www.asu.pl :: Zobacz temat - No i się posypało....
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

No i się posypało....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
skuter
*
*


Dołączył: Jun 04, 2008
Posty: 14

PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 10:11    Temat postu: No i się posypało.... Odpowiedz z cytatem

Witam
Niedawno wymieniłem sprzęgło w Dodge Intrepid 2002, 2.7l. Po przejechaniu ok. 70 kilometrów jadąc na trasie coś szarpnęło i załączył się luz. Później było tylko gorzej. Miałem tylko pierwszy bieg, zamiast dwójki wrzucał luz, nie było wstecznego.Co to może być!!!!!!!!!!!!!

Mam jeszcze pytanie czy ta awaria mogła mieć związek ze złą wymianą sprzęgła, czy był to zbieg okoliczności.
Muszę przyznać że kilka tysięcy kilometrów zrobiłem jeżdząc z uszkodzonym sprzęgłem.[/img][/url]


Ostatnio zmieniony przez skuter dnia Wto Wrz 21, 2010 16:45, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli wogole przenosi ci naped na kola to sprzeglo raczej odpada...predzej bym stawial na uszkodzenie lsamej skrzyni lub zla regulacje/uszkodzenie mechanizmu wybierania biegow
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
skuter
*
*


Dołączył: Jun 04, 2008
Posty: 14

PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napęd na koła jest, tyle, że jest tylko pierwszy bieg i nic więcej,
może coś uszkodziło się w wyniku źle zamontowanego sprzęgła? Chyba, że to nie ma z tym nic wspólnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 16, 2009 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie ma nic wspolnego..jeslio wyciagales skrzynie sprawdz czy na mechaniznie wybierania biegow nie ma jakiejs regulacji - moze tu cos pomieszales? albo ci padla skrzynia...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
airwolf
*
*


Dołączył: Oct 22, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 9:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wybaczcie koledzy, ale co to takiego "mechamizm wyboru biegu"?

ja mam taki problem, że czasami gdy puszczam gaz przy np. 40km/h to czuje jakby się niewysprzęglił.. poza tym ostatnio przy wrzucaniu na 4 (OD) obroty rosną i czuć, jakby miał problem ze zmianą biegu.. tak jakby jechać na półsprzęgle przez jakiś czas.. jaka diagnoza?
_________________
VISION 3,5 '95 mit gasssss ..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 20, 2009 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale kolega Skuter ma chyba manualna skrzynie (skoro ma sprzeglo) i tu mechanizm biegolw to poprostu lewarek wraz z ciegnami/linkami...
w visionie masz automata ale i tu jest linka laczaca lewarek ze skrzynia - ale nawet nie wiem czy jest tam regulacja (pewnie tak)

>obroty rosn± i czuæ, jakby mia³ problem ze zmian± biegu.. tak jakby >jechaæ na pó³sprzêgle przez jaki¶ czas..

moze cos zle zrozumialem ale chyba tak ma byc..w automacie nie masz na sztywno polaczenia silnik/skrzynia (no chyba ze OD sie zalaczy) wiec tu praktycznie zawsze bedzie efekt jazdy na pol sprzegle (przy wolnych obrotach konwertera bardziej wyczuwalny, przy wyzszych mniej)..no chyba ze zel cie zrozumialem i o inny efekt ci chodzi.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lip 29, 2009 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
.w automacie nie masz na sztywno polaczenia silnik/skrzynia (no chyba ze OD sie zalaczy) wiec tu praktycznie zawsze bedzie efekt jazdy na pol sprzegle.


heh, tyle razy to bylo walkowane i dalej nie odrozniamy OD od lockup?Wink

DD = direct drive = bieg bezposredni 1:1, czyli w 4biegowych bieg 3ci...

OD = overdrive = czyli ostatni bieg (w skrzyniach 4 biegowych 4ty)

LockUp = mechaniczna blokada konwertera aby moment przenoszony z silnika był bez strat (poślizgów), i lockup zazwyczaj załącza się po przekroczeniu okolo 70km/h...
...i u kolegi wlasnie moze byc problem z zapinaniem lockup, albo konwerter pada albo elektrozawor od lockup...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group