www.asu.pl :: Zobacz temat - brak smarowania dźwigienek popychaczy 3.3 Chrysler/Dodge
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak smarowania dźwigienek popychaczy 3.3 Chrysler/Dodge

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Wto Lip 07, 2009 22:03    Temat postu: brak smarowania dźwigienek popychaczy 3.3 Chrysler/Dodge Odpowiedz z cytatem

no niestety chyba i mnie klątwa tych silników dopadła, musiałem zdjąć pokrywę klawiatury bo coś mi stukało, oczywiście lewą ( w voyagerach tą od kabiny ), okazało się że zawór przebił mi dźwigienkę, więc wymieniłem na prawie nowe ( są gładkie w miejscach styku z zaworem ). dodam że stare dźwigienki z tej nieszczęsnej głowicy były podobijane przez zawory, średnio 1-2mm dlatego wymieniłem wszystkie. no i tak, po złożeniu tego co rozebrałem w silniku przyszła pora na uruchomienie go. na początku super, silnik równo chodzi, nic nie stuka, fabryka, pochodził tak sobie z 2 minuty i stopniowo słyszałem coraz to głośniejsze popiskiwanie, z czasem pisk stał się jednostajny. wyłączyłem silnik i znowu rozebrałem go. a tu normalnie dźwigienki jak były suche przy zakładaniu takie zostały i to wszystkie na tej lewej głowicy, olej do nich nie dotarł, przez laski popychaczy olej szedł bo widać, no ale na dźwigienki już nie. na drugiej głowicy jest wszystko ok. przed pierwszym rozebraniem silnika było ok, nie rozumiem co mogło się stać, przecież nic nie było ruszane poza tymi dźwigienkami, normalnie ręce mi opadają. ma ktoś pomysł co to może być? jak temu zaradzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Lip 11, 2009 8:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy dobrze złożyłeś listwę dzwigienek,powinien być kanał w głowicy i listwa tak ułożona aby z głowicy przez listwę olej przechodził.
Drugim powodem mogą być pozapychane kanały-jeżdzenie na minerale(na głowicy widoczne czarne skorupy przypalonego oleju).
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group