www.asu.pl :: Zobacz temat - dodge caravan 3.0 nie chce odpalic co zrobic??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dodge caravan 3.0 nie chce odpalic co zrobic??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Paź 02, 2009 17:18    Temat postu: dodge caravan 3.0 nie chce odpalic co zrobic?? Odpowiedz z cytatem

witam mam taki problem moj caravan nie chce odpalic do tej pory palil tak sobie tzn gdy byl zimny to trzeba bylo kilka razy zakrecic aby odpalil jakies 4 rtazy po 4 sekundy i startowal po momencie przelaczal sie na gaz o bylo ok ale wczoraj wyjalem aku i podladowalem ale byl kiepski podpiolem sie pod inne auto i d..a nie cyknal potem zalozylem nowy aku i tez dupa nie pali krecilem krecilem i nic nawet nie slychac aby mial zamiar sie odezwac w miedzy czasie wlaczyl sie immo ktory byl jakby nieobecny od pol roku b yl ale sie nie uzbrajal i nie trzeba bylo dotykac transponderem pod kierownica 2 dni temu sie uaktywnil tzn musialem pod kierownica dotknac i bylo ok potem wlasnie wyjalem aku i znow go nie ma no i auto nie pali po kodach migowych obd wyszlo 61 czyli cos jakby brak komunikacja ccd ale dokladnie nie wiem moze ktos z kolegow naprowadzi mnie choc qrde jak co i z czym ugrysc gdzie zagladacd i co ten 61 dokladnie znaczy

Ostatnio zmieniony przez sipadodge dnia Nie Paź 04, 2009 13:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 0:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kod 61 znaczy dokladnie : czujnik cisnienia MAP - Sensor odczytuje cisnienie w kolektorze ssacym ponizej prawidlowej wartosci. Dane te potrzebne sa do wlasciwej regulacji zaplonu przez "komputer" .Prawdopodobnie nie odpala z tej przyczyny. Czesta usterka to odlaczony gumowy przewod podcisnieniowy. Rzadziej - wadliwy czujnik. ""Wyglada tak http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=40675 """" zlokalizowany jest najczesciej na czolowej scianie komory silnika,ale nie pamietam w 3.0 gdzie dokladnie.Polaczony jest cienkim gumowym wezykiem z kolektorem ssacym.""" Naprawe trzeba zaczac od sprawdzenia wszystkich przewodow podcisnieniowych oraz wtyczki czujnika. Moze gdzies kolektor ssacy jest "otwarty" i zaciaga lewe powietrze i dlatego gubi podcisnienie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak czujnik jest przy kolektorze ssacym faktycznie byl tak jakos nie ciekawie wlozony ale byl , kiedys mialem z nim problemy tzn wypadal ale zawsze palil a czy mozliwe jest aby sie zalal krecilem go dlugo bardzo dlugo nie wiem co robic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 03, 2009 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie trzeba sprawdzic czy dochodzi paliwo -moze pompa nie podaje. Trzeba tez sprawdzic czy jest iskra . Moze byc ze ten immobiliser jest uszkodzony. Musisz zaczac sprawdzac po kolei od poczatku, a nie krecic i czekac az zapali.""""A tak dla humoru : swietny dales tytul swego postu -....nie chce odpalic pomocy... . Odpowiedz powinna brzmiec : -podaj gdzie jestes,zawiadomie najblizsza stacje obslugi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 8:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzasz czy dochodzi paliwo,na listwie wtryskowej jest zaworek(taki jak w kole samochodowym)jak nacisniesz i trysnie to paliwo dochodzi,ale to nie znaczy,ze wtryski dzialaja,pod wtyczke wtrysku podlaczasz zaroweczke 5W/12V,jak bedzie migac na kazdym to jest ok,jak nie miga to czujnik polozenia walu padl.,sprawdzasz czy jest iskra,jesli nie ma to padl modul zaplonowy,narazie tyle opisz co ci sie udalo zdiagnozowac.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 13:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedi-v a mozesz dokladnie powiedziec jak dostac sie do tego zaworka od paliwa dodam ze dzisiaj sprawdzalem bledy i wyszlo 12.... 55 czyli ok mam silnik 3.0 tj mitsubishi i gdzie ta zaroeke podlaczyc na wtyczkach pod kolektorem no i to cholerne immo mozna to jakos wywalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 16:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm dzisiaj odlaczylem waz paliwowy w miejscu gdzie jest polaczony z rurka ktora dochodzi do wtryskiwaczy zaczalem krecic i paliwo nie leci no moze kilka doslownie kropelek czy myslicie ze to moze byc problemem ????????????????? dodam ze nie mam zadnych bledow 12 ... 55
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli masz IMMO to ja stawiam wlasnie na zablokowanie silnika poprzez to dziadostwo!
W Visionie po zablokowaniu IMMO mimo tego ze pompe na krotko sie podepnie i pracuje! to i tak na listwie cisnienia nie ma ;/ i nie ma bata zeby odpalic ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no moze i racja z tym immo ale czy to shit mozna jakos wywalic a u mnie jak dzialalo to gdy sie nie nie aktywowalo to byla klapa tzn wszystko sie wylaczalo tak jak bym nie przekrecil kluczyka gasly wszystkie kontrolki jak przekrecilem kluczykiem to nie bylo reakcji tak jakby odlaczony byl aku nic nie dzialalo a teraz dziala wszyskto prucz pompy tzn nie leci paliwo poprzez waz ale pompe niby slychac... pozdrawiam i czekam na sugestie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Paź 04, 2009 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najwieksza pieta achillesowa chryslera jest elektryka(elektronika),sproboj specjalnymi sprajami przeczyscic wszystkie polaczania w instalacji silnika i podszybia.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

