www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem z rozruchem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z rozruchem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 10:57    Temat postu: Problem z rozruchem Odpowiedz z cytatem

P1282 Excessive Injection Control Pressure
P1388 Variable Cam Timing Overretarded (Bank #2)
P1495 TCSPL Solenoid Circuit Malfunction
P1684 Metering Oil Pump Position Sensor Circuit Malfunction

W czasie jazdy na gazie po prostu zgasł Sad
Czy któryś z kolegów pomoże zinterpretować mi te błędy?????

Dzięki za jakąkolwiek pomoc
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P1282 Zbyt wysokie ciśnienie wtrysku
P1388 Zbyt opóźniony timing zmiennego rozrządu (2-gi bank)
P1495 Błąd obwodu solenoidu TCSPL
P1684 Błąd obwodu czujnika położenia miernika pompy oleju

Tyle tłumaczenie. Szkoda, że nie wiadomo, czy wszystkie nastąpiły razem czy nie.

Żaden ze mnie mechanik, ale logika podpowiada, że 1, 2 i 4 może być wyjaśnione przesuniętym/zepsutym czujnikiem położenia wałka. Nie wiem, co to solenoid TCSPL.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stasheck napisał:
...logika podpowiada, że 1, 2 i 4 może być wyjaśnione przesuniętym/zepsutym czujnikiem położenia wałka...

Po założeniu nowego czujnika i resetowaniu błędów...to samo...nie pali.
Błędy pojawiają się jednocześnie.

TCSPL Solenoid- z tego co znalazłem w necie: układ cewki zapłonowej sterowany ze skrzyni biegów. Czy to możliwe???
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem skąd takie opisy błędów,ale w/g mnie nieprawidłowe.Są to kody producenta. Te opisy bardziej pasują do jakiegoś TDCI.
Dla chryslera oznaczają
P1282 (fuel pump relay control circuit)czyli obwód przekażnika pompy paliwa

This Definition of P1388 is Applied to the Following Manufacturers:
Chrysler: Auto shutdown relay control circuit
Dodge: Auto shutdown relay control circuit
czyli obwód przekaźnika ASD
p1495 code
> P1495 - Leak Detection Pump Solenoid Circuit An open or shorted condition
> detected in the Leak Detection Pump (LDP) solenoid circuit.
czyli obwód przekaźnika LDP
This Definition of P1684 is Applied to the Following Manufacturers

Chrysler: The battery has been disconnected within the last 50 starts
czyli odłączany akumulator

Polecam stronę
http://www.aboutautomobile.com/DTC/P1684

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki "mrseven" opisy kodów dostałem od koleżki z JEEP'a....widać to nie to samo Sad . Teraz jestem "w domu" Very Happy
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 21:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No problem.
Można wnioskować,że znikneło Ci zasilanie tych przekażników.
Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiązki kabli sprawdzone, przekazniki sprawdzone i dalej D...PA! Już dostaje piany na ryju jak widzę moje "maleństwo" stojące bezczynnie pod domem.Czy macie może jeszcze jakieś teorie na temat dlaczego ta MENDA nie pali?? Iskra jest.
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A pompa paliwa?-chodzi?ciśnienie paliwa? Question
Zasilanie wtryskiwaczy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdzę, aczkolwiek pompa swieżo po wymianie (koszt 2050pln Sad Shocked ) jeszcze sprawdzę instalacje gaz.czy nie odcieła mi wtrysków. Ale to już jutro,bo dziś to już tylko siebie mogę zfazować Laughing
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Kwi 02, 2009 10:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A bezpośrednio na gazie próbowałeś odpalać wystarczyło że by ci zagadał na 2-3 sekundy. może nie masz sterowania na wtryski musisz podpiąć miernik i sprawdzić na kręceniu silnikiem.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Kwi 02, 2009 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie próbowałem odpalać na gazie ,bo nie znam sposobu na instalację sekwencyjną. Dzisiaj juz nic nie robię.....wczoraj zrobiłem sobie "resetowanie" i boli mnie głowa Very Happy
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Kwi 03, 2009 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

morin napisał:
nie próbowałem odpalać na gazie ,bo nie znam sposobu na instalację sekwencyjną. Dzisiaj juz nic nie robię.....wczoraj zrobiłem sobie "resetowanie" i boli mnie głowa Very Happy


Postaraj się skontaktować z kolegą "gazws"
Z tego co się zorientowałem, to ma dość szerokie pojęcie o naszych hamerykanach.
"gazws" jest z 3-miasta.
Namiary na niego znajdziesz na naszym forum.
Powodzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Kwi 04, 2009 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki tak też uczynie ,bo sam nie daję rady....a przy okazji można za małą kasę tapicerkę wyprać Very Happy
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
morin
*
*


Dołączył: Mar 06, 2009
Posty: 15
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Maj 13, 2009 13:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po miesiącu się wyjasniło...spalony komputer Crying or Very sad
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3.3 '01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group