www.asu.pl :: Zobacz temat - DZIWNY PROBLEM Z KLIMATYZACJĄ
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DZIWNY PROBLEM Z KLIMATYZACJĄ

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 10:33    Temat postu: DZIWNY PROBLEM Z KLIMATYZACJĄ Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję ,że nie powielam tematu ale nie znalazłem problemu z podobnym objawem. Mianowicie po uruchomieniu samochodu na konsoli od nawiewu migają dwa prawe przyciski od klimatyzacji i sąsiedni od wewnętrznego nawiewu. Jest to jakiś problem z klimą , nie da się włączyć przyciski jakby nie działały, ale co ciekawe mniej więcej po 20 -30 minutach jazdy kontrolki gasną i wszystko działa poprawnie. Może ktoś z kolegów przeszedł coś takiego.

voyager 3.3 1998 rok
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl


Ostatnio zmieniony przez sylwo dnia Pon Sty 11, 2010 19:32, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pon Sty 11, 2010 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o moj kolega z wojagierem ma identyczny problem poradzcie cosik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 12, 2010 14:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze nie piszesz czy masz czynnik w u kładzie klimatyzacji i czy w ogóle załącza się sprężarka.

Jeśli masz wszystko ok to należy na guzikach panelu zrobić kalibrację

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4809&highlight=

Czasami przy zabawie można sobie rozregulować ,że zaczną kontrolki mrugać i jest ciężko powrócić do poprawnych ustawień.
Mam na myśli sprawny układ nie mrugający ale po kilku godzinach udało mi się to doprowadzić do porządku.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwo
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 63
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Sro Sty 13, 2010 15:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kombinacja klawiszami załatwiła sprawę - wszystko działa bez problemu.

dzięki "sato " za to Smile
_________________
SYLWEK
VOYAGER 3.3
WARSZAWA
www.autogaz.biz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
seba209
*
*


Dołączył: Jan 24, 2010
Posty: 14
Skąd: radom

PostWysłany: Sro Sty 27, 2010 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam w sprawie migających kontrolek.
Walcząc z ABS-em i ja dołączyłem niechcący do grona "migaczy" kontrolek na panelu wentylacji.
Albo mrugały mi wszystkie albo dwie (obieg wewnętrzny i klima).
Oto gotowy przepis dla potrzebujących,
Zauważyłem że możliwe jest wywołanie dwóch testów niezależnych od siebie (moje nazewnictwo):

1.PIONOWY-przyciskamy dwa klawisze - spryskiwanie szyby i ciągła praca wycieraczki czyli dwa zewnętrzne w pionie.
Testują się przesłony kierujące powietrze góra - dół.
W trakcie testu migają na przemian diody klawiszy wycieraczek pracy ciągłej i przerywanej.
Po teście miga kontrolka klawisza pracy ciągłej wycieraczki. Należy ją przycisnąć i po teście.

2.POZIOMY-przyciskamy dwa klawisze - spryskiwanie szyby i klimatyzacja czyli dwa zewnętrzne w poziomie.
Testuje się przesłona obiegu wewnętrznago i klima. W trakcie testu migają na przemian diody klawiszy obiegu wewnętrznego i klimy.
Po teście wszystkie kontrolki gasną i wszystko wraca do normy.

UWAGA-WAŻNE!!!

Aby zadziałał test nr.1 i przebiegł prawidłowo wystarczy włączyć zapłon lub uruchmić silnik, wentylator na maxa,
suwaki na maxa na zimne i pokrętło kierunku między kratkami środkowymi a kratkami z nogami.

Aby zadziałał test nr.2 i przebiegł prawidłowo trzeba uruchmić silnik, wentylator na maxa,
suwaki na maxa na zimne i pokrętło kierunku między kratkami środkowymi a kratkami z nogami.

W innych położeniach suwaków i pokręteł po skończonych testach zaczynały migać dwie kontrolki na przyciskach klimy i obiegu wewnętrnego.
Aby ten stan usunąć wystarczy przeprowadzić test POZIOMY z poprawnie ustawionymi suwakami i pokrętłami. Pozdrawiam i
Powodzenia.
_________________
Chrysler Grand Caravan 3,0L 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group