www.asu.pl :: Zobacz temat - Czujnik "baro" zwarty lub rozwarty kod 61
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czujnik "baro" zwarty lub rozwarty kod 61

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jurgen2
*
*


Dołączył: Jun 05, 2005
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Maj 19, 2009 20:19    Temat postu: Czujnik "baro" zwarty lub rozwarty kod 61 Odpowiedz z cytatem

Witam.Co jakiś czas przy odpalaniu gorącego silnika zapala się "servis soon...." a silnik chodzi wolniej na "wolnych" niż powinien.Po dodaniu "gazu" jest wszystko ok....,a po jakimś czasie "servis...." gaśnie do następnego razu... i tak "w kółko" Po sprawdzeniu kodów samodiagnostyki wychodzi kod 61 i 21. Silnik krokowy czyszczony.
Ma Ktoś jakąś propzycje o co może chodzić? A ten czujnik "baro" to co to? co mają na mysli? Dzieje się tak zawsze na gorącym nigdy na zimnym to jest jedyna logiczna podpowiedz,reszta jest przypadkiem Smile
[odpalnie zawsze na benzynie]

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.8 1997 AWD http://stilo2003.fm.interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Maj 21, 2009 10:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

21 może wskazywać uszkodzoną sondę ,ale najlepiej podpiąć pod skaner diagnostyczny bo ten kod może być bardziej rozwinięty.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Maj 23, 2009 0:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dostałeś strzała w kolektor.Prawdopodobnie masz uszkodzony map sensor ( czujnik podciśnienia) dlatego mogą ci falować obroty.
Pożycz od kolegi i zobaczysz jak silnik pracuje.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jurgen2
*
*


Dołączył: Jun 05, 2005
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Maj 24, 2009 11:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie było strzału w kolektor,a obroty nie falują tylko jak złapie to "coś" to przy odpalaniu ma za niskie wolne,a po chwili jest wszystko ok
Cały czas jeszcze obserwuje to zjawisko i myśle... bo wymieniać cokolwiek i płacić to nie sztuka...Teraz obserwuje zależność między ciepłym,a zimnym kompem silnika.....to jest jak szukanie igły w stogu siana......:

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.8 1997 AWD http://stilo2003.fm.interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jurgen2
*
*


Dołączył: Jun 05, 2005
Posty: 49
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Cze 06, 2009 7:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Po wymianie mapsensora sprawa załatwiona pozytywnie Smile,ale pozostała do wymiany jeszcze sonda lamda,ale to już w nowym wątku.

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.8 1997 AWD http://stilo2003.fm.interia.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group