www.asu.pl :: Zobacz temat - Brakuje mocy - Neon
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brakuje mocy - Neon

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Nie Cze 07, 2009 20:52    Temat postu: Brakuje mocy - Neon Odpowiedz z cytatem

Witam ! Autko Chrysler Neon II 2.0 16V - 2000r mam pytanko może ktoś coś doradzi Smile Mam taki objaw w swoim neoniku iż podczas jazdy jak się wdusi pedał gazu na maxa to auto chwilę się zastanawia 1s-2s i dopiero po tym przychodzi moc. Czy ktoś się już z tym spotkał ???? Poza tym między 2,5 - 3 tys/obr autko jakby się delikatnie dusiło. Myślałem że to paliwo, ale zmieniłem nawet na 95 V- power i później 99 V- Power Racing no i efekt jest znikomy. Sprawdziłem już pod komuterem elektronikę silnika i 0 błędów. Sondy 2szt. działają obie . Tak się zastanawiałem czy katalizator się nie zapycha ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 8:15    Temat postu: Re: Brakuje mocy - Neon Odpowiedz z cytatem

nomore4 napisał:
...między 2,5 - 3 tys/obr autko jakby się delikatnie dusiło...


Miałem taki objaw w Windstarze ale w zakresie 2 - 2,5 tys obr/min.
Po wymianie katalizatorów problem ustąpił.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 18:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No też skłaniam się ku kataliztorowi, ale podobno może być odpowiedzialny za to któryś z czujników i podobno komputer wcale nie musi pokazywać błędów tak twierdzi elektryk - ale to szukanie igły ..... chyba ?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Pon Cze 08, 2009 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznij od swiec i przewodow!!!
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 5:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli to automat to przyjrzalbym sie kickdownowi,czasami konieczna jest regulacja.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Wto Cze 09, 2009 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak dla ścisłości - skrzynia manual.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Sro Cze 10, 2009 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem dziś jeszcze raz na innym komputerze i fakt faktem tez nie widać błędów, ale są za to różnice ciśnienia w kolektorze dolotu - za co podobno odpowiada przepływomierz. Teraz pytanko czy w Neonie II jest przepływomierz czy tylko czujniki jakieś które zbierają dane ???? Jeśli tak to gdzie jest on zamontowany w Neonie II i jaki jest koszt przepływomierza lub czujnika, który odpowiada za ten pomiar ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gobowiec
*
*


Dołączył: May 24, 2005
Posty: 556

PostWysłany: Sro Cze 10, 2009 21:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co to znaczy: są za to różnice ciśnienia w kolektorze? Jest jeden przepływomierz który tylko mierzy ilość powietrza, nie ma wpływu na ciśnienie.
_________________
Gobowiec Smile Windstar 3.0 97r. zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Cze 11, 2009 5:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Posprawdzaj czy gdzies nie ciagnie lewego powietrza,bo wtedy przeplywomierz moze dawac zafalszowane dane do kompa co objawia sie spadkiem mocy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Pon Lip 27, 2009 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt z mechaników nie potrafi jednoznacznie określić co jest powodem spadku mocy są tylko domysły. A więc bedzie 31.07. wizyta w servisie i diagnostyka silnika z kasowaniem błędów i zobaczymy - "VOYAGER CLUB" ?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Pon Lip 27, 2009 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Katalizator sprawdzałes Question Jeśli utniesz rurę za katalzatorem i będzie odgłos jak by mial tłumiki to kat do wywalenia.Ceramika zatkana Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Wto Lip 28, 2009 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Katalizator jest ok i sondy też. Mam raczej podejrzenie co któregoś czujnika i myslę że będzie to czujnik połozenia przepustnicy, ale chcę aby potwierdził to servis i aby komputer nie miał zanotowanych błędów - jeśli są.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Lip 28, 2009 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W twoim przypadku wystarczy podłączyć skaner OBD II i zaobserwuje się pracę TPS-a.Tak na marginesie uszkodzenie powinno wyrzucić błąd przez PCM-a.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Sro Lip 29, 2009 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłem na diagnoistyce - sprzęt BOSCH - ale wszyscy mi odradzają BOSCH'a podobno to strata pieniędzy a nic konkretnego nie wykazuje. Sprawdzenie BOSCH'em to koszt 60 zł - 100zł a sevis 170zł brutto, także podjąłem taką decyzję - bo jak inni elektrycy widzą markę chrysler, dodge lub inne amerykańskie auto to nawet boją się podjąć diagnostyki - Dlatego Servis.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Pon Sie 03, 2009 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i wszystko jasne już po diagnostyce sevisowej. Sprawdzono komputerem diagnostycznym w warsztacie jak i w trasie i nie ma żadnych błędów, ale po opisaniu mechanikowi dokładnie co się dzieje otrzymałem odpowiedź że Chrysler Neon i Chrysler PT Cruiser mają wadliwy czujnik położenia wałka rozrządu, który się przegrzewa i przy dużej temperaturze w komorze silnika podaje nieprawdziwe dane do komutera. Poza tym sprawdzono świece i przewody stwierdzono że są ok ale zaleca się wymianę przewodów w Neonie co 46 tys.km - tylko pytanie po co jak stwierdzono że są dobre ???? Poza tym bardzo miła obsługa i podejście do sprawy. Zaproszono mnie na warsztat i mechanik wytłumaczył o co chodzi i co warto było by jeszcze zrobić no i wystawiono receptę z zaleceniami - jak u lekarza Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sie 04, 2009 8:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To teraz czekamy tylko na wymianę i efekty końcowego pozytywu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nomore4
*
*


Dołączył: Mar 03, 2005
Posty: 88
Skąd: Plewiska

PostWysłany: Pon Wrz 21, 2009 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po realizacji w praktyce według zaleceń servisu "Voyager Club" - Poznań wymieniono czujnik położenia wałka rozrzadu za kwotę 144zł brutto i auto zmieniło się nie do poznania. Przyspiesza płynnie w pełnym zakresie obrotów bez szarpania i po wduszeniu gazu reaguje natychmiast.

Servis trafił 100% [/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group