www.asu.pl :: Zobacz temat - Poszukuje dobrego mechanika od pontiaków w Łodzi.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poszukuje dobrego mechanika od pontiaków w Łodzi.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:14    Temat postu: Poszukuje dobrego mechanika od pontiaków w Łodzi. Odpowiedz z cytatem

Witam poszukuje dobrego mechanika w Łodzi do pontiaka-który nie wymieni połowy auta żeby znalezć usterke.Jak macie jakieś namiary to proszę o kontakt lub adres.Dziękuje i Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

potrzebujesz mechanika czy elektryka?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:34    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

Sprawa dotyczy modułu ciągle i ogólnie zapłonu czyli wydaje mi się że elektryka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze elektronika?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:36    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

Obojętnie byle był kompetentny bo mi już braklo sił i pomysłow do naprawy.Ale potwierdzam może elektronik byłby wskazany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze zreferujesz problem i sam sobie naprawisz za pomoca rad bardziej doswiadczonych kolegow? chyba,ze sie wstydzisz przyznac co dolega twojemu pontiemu...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 18:58    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

Już wczesniej pisałem że mam problem z modułem.Wstawiłem do mojego PTS 3.8 93r moduł od bonewila ale chodi nierówno obroty 1500 i przy jezdzie strzela prycha i takie tam raz ciągnie raz nie więc kupiłem od gościa z konina(joop66) moduł z cewkami kompletny do PTS 3.8 ten sam rocznik 93 włożyłem i nic kręci ale nie zapala wyjąłem i włozyłem od bonewila i pali od pierwszego ,gościu przysłał drugi i ta sama chistoria na jego drugim nic tylko kręci a wkładam od bonewila i odrazu zapala-chyba że przysłał 2 razy spalone moduły ale na tym od bonewila obiawy nie ustepuja i pali jak czołg i chodi jak traktorek do trawników.Świece i przewody założone nowiutkie.Brak mi już pomyśłów czego może to być przyczyną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...skutkiem
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wtyczkę do modułu masz 13, czy 14 pin ?
Ja mam ponczka 3,8 rocznik 93 i moduł mam 13 pin, ale zakładałem na chwilę moduł 14 pin i objawy miałem identyczne jak Ty. Nie dało się jeździć !!
Może jest jakaś różnica między teoretycznie takimi samymi modułami z taką samą liczbą pinów we wtyczce a pochodzącymi z innych modeli/wersji GM ?
Ma ktoś taką wiedzę ??

P.S.
Ile płaciłeś za moduł u JOOP6A ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 21:04    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

u JOPPA66 z konina płaciłem 210 z cewkami 150 sam moduł a stary czyli 1 moduł niemiał jednego pinu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Paź 29, 2009 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

według rockauto moduł ma miec 14 pinów


Cewki są OK?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 1:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten problem byl juz poruszany wczesniej .Ale zaglebilem sie troche wiecej w dane o zaplonie.I okazuje sie ze TransSport tylko w 93 roczniku mial montowany w niektorych autach inny modul.I ten uniwersalny z r.92-95 nie do wszystkich pasuje. Podaje link,sa tam na str.7 opisy i numery modolu do TS 93r. a na str.11 sa schematy dla podlaczen modulu C3I FastStart typ A i typ B . Jest tam roznica w podlaczeniu masy GND miedzy modulem A i B . Ale czy te moduly mozna uzywac zamiennie po zmianie podlaczen,tego nie wiem. http://www.actron.com/media/usermanuals/KAL2993_2-2255%20PW_DIS%20Module-KV%20Tester_MNL_Eng.pdf Jesli chodzi o zakup,to musisz wybrac doswiadczona firme,ktora ustali na podstawie numeru VIN jaki ma byc ten modul.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 19:56    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

Nareszcie SUKCES PONTIACZEK BYŁ U MECHANIKA I JUŻ ŚMIGA JAK ZA DAWNYCH CZASÓW A NAWET LEPIEJ ---POLECAM WARSZTAT W ŁODZI NA ULICY BRUKOWEJ 16-DOBRZE I NIEDROGO.DRODZY KOLEDZY DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE PORADY ,ZBIERAJĄC JE DO KUPY I WIZYTA W WARSZTACIE ZAKOŃCZYŁA SIE SUKCESEM===WIELKIE DZIĘKUJE===.Tomek Łódz PTS 3.8 93r zagazowany ale śmiga na benzynce. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tej radości zapomniałeś napisać co było przyczyną Twoich problemów Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 20:36    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

złamana świeca środkowa z tyłu ,pozamieniane kable i coć z modułem resztę sie dowiem w tygodniu bo żona odbierała auto z warsztatu.Ale śmiga idealnie. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
gucio
*
*


Dołączył: Aug 13, 2007
Posty: 415
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm.... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Pią Paź 30, 2009 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też jestem hmm??? ale ważne że jezdi. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 0:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kto ostatni grzebał przy świecach i kablach Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
szajbler
*
*


Dołączył: May 13, 2009
Posty: 48
Skąd: £ódz

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 11:11    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

Ano Ojciec szwagra( Twisted Evil ) a potem ja wyjmowałem ale już pozamieniane -robiłem po kolei 1na1 ale już były pomieszane.Jednak warto odwiedzać warsztaty .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 16:18    Temat postu: Re: mechanik Odpowiedz z cytatem

szajbler napisał:
Ano Ojciec szwagra( Twisted Evil ) a potem ja wyjmowałem ale już pozamieniane -robiłem po kolei 1na1 ale już były pomieszane.Jednak warto odwiedzać warsztaty .
Niekoniecznie. W poprzednim topicu podalem Ci dokladnie jaka jest kolejnosc i numery cylindrow. Nigdy sie nie robi 1 na 1 ,tylko sprawdza jak powinno byc.Okazuje sie ze nawet rodzinie wierzyc nie mozna.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group