www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager III 99r. Kilka problemów. Proszę o rady!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager III 99r. Kilka problemów. Proszę o rady!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie Lis 01, 2009 23:35    Temat postu: Voyager III 99r. Kilka problemów. Proszę o rady! Odpowiedz z cytatem

Witam. Od dłuższego czasu jestem posiadaczem Chryslera Voyagera LE 2,4 Automat rocznik 99.

Wszystko pięknie ładnie ale dzieją się ostatnio dziwne rzeczy. Prosił bym wyjadaczy o pomoc i dobrą radę. Do tej pory nie zwracałem na to uwagi ale ostatnio coś mnie zaniepokoiło.

Po 1. Autko samo zwiększa obroty gdy stoi się nawet na P. Mechanik twierdzi że to wina sprężarki klimatyzacji. Klima nie chłodzi mimo napełnienia.
Po 2. Przy odpaleniu autko wchodzi na 2k obrotów i trzyma przez jakieś 2 sek i powoli obrotki zchodzą to samo jest jak mu się przygazuje. Też wolno zchodzi z obrotów.
Po 3. Ustawienie nawiewu nogi i przód powietrze leci też z górnego nawiewu na szybę i czy to tak powinno być.
Po 4. Pod siedzeniem pasażera mam kabelek 3 żyłowy z wtyczką nigdzie nie podpięty do czego on jest!
Po 5. Od dawna mam podsufitowy komputer czy ktoś ma może schemat gdzie to podpiąć i jakim kablem? Brakuje mi tam całej wiązki. Tak wiem że w autku było coś grzebane Smile
Po 6. Na biegu wstecznym potrafi czasem szarpnąć. Czy to wina skrzyni biegów? Dzieje się to sporadycznie.
Po 7. Czasem nie załącza się tempomat albo robi to "skokowo" pedał dziwnie ucieka nie tak jak powinien robi to kawałek i nie załącza albo skoczy 2x i załączy. Taśma wymieniona pod kierownicą.

Proszę wybaczyć taki nadmiar pytań ale potrzebuję tych kilku informacji.

Pozdrawiam Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Lis 02, 2009 8:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ad 1 a kiedy olej wymieniany, zwiekszanie obrotow moze tez byc zwiazane z pozycjonerem lub np w moim przypadku bylo to zwiazane z nadgietym ucwylem od linki gazu , obok filtru powietrza gdzie linka ma zaczep

ad2 nie wiem czy 2k oborotw jest wpozadku nie mialem nigdy 2.4 mialem 2.0 i wiem ze zima po dpaleniu wchodilo mi na jakies 1,6 oborotow i trzymalo kilka sekund potem schodzilo powoli, ale gdy odpalame auto na cieplym silniku to nie wystepowalo (autoatyczne ssanie samo sobie dostosowuje oboroty i dawke paliwa)

ad 3 a masa dobrze wszystko poustawiane na tych roleczkach przy nawiewach bo to zalezy od niech gdzie poleci powietrze, jesli masz chyba w gornej pozycji to wszystko ok


ad4 to moze byc od elektyki siedzenia

ad6 kiedey olej wymieniany
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lis 02, 2009 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na dzień dobry powinieneś przeprowadzić konserwację elektryki bo w tych autkach najczęściej dochodzi do nieprawidłowej pracy silnika jak i skrzyni z powodu złej jakości zabezpieczenia układów elektronicznych jak i elektrycznych.


Konserwację możesz sam przeprowadzić ,kup spraj do elektroniki i wazelinę bez kwasową.
Porozpinaj wtyczki z czujników i połączeń wiązek oraz ze sterowników i najpierw wypsikaj je konserwantem aby wytrawiło wszystkie naloty na pinach a później wysmaruj obficie wazeliną aby nie przedostawała się wilgoć i to najgorsza bo zimowa ze solą.

Oczywiście nie zapomnij przejrzeć wiązek elektrycznych czy nie posiadają jakiś przetarć lub nie obcierają o ruchome elementy lub nie wiszą w powietrzu ,że pod wpływem jazdy się ruszają bo to powoduje wypracowanie najsłabszych kabli i późniejsze oberwanie kabli.

