www.asu.pl :: Zobacz temat - Panowie czy laik poradzi sobie...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Panowie czy laik poradzi sobie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Sie 07, 2008 17:37    Temat postu: Panowie czy laik poradzi sobie... Odpowiedz z cytatem

No wlasnie. Czy taki polowiczny laik, polowiczny bo cos tam wiem, ale to glownie teoria nie praktyka, poradzi sobie z wymiana piasty przedniego kola??

Padla mi, piaste juz mam, ale niestety wszystkie znane mi warsztaty maja termina najwczesniej w poniedzialek, a ja chcialem na weekend do pracy wyjechac.

Czy to trudna operacja, co moge zepsuc i w razie czego w jakie narzedzia powinienem sie zaopatrzyc?

Licze na pomoc, pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 07, 2008 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proste jak budowa cepa:) jak nie chcesz odkrywac prochu po raz drugi to zobacz jak sie to robi w serwisowce lub na autozone.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 10, 2008 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podstawa to solidne narzedzia,nie takie z tesco za 15zl Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Nie Sie 10, 2008 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
proste jak budowa cepa:) jak nie chcesz odkrywac prochu po raz drugi to zobacz jak sie to robi w serwisowce lub na autozone.


Że proste to się zgodzę aleczasami kak coś złapie to dzień mało.
W każdym razie uważam ze warto samenu robić wiele napraw zwłaszcza mechanicznych
_________________
Wojtek
Ford WINDSTAR 3,8 LX /95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torped
*
*


Dołączył: Jan 11, 2007
Posty: 324
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sie 10, 2008 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety nie dzialalo mi forum, wiec nie zrobilem Sad Jutro warsztat. Moj najwiekszy problem to wlasnie narzedzia, wiekszosc to TOPEX Wink
_________________
Chrysler Grand Voyager
3,3 V6 LE 96`
I`m a mad Taxi Driver Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
turecki
*
*


Dołączył: Sep 21, 2007
Posty: 53
Skąd: Raków Częstochowa

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozwolę sobie odświeżyć ten wątek.

Mam podobny problem. Piasta idzie do mnie z ASU i najprawdopodobniej w poniedziałek będę się zabierał z kolegą (zdecydowanie bardziej kumatym niż ja) za jej wymianę.

Piszecie o narzędziach. Czy przy wymianie będą potrzebne jakieś klucze o nietypowych rozmiarach (np. calowe)? Kolega ma narzędzia, ale jeżeli coś naprawia to głównie w "normalnych" samochodach. W Voyagerze już spotkał się z nietypowymi rozwiązaniami i prosił, żeby zapytać na forum to się wcześniej przygotuje.

pozdrawiam - Tomek
_________________
Honda FR-V 2.0 '05

Chrysler Voyager LE 2.4 '97 + LPG (pożegnany z żalem i płaczem w 2011 r)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 12, 2009 6:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze,ze masz wersje 2.4 a wiec napewno robiona w Austrii,wiec zadnych niespodzianek raczej nie powinno byc.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 12, 2009 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak jest w Vojku ale Visio ma piasty przykrecane srubami na klucz 32(typowe) ale klucz musi byc 12katny- to jedyny problem...z takich tanszych a zdatnych narzedzi do domowego warsztatowego orania to polecam Honitona, Yato(czerwone seria), Lopden-Line..niby chinszczyzna ale ja jeszcze zadnego nie zlamalem przez dobre kilka lat Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mirusiek
*
*


Dołączył: Dec 01, 2008
Posty: 41
Skąd: Gardur

PostWysłany: Pon Lip 13, 2009 6:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wystarczy że posiadasz klucze 32, 18, 19, 17, 15, 10, w postaci porządnych nasadek, oraz płasko - oczkowych do blokowania śrub a dasz radę. Amerykanie nie stocują jakiś dziwnych torksów itp. Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lip 13, 2009 10:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mirusiek napisał:
Amerykanie nie stocują jakiś dziwnych torksów itp.


hmm, to ja chyba mam nie amerykanskie auto...

co do kluczy, u mnie piasta jest na klucz 33 !#@? dobre co? takiego oczywiscie nie znalazlem, ale udało sie 34, troche lekki luz klucza, ale poszlo po nagrzaniu śruby...znowu zaciski klocków skrecone są na duzy imbus calowy, o rozmiarze ktorego dłuuuugo szukałem...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mirusiek
*
*


Dołączył: Dec 01, 2008
Posty: 41
Skąd: Gardur

PostWysłany: Pon Lip 13, 2009 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm, to ja chyba mam nie amerykanskie auto...

co do kluczy, u mnie piasta jest na klucz 33 !#@? dobre co? takiego oczywiscie nie znalazlem, ale udało sie 34, troche lekki luz klucza, ale poszlo po nagrzaniu śruby...znowu zaciski klocków skrecone są na duzy imbus calowy, o rozmiarze ktorego dłuuuugo szukałem...
Shocked Shocked

No co ty Exclamation U mnie klocki na kluczyk 10, a piasta na 32 na szczescie bo bym nie rozebral, wiekszego nie mam Very Happy
Moze ktos u Ciebie powymienial sruby na jakies zamienniki, mozna takie przeciez kupic w sklepach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lip 13, 2009 13:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mirusiek napisał:

Moze ktos u Ciebie powymienial sruby na jakies zamienniki, mozna takie przeciez kupic w sklepach.


heh, nie sadze, sruby sa bardzo nietypowe i widac ze sa stad do czego zostaly przewidziane...Wink najlepsze jak szukalem imbusa, to znalazlem taki rozmiar tylko w komplecie jakichs chinskich badziewi 10 zwyklych i 13 calowych za 6pln komplet Very Happy , normalnie w zyciu bym takich nie kupil, no ale finalnie udalo sie nimi odkrecic co trzeba...Very Happy
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group