtr paliwa był w strasznym stanie, wymienił filtr, poprawił coś z elektryką i wziął 250 zł a problem się nie zmienił. Samochód po dodaniu gazu prycha i szarpie. Teraz samochód stoi u gazownika i mam nadzieje że to problem ze sterownikiem. Co Wy o tym myślicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 17, 2009 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rudolfik210 napisał:
i wziął 250 zł a problem się nie zmienił.


ehm..czyli zaplaciles 250zl za wymiane filtra? troche drogo.... ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moim buciku mialem taki przypadek na benzynie i okazalo sie ze katalizator sie wypalil a resztki jego stanely na sztorc i nie mial odplywu spalin stracil moc a ajk sie dodawalo gazu to sie dusil
to mozna latwo sprawdzic poluzuj rure wydechowa z kolektora wylotowego albo wiedz na cos i zobacz czy sie nie grzeje do czerwonosci katalizator jak tak wytnij dziada w spawaj rure i bedzie ok ja przez jakis czas jezdzilem na wspawanej rurze. Poźniej kupilem kata zatepczego do danej pojemnosci i srednicy rury
I obstawiam ze jest to katalizator
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
malibu71
*
*


Dołączył: Jan 30, 2008
Posty: 33
Skąd: malibu71@op.pl

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 9:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wSZYSTKIE RADY SĄ CENNE I WYMAGAJĄ SPRAWDZENIA . oBSTAWIAM JEDNAK NA ZASILANIE LPG. rACZEJ TWÓJ SPRZĘT CHC JECHA NA BENZYNOLEUM I LPG NA RAZ Wink
POZDRAWIAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rudolfik210
*
*


Dołączył: Dec 03, 2009
Posty: 12

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gazownik stwierdził że to jest strzelanie gazu na paliwie i na benzynie, podejrzewa cewkę albo że komputer źle podaje iskrę. Drugi mówi coś o problemach z kolektorem ssącym albo coś przy wydechu. Co o tym myślicie? sam nie wiem co robic bo nie będę kupował części i może się uda albo i nie. Ten mój samochód da sie połączy pod komputer?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpierw trzeba doprowadzić silnik aby pracował na benzynie.
zdarza się ,że instalacja lpg doprowadzi do rozkalibrowania sterownika benzynowego i silnik żle pracuje na benzynie jak i na gazie.

Na pewno masz sporo do sprawdzenia.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ&#65533;Ăłdzki

PostWysłany: Nie Gru 27, 2009 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daje się podłączyć pod komputer,ale specjalistyczny.
Proponuję sprawdzić czujnik położenia wału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomek3747
*
*


Dołączył: Apr 22, 2007
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sty 17, 2010 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hej proponuje zakrecic gaz w butli i zaczac go regulowac na benzynie, sprawdz takze silnik krokowy.
_________________
Chrysler LHS 3,5L 1997 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group