www.asu.pl :: Zobacz temat - regeneracja konwertera..o co chodzi?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regeneracja konwertera..o co chodzi?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 19:37    Temat postu: regeneracja konwertera..o co chodzi? Odpowiedz z cytatem

witam..ostatnio gdzies znalazlem text w stylu "przy wyciaganiu skrzyni nalezy wymienic konwerter lub go zregenerowac dla swietego spokoju)..no i wlasnie pytam o co chodzi z ta regeneracja? mial ktos do czynienia? na czym to polega? bo kurcze konwerter to przeciez pompa,kierownica.. w sumie dziesiatki łopatek wiec co i jak tam regeneruja? nadlewaja jakies wzery czy co??
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 10, 2009 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

np wymieniają tarczę lock up , czyszczą , łożysko wymienią itp

_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Mar 11, 2009 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
np wymieniają tarczę lock up , czyszczą , łożysko wymienią itp




Zależy jaki zakład to wykonuje Very Happy Rozmawiałem z gościem który to robi w specjalistycznym zakładzie regeneracji konwerterów,generalnie najcześciej wykonywane jest czyszczenie łopatek turbiny (pokazywał mi ,miały osad z opiłków które nawet szczotką drucianą były trudne do usunięcia) W sekcji Luck up w większości uszkodzenia powstają w wyniku odklejenia się tarczy ciernej,więc ją po prostu na nowo przyklejają,czasem trafia się zużyta (za cieka) lub popękana wtedy wymieniają ją na nową.Uszkodzenie łożyska też występuje sporadycznie,wtedy go wymieniają na nowe.

Taką informacje uzyskałem przy okazji naprawy mojej skrzyni i doszedłem do wniosku że jeśli skrzynia nie była w rossypce,(przebieg 90tyś ,czyli tych opiłków nie będzie wiele ) lock up działa prawidłowo,błedy sprawdzane na DRB -brak ,a skrzynia się ślizga ,to ostatnią rzeczą która jest tego przyczyną to konwerter.Dlatego dwa razy rozbierałem skrzynie bez rezultatu,za trzecim razem już nic nie ruszałem skrzyni tylko oddałem konwerter do regeneracji i po ponownym zamontowaniu problemy ustapiły i do dziś wszystko ze skrzynią jest ok Laughing
Nie wiem co było uszkodzone w moim konwerterze bo wydawał mi inny pracownik (ten co to robił był na wolnym) w każdym razie coś w tej całej regeneracji musi być Wink

A czy robić czy nie, to już trzeba samemu zdecydować Razz koszt regeneracji 500 + vat ,a za samo wyciągnięcie i założenie w serwisie 750zł
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak się to ślizganie objawiało?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Mar 13, 2009 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie po przejechaniu około 10-15 km (generalnie po nagrzaniu oleju w skrzyni) auto zaczynało tracić moc pomimo zwiekszonych obrotów silnika ,aż do całkowitej utraty biegów.Wtedy dodatkowo w momencie dodawania gazu słyszalny był dźwięk źźźźźźźźźźźźźź zwiększający się wraz ze wzrostem obrotów, coś jak przy zegarze z kukułką gdy zaczyna się szybko napędzać tryby.
Po ostygnieciu cały proceder zaczynał się od poczatku,co ciekawe ,po podłączeniu do DRBIII w serwisie Chryslera,żadnych błędów nie było Razz
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
AbE
*
*


Dołączył: Oct 08, 2007
Posty: 119
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 18:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kiedy regenerowałeś konwerter jeśli można spytać? Bo podobno do konwerterów a A604 z Voyagera II gen. to już cześci do regeneracji nie ma i np. samko składa na innych cześciach, nie z tego modelu, a potem są jakieś problemy z ciśnieniem niby-tak słyszałem.
_________________
Chrysler Town&Country 3.8 2001 LPG(LukyPoweredGas)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

konwerter jest taki sam od 91 do chyba 2000

ostatnio włożyłem z kanta 92 do jajka 96 rok i działa

kiedys były różnice w wałkach ilosc zębów
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Mar 30, 2009 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AbE napisał:
A kiedy regenerowałeś konwerter jeśli można spytać? Bo podobno do konwerterów a A604 z Voyagera II gen. to już cześci do regeneracji nie ma i np. samko składa na innych cześciach, nie z tego modelu, a potem są jakieś problemy z ciśnieniem niby-tak słyszałem.


regenerowalem w styczniu 2008 w Krakowie ,firma Sentyrz
http://www.automatkrakow.eu/
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group