www.asu.pl :: Zobacz temat - błąd P0140
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

błąd P0140

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 10:31    Temat postu: błąd P0140 Odpowiedz z cytatem

Jak należy rozumieć błąd:
P0140 "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 2) - brak aktywnosci"

Rozumiem, że chodzi o drugą sondę za katalizatorem, jednak przy obserwacji jej pracy "na żywo" widać, że ona działa. Co więc mam zrobić?
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znaczy się "na żywo"jak ją sprawdzałeś?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Mar 28, 2009 22:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobić pomiar szybkim miernikiem napięcie.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MKramer
*
*


Dołączył: Jun 26, 2008
Posty: 45
Skąd: Wieliszew

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Na żywo" - czyli obserwowałem wskazania poprzez ekaner OBD2.
_________________
******************************************
Mariusz Kram Wieliszew 
Chrysler Grand Voyager 3.8 Limited '08
Toyota PRIUS '07
Polski Fiat 125p 1300 '70
******************************************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pierwsza sonda zmienia wartości od 0,1do 0,9?
Druga jakie podaje wartości?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
radelinus
*
*


Dołączył: Feb 24, 2005
Posty: 4
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

druga powinna oscylować w przedziale 0,55 - 0,80V. Jeżeli pracuje jak pierwsza - katalizator jest skońvczony - wymiana. A poza tym sprawdź podgrzewanie sondu 1,2 - za kat.. Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group