Powinieneś rozkręcić płytę licznika i sprawdzić czy nie posiada zimnych lutów ewentualnie prze lutować i zakonserwować to samo dotyczy komputera komfortu.

Po tych zabiegach 90% elektroniki funkcjonuje bez problemowo.
Oczywiście warunkiem tego jest ,że oddajesz samochód do fachowców ze sercem chyba ,że sam wszystko robisz ale to już inna bajka.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lis 02, 2009 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ad.7.
Sprawdź przewody podciśnieniowe.
W moim przypadku tempomat działał bardzo słabo, tzn kiedy widział górkę, mimo, że ja jej nie widziałem Wink to zaczynał zwalniać z powodu braku mocy.
Temu wszystkiemu winny był rozłączony przewód podciśnieniowy ulokowany pod podstawa akumulatora.
Musiałem wyjąć akumulator, zdemontować jego podstawę / montowana chyba na 3 śruby/ wetknąć wężyk w jego /akumulatora/ podstawę i tempomat ożył.
Nic tam nigdy nie ruszałem i nie wiem dlaczego ten wężyk wypadł, ale już jest ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Lis 02, 2009 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedzi. Olej wymieniany raptem 2 dni temu. Roleczek przy nawiewach nie mam. Nie wiem czemu? Ogólnie czekam na odpowiedzi na resztę pytań. Pozdrwiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Lis 10, 2009 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie Proszę jeszcze o pomoc! nie zakładam nowego tematu bo chciał bym zebrać informacje w jednym miejscu. Autko zaczęło mi kopcić przy odpalaniu tylko! Po 2 falujące obroty i przygasające lampeczki przy większym obciążeniu. Jakie wy macie opinie bo opinie mechanika znam ale wole zweryfikować bo tym skur.. nie wierze.
No i martwi mnie jeszcze to iż jak dodam gazu to trzyma go przez 2-3 sek na tych obrotach... co to może być?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 6:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BeniO dodaj do podpisu skąd jesteś ,jak z okolic Warszawy to można załatwić tanio skanowanie błędów,a po drugie czy sprawdzałeś u siebie w aucie kody błędów wyświetlane na liczniku ?
kabelek pod fotelem pasażera to chyba od zmieniarki, przynajmniej w moim autku tak jest
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Waldku a jak sprawdzić na wyświetlaczu kody błędów? Zaraz poszukam na forum i sprawdze wszystko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ad.1.Mialem podobnie,czujnik temperatury plynu chlodzacego dajacy sygnal do kompa swirowal i podawal sygnal jak przy -36st.F(ok.-38C),a co za tym idzie komputer dawal wieksze dawki na wtryski,wiec wzrastaly obroty podczas jazdy czy na postoju,wymiana czujnika pomogla.
Czasami wystarczy zasniedziala wtyczka tego czujnika.
Niestety przy chryslerach i spolce klania sie elektronika i jej konserwacja.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak samo miałem jak kolega wyżej opisał ale w passacie

tu masz receptę Very Happy na sprawdzenie kodów

Roczniki 98-00 (z wyswietlaczem LCD na konsoli zegarow)
Odczyt
1. Kluczyk w stacyjce w pozycji włączone. (pierwsze włączenie,wyświetlają się tylko kilometry i
położenie dzwigni biegów P RND3L)
2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET)
3. Trzymamy przyciski przez 3-5 sekund
4. Puszczamy przyciski.
5.Przyciskamy i puszczamy przycisk TRIP .(licznik kilometrów zacznie migać wyświetlając
dwucyfrowe kody
kody wyświetlane są jako cyfry,nie liczymy mignięć)
Jeśli będą błędy na wyświetlaczu zostaną wyświetlone kody błędów
Jeśli nie będzie błędów zostanie wyświetlony kod 55
Przekręcenie kluczyka w pozycje OFF kasuje procedurę wyświetlan
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeniO
*
*


Dołączył: Nov 01, 2009
Posty: 18
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 11, 2009 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaraz zejdę i zrobię testy sprawdzę co będzie i zdam relację. Kody błędów BMW znam a tu będę prosił o Waszą pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group