> z tym immo ale czy to shit mozna jakos wywalic

teoretycznie mozna wszytsko ale praktycznie moze byc wielki problem bo chryslery maja dosc rozbudowane immo i czasem nawet dobrzy spece nie daja rady ;/ poczytaj na elektrodzie o problemach z immo w chryslerach to mniej wiecej bedziesz wiedzial kto i jak sobie poradzil z problemami

>teraz dziala wszyskto prucz pompy tzn nie leci paliwo poprzez waz ale pompe niby slychac...

kiedys w polonezie spotkalem sie z czyms takim ze sparcial wezyk (taki kilkucentymetrowy kawalek) idacy od pompy do krocca juz na zewnatrz baku. moze tu sprawdz - ale to trzeba zdemontowac pompe z baku ;/
mozesz tez miec uszkodzony regulator cisnienia paliwa na listwie i wtedy paliwo bedzie sobie krazyc w ukladzie ale ze zbyt niskim cisnieniem.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 17:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tym momencie obstawiam pompe kiedys tak mialem w lezce no bo skoro nie leci benzyna ale nie mam dostepu dp kanalu zeby ja wywalic i sprawdzic zobacze tez weze ale mozliwe ze padla dlatego ze zawsze mialem malo behzyny ale auto ma gaz i moze mozna go odpalic na gazie ale nie wiem jak wiem ze jakos sie to robi ale ja nie mam dotykowego wlacznika tylko hebelkowy 3 pozycje i 2 sprawa wydaje mi sie zeby odpalil musi miec choc kropelke paliwa a u mnie jesy sahara
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kiedys kumpel mial podobnie w golfie - z tym ze u niego padl obwod sterowania wtryskiwaczem i wtrysk nie podawal paliwa(monowtrysk).
wtedy awaryjnie odpalilismy go na dezodorant wpsikany do filtra powietrza i potem bez problemu przelanczal sie na gaz i juz chodzil...golfikowi tak smakowal najtanszy deodorant z Ruchu ze byl tak odpalany jeszcze przez jakies pol roku az sie sprzedal amatorowi tjuningu Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
pod wtyczke wtrysku podlaczasz zaroweczke 5W/12V,jak bedzie migac na kazdym to jest ok,jak nie miga to czujnik polozenia walu padl.,sprawdzasz czy jest iskra,jesli nie ma to padl modul zaplonowy,narazie tyle opisz co ci sie udalo zdiagnozowac.

Z tym się nie zgodzę wtryski są sterowane prądowo i żadna żaróweczka nie zaświeci-zapewniam.Co do zaworka na listwie też jest róznie -kolega nie podał jaki rocznik autka.Najlepiej jest się podpiąć przed filtrem paliwa z trójnikiem i ciśnieniomierzem.Jeśli chodzi o ten silnik to podczas nabicia ciśnienia powinno być 3.5 bara i podczas pracy silnika 3 bar minimum.
Dodatkowo nie ma modułu zapłonowego tylko sterownik silnika.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
habs
*
*


Dołączył: Sep 21, 2005
Posty: 125
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sro Paź 07, 2009 23:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sipadodge nie wiem jakie masz sterowanie przełączaniem ( gaz- benzyna) ale jeśli to taka mała skrzyneczka z przełącznikiem hebelkowym to w środku jest potencjometr do zmiany zakresu włączania gazu ,od spodu skrzyneczki powinien być mały otworek . można go skręcić w skrajne położenie i wtedy jest możliwe odpalanie z gazu . też poleciała mi pompa paliwa i przez rok odpalałem z gazu dopóki nie rozebrałem pompy (podobno nierozbieralna) .
_________________
voyager 3.3 96r zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 0:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
JEDI_V napisał:
pod wtyczke wtrysku podlaczasz zaroweczke 5W/12V,jak bedzie migac na kazdym to jest ok,jak nie miga to czujnik polozenia walu padl.,sprawdzasz czy jest iskra,jesli nie ma to padl modul zaplonowy,narazie tyle opisz co ci sie udalo zdiagnozowac.

Z tym się nie zgodzę wtryski są sterowane prądowo i żadna żaróweczka nie zaświeci-zapewniam.Co do zaworka na listwie też jest róznie -kolega nie podał jaki rocznik autka.Najlepiej jest się podpiąć przed filtrem paliwa z trójnikiem i ciśnieniomierzem.Jeśli chodzi o ten silnik to podczas nabicia ciśnienia powinno być 3.5 bara i podczas pracy silnika 3 bar minimum.
Dodatkowo nie ma modułu zapłonowego tylko sterownik silnika.
"""" Z ta zaroweczka to kolega JEDI_V ma racje . Nawet servisowe testery wyposazone sa w zaroweczki,tylko mniejszej mocy ok 1W. Nowe testery juz maja Led.To jak jest sterowany wtryskiwacz nie ma w tym przypadku zadnego znaczenia.Po prostu podawane jest napiecie 12V o czasie trwania zaleznym od porcji wtrysku.""""a oto jak wyglada tester : http://www.amazon.com/gp/product/images/B0028QGU7G/ref=dp_image_text_z_0?ie=UTF8&n=228013&s=hi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pią Paź 09, 2009 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Link nie działa prawidłowo. Wink
Takie testery są i watpię iz jest tam sama led lub żaróweczka.
Nie sprawdzisz nimi całej poprawnej charakterystyki przebiegu sterowania wtryskiwaczem.Jeśli nawet dioda led miała by zaświecić to na moim analogowym by to wykryło więc nie będę się upierał przy swoim każdy ma swoje praktyki i teorie.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Paź 10, 2009 4:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyznaje racje - te "testery" sluza w zasadzie tylko do szybkiego stwierdzenia obecnosci pulsujacego napiecia na wtryskiwaczach.Nic wiecej.Do dokladnej analizy charakterystyki pracy sa zupelnie inne urzadzenia,zarowno malutkie-przenosne , jak i wieksze z ekranem komputera."""Napiecie ktore jest podawane na wtryskiwacz w czasie pracy to napiecie zmienne o ksztalcie impulsu prostokatnego i trudno je prawidlowo zmierzyc zwyklym woltomierzem.Mozna jedynie zmierzyc skladowa stala tego napiecia,ktora jest duzo mniejsza niz 12 V i pojawia sie z czestotliwoscia taka jak liczba aktualnych zaplonow.Dla V6 na wolnych obrotach jest to w okolicach 1,5 Hz. I z ta czestotliwoscia miga slabiutkim swiatlem zaroweczka wspomnianego wyzej "testera" informujac ze obwod pracuje . http://www.amazon.com/gp/product/images/B0002SR4OA/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=15684181&s=automotive"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" http://www.thefind.com/cars/info-noid-light#page=4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sro Paź 14, 2009 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorry koledzy ale nie mialem kompa kilka dni wiec nie mialem jak odpisac ,,, w tym momencie mam zamowiona pompe od kolegi z asu uzywka ale .. padlo na pompe dlatego ze jak zdjalem waz ktory podaje paliwko na wtryski to tam byla sahara jak pisalem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sob Paź 31, 2009 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam ponownie w tym, momencie moge zamknac temat to byla pompa jest zalozona nowa i autko smiga ................ uff
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group